uta2.0
אם וכאשר אפרסם את הסיפור אני אפתח בהרשמה :)

רעיון: מבעד לדלת – הקדמה

uta2.0 05/10/2016 1005 צפיות 6 תגובות
אם וכאשר אפרסם את הסיפור אני אפתח בהרשמה :)

ההשראה לסיפור נפלה עליי בזמן שקראתי את הערך בויקיפדיה לסרט אווטאר של 2009 (אווטאר – כלומר היצורים הכחולים, לא אווטאר הסדרה המצויירת) – סרט מצויין, ממליץ בחום.
מקווה שתאהבו – אם אני אפרסם את הסיפור -אני אעשה את זה אחרי שאסיים את 'קברים נורדים' שמתקרב לסופו ^^
אז בלי הקדמות מיותרות ~ ההקדמה! ^^

במשך כל חיו של ג'וש מילר, אימו ואביו אמרו לו לא ללכת למחסן שלהם בבית. הוא היה סקרן כמה וכמה פעמים והוא ניסה להגיע אל המחסן – אך תמיד אביו או אימו עצרו בעדו מלעשות זאת.
יום אחד הוא מחליט שהוא חייב לגלות מה יש במחסן ואחרי ויכוח סוער עם הוריו, אביו מחליט לקחת אותו למחסן.
מבעד לדלת המחסן, יש עולם קסום ושונה לחלוטין, מלא ביצורים המשתמשים בקסם לרצונם ונקראים הנארובין. אביו מספר לו שהדלת של המחסן היא בעצם השער לעולם הזה – ושאסור ששני העולמות, של בני האדם ושל הנארובין, יתאחדו.
כעת על ג'וש להיות השומר של השער הזה ושל הנארובין, יחד עם הוריו וחברו הטוב שמגלה את כל זה בטעות ג'וש יצטרך להיאבק ביצורים אפלים ומוזרים ולהבין מה המשמעות בסודות ומה המחיר להם.


תגובות (6)

וואו וואו וואו – לפני שאני בכלל קוראת את ההקדמה (מה שעוד לא עשיתי, אני בדרך XD) – קברים נורדים מתקרב לסופו? O_O יהיה ספר המשך?
אני צריכה תשובות.

~מעבר זמן~

אני חושבת שהרעיון הכללי של 'דלת מעבר סודית לעולם אחר' הוא מעט חרוש, אבל אני בהחלט סומכת עליך להוציא ממנו את המיטב. אין לי עוד הרבה מה להגיד, אבל זה פשוט העניין בתקצירים – הם קצרים.
אתה יכול להיות בטוח שארשם ^^
קטניס אוורדין, סוף.

05/10/2016 20:30

    בעיקרון, לפי איך שאני רואה את זה – הספר עתיד להסתיים בפרק 25 לא כולל אפילוג. בנוגע לספר שני – כל רעיון שאני חושב עליו לספר 2 יוצא מאולץ, לא מקורי, או ארוך ולעוס מדיי. בינתיים, אין ספר שני, אלא אם כן תיפול עליי איזו השראה אדירה שתיתן לי את הכוח לכתוב ספר שני.
    בכל מקרה, אם אני אפרסם את הסיפור העלילה תעבור כמה ליטושים – כך שאני מקווה שזה לא ייצא חרוש XI

    ובואי נגיד, שאחרי פרק 19 בקברים נורדים, תהיה לך שאלה אחת גדולה מאוד. XDD

    05/10/2016 22:14

הרעיון עצמו טוב למדי, למרות שאני מסכימה עם קטניס בנוגע לזה שהוא דיי חרוש… אבל אני גם מסכימה איתה שתוכל להוציא מזה את המיטב.
אני אשמח להירשם :) סוף סוף לקרוא סיפור חדש שלך, אחד כזה שאני יכולה להבין אותו.

05/10/2016 22:56

    תודה רבה! :)

    06/10/2016 07:18

אני מסכימה עם פומה וקטניס… הרעיון עצמו טוב – אבל מוכר וצפוי… אני בטוחה שתוציא ממנו את המיטב, אבל זה עדיין מרגיש לי מאוד חרוש..
אם תעשה הרשמה אני ארשם – ברור – אבל אני אישית הייתי מציעה לך לחפש רעיון אחר. אתה מוכשר מספיק כדי למצוא רעיון מקורי אחר שאני בטוחה שכולנו נאהב^^

05/10/2016 23:11

    אני אחפש רעיון אחר, אם כבר שלושה כותבות אמרו לי שזה חרוש – כנראה שזה חרוש. XD
    תודה :)

    06/10/2016 07:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך