nastia11000
למרות שהפרק קצר יש הרבה מתח לא ?

קופסת המסטורין פרק 3

nastia11000 14/06/2013 701 צפיות 2 תגובות
למרות שהפרק קצר יש הרבה מתח לא ?

היי אני כמו שאף אחד לא זוכר אני ליאם הנערה היותומה כן עכשיו כול מי שקרא את הפרק הראשון אז שייקרא את הפרק השני אז אאני ממשיכה קיצור זוכרים שמצאתי קופסה קטנה כזואת אז שון אמר
"וואו זה בטח שייך לבעל הקופסה למרות שנראה מעובק לא?" אמרתי לו "לא הקופסה הזואת שייכת לי ! כנראה שברחתי מבית הזה הקופסה נפלה בליל הבדולח" הוא אמר "לייל הבדולח ?" ואז אמרתי לו "אתה זוכר ביום שהגעתי ?" והוא אמר "היום שאחוזה הזואת נהרסה ואת הגעית לא ?" אמרתי "כן " אז אמרתי "אני פותחת את זה תאלח לי בהצלחה " ושון אמר "אבל זה מסוכן מאד את יודעת אולי זה יכול להרוג אותך ?" אמרתי לו "מה אתה רציני ?! מה שיכול להרוג אותי זה אתה " וצחקתי הוא אמר "חה חהח חה מצחיק מאד!" אז פתחתי את הקופסה ו…
בנתיים אצל רון ועדי
רון אמר "עדי המקום מפחיד אותך ?" היא אמרה "האמת לא הוא מזכיר לי בית של ילדה קטנה החדר הזה "ואז היא לקחה את התמונה ונבהלה ורון שאל "עדי מה קרה ?!" היא אמרה "ראיתי את ליאם בתמונה קטנה אבל זה לא הגיוני כי היא יתומה !" הוא אמר "תראי לי אותה !" כשהוא ראה היהי בהלם הוא לא הבין מיאפה זה בא לו ואמר "זואת באמת היא אולי היא תסביר את עצמה שנלך" היא אמרה "רעיון טוב אני צריכה תשובות מה קורה פו ואני לא מבינה איפה הם למה לוקח להם שעה !" ורון אמר "אולי הם מתנשקים חחחחח" היא אמרה "מה אתה רציני !!! לא לא יכול להיות הוא לא יכול לבגוד בייי!" ורון אמר "תרגעי מלכת הצנות אולי היא מצאה משהו יותר מעניין שהוא שומר עלייה לא ?" היא אמרה "יש בזה משהו טוב רון בוא נחפש את ליאם ואת שון ונצא ממקום המחריד הזה בסדר ?" הוא אמר "את זוכרת את לייל הבדולח ?" היא ענתה "מה זה קשור עכשיו " הוא אמר "בלייל הבדוח הגיעה אלינו לבית היתומים יתומה חלשה שלא יכלה כמעת ללכת וגם הייתה איזו שהיא אמא שמתה בכניסה והיזהירה את ישראל האמת זה הייהי מאד מפחיד לא ?" היא אמרה "אני אז לא הייתי אז לכן לשמוע את זה יותר קשה טוב בוא נחפש אותם" הם הלכו לחפש את שון ואותי וראו יותר דברים מפחדים כמו…. חוזרים עלנו אז פתחתי את הקופסה הייהי מין פיצוץ שון התעלף ואני כיאלו נרדמתי עד ש……………………………………………………………………………
חוזרים על בית היתומים ישארל חיכה לנו אבל לא חזרנו הוא אמר " מעניין איפה כולם אני דואג להם מאד! זואת בטח ליאם ורון אני אלך לראות איפה ואולי לא כי כשהם יחזרו הם יחפשו אותי מטוב החלתתי שאני מחכה !" ואז ילד אחד שאל אותו "אתה זוכר את לייל הבדולח ?" וישראל ענה "לצערי כן הכול כולל הכול עוד הילדה שסלבלה מי זה" וישראל חייך ואמר "זה לא יחזור שנית אני מבטיח בחזרה לרון ועדי עדי צעקה "אאאאאההההההה אימל'ה רון עזור לי !!!!" ורון רץ אבל צחק "זה רק קורי עכביש מי זה את מפחדת ?" היא אמרה "אתה יודע שאני מתה מי פחד שאני רואה אותם !!!!" ואז היא אמרה……………………………… בחזרה עליי ואל שון אז שון התעורר האמר ליאם נראה לי שנרדמנו ליאם ?" פתאום הוא סם לב שאני לא נמצאת שם וצעק ליאם איפה את ?! ואז רץ יחד עם קופסת המסטורין על רון ועל עדי בפפחד ואמר "חברים ליאם נעלמה !!" הם אמרו ………………………………………………………


תגובות (2)

וואו מקווה שתמשכיחבל שאת לא ממשיכה רק בגלל שלא מגיבים לך לא נורא את כותבת בשביל עצמך תמשכי סיפור כזה מדהים חבל שאת לא מששיכה תמשכי מקווה שהייהי גם מצייד הערפדים תמשכי תודה nastia2200101

25/06/2013 12:07

הכול הייהי טוב אני אמשיך מתישהו אין לי רעיון מה לכתוב כי זה קשה לחשוב על רעיון

26/06/2013 07:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך