אולימפוס
אז כן, כל הבעיות המטרידות האלה קיימות לאנשים (פרט להבנת בעלי חיים, בצורת תקשור כמובן)

רוחות – הקדמה והרשמה

אולימפוס 05/10/2014 819 צפיות 8 תגובות
אז כן, כל הבעיות המטרידות האלה קיימות לאנשים (פרט להבנת בעלי חיים, בצורת תקשור כמובן)

״רודפים אחרינו, לא יודע מי, אבל הם אחרינו״, ״אנחנו לא מפחדים המוות, או ממה שבא ממנו״ , ״החיים הם סבל חולף כדי שסבל אחר יחליף אותו״, כל המחשבות האלה בתוך הראש שלי, אני לא מסוגל לישון, תמיד מזיז את הראש בודק אם אין שם אף אחד, רואה פרצופים… אני כבר לא יודע איפה אני, ומה אני. אני רואה דברים, אנשים, תמונות הופכות לסיוטים, קולות קוראים בשמי לעזרה, קולות של משפחה, חברים…
——
זאת הייתה הקדמה, לסיפור, אני כבר מצהיר, שכל התוכן הוא אכן דברים שקוראים לאנשים, ההקדמה רק נותן הצצה, לי אישית יש את ההרגשות האלו, ההרשמה פתוחה.
כתבו:
מה הם רואים הכי הרבה:
מה שמם: המלא
מה גילם: 13-16
מי מת להם בחיים: אפשר יותר מאחד
מה עברם:
האם הם מבינים את העוקבים אחריהם:
האופי:
כיצד הם נראים:
האם יש בהם משהוא מיוחד: יכולת תקשור אחרות
בעיות עבריות כל שהן:
האם הוא או היא מאומצים: מאוד מי שמאומץ לרוב יהיה יותר דיכאוני

-דניאל גרוסמן
-15
-הכלבה שלו, שני סאבים,
-גדל בצל טוב, ללא מחסור, יש לו בעיית קשב וריכוז, יש לו בעיות חברתיות קשות, הוא מתחבר לבעלי חיים, לא מבין בני אדם, מה מניע אותם, לא מצליח לקלוט מה הם רוצים.
-ליפעמים, רק כשהוא לבד הוא מסוגוגל לשמוע אותם ולקשר איתם, וליפעמים אפילו ליראות אותם.
-כן
-מתבודד, רציני, מעדיף לא לתקשר, ריאה את עצמו כאיד מיוחד בצורה רעה, לא אכפת לא למות, או אם כן, הוא מפחד מהיושבים אותו, אך לא מספר זאת לאיש, הוא חייב לפירוק את מה שהוא מרגיש למישהוא, הוא מדבר עם החיות, פורק. הוא תמיד מביט על העתיד, ורגיל לסבל בהיותו חיי. הוא דואג, ואמיץ, אך משתדל להיראות בילתי נראה.
-שיער שחור, עניים זהובות, רזה, יש לו צלקת על כף ידו הימנית, חיוך עצוב לרוב, עניים חסרות תקווה.
-ליפעמים הוא מסוגל להבין בעלי חיים, משהוא דיי נדיר.
-כן


תגובות (8)

היא רואה רוחות רפאים ויכולה לשלוט בהן ולתקשר איתן באופן מלא.
שם: אשלי פסמורוות׳
גיל: 13
מי שמת לה בחיים: סבא וסבתא שלה, אחותה הקטנה מתה מסרטן בגיל 5.
עבר: היא גדלה במשפחה טובה ואמידה
היא מבינה את העוקבים אחריה.
האופי: חולמת בהקיץ, קשה לה להתרכז, חצופה, עצבנית, אם היא שונאת אותך היא תיהיה הכי נוראית שיש, אם אתה יקר לה היא תעשה לך הכל. לא סומכת על עצמה, מפחדת שיום אחד ישתלטו עליה, נוטרת טינה.
כיצד הם נראים: גבוה, שרירית, שזופה, צלקת קטנה בהירה מתחת לעין שמאל (יש לה לקויות ראיה והיא משתמש במשקפיים) עיינים כחולות, שיער חלק שחור בהיר עד הכתפיים
האם יש בהם משהוא מיוחד: היא יכולה לתקשר טלפתית עם בני אדם ועטלפים, גם אם בני האדם בדרך כלל לא מודעים לעובדה שהיא במוח שלהם…
בעיות עבריות כל שהן: אין
האם הוא או היא מאומצים: לא

05/10/2014 10:21

שם: מיכאלה לואיס
גיל:16
מי מת: אמא שלה בלידה שלה, ואחר כך אבא שלה התאבד בגלל זה והיא מרגישה אשמה מאוד. היא בת יחידה שגרה עם סבתה.
מה העבר: טוב אני חושבת שמי מת כבר מסביר. אמא שלה מתה בלידה שלה ואבא שלה כמה שנים האשים אותה על זה. הוא הדרדר לאכוהול ובסוף התאבד. כשהוא חי הוא מאוד התעלל בה, הוא כל הזמו צעק עלייה שהיא אשמה במות אימה והיא מרגישה שזה נכון.
האם הח מבינים: היא שמה לב אבל לא באמת מייחסת לזה חשיבות או מבינה מה זה בכלל.
האופי: היא רגישה מאוד, היא מעדיפה להתבודד ולהיות עם סבתה למרות שהיט טיפוס חברתי. ביישנית מעט, מתוקה, אמיצה, ילדותית במעט. יש לה חיננות והיא יכולה לקרב אלייה אנשים למרות שהיא לא רוצה זאת. היא לא נפתחת בקלות בכלל, הססנית, עדינה, שקטה ומאוד חכמה.
איך היא ניראת: רזה, חיוורת, שיער בלונדיני כהה חלק שמגיע עד הכפתיים, עיניים גדולות וכחולות שנראות תמיד עצובות, שפתיים דקות ורחבות, שיניים צחורות וישרות, רזה, לא כל כל גבוה, גומות בלחיים שנותנות לה מראה מתוק כשהיא מדברת ומחייכת.
משהו מיוחד: יש לה לפעמים קטעי חזיונות מהעתיד אבל היא לא מעיחסת לזה חשיבות אלה אם זה דבר ממש נורא.
בעיות: לא.
מאומצת: לא

05/10/2014 13:34
uta uta

שמח שחזרת ^^

05/10/2014 20:45

    אנחה~ כן, אבל אני חושש שאני חזרתי כדיכאוני-שצריך-פסיכיאטר… אנחה~

    05/10/2014 20:47

שם: ג'ונתן גרייס.
גיל: 17.
מי מת: אחיו התאום – ג'ייקוב, הם היו זהים וההורים שלו. לפני המוות הם גרו בבית ענק עם שלוש קומות, כשג'וני היה בן 12 הוא הלך לחבר שלו, ובדיוק באותו זמן שריפה פתאומית פרצה בבית שלהם ולקחה איתה את המשפחה שלו. הדבר היחיד שנשאר היה הגיטרה שלו, שהייתה של אבא ושל סבא שלו לפניו והוא לקח אותה לחבר שלו. הוא ממש אהב לנגן ולשיר.
העבר: די מה שכתבתי בשורה ללפני; ואחרי זה הוא עבר לגור עם הדודים שלו ועם שלושת בני הדודים – שהיו בממד יותר נמוך מבחינת עושר.
לא מבין את העוקבים.
אופי: בן אדם ציני ומדוכא להחריד, הוא אוהב יותר מכל דבר לכתוב שירים ולנגן, אחר כך לרדת על אנשים, ואחרי זה להיות מדוכא.
מראה: שיער חום בהיר עד הכתפיים, עיניים שחורות עמוקות, גבוה.
יכולות: הוא מסוגל לפענח כמעט בכל המקרים הבעות פנים של בני אדם, אפילו את ההכי פחות קריאים.
מאומץ: כן, סוג של על ידי הדודים שלו.

05/10/2014 23:42

שם: ליה דורנל
גיל: 15
מי מת להם בחיים: כל משפחתה
מה הם רואים הכי הרבה: את הרצח של משפחתה
עבר: ליה נולדה כבת 4 למשפחה עמידה. אחיה הגדול והיא היו מעורבים בתאונת דרכים שבה נפגע במוחו, הפך לצמח ולאחר שבוע נפטר. כשהמשפחה נסעה למסעדה לחגוג לה את יום הולדתה ה-12 מחבל התאבד ופוצץ את המסעדה, היא ועוד 2 סועדים היו היחידים ששרדו. היא איבדה את הזיכרון והייתה מחוסרת הכרה למשך שנה. כשהתעוררה הועברה לבית יתומים ושם אימצה אותה אישה שמתנהגת אליה כמו אל בובת חרסינה, בעדינות ונותנת לה כל מה שהיא רוצה.
היא לא מבינה את העוקבים אחריה, "למה שמישהו ירצה לעקוב אחרי ילדה שאין לה כלום?" היא תמיד חושבת.
אופי: שקטה, דיכאונית (היא ניסתה פעם להתאבד, להצטרף אל משפחתה), הדבר שמרגיע אותה הוא ציורים.
מראה: שיער חום-זהוב עד המותניים, עיניים בצבע דבש וצהוב במרכז, קרוב לאישון.
משהו מיוחד: הציורים שלה חוזים את העתיד, זה בא אליה בחלומות, כאילו זיכרונות ואז היא מציירת אותם במחברת כחולה ששמה רשום עליה בזהב.
בעיות עבר: היא מפחדת ללכת לבתי חולים מאז שהשתחררה משם, כאשר בן אדם מזכיר לה מישהו מהמשפחה שלה (היא יודעת לפי תמונות) היא קופצת עליו מאושרת ולא משחררת אותו.
מאומצת: כן, פירטתי בעבר…

06/10/2014 13:18

    משפחה אמידה (מקלדת דפוקה -,-)

    06/10/2014 13:18

תודה :) היא תצתרף בפרק הבא (מחר)

06/10/2014 13:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך