קטע שכתבתי לפני הרבה זמן (שכתוב של סיפור אחר) שיצא ממש טוב

Amora 28/02/2015 597 צפיות 6 תגובות

אני לא זוכרת אם פרסמתי את זה כאן. יש מצב כזה, אבל סביר להניח שזה היה מזמן ויש כאן קוראים חדשים.

בדיוק לפני חודש גילתה סהר את ההארה שלה. לאחר כל כך הרבה שנים של ניכור, בדידות ותחושת ריקנות בלתי מוסברת שהגיעה משום מקום, היא סוף כל סוף חשה הקלה ותחושת רווחה איתנה.
היא מצאה אותו. את האחד.
זה ישמע כמו טירוף לכל אדם שפוי שישמע, אך בדיוק לפני חודש, כששכבה לה סתם במיטתה ובהתה בתקרה בחוסר מעש, התגלה לפניה עולם חדש. לפתע פתאום מצאה את עצמה בגינה מפוארת וירוקה כלבבה. היא קמה ממיטתה, וזו מיד נעלמה לפתע כאילו לא הייתה שם מעולם. כפי כל מי ששומע את הסיפור הזה, גם היא חשבה שזהו חלום פרי דמיונה, כי אם לומר בכנות, כך תיארה בקפידה לעצמה כמה וכמה פעמים, את המקום שבעיניה יהיה לה כגן עדן.
ושם הוא עמד לפתע. בחור צעיר כנראה בגילה (היא תהיה בת עשרים ושבע בסתיו הקרוב), בעל שיער שחור, שאפשר היה להתייחס אליו כארוך ביחס לאורך תספורותיהם של הגברים אותם הכירה, והביט בה בעיניו הבהירות, שהיה קשה להבדיל אם היו ירוקות או כחולות, אך בוודאות היה אפשר לראות שהקרינו תחושה חמה ומיוחדת כשהתרכזו רק בה.
בעודה עדיין חושבת שזה חלום, היא התקרבה וניגשה אליו, ובאותו להט הרגע שניהם לא היססו גם להחזיק ידיים בתשוקה. הוא ליטף את לחיה ברוך והיא שמה את ידה על ידו והייתה הראשונה לחייך באושר, וכך עשה גם הוא, ולרגע שניהם הרגישו שדבר אינו חשוב עוד חוץ מהרגע הזה שהתפללו שימשך לעד.
באותה שנייה הכל קרס.
היא מצאה את עצמה עומדת במרכז חדרה, מול ארון הספרים הגדול והמלא שלה ומרגישה את ידיה הריקות שלפני שנייה בודדה החזיקו בידיו שלו, ובאותו מקום ובאותו הזמן ידעה שזה לא היה חלום, שזה היה יותר מדי אמיתי בשביל להיות שקרי, וברגע הזה ידעה שהיא חייבת לחזור לשם שוב, לפגוש אותו שוב ולממש את אותו ניצוץ שהתלקח והפך ללהבה קטנה שיעודה הבטוח הוא לגדול עוד ועוד.


תגובות (6)

את כותבת יפה מאוד ומעניין. הנושא נשמע מעט קיצ'י , לא?
אמממ יש מצב את מבקרת את הסיפור האחרון שלי? XD

28/02/2015 17:50

    הפתיחה קיטצ'ית XP העלילה הראשית היא אחרת. תודה :)
    ו-אמ- ראיתי את הסיפור האחרון שלך והוא ממש ממש ארוך ולפי ההתחלה הבנתי שהוא לא יהיה מעניין בשבילי (סורי >.<)

    28/02/2015 17:52

    חחח זה בסדר
    לא חשבתי שההתחלה קיצ'ית. מעניינת דווקא. הכיוןן. ואז… גן עדן? בכל סיפור פנטזיה אפשרי יש קטע כזה, קיצ', חרוש… אבל לעולם לא מתחילים אתו או מבססים עליו סיפור שלם. רק סיפורים קצרים, לא רומנים
    זוהי דעתי בכל אופן

    01/03/2015 16:57

גם לדעתי הנושא קיטשי, עד השורות האחרונות. נראה כמו סיפור שמבטא פנטזיה להיות במקום אחר ונחמד עם עוד אדם\בנזוג נחמד. הכתיבה שלך לא רעה. יש סיפורים שגבולות הסיפור שלהם הם כמו קופסה שלא נותנת לי להיכנס ואני מוותרת וחולפת על פניהם, אבל שלך מזמין לגלוש במורד השורות.
הדבר הראשון שעלה לי לראש הוא שהנושא שטחי, אבל בכל זאת הוא גרם לי לחשוב. זה שמשהו שטחי לא אומר שהוא לא כנה ואמיתי. בעיניי הקטע הנ"ל מבטא ומשקף את מה שהרבה מהאנשים רודפים אחריו בתרבות שלנו. רודפים אחרי הפנטזיה של הזוגיות המושלמת, כמשהו שנועד לשכך את הניכור והבדידות, חוסר התועלת וחוסר המשמעות שהם מרגישים בחברה.

01/03/2015 02:13

    תודה רבה :)
    וואו הוצאת מלא עומק ממשהו שלא חשבתי עליו לעומק חח ממש כמו שיעורי ספרות

    01/03/2015 10:24

זהו שהסיפור לר מבוסס על הקטע הזה

01/03/2015 16:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך