קרבנות- הקדמה והרשמה :)

הקדמה-

רוח חמה מלאה באבק נשבה על פניי והסיטה בפרעות את שיערי המלא.
מעליי, בשמיים, עננים חומים הסתירו את השמש.
סבתא סיפרה לי שבתקופה של סבתא רבה שלה השמיים היו כחולים, השמש הייתה זורחת והאוויר היה נקי וראוי לנשימה.
אבל זה היה לפני כמעט שלוש מאות שנים, כשאנשים רבים חיו על כדור הארץ שהיה נקרא אז הכדור הכחול.
אנחה נואשת נמלטה מפי בעודי פוסעת אל בית המסתור שלי מתחת לאדמה, שם גרתי עם חברי ועם סבתא שלי, שבדרך כל שהיא הייתה גם הסבתא שלהם.
כאשר עברתי את מחסום הברזל ונכנסתי אל מתחת לאדמה הרגשתי במהירות איך הטמפרטורה יורדת והתחלתי לנער מבגדי הישנים שכבות של אבק.
ידעתי שעם סבתא תדע שהייתי בחוץ היא תשתגע, אבל לא יכולתי יותר, לא יכולתי יותר להיות סגורה מתחת לאדמה כמו איזה חפרפרת.

הסבר-

העולם שאנחנו מכירים כבר לא קיים.
לפני שנים חלליות ענקיות עזבו את כדור הארץ משום שלא היה ראוי למחייה ובשל פיצוץ אוכלוסין, אבל, חלק גדול מאוכלוסיה כן נשאר על כדור הארץ משלל סיבות.
האנשים שנשארו על כדור הארץ הקימו כל מיני כתות מעוותות ומוזרות ובאחת מהם(בה יתרכז הסיפור) אחד המנהגים הבולטים של אנשי הקט היא להקריב את ילדיהם לקורבן כדי לא להרבות את האוכלוסיה ולגרום למצב שקרה בעבר לחזור על עצמו.
הילדים בסיפור הם ילדים שאיך שהוא הצליחו להימלט והם חיים כולם עם אותה סבתא שמשגיחה על כולם.
הדמות שלי בסיפור היא אורורה, אבל כולם קוראים לה רורי והיא הנכדה הביולוגית של אותה סבתא.
הסיפור יעסוק השלל דברים הכל מאמונות טפלות, סמים ואלכוהול, אנשי דעת ופנטיים וכו וכו.

הרשמה-
שם:
גיל: (הם צריכים להיות עד גיל 19 ולא יותר קטנים מגיל שש. כחו בחשבון שהגדולים ישתתפו יותר.)
מראה:
אופי: (לא פסימים מידי בבקשה :))
רקע:
אוהב\ת:
שונא\ת:
משהו נוסף:

תרשמו בבקשה גם בנים :)


תגובות (21)

תשמרי לי בת! (ראיתי שרשמת לכתוב גם בנים, אבל דמויות בנים יוצאות לי רע.) אשלח אותה בהקדם האפשרי.
קטניס אוורדין, סוף.

06/11/2015 18:23

תשמרי לי!

06/11/2015 18:36

שומרת :)
אבל בתנאי שתתנו דמויות ל-פ-נ-י-ם-!

06/11/2015 18:43

    תסמכי עליי, אין יותר טובות מהם בכתיבת דמויות. (טוב, הם וכל האחווה.)

    06/11/2015 18:49

    ישששש יהיו לי דמויות מאאגניבות בסיפור שלי :))

    06/11/2015 18:52

שם: קיילה
מין: נקבה
גיל :17
בית: הרפואה
אופי: קיילה היא בחורה מיוחדת, כי מי שהכיר אותה ידע זאת, היא לבבית, מצחיקה, חכמה, ומתוקה אמיתית, בערך. יותר מבחורה מתוקה, קיילה אולי הילדה הכי משכילה שתכירו- היא יודעת מושגים, תאריכים, מפשטים ואישים מפורסמים, ובעיקרון, כל דבר שתרצו לדעת, קיילה יודעת. כשהיא הייתה רק בת שבע, אמא שלה הייתה רופאה מצויינת, אהודה ןחכמה, ויותר מהכל, היא רצתה שקיילה תלך בעקבותייה, קיילה באותו הזמן ידעה לבטח שהיא תהיה אסטרונאוטית או טייסת, כשאמא שלה נפטרה ממחלת הסרטן (לוקימיה, שלב 4) קיילה החליטה להתייצב בשורות הרופאים, בהחלטה משלה- היא תמצא תרופה. כי היא חייבת את זה לאימא שלה, והיא חייבת את זה לאבא שלה, ששנתיים לאחר מכן שלח אותה לפנימייה לבקשתה של קיילה. קיילה אהודה בקרב הרבה אנשים- היא מנהיגה אמיתית. היא חברותית לכולם, אבל אין אחד שהצליח ולו פעם אחד להתחבר איתה באמת.
היא בחורה רגישה, מאוד אפילו. עמוק בפנים קיילה סוחבת קושי אמיתי לסמוך על אנשים, ובטח שלא להיפתח אליהם, מה שמביא אותנו לעוד עובדה עלייה, היא שקרנית מעולה, היא יודעת לאלתר, והיא משחקת מעולה, ורוב הזמן, כולם גם מאמינים למשחק שלה, כולם מאמינים שהיא, הילדה המתוקה, החרשנית והנחמדה חסרת הדאגות. אבל קיילה הרבה יותר מזה, היא קשוחה, היא עקרונית, היא חריפה.
והיא בעיקר שונאת לאכזב אנשים. שלא תחשוב לא נכון- היא ממש לא ניתנת להטעייה. היא יודעת טוב מאוד מתי מנצלים אותה, והיא תמיד שני צעדים לפני הרוב. היא נאמנה מאוד לחברות שלה, מאוד מאוד מאוד.
היא שונאת שקרים, ובגידות, מה שמזכיר לי: קיילה אהודה מאוד בעיני בנים- היא הבחורה המושלמת. היא יפייפיה, היא מתחשבת, מתוקה מצחיקה, וכל מה שנאמר לעיל. היו לה כבר שני חברים, (דרך אגב, אני אשמח אם יהיה לה קשר רומנטי כנה במהלך הסיפור). היא יודעת הכל על רפואה- וזה אומר ה-כ-ל. היא חכמה מאוד.
מראה חיצוני: שיער גלי וחום, עם גווני שמש. עיניים חומות דבש (עיניים חומות לשלטון) יש לה חיוך ענקי שבדרך כלל גורם לאנשים לחייך איתה, אפילו בלי סיבה, וגומות מתוקות. היא גבוהה ורזה.בכללי, היא בחורה יפייפיה.
אוהבת: לשיר. היא כל הזמן שרה. היא בחורה מאוד מוזיקלית וככל הנראה, אם אמא שלה לא הייתה נפטרת, הייתה הופכת להיות זמרת.
שונאת: אנשים רעים, בוגדים, ושקרנים. נורא צדקנית.
רקע והערות: אחרי מות אימא, אביה, טיפה התנכר לה, היא הייתה בודדה ורבה איתו ריבים רבים וחסרי משמעות, אבא שלה רשם אותה לפנימייה מבלי שהיא ידעה יום אחד אחרי ריב ענקי שלהם. מידי פעם היא חווה התקפי פאניקה (התחילה לקבל אותם אחרי מות אימה) חבריה מהפנימייה לא יודעים על כך, בנוסף, היא לא בוכה בפומבי. אף פעם לא ראו אותה בוכה, מאז ההלוויה של אימה.

06/11/2015 18:50

    זאת דמות שכתבתי לראשונה לבלאק והיא לא התקבלה :(
    אבל ממש אהבתי אותה אז בכל זאת אשמח אם יעשו בה שימוש כלשהו.
    (תתעלמי מבית הרפואה. לול, שכחתי למחוק)

    06/11/2015 18:52

    זה לא כל כך מתאים לסיפור אבל אני אנסה להתאים אותה עם זה ממש ממש חשוב לך…

    06/11/2015 19:01

שם: ג'וני (או ג'ונתן, ג'וני זה פשוט קיצור)
גיל: 17 וחצי
מראה: שיער חום בהיר, עיניים כחולות, עור בהיר, גובה ממוצע, יש לו קצת שרירים.
אופי: חברותי, הגיוני, מסור, נאמן, רומנטי ואחראי. הוא הססן, חסר ביטחון עצמי וקנאי. הוא משכנע ואפשר לספר לו הכול, הוא לא בהכרח יודע מה להגיד אבל הוא תמיד יקשיב.הוא לא מדבר על הרגשות שלו אבל אין לו בעיה לדבר על רגשות של אחרים. הוא לא מלא בתקוות והוא מעדיף לחשוב על ההווה ולא על העבר או העתיד. הוא זורם ויש לו חוש הומור.
רקע: אממ לא ממש מבינה מה צריך לעשות פה, אז את יכולה לעשות לבד…
אוהב: הוא אוהב להיות ליד אנשים, כמעט תמיד יש לו אנרגיות והוא חרוץ. הוא אוהב לצחוק ולספר בדיחות או לעשות שטויות כדי לעודד את הסביבה.
שונא: שונא להחליט החלטות לבד, שונא שמתייחסים רע לאנשים. שונא להיות לבד.
משהו נוסף: אין…
הסיפור נשמע ממש מעניין, תמשיכי!!

06/11/2015 19:01

    אני כל כך אוהבת את השם ג'וני!!!
    וחוץ מזה האופי שלו באופן כללי זה בדיוק האופי שאני תמיד נותנת לדמויות של הבנים בסיפורים שלי!

    06/11/2015 19:31

אין יותר אנשים שרוצים להירשם?

06/11/2015 20:34

אני רוצה

06/11/2015 22:01

שם: נואל
גיל:18
אופי: רגישה, אחראית וחסרת ביטחון עצמי. יודעת להקשיב..
מראה: בעלת שיער חום אדמוני ועיניים בהירות חומות. רזה ויחסית גבוהה.
עור שזוף אך לא יותר מדי.
רקע: היא לא הכירה את הוריה ולא זכרה שום קשר לעבר שלה..
מאז ומתמיד היא זוכרת שגרה אצל דודה שלה ..זה בסדר הרקע?
אם לא תוכלי לשנות
אוהבת: אנשים חברותיים, אהבה לכתוב ויש לה יומן שהיא כותבת מה היא עוברת.
שונאת: שקרנים ואנשים שמזלזלים באחרים.
בנוסף אפשר להוסיף שדודה שלה נפטרה לפני כמה חודשים, לכן נשארה שם עד שהחליטה לעזוב עם תיק קטן ובתוכו היומן ועוד כמה דברים..בגלל שהיא פחדה להיות לבד .וכך היא מצטרפת..
נראה לי שזהו ומחכה לההתחלה :)

06/11/2015 22:31

    אפשר גם לומר שהיא בילת חוש הומור

    06/11/2015 22:38
AS AS

נשמע מעניין מאוד רק תיקון קטן כתבת "ידעתי שעם סבתא תדע" צריך לתקן את העם לאם.
יש לי דמות מקווה שהיא טובה:
שם: אנדריאס גורן (או בכינוייו אנדי, אנדרי)
גיל: 16
מראה: בלונדיני, עם משקפיים עגולות (כמו של הארי פוטר), לבוש כהיפסטר, בעל תלתלים זהבהבים, גוף ממוצע כמו כל בן 16 רגיל (לא מהמחוטבים), עיניים כחולות תמימות, גובה ממוצע לגילו-> בסה"כ ילד נאה אבל תמים.
אופי: אנדי הוא ילד פחדן. הוא ילד שבדר"כ מחזיק מעצמו אחד אמיץ, אבל ברגעים האמיתיים (אולי אפילו תמיד) מפגין פחד וחשש מפני הקרב ובא. אנדי הוא ילד גאון ובעל אייקיו גבוה (חוץ מכל הנוגע ל"סוף העולם"). אנדי נצמד יותר מדי לספרים ונוהג לפלוט משפטים שיכולים לעצבן כמו: "קראתי ש…", "לפי ה……. ז-ה-ו ז-ה! (מפחד) זה מוכח עכשיו סוף העולם מגיע!". בגלל פחדיו הוא נוהג לקרוא ספרים רבים על סוף העולם ועל דרכים למנוע אותו. הוא מתרחק מאנשים שנראים לו מסוכנים ושיכולים לגרום למה שהוא מכנה "סוף העולם" ומפחד על חייו. ברגעים של פחד אנדי נוהג להתרפס על אנשים. הוא וחברו הגיעו ביחד אחרי ששמעו רעש והם הצליחו לברוח. החבר שלו רצה לגלות את משמעות הרעש אנדי כמובן אם שמיעת הרעש התרפס לחברו ונצמד אליו. שניהם נמלטו והגיעו יחד. אנדי הוא ילד ישר והחברים וילדים מסביבו נוטים לעבוד עליו הרבה בגלל העובדה הוא מאמין לכל דבר שחבריו אומרים לו. הוא לא מסוגל לשקר ואם הוא רוצה להסתיר משהו מפני חבריו ניתן יהיה לראות זאת על פניו.
רקע: אביו וסבו נרצחו (היו בשבילו הכל) בדרך מסוימת (נראלי שתוכלי לפתח את זה לבד) כשהיה בן 6. הוא ראה את הרצח ומאז הוא מפחד תמיד ולכן הוא נחשב כפחדן. קיבל בהוקרה מתנה שעורת מאב לבן במשפחה מפתח ועליו אותיות AG ׁ(אריק גורן) שפותח קופסה שכל בן ממלא בזמנו ומעביר אותו לבן. אביו לא הספיק לתת לו את הקופסה כך שהוא לא יודע למה שייך המפתח.
אוהב: אוהב לקרוא מלא ספרים, שיש לו על מי לסמוך (יותר נכון משהו שיגן עליו),
בשעות לחץ אוהב לאכול מתוקים (מרגיע אותו).
שונא: שונא דגים וריחות של זה באזור, שונא שעובדים עליו ושמכנים אותו בכינוי גנאי של פחדן ותמים, שונא שמלחיצים אותו.
אין לי מה עוד להוסיף נראלי שמיציתי את הדמות מקווה שהיא מספיק טובה.
בהצלחה!!

06/11/2015 23:58
    AS AS

    שכל בן ממלא בזמנו דברים מסוימים (נראלי שתוכלי חשוב לבד מה בדיוק) ומעביר אותו לבן** כלומר הקופסה והמפתח עוברים מאב לבן.

    07/11/2015 00:02

    וואו אני כבר רואה איך הוא ישתלב יש לי תוכניות לפחדן המתוק הזה חאעחאעהחאעחאעחאעחא :))

    07/11/2015 00:15
    AS AS

    שמח לעזור! :)

    07/11/2015 00:47

עדיין צריכה עד שתיי דמויות לפחות כדי להתחיל :)

07/11/2015 16:25

אני דיי כותבת שיר כרגע>< אני אכתוב לך עוד מעט.

07/11/2015 17:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך