הוספתי שמות גם לפרקים הקודמים, לידיעת הקוראים שאני מקווה שממשיכים לקרוא
וברצוני להודות לטדי (שוב) על הדמויות שהיא ממציאה עבורי.
מה הייתי עושה בלעדייך?!
אה וטדי:
אפשר לקרוא לאיווי cv או ev? כי eve נשמע לי קצת פחוט טוב...
לפני שאני מוסיפה אותה בפרק הבא.

קשקושים במחברת – פרק 4 – המלכה הנהדרת שנעדרת

07/02/2014 691 צפיות 16 תגובות
הוספתי שמות גם לפרקים הקודמים, לידיעת הקוראים שאני מקווה שממשיכים לקרוא
וברצוני להודות לטדי (שוב) על הדמויות שהיא ממציאה עבורי.
מה הייתי עושה בלעדייך?!
אה וטדי:
אפשר לקרוא לאיווי cv או ev? כי eve נשמע לי קצת פחוט טוב...
לפני שאני מוסיפה אותה בפרק הבא.

"אני לא יכולה לחקות ללכת לישון!" אמרה אלקנור ופיהקה בקול מהמושב האחורי בג'יפ השחור של הוריה.
"מותק" אמרה אימה בדאגה, "עכשיו רק שמונה וחצי בערב. המסעדה היקרתית ההיא עייפה אותך עד כדי כך?!"
"זה היה יום ארוך," מיהרה אלקנור להגן על עצמה, "אמרתי לישון? התכוונתי לשכב במיטה ולנוח מול הטלוויזיה ולצייר לי את בובספוג שוב!"
"מה אני אעשה איתך?" שאל אביה ונאנח עמוקות, "מה שלומך שם שקי? הכל טוב, חומד?"
"קוראים לי שקד! שקד! לא שקי!" רתחה אחותה התאומה של אלקנור, "עד שיש לאחת מהילדות שלכם שם נורמאלי; סליחה, נורמאלית בכללי; אתה חייב להרוס אותו! מה בכלל עבר לכם בראש כילדתם את האחות הקטנה שלי? 'אוי, שם מוזר שלא קיים בשום מקום יהיה מושלם'!" רטנה ובדקה את הציפורניים.
"קודם כל, אני התאומה שלך, שלוש דקות לא נחשב!" אמרה אלקנור, שלאחותה (שלא כמו לאחרים) החזירה קבוע, "ושנית: את? נורמאלית?! חה! מי שמדברת על נורמאליות, את חמצנת את השיער של לבלונד ואת עושה מחליק כל בוקר כשהשער שלך במילא חלק!"
"אם היית מושלמת כמוני," אמרה שקד ועצרה לרגע כדי לחדש את האודם שלה, "היית מבינה ששיער חום זה ללוזריות כמוך!" ואחרי מבט קודר מאימה (ששערה החום היה אסוף בפקעת), חזרה שקד והוסיפה: "לילדות, זאת אומרת. לנשים בוגרות אין יותר יפה מחום!"
"חנפנית" סיננה אלקנור בזמן שהג'יפ השחור והמצוחצח עצר מול בית שהעלה צלילי מוזיקה רועמים.
"כפי שאמרתי" אמרה שקד בזמן שיצאה, "אם היית מושלמת כמוני, לא היית מבלה את יום שישי בבית עם הציורים המטרידים שלך!" היא הביטה לעבר ובית וחייכה מיד, "הנה בן! אמא, אני נראת בסדר? טוב, ברור שאני נראת מעולה, ביוש!"
שקד יצאה מהמכונית והצטרפה לעוד כעשרה בנת שבדקו את הסימלה שדודתה הביאה לה מצרפת.
"איכס," נאנחה אלקנור, "איך אתם יכולים לסבול את הסנובית!"
"דברי יפה לאחותך" נזף בה אביה, "הריב שלך עושה לי כאב ראש!"
"שלי?! לריבים יש שני צדדים!" אמרה להם אלקנור וחשבה על זה שהורים אחרים היו אומרים אותו דבר.
"אבל תמיד יש צד צודק וצד טועה, נכון?" אמר האב בהסך דעת, "ועכשיו, תני לי לנהוג בשקט!"
"אתה רומז שאני טועה אחרי שהגאנתי על עצמי רק כי אני לא מתחנפת?!" אלקנור הרגישה כאילו הראש שלה עומד להתפוצץ.
"איזו ילדה חכמה יש לנו, נכון, אהובי?" שאלה אימה של אלקנור. האב הנהן. חיוך התחיל להתפשט על פניה של אלקנור, אך זה נמשך לשתי שניות.
"את צודקת, שקד באמת משהו מיוחד!" אמר, "ציון של שמונים! בבית הספר הפרטי ששכרנו לה אומרים שהיא יחסית טובה, יחסית טובה, את קולטת?!"

כאשר הגיעו אלקנור והוריה הביתה, רצה אלקנור במעלה המדרגות ונשכבה על המיטה.
הם בטח אפילו לא יודעים שהציון שלי היה בין החמישה הכי טובים בשיכבה של הבית ספר הממלכתי הפשוט שלי, חשבה אלקנור במרירות, גם את היום הולדת שלי הם שוכחים. שנה שעברה הם קנו לי עוגה מגעילה עם אגוזים אחרי שהזכרתי להם שהיום הולדת שלי היה ביום אתמול.
אלקנור פתחה את הטלויזיה על ערוץ המוזיקה והחלישה בקצת את הקול לפני ששקעה בשינה עמוקה.

אלקנור פתחה את עייניה ומצאה את עצמה בחדר פרחוני ומלא ורוד. ריח מתקתק של ורדים הגיע לאפה וכמה ציפורים ציצו על אדן החלון. הכל היה כל כך יפייפה כמו ציור מים, למרות שהמראה היה מוחשי עד מאד ולרגע שכחה אלקנור כי זה רק חלום, או שאולי לא?
"מזל שניזכרת להגיא!" נשמע קול נוזף, "את מבינה שלא תוכלי להישאר פה לנצח נכון?" זה היה קולה של סייליפה שישבה על ספה והתזוזה של אוזני התיש שלה, שבהחלט נראה אמיתי, גרם לאלקנור אי נוחות מסויימת.
"הייתי רוצה להישאר פה" אמרה אלקנור באכזבה, "יש לי חרא של חיים בחוץ. אחותי כל כך סנובית והורי עיוורים לקסמיה…"
"היא יודעת קסמים?" התפלאה הנסיכה, "חשבתי שיש כאלה רק פה, בארץ אלקנור!"
"ארץ אלקנור, שם יפה!" מלמלה אלקנור ואז אמרה: "אין לאחותי קסמים, זה רק ביטוי לזה שהיא גורמת להם להתפעל מכלום."
"שזה באצם קסם" דחקה סייליפה ואלקנור נאנחה: "אני מניחה שאת יכולה לקרוא לזה ככה."
אחרי שטיקה קצרה, אלקנור המשיכה: "גם עיבדתי את החברה היחידה שלי, שמסתבר שלא באמת רוצה בטובתי!"
"נשמע כמו חיים קשים שם" אמרה סייליפה, "אה, עכשיו נזכרתי שראיתי את זה כבר ואת סתם תרחת לספר לי את כל הסיפור!"
"אה, כן, תודה על מיקודם" אמרה אלקנור בקנות מלאה, "למרות שהייתי אומרת שאני חושבת שזה סתם פרי דימיוני, אבל לא מתחשק לי לחטוף מקות."
"יפה אמרת," אמרה הנסיכה ושערה הלבן סגול שלה הועף על פניה יחד עם הרוח מהחלון.
"סייליפה" התחילה אלקנור ואחרי מבט רצחני הוסיפה: "הנסיכה סייליפה, לא הבנתי איך הכל כל כך מוחשי? איך אני בכלל נמצאת כאן כשבעולם שלי אני ישנה?"
"את התשובות שאת רוצה תוחלי לקבל רק מהמלכה הנהדרת שלנו: שימשית" אמרה סייליפה.
"אז איפה היא?" שאלה אלקנור, "אני ממש רוצה לקבל את התשובות האלה."
"המלכה, אימי, נעדרת" אמרה סייליפה והחיוך השובב הקבוע שלה נעלם, "המלכה נחטפה!"


תגובות (16)

כתבתי את זה ככה רק כדי שתביני איך מבטאים את זה ^^ את לא ציריכה להזכיר את זה בסיפור.
בפרק הבא?! והו!
תמשיכי, עכשיו.

07/02/2014 09:10

אוקיי

07/02/2014 12:01

אם, בעצם אני לא יכולה היום

07/02/2014 12:01

*לחקות-לחכות
*סימלה-שמלה
*הגאנתי-הגנתי
*ניזכרת-נזכרת
*להגיא-להגיע
*באצם-בעצם
*שטיקה-שתיקה
*עיבדתי-איבדתי
*תרחת-טרחת
*מיקודם-מקודם
*בקנות-בכנות
*מקות-מכות
*תוחלי-תוכלי

אני חייבת להודות, זה קצת מעצבן אותי.
שהיא כל כך בסדר עם הכל, ואחותה כזו מעצבנת, וההורים שלה כל כך מעדיפים אותה… זאת אומרת, זה כבר לא מציאותי. איזה מן הורים היו שולחים ילדה אחת לבית ספר פרטי והשנייה לממלכתי? זה כבר פייבוריטים במידה מגוחכת…

08/02/2014 08:34

את צודקת, אולי כדי שאני אשנה את זה?
ובקשר ל"פקצי", אני שיחקתי בהצגות ואני מאד דרמתית ולפעמים אני פשוט מחקה אנשים אחרים ואת סיגנון הדיבור שלהם, אל דעגה: זה עובר!

09/02/2014 06:47

פיו, הפחדת אותי קצת ^^
אני רוצה להמליץ לך על משהו.
את כותבת במחשב נכון? אז לדעתי כדאי לך לכתוב בוורד, שם יש גם סימון על שגיאות. וגם, הדברים לא נמחקים לך.
(אני בדיוק התחלתי אחרי שהפרק הכי ארוך והכי טוב אי פעם נמחק לי שהעלתי אותו בגלל תקלה.)

10/02/2014 07:06

פיו, הפחדת אותי קצת ^^
אני רוצה להמליץ לך על משהו.
את כותבת במחשב נכון? אז לדעתי כדאי לך לכתוב בוורד, שם יש גם סימון על שגיאות. וגם, הדברים לא נמחקים לך.
(אני בדיוק התחלתי אחרי שהפרק הכי ארוך והכי טוב אי פעם נמחק לי שהעלתי אותו בגלל תקלה.)
וזה ממש ממש נוח.

10/02/2014 07:06

ואני דורשת המשך, עכשיו.
ממש כאילו, ברגע זה.
דרך אגב, אני בתאילנד והשעות כאן חמש שעות אחריכם, ככה שפה כבר תשע ועשרה, אז אם את מעלה בערב ואני לא מגיבה זה כנראה כי כאן כבר שתיים בלילה.

10/02/2014 07:09

חחח, תהני ולרוב אני כן עושה בוורד, (במיוחד אחרי שהפרק המשך שכל כך השקעתי בו של בלה סוויטר נמחק ואין לי כוח לשכתב אותו!)

10/02/2014 08:14

אני רוצה לבקש ממך משהו, בגלל שארון יהיה הרשע ~בכי בכי בכי~ ומכאן, כנראה שלא יוזכר הרבה בסיפור או לפחות לא יהיה אחד הגיבורים. ומאחר שהוא אחת הדמויות הכי טובות שכתבתי אי פעם ואני ממש ממש מתבאסת מזה שאני לא אוכל לכתוב עליו, אני רוצה להוסיף אותו לסיפור אחר שלי, שאני כנראה אפרסם בעוד די הרבה זמן (רק אחרי שאני אסיים את היסודן האחרון.) אם זה בסדר מצידך, כמובן.

10/02/2014 22:49

זה בסדר, למרות שהוא אמור להיות הרשע המרכזי ושזה לא עשמתו ובסוף מגלים את זה, אבל אני כבר אמצה משהו אחר. (אם את רוצה אני עדיין יכולה להפוך אותו לדמות ראשית כמו שרצית, אבל איך שבא לך)

11/02/2014 07:17

זה הסיפור שלך, תעשי את מה שאת מוצאת לנכון.
העובדה שאותה דמות תופיע גם בסיפור שאני אפרסם בעוד הרבה מאוד זמן (אם בכלל.) לא צריכה להשפיע על ההחלטות שלך.
במילים פחות מתחכמות, תעשי מה שבא לך.

12/02/2014 03:28

תודה

12/02/2014 06:17

אבל יש לי דרישה אחת,
תמשיכי!

12/02/2014 06:18

סבבה!

12/02/2014 10:13

לא המשכת Ŧ-Ŧ

15/02/2014 08:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך