VNKL
בבקשה תגיבו או תדרגו, זה ממש עוזר, ונותן לי מוטיבציה להמשיך!

קרוב הביתה- פרק 4 | משפט

VNKL 27/05/2019 452 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו או תדרגו, זה ממש עוזר, ונותן לי מוטיבציה להמשיך!

בית המשפט היה הומה. הרבה עיתונאים סקרנים, הרבה אנשים זועמים, הרבה עורכי דין מגנים, התובע המרכזי וג'רארד שישב, די מדוכדך על דוכן הנשאלים.
התובע המרכזי הסתובב במרכז האולם, כשהשופט נקש בפטיש בחוזקה מספר פעמים בקריאה לשקט באולם.
"שקט!" הוא צעק "בבקשה מר צימרמן, תמשיך"
"תודה, אדוני השופט" אמר התובע, והסתובב אל חבר המושבעים "חבר המושבעים, אני רוצה לפנות אליכם עכשיו. אתם חושבים שבן אדם שנמצאה במעילו שקית מלאה בסמים יכול להיות חף מפשע?"
חבר המושבעים כולו נענע את ראשו בשלילה.
"אין יותר שאלות, כבודו" אמר מר צימרמן וחזר למקומו. הוא היה בטוח שהתיק הזה הוא אחד התיקים היותר קלים שהיו לו, מכיוון שהיה ברור שג'רארד אשם.
"עורך דין ג'ונסון, אתה יכול לגשת לנאום" קרא השופט לעורך הדין של ג'רארד. ג'ונסון קם ממושבו, ונעמד מול חבר המושבעים.
"חבר המושבעים, אני יודע שזה נראה ברור שמרשי אינו נקי מפשע" אמר "אבל… אין שום הוכחה שמרשי קנה את הסמים הללו"
"מה אתה מנסה להגיד, ג'ונסון?" שאל השופט
"אני מנסה להגיד שהוא הופלל, כבודו" אמר ג'ונסון, ההד שלו מסתובב ברחבי האולם, ולאחר מכן דממה לכמה שניות "מרשי בעצמו אמר לי שחוקר שאינו קשור כלל למשטרה נכנס אל החדר, והתחיל לעשות חיפוש פיזי על מרשי!" עורך הדין צעק "הוא יכל להכניס את שקית הסמים למעילו באותו החיפוש!"
"יש לך שם של החוקר?" שאל השופט, אך ג'ונסון נענע את ראשו לשלילה, "איך הוא נראה, אתה יודע?" שאל שוב השופט, אך ג'ונסון שלל שוב, מבין את הכיוון שהמשפט הזה הולך אליו.
"אם אין לך שום כיוון כזה או אחר, אני נאלץ לפסוק נגד ג'רארד אלפאר…" אמר השופט ועמד לנקוש בפטישו לסיום המשפט, כשלפתע דרך הדלתות של האולם נכנס מר בלאק.
"עצרו את המשפט!" הוא צעק. ג'רארד לא זיהה אותו מהפגישה מיד, עד שהוא קרא לו "ג'רארד! רוץ לפה!".
ג'רארד הבין שזה אותו האיש, למרות שהוא לא הבין מה הוא רוצה לעשות. המאבטחים ניסו לעצור את ג'רארד שרץ לכיוון בלאק. הוא לא ידע למה הוא רץ, אבל זה היה הדבר הכי טוב שהיה לו לעשות. הוא לא חשב, פשוט עשה.
המאבטחים עמדו לעצור את ג'רארד, כשבלאק הרים את יד ימינו לכיוונם, התרכז וצרח:"ג'רארד, תתכופף!".
מתוך ידו של בלאק נורתה קרן כסופה, ובשנייה האחרונה ג'רארד התכופף, והקרן פגעה במאבטחים.
לאחר שהקרן פגעה בהם, המאבטחים נמצאו מעולפים על הרצפה, וג'רארד ובלאק יצאו בריצה מתוך האולם.


תגובות (2)

זה ממש יעזור אם תגיבו ותכתבו מה דעתכם על הפרק, זה נותן מוטיבציה להמשך

27/05/2019 15:55

למה הוא עזר לו?

30/10/2021 22:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך