נ.ר5
סיפור חדש... ההרשמה תהיה פתוחה עד סוף השבוע ובבקשה תגיבו, תדרגו, תבקרו אותי, לתת ביקורת.... אני ארשום בתגיות IM A WARRIOR כדי שתוכלו לעקוב, או שתכתבו הקללה

קללה – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 25/08/2014 742 צפיות 21 תגובות
סיפור חדש... ההרשמה תהיה פתוחה עד סוף השבוע ובבקשה תגיבו, תדרגו, תבקרו אותי, לתת ביקורת.... אני ארשום בתגיות IM A WARRIOR כדי שתוכלו לעקוב, או שתכתבו הקללה

"הייתה קללה
הייתה נערה
היה קבר"
קאמי גרסיה ומרגרט סטוהל, יצורים יפהפיים

***

הקללה רודפת את משפחתי כבר שנים, ועכשיו הגיע התור של הדור שלי, התור שלנו להחליט אם לחיות למעלה, עם בני מיננו, או למטה, עם בני האדם, למרות שרוב בני מיננו בוחרים בלחיות למטה. זה לא אומר שהקללה לא רודפת אותם, היא כן, פשוט בצורה אחרת. התור שלי לבחור מי להיות.
יש יתרונות וחסרנות בשני העולמות, יש ציפיות גדולות וקטנות ממני, כולם אומרים לי לעשות מה שאני חושב אבל אני יודע שבליבם הם מבקשים שאעשה כמוהם, לחיות למטה, עם בני האדם.
לחזור לאפר כשמגיע סופי, לוותר על כל מי שאני, ולבסוף כשמגיע תורי, ללכת למקום שאף פעם לא רציתי וכשזה קורה להתחרט על מעשיי בגיל שש עשרה, אז מה אני אמור לבחור?
אבל הדור שלי לא יכול לבחור, הקמעות שלנו יבחרו בשבילנו איפה נחיה ומי נהיה, אבל לי יש זכות לבחור ולעצב את חיי כרצוני. להיות רגיל או שונה, עם כוחות מיוחדים, לשמור את סודי ולברוח כשצריך. קולות בראשי אומרים לי כל הזמן מה לעשות, למה דווקא אני בוחר? למה אני לא יכול באפשרות הזו, לחיות עם סודי ללא בריחות,לחיות איתו ולא להילחם בו!
יש בי חלק משונה, החלק שהופך אותי למיוחד, המכושף, אינני יכול להדחיקו וביום הולדתי השש עשרה אצטרך לקחת את חיי ולבחור אותם מחדש, לעצב אותם כרצוני, ומה שיאמרו לא ישפיע כי בסופו של דבר אני אצטרך לבחור, לבחור מה לחיות.
למה דווקא אני צריך לבחור?
יום אחד נערה מסתורית דופקת על סף דלתי, היא יודעת את סודי, היא אחת כזאת, הקמעות הובילו אותה אליי. יום הולדתה השש עשרה חל חודש לפני שהגיע אליי, והקמעות לא בחרו, היא היתה חזקה מידי, והקללה רודפת אותה עכשיו והופכת אותה ללא שפויה, היא מציירת ציורים משונים, אומרת דברים משונים, חולמת על דברים הזויים, הקללה התחילה מחדש,
אצלה.
אנחנו נסחפים ביחד למסע של אהבה ומסתורין, הקמעות מובילים אותנו לפתרונו וסודות כמוסים ששמורים עמוק בהיסטוריה.
במסע הזה אין מנצחים,
אם הקללה תנצח נמשיך להירדף על ידיה ונמות יותר צעירים בייסורים, אם הקללה תוסר כל מי שהיא רדפה אחריו, יחוש צער והחלק שאי אפשר להדחיקו שבו יעלם, הם ירגישו חור אפל, בלקאווט מכל חייהם עד לרגע שו היא הוסרה, הם יהיו עצובים, יהפכו למתבודדים…
הקמעות, הבחירה שלי, הקללה, משגעים אותי…
מה לעשות?

ההרשמה, אני צריך שומר קמעות 20-45, ארבעה נגועי קללה 16-17 מי שרושם נגוע קללה שירשום את כוחו. כל מי שנגוע בקללה לאחר יום הולדתו השש עשרה מקבל כוח. לכתוב אם הוא חי למטה עם בני האדם או למעלה עם בני מינו המעטים שחיים למעלה, וחמישה אנושיים 16-17.
אני צריך שני שומרי סודות 19-23, את הנערה והנער שמספר את הסיפור אני אעשה, וגם את יוצר הקללה. ששומרי הסודות יהיו בן ובת, ושיהיו גם בנים וגם בנות.
שם:
גיל: לפי מה שבחרתם להירשם
מראה:
אופי:
עוד להוסיף:


תגובות (21)

ממממ זה נשמע ממש מעניין.
אז
אמ אני אעשה נגועת קללה.
שם- זואי הנריט
גיל- 17
מראה- היא בעלת שיער גלי ואדמוני עד המותניים, נמשים מכסים את פניה, ועיניים ירוקות וחייורות מביטוות בביישנות על העולם. היא נמוכה ורזה.
אופי- היא מהירה מאוד, כל חייה ברחה מדברים שונים. היא פחדנית לחלוטין. בכיינית, וללא ביטחון עצמי.
עוד להוסיף- היא מאוד קשורה לצמיד שאביה הביא לה, הוא זה ששומר עליה וגורם לה להישאר חזקה. למרות כל מה שעוברת.

25/08/2014 17:10

    שכחתי להוסיף, מה כוחה? מי שנגוע בקללה צריך לרשום כוח

    25/08/2014 17:12

    המממ אוקיי..
    אז הכוח שלה הוא קריאת מחשבות^^

    25/08/2014 17:17

נשמע טוב אני גם יעשה נגוע קללה

שם: מיכאל
גיל: 17
מראה: גבוה, שער שחור, עיניים ירוקות, שזוף, ושרירי.
אופי: נחמד קצת ביישן אוהב לעזור
הכוח שלו זה טלקנזיס- הזזת חפצים בכוח המחשבה

25/08/2014 17:28

הסיפור נשמע ממש טוב, אני מביאה לך שומרת סוד.
שם: כריסטינה
גיל: 22
מראה: עיניים חומות זהובות, שיער חום בהיר, גבוהה ורזה, עור בהיר אבל לא לגמרי לבן.
אופי: היא מאד סגורה בהתחלה ולא סומכת על כולם, שקטה ומופנמת, היא נפתחת לעיתים מאד רחוקות וכשהיא כן היא אדם שונה לחלוטין. כשהיא סומכת על מישהו היא פתוחה אליו ונחמדה, בעלת חוש הומור, צינית. היא מאד חכמה ותמיד תעדיף לברוח ממצב מסוכן אם היא יודעת שהסיכויים שתצא מזה בחיים קלושים. היא לא פחדנית מאד אבל מעדיפה להתחמק מבעיות.
עוד להוסיף: אני רוצה שהיא תתאהב במישהו (לא ממש משנה לי מי) אבל בשלב מאוחר יותר בסיפור, שתכיר אותו ותסמוך עליו.
תתחיל :)

25/08/2014 19:06

הממ הסיפור נשמע מעולה ואני מחכה להמשך. :)
דמות:
שם: יונתן
גיל: 17 (אנושי)
מראה: עיינים ירוקות חומות- אבל לא מהסוג הזה שמזכיר לך קיא, אלא מהסוג המהפנט הזה, אילו שני הצבעיםמתערבבים אחד בשני בספירלות בוהקות. יש לו נמשים על האף השיר והבהיר שלו, השיער שלו בהיר, נוטה ליכוון החום, אבל כולו בגוון אחד, גון בוהק. הוא גבוהה יחסית לגילו ומבנה גופו שרירי אבל רזה. יש לו אצבעות ארוכות.
אופי: הוא מאלו שדב ראשון כשידבר איתך יעליב אותך, ואז אתה תעליב אותו ואז תהפכו לבני דודים. הוא מחייך הרבה, מאוד נאמן אבל גם משנה את דעתו הרבה, ומחליט החלטות חפוזות. הוא ציני לפעמים- חולה אדרנלין ואקשן, מהיולואיסטים האלו שאתה רואה אצלם בעיינים את התשוקה נסות להתאבד ולהישאר בחיים. מסוג האנשים האלו שקל להעלי ושה לגרום להם ליפול, ועוד יותר קשה- לגרום להם לחזור לעמוד. נוטה להיכנס לפעמים למצבי דכאון ברגעים שהכי צריכים את התמיכה שלו.הוא נגן על גיטרה ותופים.
עוד להוסיף- אין. פשוט אל תגרום לו להיות מניאק :)
מחכה להמשך!
אליה\ן

25/08/2014 20:24

התחלה טובה, אני אביא לך נגוע קללה
שם: אדוארד
גיל: 16.5
מראה: גבוהה לא מאוד, עיניים חומות כהות ושיער שטני בהיר, קצת שזוף.
אופי: נחמד אך מתבודד, אוהב להיות לבד עם עצמו, לא אוהב חברה במיוחד, יש לו חברים אבל לא הרבה, ומי שכן כמו אח בשבילו, אוהב לעשות דברים מטורפים כמו צניחה חופשית או בנג'י (מה שגם אני מאוד רוצה לעשות) ואם הוא בסכנת חיים הוא יתחיל לצחוק, כשכואב לו הוא צוחק בטענה שזה מעביר יותר מהר את הכאב ושתמיד יותר טוב לצחוק מלבכות, הוא בוכה לעיתים רחוקות מאוד כשהוא מתוסכל או כועס מאוד, כולם חושבים שהוא משוגע ויש כאלה שאוהבים את זה, בסך הכל 'ילד טוב', הוא צוחק על החיים ואומר שאין בהם טעם אם הם בסוף נגמרים אבל הוא לא באמת מתכוון לזה, מאוד אוהב מוזיקה ומנגן בפסנתר מגיל שמונה.
כוח: מוזיקה ונגינה, יכול לנגן בכל כלי נגינה- חליל, גיטרה, סקסופון, נבל…
הכלי האהוב עליו הוא פסנתר אך מכיוון שהוא לא נייד אז הוא לוקח את הכלי השני ברשימה והוא חליל קנים שתמיד איתו, הוא יכול להפנט בעזרת הנגינה בו בעלי חיים ובני אדם אבל בעיקר בעלי חיים, הוא מאוד אוהב את הכוח הזה ושמח שקיבל דווקא אותו.
משהו להוסיף: יש לי הרגשה שזה לא טוב במיוחד אז תשנה אם תרצה.

26/08/2014 01:06

שם: אסמי
גיל:21
שומרת קמעות
מראה: גבוהה, רזה. שיער חום כהה וקצר, עיניים אפורות.
אופי: נחמדה וחברותית, תתחבר לכל אחד. אוהבת ודואגת.
היא בדרך כלל לא יכולה לשלוט בכעס, בעיקר כשמדובר במישהו ששובר לה את הלב. ובגלל זה, חייב להיות לה חבר בסיפור, שיתאהב בה או היא בו.
משהו להוסיף:
תתחיל!

27/08/2014 13:16

כמה הערות לנרשמים שרוצים להירשם ועוד לא נרשמו:
התפקידים שנשארו הם – ארבעה אנושיים, שני נגועי קללה, שומר סוד.
הארבעה האנושיים צריכים להיות שני בנים ושני בנות, שומר הסוד צריך להיות בן שגילו עד 24, שני נגועי הקללה יהיו בן ובת

27/08/2014 13:25

אני יכולה לעשות אחד מהם? את שומר הסוד? או את נגועי הקללה?

27/08/2014 13:33

    בכיף… רק תשדלי לעקוב אחר ההוראות שכתבתי למעלה

    27/08/2014 13:59

נשארו דמויות ??? ואילו ?

29/08/2014 21:49

    האאא כתבת למעלה עכשיו ראיתי ..

    29/08/2014 22:06

נשמע מעולה!
אני עושה את שומר הסוד
שם: דן
גיל: 23
מראה: שיער שחור קצר עם פוני לצד, עור בהיר מאוד כמעט לבן, עיניים חומות כמעט שחורות, גובה ממוצע, פנים עגולות ויפות
אופי: הוא קצת מוזר בחברת אנשים שהוא לא מכיר, אם ישאלו אותו שאלה מטומטמת הוא יענה לך בחידה או בשאלה נוספת, יש לו פתיל קצר ונוטה להתפרץ אם הוא מוצא אותך מעיק. למרות כל זה הוא מאוד פלרטטן ואוהב להסתובב עם חבריו, תמיד יבוא לעזרה גם אם הוא לא מרוצה ממי שהוא עוזר לו.
מקווה שתיקח :)

29/08/2014 21:52

אני עושה נגועת קללה
שם: לילה
בת : 17
מראה : פניה השזופות( צבע עורה שזוף) של לילה אלפסיות כך שמצחה וסנטרה שווים , שיערה החלק והארוך בצבע דבש אלה ככל שהזמן עבר מיום הולדת הששה עשר התחילו לצוץ שיערות שחורות בשיערה, יש לה עיינים שחורות כזפת.
אופי : רצינית, בוגרת לגילה בגלל טראומה שחוותה כשהייתה צעירה, היא גרה אי שם עם בני מינה, אין לה חברים, היא אדישה ואם מדברים אליה היא לא עוצרת בעלבונות לזרום אך היא נותנת לנבחרים מעטים לגלות שהיא בעצם כל הזמן מפחדת ודואגת, מחשיבים אותה למוזרה כי אפילו אחרי שנה היא לא מצליחה לשלוט בכוח שלה.
הכוח: היא יכולה ליצור בועת מגן שחורה, כל מי שנמצא בבועה לא יכול לצאת ( כאלו אפשר לשבור אותה אבל אתה תחליט מתי) חוץ ממנה כל מי שנמצא בבועה לא רואה כלום ( ואם אתה רוצה אתה יכול להוסיף תופעת לוואי שהעיוורון נשאר לזמן מה אחרי שיצאו מהבועה. היא יכולה להשתמש בבועה כמגן.
ואם שאלת את עצמך אז אני בכוונה עשיתי מוטיב שחור סביבה , אתה יכולה לעשות עם זה מה שבלך ;-)
מקווה שתיקח אותה ובהצלחה בסיפור !

29/08/2014 23:20

אוקיי חברי הנרשמים,
כל הדמויות שלכם נכנסו אך נשארו לי שלושה דמויות אחרונות: שני אנושיים ונגוע קללה אחד. אם תרצו תעשו אחד מהם, יש לכל מי שרוצה לעשות את הדמויות האלו עד יום שני ואז אני מתחיל את הסיפור.

30/08/2014 12:27

אני עושה אנושי:
שם:גון קפריי
גיל:17
מראה:שיער חום,עיינים כחולות,חסון.
תכונות אופי:חזק,חכם,בעל עין מזכוכית ,קצת שחצן ,בעל פתיל קצר.

31/08/2014 16:35

אני אעשה נגועת קללה

31/08/2014 16:38

אבל ראיתי שיש כבר ארבע
אז לא לעשות?

31/08/2014 16:44

אני אעשה בכל מקרה ותחליט אתה.
שם: אריאה סולואה
גיל: 16
מראה: שיער ארוך ובלונדיני, נמשים, פה קטן ורוד, עיניים כחולות (גוון שמיים).
אופי: מתחכמת, שחקנית טובה (טובה בלעבוד על אנשים, בתיאטרון ובכל הדברים שקשורים ולפעמים משתעשעת ככה באנשים), צחוק חמוד, עוקצנית, טובה במדעים (פיזיקה, ביולוגיה, כימיה). נאמנה לחבריה.
יש לה כנפיים של מלאך שמחוברות לה לגב ולכן היא צריכה חורים בכל הבגדים שלה.

31/08/2014 16:57

וכעיקרון היא עדיין לא החליטה מה היא רוצה, רק לא לעזוב את החברים והמשפחה שלה.

31/08/2014 16:58
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך