NikiCakeHunter-the original
ספר הרפתקנות מפונטז רצח!! (קרדיט לספרי פרסי ג'קסון!)

קרוליין רוס ומחנה החצויים

NikiCakeHunter-the original 10/02/2015 586 צפיות 6 תגובות
ספר הרפתקנות מפונטז רצח!! (קרדיט לספרי פרסי ג'קסון!)

שלום,קוראים לי ניקול!
אני מתחילה לכתוב ספר עם פרקים, פרק יוכל לעלות פעם ביומיים מקסימום
שבוע בסוף כל פרק אני אכתוב מתי יעלה הפרק הבא( הפרקים יעלו למטה בהמשך הדף!! זה גם ספר לעבודה בביה"ס אז אני ממש צריכה את התגובות שלכם
כדי לדעת מה צריך לשפר מה טוב ובכללי כל הערה שעולה לכם לראש!
תודה מראש!

סופר דופר מקווה שתהנו הפרק הראשון יעלה היום כנראה!

פרק 1-

ההורים של קרוליין התחילו להימאס עליה,כל הזמן רבים צועקים, כאשר היא חוזרת הביתה כל מה שהיא רוצה זה לצאת ממנו….
בגלל המריבות ובית הספר המעצבן שלה החליטה את ההחלטה הבאה: להרשם לפנימיה "דמדומים".
יום ראשון: קרוליין הגיעה לפנימייה אפילו לא בדקה עם מי גרה\לומדת ופנתה ישר לחדרה שכבר בקרה בו,החדר היה יפיפה והשותפה שלה כבר ישבה על מיטתה ופרקה את תוכן המזוודה שלה.
"היי" אמרה קרוליין באדישות.
"היי את בטח השותפה החדשה שלי! קרוליין נכון?" שאלה מגן.
"כן זאת אני נעים להכיר! אני רואה שאת כבר התחלת לפרוק את המזוודה שלך כנראה שכדאי שאני אתחיל גם…"
"כן ארוחת הערב היא בעוד חצי שעה… אז תיזדרזי אני אוכל לעזור לך אחר-כך" אמרה מגן עם חיוך על הפנים.
את האמת שקרוליין התלהבה ממגן היא נראתה כמו ילדה שלא יכולה להזיק שיכולה לעזור תמיד , וגם היו לה עיינים כחולות יפות מאוד ושיער חום צבוע\שרוף בקצוות שלו.
כעבוד חצי שעה מעצבנת של פריקה וקיפול הן הגיעו לחדר האוכל, את האמת שקרוליין הייתה רעבה והיתה יכולה לאכול את כל מזנון בפעם אחת.
אפשר לומר שהיום הראשון של קרוליין בפנימייה לא היה כזה גרוע, כיף הוא שעכשיו קיץ ואף אחד לא ישם לב עם היא תלך לשלוש שעות לקניון וזה מה שעשתה. ואז חזרה קרוליין חזרה לפנמייה עלתה במדרגות ופתחה את דלת חדרה ושל מגן היא לא שמעה כלום אז מגן כנראה הלכה גם ,כאשר קרוליין נכנסת לחדר פתאום קופצת מולה מגן עם מסיכה שחורה ומפחידה "בההההה" צרחה מגן, "אהההה!!! מה!! למה עשית את זה מה עשיתי לך???" אומרת קרוליין מתנשפת מההפחדה שמגן אירגנה לה, דקה אחת של שתיקה והן התחילו להיתגלגל מצחוק ואפילו נפלו על הרצפה, "קרוליין קרוליין איזו תמימה…. היית אמורה לצפות לזה בקרוב ליל הקדושים ובקרוב הז בעוד שבוע! יש לך תחפושת בכלל?" אמרה מגן כל כך מהר שקרוליין לא הצליחה לעקוב אחריה אחרי המלה החמישית, "אממ את האמת שלא אני לא יודעת למה להיתחפש זה קשה למצוא תחפושת טובה את יודעת" אמרה קרוליין עם קצת בושה "אוו יאי, אז אולי נתחפש לתחפושות מתואמות בבקשה?!" אמרה מגן ועשתה פרצוף מתחנן "אממ כן ברור למה לא?" ענתה לה קרוליין.

פרק 2: יעלה כנראה באיזור חמישי שישי שבת סליחה P:


תגובות (6)

ניקולוש תגיבי לשלי ואני לשלך ססבי????

10/02/2015 19:43

שתי שאלות:
1. למה פירסמת את זה כל כך הרבה פעמים?
2. זה קשור לפרסי ג'קסון? אני חולה על הספרים האלו! לא מזמן סיימתי את דם האולימפוס.

10/02/2015 19:47

    1. בטעות זה לא עלה
    2. אממממ סוג של מבוסס על האלים היוונים

    10/02/2015 20:04

תתתתצצצצבבבייייעעוווו בבקשה 3:

10/02/2015 20:23

נחמד

10/02/2015 20:40

תודה

10/02/2015 20:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך