נטשה1998
השקעתי... היה לי קשה.
מקווה שאהבתם D:
אני מתכננת הרבה אקשן, הפרק הזה הוא הקדמה רגועה ושלווה.

רסיסי לילה, פרק א’: הפונדק של סאני.

נטשה1998 28/11/2013 843 צפיות 10 תגובות
השקעתי... היה לי קשה.
מקווה שאהבתם D:
אני מתכננת הרבה אקשן, הפרק הזה הוא הקדמה רגועה ושלווה.

הכל הלך על הצד הטוב ביותר בלילה הזה, בפונדק הרעוע של סאני. ילדים, נשים וגברים מילאו את המקום וכמעט שלא השאירו שום מקום לנוע בו, אך נראה שהעומס הרב לא הפריע לאף אחד. ריח מעודן של נתחי בשר עסיסיים בישם את המקום. אל הריח המעודן התלווה גם ריח משכר ומסריח של אלכוהול ובירות שונות, אולם אף אחד מן החוגגים לא ייחס לכך חשיבות. עשרות חיוכים צבעוניים חלפו על פניה העגומות והקודרות של סאם, שהביטה בהם בקנאה.
סאם לא הורשתה להצטרף אל ההמולה, למורת רוחה. היא מונתה על ידי סאני כמאבטחת של המקום בערב החגיגי הזה. סאני ידע שלמנות ילדה בת 10 כשומרת של מסיבה רעשנית כמו זו זה רעיון טיפש ואווילי למדיי, אך הוא גם ידע שהסיכויים שמשהו מסוכן יקרה במקום עלוב כמו שלו שואפים לאפס. ולכן החליט למנות אותה כשומרת המסיבה, כך לפחות לא תפריע להתנהלות החגיגה, כמו שנהגה לעשות תמיד. סאם פלטה מפיה אנחת ייאוש והסיטה מפנייה פיסת שיער רכה שנחה על אפה. סאני התקדם לעברה, כעס ניכר בפניו. זה לא הולך להיות טוב, חשבה לעצמה סאם והתכווצה במקומה במבט חושש.
"סאם, מה זה צריך להיות?!" הוא רטן, "למה את מתבטלת ככה? הרי אמרתי לך לעמוד, לשמור, את יודעת כמה את מסכנת את המקום?!" כמובן שהוא ידע שהיא אינה מסכנת כלום ושדבריו כוזבים ונוגדים את מחשבותיו. ככל הנראה סתם רצה להתנכל אליה. סאני היה ידוע כאדם רשע ועצבני, אך הוא רק רצה שישימו לב אליו. סאם לא ידעה כיצד להשיב לדבריו, היא עוד הייתה שרויה בפחד עקב קולו המאיים של סאני. היא הביטה בו במשך כמה שניות, שלרגעים הרגישו כמו נצח ולא ידעה מה להגיד, פשוט כך. היא החלה להזיע והרגישה איך דופק ליבה מאיץ בקצב מסחרר. היא הרגישה שאין לה לאן לברוח, היא חייבת לענות לסאני. בפעמים הקודמות השיבה לו בעוקצנות נועזת וחצופה, אך הפעם היא ידעה שהיא תשלם על זה אחר כך ושעליה לכבד את סאני, לפחות הפעם. סאני הבחין בכך, נשא רגליו והלך משם. אנחת הקלה נפלטה מפיה של סאם, היא גירדה את עורפה, הרימה את ראשה מעלה והביטה בתקרת העץ. קווים ישרים ומתוחים כתורן השתלבו בצורה יוצאת דופן עם שלל קווים רופפים ומעוקמים כגלים המתנפצים אל המזח ואליהם התלוו גם נקודות מיודות במינן, עמוקות ומלאות. על אף שהתקרה הייתה חסרת יציבות והיה נדמה כי כרעי תרנגולת בלבד הם שמייצבים אותה, התקרה הזאת הייתה המיוחדת והמסקרנת מקורות הגג שראתה סאם בחייה. סאם עברה הרבה כאלה, היא נדדה מבית לבית, אף משפחה נורמלית אינה יכלה לשאת את השובבות של הילדה הקטנה, שרק רצתה לנסות דברים. היא בחנה את התקרה ביסודיות, כי לא היה לה משהו אחר לעשות. כשלפתע הבחינה שמשהו אינו כשורה, אך לא יכלה לבדוק זאת כי לא היו לה האמצעים לכך. מחר אבריח סולם מהחווה בעזרת כמה חברים ואבוא לכאן, חשבה לעצמה, ובראשה חזתה כבר את התנהלות היום הקרב ובא. פתאום צליל רגליים נוקשה הגיח מחוץ לפונדק. סאם התייצבה במהירות, היא התקדמה אל עבר הדלת. צעד קרב ובא נשמע מכיוון גרם המדרגות. סאם פתחה את הדלת, קול חריקה צורם וארוך.


תגובות (10)

זה יפה!

28/11/2013 03:41

תודה ריקושושה 3>

28/11/2013 03:42

תמשיכי נטשה!
למרות שאני יודעת מה יקרה לסאני O.O

28/11/2013 04:25

חוחוחו!

28/11/2013 04:26

תמשיכי!

28/11/2013 07:18

תודה טדי!

28/11/2013 08:35

תמשיכי!
אחרי בחירת העורכים שלך עיינתי לך קצת בסיפורים ^-^
את כותבת ממש יפה!

03/12/2013 14:26

וואו.
הכתיבה שלך פשוט מצוינת :)
תמשיכי =]

04/12/2013 13:36

הרגע ראיתי את זה… נטשה צ'אן אני גאה להיות אשתך בעלת המחוך! את ממש מוכשרת..
=^.^=

10/12/2013 08:16

סאני, את האישה המושלמת <3

10/12/2013 08:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך