שודדת הימים 1

09/12/2021 362 צפיות אין תגובות

שודדת הימים
פרק 1-פיילוט
הסיפור מתחיל איתי רק אני יודעת שאני קיימת, כל הסיפור הוא אי הבנה אחת גדולה שלי שלו של כולם אבל זה גרם להכל להסתבך , עכשיו אני אספר לכם מי אני , יש לי כוחות גדולים במים אני תוצר שחצי ממנו שייך לממלכה של אל אחד והחצי שלי של אחיו האל השני , אף לא יודע על קיומי ואם זה יקרה ת'אמת אני לא יודעת מה יקרה כנראה שייווצר בלגן, אף אחד לא יודע מי אני באמת או מאיפה באתי אבל כולם יודעים מי אני , כולם חושבים שהם יודעים מה המניעים שלי אבל אף אחד לא יודע. במשך 100 השנים האחרונות ביליתי בגנבות של אוכל ובגדים אני חיה באוקיינוס כמו כולם אבל אני ורק אני יודעת מה אני מאיפה באתי. אבל כולם כולל אני לא יודעים לאן אני הולכת סביר להניח שבסוף זה יהיה מאחוריי סורג ובריח אבל תנו להנות לפני. אז לפני שנתיים מצאתי פתרון ,אני כבר לא במים מצאתי שרשרת שתעניק לי רגליים ובזכות הכוחות שלי שיבשתי אותה ושיניתי אותי אני לא אני יותר .מהיום אני לא ש'ה אלה קלי בזכות כישוריי הקסומים הצלחתי לשנות בי הכל מהשיער השחור והחלק וישר כקרח לשיער מטולטל חום זהוב ,עיניי הכחולות הפכו לירוקות גם גובהי והמראה של פני ישתנה, עכשיו כדי שתדעו מי אני, אני היא ש'ה וזה לא קיצור של שירלי האברבנאל אלה שודדת הימים יש כאלו שיגידו שאני לא רק שודדת אלה רוצחת אבל אלו מעטים ולי לא אכפת אף בן ים לא יוכל לעקוב אחריי אל הקרקע אז בטוח לי ואני אשמח לקצת שקט לבד כמו שתמיד הייתי רק בלי המרדפים. אחריי השנתיים האלו החלטתי שאני רוצה לעשות מה שילדים בגילי עושים בדיעבד זו הייתה טעות אבל מפה לא אני אספר אלה המספרת אז נדבר.

פרק 2- חשד ראשון
הכל התחיל ביום הראשון ללימודים כל הכיתה של המפלצות בבית ספר על שם דרקולה. בית הספר זה מתחיל בלילה בעקבות החלטה של המנהל הערפד עם שאר המפלצות , הכיתה מלאה בקורי עכביש שתווה המורה עכבינה לקראת השיעור הראשון (היא עכבישת אדם ) התלמידים מגיעים מכל סוג ומראה ולתוכה ניכנס גם בן ים באקווריום עד למותניו עם גלגלים ושלט, חברו הימי אחריו ושינהם מתיישבים .שולחן ליד שולחן . כל הכיתה כבר כאן, והמורה קוראת לכולם לשבת היא קוראת את שמותיהם וכשהמסיימת היא מכריזה בהודעה. תלמידה חדשה מצטרפת אלינו היא ימית כמו רוני שלנו שעזבה עם משפחתה לאוקיינוס ההודי וגם כמו רוי (ימי זה נושם מים עם רגליים כמו "אקוומן " רק שאצלם הזימים בחוץ בצורה חצי עגולה על הידיים והרגליים ובפנים זימים כמו הדגים רק שהם עדיין נחשבים להולכי הקרקע ובאחריות אל השאול) אז היא מסיימת את דבריה ואומרת את שמה "קלי" הנערה נכנסת עיניה ירוקות עורה מכחיל שיערה מטולטל חום זהוב היא לובשת חצאית סגולה גרביים גבוהות ,זוג מגפיים וחולצה ורודה . היא מחייכת ,אבל משהו מחשיד בה אומר בן הים ואז הוא רואה אותה ,שרשרת עם צדפה סגולה גדולה בקצה שלה הוא יודע מי זו וזה בכלל לא מרגיע אותו היא מתיישבת בשולחן ליד רוי. בן הים מושך בכתפו של רוי ואומר לו לא לתת לה לשבת לידו אבל רוי מצחקק ולא עושה כדבריו היא מתיישבת והשיעור ממשיך. יש צלצול להפסקה רוי בה להכיר את הילדה החדשה אבל שוב בן הים ששמו בקטע מצחיק ים מושך בידו ולוקח אותו רחוק משם כשהם מגיעים למקום בערך באזור הספרייה שמה כמעט אף אחד לא נימצא. רוי עוזב את ידו של ים ושואל אותו מה עובר עליו הוא לוחש ואומר לו זו היא אני ב100% בטוח זאת היא. במבט מבולבל שואל אותו רוי מי?, הוא לוחש באוזנו ואומר- ש'ה שודדת הימים. רוי צוחק עליו- אמרתה הרגע שזו ש'ה זו שאמרתה שהיא בעלת שיער חלק שחור וזאת מטולטלת עם שיער חום זהוב, ש'ה היא בת ים והיא ימית, מה יש לך?. ים לא משתכנע ואומר אולי היא שינתה פרצוף אבל השרשרת לא משקרת זו השרשרת שהיא גנבה למלודי זיכרונה. רוי מיואש ומחליט להתעלם מאזהרותיו. הוא בא לקלי ומציע לה לבוא אתו לשחות לפני שיעור השחייה קלי מסכימה בחיוך והינהון לכן ובאה אתו. הוא מציע לה תחרות והיא נענתה לאתגר ומנצחת ללא מאמץ .רוי כל כך מופתע שהיא עקפה אותו שהוא מרגיש שהוא חייב לשאול אותה איך היא עושה את זה רק בני ים עד היום הצליחו לעקוף אותו . היא בחיוך קטן ובהגדרה של ים שטני אומרת לרוי- יש לי כמה בני ים במשפחה וגם אני תמיד בטוחה בעצמי שאני עם השרשרת שלי היא מחזיקה בה ומסתכלת עליה כשהיא מדברת עליה. רוי שוב מופתע- מה כל כך מיוחד בשרשרת ?,היא אומרת שלא ציפתה שיבין היא הייתה של סבתה שלה ומספרת לו הכל על מה שסבתה שלה עברה עם השרשרת והוא מאמין לכל מילה ובסוף היום בה לים ומספר לו את הסיפור על השרשרת. ים מגחך ולא מאמין למילה ,הוא אומר לו שהיא רוצחת שקרנית ושהוא לא מבין איך רוי כל כך פתי. יום אחריי הנערה החדשה נכנסת בשמלה שחורה סגולה וקוקו ,באה אליה מיצי אשת החתול ופונה אליה בזמן שים ניכנס לכיתה ומקשיב לשיחה שלהם ,היא אומרת לה שיש לה שמלה בדיוק כזאת והיא מושלמת עליה ,קלי אומרת שהיא חדשה ,וים ממלמל לעצמו עד שבא רוי. ים אומר לו שהיא שקרנית שהיא גנבת היא בטוח גנבה מהבית של מיצי את השמלה כדי לגוון בבגדים .רוי מנסה להוריד אותו מזה אבל הוא מבין שהוא עסוק בנקמה ואין מה לעשות ,אז רוי מציע לים עסקה- אני אצלם ואעקוב אחריי קלי ואם היא לא הולכת לבית של מיצי או לא עושה משהו חשוד אחריי שעות הלימודים אתה יורד מעניין. ים כל כך בטוח שהוא צודק אז הוא מסכים. אחריי יום הלימודים רוי עושה כדבריו הוא עוקב אחריי קלי כשהיא מגיעה לאוקיאנוס והשמלה שלה חוזרת להיות חצאית וחולצה והיא צועקת- בוא כבר! ,אני לא מסוכנת . רוי חושב שהיא מדברת לעצמה אבל אז היא קוראת- רוי אני יודעת שאתה שם .הוא יוצא והיא מסתובבת אליו , וכשהוא מולה ,הוא מסתכל עליה ויש לה מבט כועס היא דוחפת אותו אחורה והוא נופל על החול . קלי צועקת עליו- למה לך? , לא פגעתי באף אחד? רציתי דף חדש, הבעיה היא שהטיפש ההוא פה ואתה מפריעים לי ,אתה אידיוט שבכלל ניסית. הוא שואל ברעידות קול ופחד- ים?. היא אומרת לו -מה חשבתי לעצמי לא הייתי זהירה ורק בגללך אני אצטרך לחזור לאוקיאנוס .הוא קם ומפסיק בפחד ואומר לה -מה זה לא אני, אני בכלל חשבתי שאת בסדר. שמעתי הכל ריגלת אחריי ולא יכולתי יותר בהעמדת פנים אני זאת אני ,אבל אל תספר לו (ים)אחרת אני אלך לכלא הימי ואתה תהיה המלשן הקטן. רוי שואל על תוקפנותה היא רק בת 117 מה היא כבר עברה בחיים שלה שיגרום לה לרצוח את אחותו של ים. היא צועקת עליו שהיא לא רצחה אף אחד ובורחת משם. הוא מנסה לעצור אותה אבל זרם מים גדול שהיא יוצרת ממי האוקיינוס הודף אותו .

פרק 3-שני צדדים
מה באמת קרה?, זה היה לא מזמן ,לפני שנתיים ש'ה סיפרה שהיא מצאה שרשרת שנותנת לה ללכת על שתיים אבל לא מה באמת קרה שם, היא ברחה מהשומרים אולי היא השתעשעה קצת יותר מידי ובמקום לברוח היא רק זרקה את זרמי המים שלה היא ידעה שזה יקשה אליה לברוח אבל היא יצאה ממצבים מסובכים יותר אז היא עלתה על פני הים וראתה אותה ילדה שמה שרשרת ואומרת אני בת ים וקופצת למים באודה בורחת ש'ה מסתכל ורואה שהשרשרת היפה היא לא ליופי אלה בכדי שהילדה תהיה עם משפחתה ותהפוך לבת ים לש'ה לא אכפת מזה היא גדלה לבד ויודעת שאין סיבה למשפחה או רגשות זה חולשה אבל שום דבר מזה לא עניין אותה היא תפסה תאוצה כשהילדה הייתה באזור מספיק נמוך שהיא תוכל לקחת אותה לשים ולקפוץ היא לקחה לה את השרשרת בלי לחשוב פעמיים שמה על צווארה וקפצה לאדמה היא הייתה בעלת שני רגליים היא לא התרגשה היא חדורת מטרה לחיות בעולם הזה עד שישכחו ממנה אבל זו לא התוכנית היא לא ידעה מה התוכנית, לא הייתה לה מטרה בחיים כי תמיד היא התעסקה בלשרוד את היום בגלל זה לא היו לה תחביבים ,היא לא הייתה מדברת הרבה כמעט ולא, היא לא התעסקה באומנות ,שירה או במשהו אחר היא רק נחה במשך השנה אחריי יציאתה מהמים .היא נתנה לעצמה שנת שבתון אבל במקרה הזה יש עוד צד מלודי וים .מלודי הייתה רחוקה מהקרקע שלא היה מספיק זמן וכשים הצליח להביא אותה לקרקע היא מתה זה ריסק את ים, אחותו מתה בדקות ספורות בגלל ש'ה מאז כל מה שמעניין את ים זה איך לנקום .כמובן שהוא המשיך את חייו אבל לא לגמרי עדיין שנתיים אחרי הוא בא כל שנה ביום הולדתה של מלודי לים ומדבר איתה על הכל כאילו כלום לא קרה אבל לסלוח לש'ה לא מוכן לפיו להרוג את ש'ה תהיה הדרך היחידה למנוע עוד נזקים אבל בפנים הוא יודע שלהרוג אותה זו תהיה הדרך היחידה שלו לנקמה לא להצלת כל בני הים.

פרק 4- נמאס
או קיי בחזרה להווה .מאותו יום בו רוי וקלי דיברו הם לא התקרבו אחד לשני יותר .קלי לא נפגעת מזה או לפחות לא מראה שום שינוי בהתנהגות שלה מלבד העובדה שהיא אפילו לא מסתכלת עליו. רוי לא מצליח לחשוב על שום דבר אחר במשך השבועות שחולפים ולים אין התעניינות רבה. ים מחליט לעשות מעשה .הוא יודע שקרה משהו לרוי והוא בטוח שזאת ש'ה הוא עוקב אחריה ולא מוצא דבר .מסתבר שאחריי הטעות שלה היא מחליטה שאם היא מסתירה אז שאף אחד לא ידע למרות שזה הצליח כל יום בתוך קלי הרגיש לה נורא היא רצתה ,אפילו ליום אחד להרגיש שהיא כמו כולם ולא השודדת אבל מוניטין כזה אי אפשר להסיר ברגע ולפעמים היא רצתה לחזור להיות השודדת אלו היו החיים שלה והיא ויתרה על זה . יום אחד נימאס לה היא לא מוכנה לחיים האלה היא מעולם לא הייתה צריכה לחשוב על המחר לחשוב איך היא תסתיר את מי שהיא זה נראה לה מוזר בעוד כמעט כל חייה חשבה על היום על לשרוד ,על כאן ועכשיו. אז באותו יום היא ברחה לאוקיינוס אבל תמיד שהיא מגיעה לחוף הים מול האוקיינוס משהו בה עוצר היא חושבת לעצמה אני באמת רוצה לחזור לחיים האלה ? כל יום שהיא באה לשם אותה שאלה בראש ואין תשובה יום אחד היא מגלה שהמשמר המלכותי של פוסידון עושה סיורים מתחת לאדמה עליה היא דורכת היא רצה חזרה ליער שמוביל לבית הספר אבל משהו עוצר בדרכה יותר נכון מישהו זה ים הוא דוחף אותה בידיו ומנסה לתלוש לה את השרשרת ללא הצלחה ,היא אולי לא ברחה כבר שנתיים אבל היא לא שכחה כלום. היא רצה מסביב אבל יש שם עוד וכשהיא כבר תקועה היא שואלת באופן כמעט אמין כאלו זו לא ש'ה מה עשיתי ? בני ים שמקבלים רגליים מסתובבים סביבה והיא לבד הפעם היא לא מצליחה להתגבר הם רבים והיא אחת, הכוחות שלה מחוץ למים לא היו כל כך חזקים או לפחות ככה היא חשבה והיא לא נופלת היא נלחמת עד הכוחות האחרונים הקסומים והפיזיים וברגע שהיא מצליחה להוביל היא רואה אותו פוסידון הוא מכוון אליה את הקלשון שצעקה של נער נשמעת מרחוק הוא צועק תעזבו אותה! הוא רץ לכיוון פוסידון ומזיז את הקלשון צידה ,היא ישר מנסה לברוח אבל המים בולעים אתה בפקודת פוסידון וגם את הנער.

פרק 5- בכלא
ש'ה ורוי במים. ש'ה מרגישה הקלה לרגע אחד כי היא ניצלה מהקלשון של פוסידון ,אבל אז היא מסתכלת סביבה ומבינה שהיא בכלא קסום .היא חושבת לעצמה יכולתי להמשיך עוד טיפה, וכשהיא מסתובבת היא מגלה מי הציל אותה רוי. היא יושבת לידו ואומרת לו , למה לך? הוא עונה שהוא רוצה לעזור אין סיבה להרוג בן אדם בלי לראות את כל התמונה ,היא עונה לו ,לא אין אדם כזה אבל גם אין סיבה שאספר לך משהו ,הוא אומר לה שזה בסדר והיא לא חייבת להיות כזאת מגוננת היא שותקת למשך כמה דקות ואז היא מתחילה ליצור מפה על אדמת הכלא , במשך שעות היא מתעסקת במפה מקשיבה לסביבה בערב בא השומר הוא פונה לש'ה וקורא 3 שעות ואין יותר מים, רוי אומר שהוא יכול להסתדר בלי מים והשומר צוחק ואומר אתה לא חשוב העיקר זה לטפל בבת הים הקטנה. לרגע ניראה כאילו היא מרגישה משהו ,כאלו אין תקווה בעיניה וכשהשומר הולך גם המבט. היא מחייכת לכמה שניות . בשקט לא מילה יוצאת מפיה עד שרוי מעז לשאול אותה ,מה שמך? ברגע ההוא היא כל כך מופתעת אנשים לא שואלים אותה שאלות עליה אלא מצפים שהיא תלך ואלו היחסים היחידים שלה עם אנשים .היא לא עונה לזה אבל היא אומרת לו בבוקר אתה תצא מפה, הוא לא מבין מה איך ?למה? הכל. רוי פותח את פיו לשאלה אבל היא לא נותנת לו לדבר ש'ה אומרת לו לחכות לבוקר אז הוא יבין לאן ללכת אם הוא ירצה למצוא אותה. היא לא מוכנה לספר דבר על עצמה אבל היא כן מספרת לו דבר אחד מוזר ,בלילות מילים לא קשורות מופיעות על הקירות כל אות ראשונה היא המפתח לגילוי סודות אבל תלך הביתה ,אל תחפש אותו כי אין לך אל מי לסמוך . רוי לא מבין מילה לא יודע על מה היא מדברת ומחליט לשאול אותה עוד שאלה יש לך משפחה? היא עונה ישרות בלי בהפנות מבט לפניו ,לא רק אני. הוא מתחיל לספר לה עליו, מצד אחד כל מה שסיפר לו ים עליה נכון ,היא חסרת רגשות ולא ניתן לסמוך עליה אבל הוא מרגיש שזה בטוח לו לספר לה. רוי מספר שהוא גר עם אביו אחריי שגורש מבית אימו תוך כדי שהוא מספר יורדת לו דמעה זה קרה לפני 107 שנה, זמן זה דבר מצחיק אצל מפלצות. הזימים שלי החלו להתפתח אבל זה היה לא טוב בשבילנו אבי הביא לי משחה שכלפי חוץ לא רואים את הזימים אבל זו לא הייתה הבעיה , אני הלכתי לשחק בים ליד הבית וכשיצאתי המשחה ירדה חזרתי הביתה הייתי לא זהיר מספיק אמא שלי ראתה אותי ילד עם זימים "מפלצת" מילים שלה הייתי קטן לא ידעתי כלום לא ידעתי שלא רוצים בחברתי כעבוד שעה בערך שישבתי בחוץ כי המבט על פניה של אימי ,הפחד והאימה שהיו על פרצופה לא נתנו לי להישאר שם לחכות שיקרה משהו . כשאבי הגיעה הצצתי דרך החלון בנעשה לא יכול לשכוח עוד דמעה יורדת רוי מפסיק בדיבוריו ולרגע קטן ש'ה מנגבת את עיניה כאלו דמעה הייתה אמורה לצאת .היא לא מצליחה להוציא מילה מפיה והוא ממשיך ראיתי את האגרטל שלה נזרק על אבי. צעקות חזקות על שקרים ומפלצות ובשלב מסוים לא יכולתי לשאת אפילו בלהסתכל על הנעשה ,והלכתי לחוף נשארתי שמה כמה רגעים עד ששמעתי טריקת דלת מאזור הבית, אבי היה עם מזוודה ביד אחת וביד השני נייר טואלט מהרצפה על ראשו .הוא דימם כנראה שהאגרטל פגע לו בראש ,הוא באה אלי ואמר שאנחנו עוזבים הוא מעולם לא סיפר למה לא באנו יותר לאמא אבל אני ידעתי ברגע שהיא אמרה "מפלצת" שאין לה שום אהבה אלי ברגע ההוא ש'ה הוציאה משפט קולה רועד אבל היא ממשיכה אתה אמרתה שאתה לא יודע את כל הסיפור אולי היא אהבה אותך הוא שותק לדקה שלמה ואז אומר את לא מכירה בני אנוש זה לא ככה אדם ששונא אדם יכול להמשיך גם עד הקבר .היא אהבה את לא את רוי ,ש'ה שואלת השם שלך זה ליאו לא רוי? שיניתי ברגע שעזבנו רוי על שם סבא שלי מצד אבא החלטתי שאני לא בן אדם יותר שאני לא אתחפש יותר למה שאני לא ,את כזאת ,ש'ה מגחכת ואומרת ואתה לא כזה מכיר אנשים כמוני אני לא מתחפשת אני כבר יודעת מי אני ,אבל נותרה לי עוד שעה לך לישון בבוקר אתה תבין שעדיף לסמוך על עצמך. ליאו מקשיב לה ועוצם עיניים היא בינתיים מכשפת את הקיר חורטת עליו מילים עיניה נעשות שחורות ללא טיפת אור למשך 58 דקות בדיוק ,ואז שתי דקות נותרו היא רואה שליאו נירדם ומתחילה לשחק במים כמעט ואין טיפה מים בכלא היא עוצמת עיניים מרימה ידיה לכיוון הסורגים ומשתמשת בטיפות האחרונות לדחוס את הסורגים הצידה היא נופלת היא לא קלי מאז שהיא נתפסה לקחו לה את השרשרת, זה כישוף קשה וכשהיא על הריצפה וכשידיה בקושי זזות המצב קשה יותר, היא על הריצפה משתמשת בכל המים שנותרו ,דקה נותרה היא מנסה בכל הכוח כל המים נשאבו והיא עדיין נושמת היא גוררת את עצמה ואת זנבה הסגול כהה. ש'ה קופצת החוצה אל המים בכדי לקבל תנופה אבל השומרים רואים אותה, ורודפים אחריה היא זורקת כשהיא קופצת למים זרמי מים גדולים שחוסמים אותם ,היא לוקחת תנופה גדולה שתוך כדי זורקת עוד ועוד זרמים למים בחוזק בלי מחשבה וקופצת .משהו קורה שם .האור חזק מידי שכדי שמישהו יוכל להסתכל ולהבין מה קורה והיא נעלמת .לא יודעים לאן .לא יודעים איך .אבל זה קרה.

פרק 6-המשימה עוד לא נגמרה
בוקר, ליאו קם בכלא מעל המים ובזמן שהוא קם ממיטת האצות הכלא נופל חזרה למים ,ליאו נופל על בירכיו וכשהוא קם הוא רואה את ים שוחה לכיוונו עם מפתח ביד ואז הוא ניזכר במה שש'ה אמרה לו " בבוקר אתה תצא מפה" ברגע הזה הוא מסתובב ומסתכל אחורה ,הוא רוצה חייב לדעת מה היא עשתה על הקיר באותן דקות לפני שהוא נירדם המילים כתובות שמה בטור כל מיני מילים לא קשורות בסדר הזה
כל מוזר ורדים שיר דר
באותו רגע אין הבנה לשום דבר אבל הוא זוכר שהיא אמרה שזה יקרה "בלילות מילים לא קשורות מופיעות על הקירות כל אות ראשונה היא המפתח לגילוי סודות" למרות הזהרתה אחריי שלא ילך לשם, הוא בכל זאת מסתכל ומשנן בראשו את המילים כל ,מוזר ,ורדים, שיר, דר עד שהוא שומע את קולו של ים קרוב אליו קורא לו וזורק לו הערה אתה ניראה נורא .ליאו כל כך כועס הוא צועק עליו שהוא פשוט אידיוט שהוא לא חבר ש.., ים מגחך קצת ,זורק לו מפתח ואומר אני לא יודע למה אבל הרוצחת הזאתי מחבבת אותך ואתה קצה החוט שנישאר לי, הייתי חייב לדעת הכל למה שהיא תירצח אותה ?מי היא באמת ?,ליאו חושד ושואל אותו למה שירצה לדעת מי היא אם הוא רוצה רק נקמה? ,ואז תוך כדי שליאו פותח את הכלא שלו מופיע פוסידון במקום ים ואומר לו , משהו בה חשוד ואתה תאמר לי מה. ליאו שותק כאילו יש לו מה להסתיר אבל אין ,ליאו לא יודע דבר עליה ,הוא מתחיל לרוץ כשפוסידון בלי להזיז את ידו מחזיר אותו לכלא שלו כשדלת הכלא פתוחה ואומר לו אני יודע שאתה רואה את זה הוא מצביע על הקיר ואומר שהוא לא רואה דבר אבל הוא יודע שכתוב שם משהו, ליאו צועק בקולי קולות ,אל השאול שחרר אותי למקום אליו אני שייך הוא יודע שזה טיפשי הרי נו באמת אפילו בראשו הוא לא מאמין שאל השאול יעזור לו. אור מופיע פוסידון מסתנוור וברגע שדעתו מוסחת הוא שוחה אל הקרקע כשהוא מגיע הוא מסתכל ורואה פיצוץ אור במים ,עכשיו הוא בטוח שזה לא האל אלא ים וברגע אחד הוא מרגיש שמח אבל המציאות נחדרת לו שוב פנימה הוא בורח מים .ים מנסה לדבר אתו אבל באותו רגע ליאו(רוי) לא מוכן לדבר עם ים .הוא זרק אותו לכלבים בזמן שהוא עשה כל שביכולתו לא לתת לאנשים להרוג נערה חפה מפשע הוא אומר לו את זה וים אומר שהוא מבין למה הוא כועס אבל עדיין הוא לא מסכים אתו לגבי ש'ה, ליאו עוצר בא לכוונו ודוחף אותו. ים עם האקווריום הרגיל שלו קצת מהמים נופלים ,אבל הוא נישאר עם האקווריום עומד, וליאו שואל אותו אתה מוכן לשמוע את כל הסיפור? לרגע אחד ים מהסס אבל מהנהן בראשו להסכמה. לפני שים נותן לליאו להמשיך הוא אומר לו רוי אתה יודע שהיא עשתה דברים רעים ואתה לא יכול לשנות דבר ואתה יודע את זה ,אם אני צודק אתה מקשיב לי ואנחנו מחזירים אותה לקבל את העונש שמגיעה לה. ליאו(רוי) לא אומר דבר חוץ מהמילה אחריי, ים שואל לאן ?וליאו עונה למקום של תשובות. הם מגיעים לבית של ליאו, ולפני שליאו ניכנס הוא אומר לו (ים)לחכות בחוץ עד שיצא. הוא ניכנס. אביו מוציא מהמקרר את קופסאות האוכל בכדי לשים על השולחן הוא מניח אותם אחת אחת ושואל את בנו , למה לך להסתבך עם פוסידון ? ליאו לא כל כך קשוב לאביו עד שהוא שואל אותו את השאלה, ליאו אומר שהוא רק ניסה לעזור והמשימה שלו לא נגמרה. אביו לא יודע על איזו משימה הוא מדבר אבל הוא תמיד מנסה להיות עם ראש פתוח בשבילו. ליאו לוקח דף וכותב בטור את כל המילים שהיו על הקיר וחושב על זה היא אמרה האותיות הראשונות הן המפתח הוא מחבר את כולם ורואה שיוצא "כמו שד" ככה כתוב מה זה ?הוא שואל .לליאו המשפט היה ניראה כמו מילים לא קשורות לכלום אבל שאביו בא להסתכל על המשפט הוא אומר , מקום ידוע זה נימצא ברחוב השדים בשאול בית מספר 13 , ליאו מסתובב אליו ונותן לו מבט מבולבל שהוא פשוט לא מבין איך הוא יודע? אביו יודע שליאו ישאל אותו אז הוא מלטף את ראשו של ליאו ואומר בדירות השאול שד זה תמיד 10 ומספר האותיות בשנייה מסמן את המספר אחריו לפני שליאו יוצא אביו נותן לו פתק ליד ואמר לו אל תסתבך בצרות. השניים מגיעים ליער . ליאו פותח את הפתק וקורא .תוך כדי ים מוציא מכיסו שרשרת את השרשרת של אחותו שלקחו לש'ה הוא עונד אותה על צווארו וכשליאו מסתכל הוא צוחק זה ניראה נורא עליו חושב ליאו בראש ולא אומר. אבל רק לפי התגובה שלו כשהוא הסתכל ים מבין שזה מצחיק אותו . ליאו קורא לו לבוא אליו. הוא יוצא מהאקווריום העגול שלו ובא. הם מחזיקים ידיים וקוראים את הפתק .אור גדול שער קטן פותח את השאול מפי השטן תתנן את ידך וכך אותנו לבית השאול 13 עכשיו ,ה-עכשיו היה תוספת שנתן ליאו, זה עובד ושניהם בין רגע מופיעים בשאול מול בית מספר 13. ים קם על זוג רגליו החדשות ונופל יותר מפעם אחת בניסיון ללכת על שתיהן. ליאו וים מסתכלים אחד על השני ומתלבטים אם לדפוק או להיכנס. במשך הזמן שעבר הם מדברים על מי יהיה שם למרות שרוב הזמן הייתה שתיקה כי יש כעס ומתח שעדיין קיים בגלל מה שים עשה לו .בזמן שעוברי שאול באים והולכים לידם, ים חושב שזה משחק שהיא משחקת כדי להתעלל בהם אבל ליאו לא מאמין לו , הוא בטוח שיש סיבה לזה ,אך לא יודע מהי. במקום לפתוח את הדלת ליאו חושב לעצמו בהרהורים מה אם כולם צודקים ?, למה פוסידון לא יכל לראות את מה שהיה כתוב על הקיר? ומי היא בכלל שכולם מתעניינים בה ? אחריי דקות ספרות של שקט בין השניים ובהייה בדלת ליאו נושם נשימה עמוקה ודופק, לא תגובה אחת מופיעה במשך 10 דקות , ים מתעצבן הוא לא מוכן לחכות יותר הוא פותח את הדלת וכשהוא רואה גלימה על מישהו רק גב מופנה עליהם , האדם בגלימה מסתובב לכיוונם ואז פרצופה נחשף זו ש'ה המבט שלה כל כך מאוכזב זה ניראה שהיא בכתה לפני שהם הגיעו וכשהם הגיעו זה היה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אבל היא חייבת להגיב אין סיכוי שהיא תשתתק עכשיו היא פותחת את הפה ואומרת לליאו בכעס, אמרתי לך לא לבוא היא שמה ידיה על פניה ומורידה, היא מושכת בידו ואומרת בלחש מילא הייתה בא אבל למה הבאת אותו ?. ליאו מהסס לרגע כי לרגע קט חשב שאכפת לה ממנו אבל הוא מרגיש שזה מטורף מכדי להיות אמיתי ואז הוא אומר לה את רוצה להוריד פרופיל אני מבין אבל את לעולם לא תוכלי לחיות אם ההרגשה שאומרים שרצחת ולא רצחת עכשיו אני העשה איתך הסכם .ש'ה מגלגלת עיניים ומגחגחת. בראש שלה זה כל כך טיפשי אתה תעשה עסקה איתי ? היי אמרנו שאני מספרת, תמשיכי, טוב הרעיון ניראה לה טיפשי ומשום מה היא אומרת לו אתה רוצה משפט, תקבל אותו אבל אחריי שתקבל את כל התשובות שלך תלך ולא תחזור . לא, הוא עונה בטון נחרץ אני אהיה השופט את וים תענו על כל השאלות שאשאל אם לא, אני מספר לפוסידון שאת פה! זה היה נישמע כל כך אמין אבל בפנים ליאו מת מפחד כשהוא אומר לה את זה ,היא נותנת חיוך קטן ואומרת סחיטה יפה אבל אני מסכימה לא בגלל השטויות שהרגע אמרתה. היא יודעת שהוא מפחד ,היא פגשה לא מעט שפחדו ממנה היא מסכימה בגלל האומץ לומר לה משהו . היא מכניסה את כולם לסלון הגלימה והכובע של הגלימה עדיין עליה היא מתיישבת על הספה בסלון הספה נראית כיאה לשאול שחורה, בלויה ועם סימנים מסתורים עליה. ש'ה שקטה כל כך .היא לא מסתכלת לים בעיניים ,והוא לא בעיניה .שניהם יודעים שאם יסתכלו אחת על השנייה הכעס ישתלט עליהם .כל אחד בצד אחר של החדר, ים מוכן אם השאלה שלו, אבל לא מצליח להוציא את שאלתו מהפה בנועם הוא מתקרב אליה ומתחיל לשאול שדמעה יורדת ועוד אחת ועוד .למה רצחת אותה? ש'ה לא מפנה מבטה אליו ושותקת. ים שואל שוב חזק יותר למה רצחת אותה?! ועוד יותר חזק עד כדי צעקה למה רצחת את אחותי?!!. שקט .הלחץ לא משפיעה עליה כאילו ליבה עשוי אבן היא מפנה את מבטה אליו בפעם הראשונה וצועקת לא ניסיתי , אבל ים כועס כל כך הוא לוקח איזה ברזל שהוא רואה על הריצפה וזורק עליה, בשנייה היא שורפת אותו עד עפר ,ואז אומרת לו באיום אתה רוצה להתעסק איתי כדי שתדע עם מי אתה מדבר .היא מורידה את הגלימה ואז רואים אותן זוג קרניים אדומות על ראשה ,על גבה זוג כנפי שדים ,ים עומד המום ללא מילים וליאו ישר אומר בשאלה, את שדה? בשוק גמור. היא עונה רק חצי אבל זה לא מונע ממני לעשות מה שהיא צריכה לעשות. היא יוצרת כדור אש בידה ומכוונת לכיוון ים .ים רואה את זה ולא פוחד הוא מרגיש שהוא מוכן לקראתה עין אחת שלה הופכת אדומה והעין שנייה נשארה כחולה הן מוכנים לקרב הזה .עומדים כחיילים בקרב חדורי מטרה . ליאו לא מוכן לזה , זו לא הדרך לעשות את זה , הוא עומד בין שניהם וצועק די כבר אתם לא תינוקות , אני אשאל את השאלות והכל יתבהר אף אחד מכם לא צריך למות כי אתם לא יודעים את כל הסיפור .הם מתעלמים ממנו ש'ה יורה כדור אש .ים מתחמק ונופל היא מתקרבת ואומרת לו אחוס על חייך אם תלך, אל תספר ואל תחזור לעולם. ים לא מסכים ,והיא מוכנה לזה, להרוג אותו .היא מכוונת את האש שלה ושניה לפניי הזריקה ליאו מגיע מושך את ידה לאחור ואומר לה זו הדרך לסיים את זה? את רק תוכיחי לו שהוא צודק ואת רוצחת .ניראה שהמשפט קל וברור היא מעלימה את האש ואומרת לו תשאל תדע הכל אוקיי אבל רק אל תשאל אותי מה שמי. שומעים רעד בקול שלה כאילו השם שלה זה משהו כל כך מפחיד, ש'ה בלב היא יודעת שהוא צודק אין לה סיבה להרוג את ים .הם מנסים שוב הפעם, ים לא מוציא מילה ונותן לליאו את הכבוד בגלל שהוא מבין שהוא הציל אותו . ליאו בא לש'ה ושואל באופן לאט וברור את רצחת את אחותו של ים מלודי?. יש רגע של שקט היא לא בטוחה בעצמה הרגשות שלה מתחילים לפעול כאילו היו כבויות במשך שנים היא מורידה ראשה קולה רועד שוב והיא עונה במילה אחת, כן . פתיחת דלת איש שניראה יחסית מבוגר עם זוג כנפיים וזוג קרניים היה לו שיער שחור ועיניים אדומות הוא מחזיק שקית שחורה ביד וסגר את הדלת אחריו הוא הסתכל לכיוונה של ש'ה והיא לא מסוגלת יותר זו . הפעם הראשונה מזה שנים שש'ה בוחרת לשתוק וללכת במקום להגיב השניים לא יודעים מי הוא. הם מסתכלים אחד לשני בהפתעה. האיש לא אומר דבר הוא הולך למטבח בשקט וש'ה נעלמת מהספה , ים וליאו תקועים הם לא יודעים מי זה ואיפה ש'ה מה הם יעשו עכשיו, הם חושבים לעצמם לשאול אותו? ,לברוח? אין להם מושג. מאחורי ליאו ש'ה מופיעה ואומרת להם -תקשיבו הסיפור שלי הוא כזה אין לי לאן ללכת ואני לא ניסיתי להרוג את אחותך אבל להרוג אותי לא יחזיר אותה לחיים, במשך כל חיי קיוויתי לא להגיע לפה אבל זה מוצא אחרון אז בבקשה תעזבו ,אני לא רוצה יותר שום דבר , לא אכפת לי מחפותי אבל אני יודעת שכל זמן שאתם פה אומר שאני לא בטוחה כל מילה הייתה נשמעת כל כך רצינית ובלחש זה מרגיש שהיא לא רוצה שהאדם שהגיח מהדלת ידע מה קורה פה. ים מנסה להכיל אבל הוא עדיין כועס ובלי שום בעיה שואל אותה בעוקצנות ,אם יכולת ללכת על שתיים למה היית צריכה את השרשרת שלה?, היא במבט עצבני ועצוב ביחד לא מסתכלת לכיוונו לא ידעתי שאני יכולה היא אומרת לו ,ליאו שותק זה זמן מה. עד שהיא מסיימת לומר. אבל במקום לקום וללכת כמו שים עושה, אחריי שסיימה את דבריה הוא בא אליה ושואל ,מה שמך ? .היא מתעלמת מהשאלה ואומרת לו לא לכל השאלות יש תשובות ,תלך תחיה את החיים שלך למה לך להתערב בדברים האלה ?, ים כבר יצא הוא מחזיק בפתק וחוזר אבל ליאו לא זז משם , לפחות תגלי לי את הדבר הבא מי את? ולמה פוסידון מתעניין במי שאת ? היא בעצמה לא יודעת היא יודעת שאסור לה לספר על עצמה .היא נשבעה לאמא שלה ביום שהיא מתה שהיא לא תסמוך על אף אחד ולא תספר מי היא ומאיפה היא באה .כל זה עובר לה בראש אבל מילה לא יצאה מפיה כאילו המחשבה משתקת אותה, ליאו שואל שוב אותה שאלה אבל הפעם גם מוסיף עוד שאלה מי הוא? ש'ה יודעת שהוא מתכוון לאיש השד שניכנס אבל היא לא מוכנה לספר. מבחינתה היא כבר סיפרה יותר משהייתה אמורה לספר. האיש שד בא עם קערה של שוקולדים ושם על השולחן בסלון ואומר בקול נחמד ונעים, מוזמנים לנשנש קצת שוקולדים.

פרק 7 -עדיף לדעת פחות
ש'ה מרגישה נורא. היא מסתכלת על ליאו בעיניים בפעם הראשונה זה ניראה שהמים זורמים בעורכיו ועיניו הכחולות יפות כל כך . שיערו החום גלי יפה גם הוא. היא מרגישה מוזר ,הבטן שלה מתהפכת והיא נותנת את היד שלה ומניחה על ידו, ואומרת אני אספר לך הכל , ברגע אחד היא מבינה משהו, הוא דואג רוצה לדעת עליה ,והוא לא יעזוב עד שיעזור לה .היא אומרת לו שברגע שהיא תחזור היא תספר לו הכל .היא נעלמת בשנייה והוא נישאר לבד רק הוא והאיש שד שנמצא שם על הספה. במשך כמה דקות ליאו שותק . הוא לא יודע מה יקרה אם ידבר אבל למזלו הוא לא זה שמתחיל לפתח שיחה בין השניים אלא האיש ,הוא קורא לו לבוא לשבת על הספה ליאו מתקדם לאט. הוא חושש מהאיש אבל התיישב , האיש שואל אותו מה שמו הוא עונה ליאו, האיש ממשיך בעוד שאלה מה היא עשתה ? ליאו לא בטוח שאפשר לספר ולו ומחזיר לו בלי תשובה ובשאלה מי אתה? האיש צוחק, לקח חתיכת שוקולד מהקערה לועס בולע ואומר אני אבא שלה. ליאו בשוק היא אמרה לו שאין לה משפחה "לא רק אני" אז היא שיקרה למה?, הוא לא אומר את זה בקול אבל רק לפי המבט שלו האיש מבין שהיא הכחישה את היות אביה הוא אומר לו אני מבין אותה, אבל מה שלא תגיד היא לא תסלח לי , ליאו הוא סקרן, והוא שואל את האיש עוד שאלה מה קרה למשפחה שלכם? ,האיש נאנח ואומר זה לא סיפור קל ועד היום זאת אשמתי לא הייתי זהיר מספיק וביום אחד הילדה שלי איבדה את שני הוריה , עיניו של ליאו מלאות ברצון לדעת אבל התפוח לא נפל רחוק מהעץ האיש אומר שלא צריך להתעסק בעבר וצריך למתקדם לעתיד. אז מה קרה שם? הוא חושב לעצמו. מה הסוד הגדול?. הוא מבין שהיא שדה ובת ים אבל מה כך רע בזה?. עוברת יותר משעה לאיש ולליאו לא יוצאות מילים מהפה, גם אם לא יודעים באמת לאן היא הלכה . ש'ה בחדר שלה. היא מרגישה שהבטן שלה מתהפכת. ולפתע דלת חדרה נפתחת אביה ניכנס ושואל אותה מה קרה לה היא מפנה לו את הגב ודמעה לא יורדת. הוא מתיישב לידה ואומר אני לא הצלחתי לגדל אותך, אבל תני לי לפחות לנסות לעזור. היא מלאה בכעס עצור ואומרת לו שוב אבל הפעם באופן מוזר חסר רגש שמנסה להפעיל רגש של הכעס והתסכול אתה עזבת אותי לבד הייתי צריכה לעשות הכל בעצמי כמעט מתתי יותר מ10 פעמים. אני הצלתי את עצמי, מעולם לא הייתה שם ובגללך אמא מתה אתה שומע אותי בגללך אמא מתה !. הוא אומר לה אני יודע אבל את לא. היא מבולבלת היא חשבה שאת כל הסיפור היא יודעת אבל היא לא. הוא אומר לה לפחות שהחבר שלך ישמע את שני הצדדים היא מזעיפה פנים ואומרת לא, לא אכפת לי משני הצדדים אתה נטשתה אותי והוא לא החבר שלי האיש צוחק ואומר לה שאהבה היא דבר מוזר אני ראיתי שאת מחבבת אותו את רוצה לספר לו הכל ,ואני יודע למרות שאני מכיר אותך רק קצת שנים שאת תספרי את האמת רק אם זה מישהו חשוב ומאוד מיוחד עבורך . היא מכחישה, היא אומרת שזה מה שיגרום לו ללכת אבל היא יודעת שהיא יכולה להעלים אותו בשנייה חזרה למקום שהוא בא ממנו. שניהם קמים והיא אומרת לו חסר לך ואמרתה לו את שם שלי . הם נכנסים לסלון. היא עד אותו רגע לא מסתכלת לאביה בעיניים גם כשהיא צעקה עליו היא נמנעה מלהסתכל לכיוון שלו. האבא יושב על הכיסא והיא מתיישבת ליד ליאו על הספה. היא לא אומרת לה מילה אבל היא כבר החליטה ,היא לא מסוגלת לשאת את מה שהיא ראתה. היא מתחילה לספר, זה היה שהייתי בת 15, ילדה קטנה, שיחקתי מחבואים במים עם אמא שלי קולה של ש'ה אדיש היא מחייכת חיוך קטן. ראיתי אותנו . כולנו משפחה אבל החיים לא עובדים ככה כמו שקרה לך ליאו אני כמוך זה קשה לומר את זה. היא דומה לו, היא חשה שהיא צריכה ורוצה לספר לו וממשיכה בדקות ספורות. הכל השתנה ראיתי את מלך הים פוסידון בא לכיוון, אמי קלטה את זה לפני ואמרה לי "תקשיבי לי מתוקה אמא לא קיימת מהיום את לא הבת של ליאה וסטן את לא" ..היא לא אומרת, ש'ה לא אומרת את השם שלה כאילו היא מחקה כל דבר שקשור לשם שלה היא ממשיכה "תשחי ואל תסתכלי לאחור. את כנראה לא תיראי אותי יותר אבל לעולם אל תחזרי לפה אל תסמכי על אף אחד ואל תספרי מי את, שחי" היא דחפה אותי, אני הייתי מבועתת מה קרה שאני חייבת לברוח? למה אני לא יכולה להישאר איתה? וכך עשיתי. נשארתי . אבל הכפה שהיא נתנה לי כדי להעיר אותי מהבהלה כי לא זזתי הייתה חשובה. ישר אחריי עשיתי כדבריה, לא ידעתי מה קרה אבל שחיתי במשך כמה דקות עד ששמעתי צעקת אימים. הוא הרג אותה, לא חזרתי פחדתי לגלות מה קרה שם ואז הסתכלתי על השמיים וראיתי אדם שפל ראה את אשתו מתה וביתו בורחת ולא בא אידיוט, אתה האידיוט ,היא פונה לאבא שלה. מה קרה אז ? ליאו שואל אותה. ש'ה עונה בני הים של אנטרקטיקה הם לא הכי נחמדים. בהתחלה רציתי לבקש מכסה ואוכל אבל הם היו רעים, הם גרו ליד הכרישים ולדעתי למדו מהם את התנהגות סיפרתי שאני צריכה עזרה וכלום, אף בן ים לא בא לקראתי אז למדתי להסתדר בעצמי וככה הפכתי לגדולה יותר, מהגנבת באנטרקטיקה לשודדת של המזרח והמערב ולבסוף לשודדת הימים. את צודקת אמר סטן ,אני אידיוט ,אני טיפש כי חשבתי שלא ישמעו אותנו ,רעידת אדמה בשאול הבית כולו רועד ובשנייה אחת היא שוב נעלמת. ש'ה נעלמה והרעידה מפסיקה. ליאו מתחיל לשאול מה קרה כאן?, למה היא כל הזמן נעלמת? סטן עונה בהסתכלות על הדלת והצבעה לכיוון הדלת שנפתחת לאט לאט, זו לא היא זה הוא. צל גדול מופיעה מכיוון הדלת זה הוא ,הוא ולא אחר עם שיער עשוי אש כחולה.

פרק 8-תחליטי
ש'ה מתעוררת. כנראה שהדבר שהעיף אותה לשם עילף אותה. היא קמה מוכנה לקרב העמידה שלה היא כמו לפני קרב אגרוף והיא צועקת מי שלא תהיה תבוא ותילחם נגדי. לרגע היא לא מבינה איפה היא אבל רוב הזמן הדבר הראשון שהיא עושה הוא "ההגנה הטובה ביותר היא התקפה" אבל היא מסתכלת סביבה ומבינה היא לא בחוץ איפשהו. היא בכלוב. כלוב אפור מאובק אבל ניראה קל לבריחה, כשהיא קולטת את זה היא מנסה לפתוח אותו בקסם אש היא מסמנת עם עייניה את המטרה שמה את ידה על המנעול ומנסה לכשף , לא עובד אפילו לא ניצוץ, אין ייאוש. שוב , אין הצלחה ושוב, ושוב אין קסם פועל, הכוחות שלה לא עובדים היא צריכה פתרון אחר אנושי יותר. משהו כמו סיכה ! היא אומרת היא מגששת את הקוקו בחיוך ומוציאה את הסיכה משיערה אולי יוצא שהשיער קצת מתפרע אבל הכל טוב מעולם לא היה אכפת לה מהמראה שלה היא מכניסה את הסיכה לתוך המנעול ומתחילה לנסות לפתוח , לא עובד , מישהי מגיעה עם עיתון מגולגל וקפה ביד מתיישבת על כיסא מול הכלוב ואומרת לה זה לא יעבוד לך ,זה לא סתם איזה כלוב זה הכלוב של אל השאול ,את לא תצאי ממנו כל כך בקלות. ש'ה לא מוכנה לזה. אין סיכוי שהיא נשארת שמה ,אבל כנראה שזה יהיה קשה יותר. האישה בעלת זוג כנפיים שחורות גדולות שיער אפור התנהגות מתנשאת . סביר להניח שהיא מלאכית אפלה. אחת מבני המלאכים שהחליטו ללכת לעזור לאל השאול בחזרתו אל האולימפוס , ללא הצלחה עד היום . ש'ה שותקת וחושבת בתוך עצמה איך היא יוצאת מזה .אבל כלום. הראש שלה חלול כמו במבוק. בשלב מסוים היא מתעייפת ונרדמת. היא ערה כבר יומיים רצוף ההרגשה שלה שהיא הייתה עם ליאו הייתה נוראית ונפלאה היא לא הייתה חולה אך ברגע שהיא מפסיקה לחשוב על ליאו הבטן שלה מפסיקה להתהפך. היא מנסה להישאר ערה אבל משהו בכלוב הזה רק גורם לה להיות עייפה ועוברות בערך רק כמה דקות , לפני שהיא לגמרי מתמוטטת ונרדמת. באה אליה המלאכית ואפורה ואומרת לה אני לא נותנת לך הרבה תקווה ,יש לך שלוש אפשרויות עכשיו תבחרי לאן ולאיזה אל את שייכת והסכסוך ימנע . מה האופציות הנוספות את שואלת. היא מזהירה אותה שאם היא לא תבחר הגוף שלה ילך נגדה סביר להניח שהיא תתחרפן או תמות אבל תמיד יש סיכוי , קלוש אבל יש שהיא תשרוד את זה .זה לא סתם קרב מה שיקרה לה זו היא נגד עצמה והיא תצטרך להחליט מי היא .

פרק 9- החומר
ניכנס האיש אל הבית של סטן לא סתם איש ,האל בכבודו ובעצמו. סטן מכוון את האש שלו הוא יודע שהוא אחראי להיעלמות ביתו. אבל בהקשת אצבע הכוח שלו נעלם. הוא אומר לו אתה באמת חשבתה שתוכל לאיים עלי בכוח שאני נתתי לך ?,לא ניראה לי .האל חזק מננו . הוא מסתובב סביב סטן כשליאו עומד מהצד. האל ממשיך בדיבוריו בתסכול וכעס , שנים לא הסתכסכנו היה הסכם אני אחראי עליכם השדים והמתים וכל השאר . והוא אחראי על כל השרימפסים שלו למה את מתפרפר עם שריפסית ולא רק זה אתה מביא ילדה חצי חצי! מה ביקשתי שלא תתקרבו לים זו בקשה קשה כל כך?, אהבה מחליאה אותי. הוא אומר עוד שהוא חייב לשאת בעונש יש חוקים שאפשר לעבור עליהם לא על זה , ליאו משום מקום צועק זה לא הוגן !, האל מתקרב אליו מלטף את לחייו ואומר מה את רוצה חצי דג? זה לא מקומך פה, אני לא מתערב בחייך אל תתערב בשלנו . ליאו לא מוכן לשתוק .הוא אומר שלא מגיע להם עונש הם רק התאהבו, ליאו יודע שהקרב בין האלים הוא סיפור גדול יותר ממה שיוכל להבין אבל לא חושף את זה בפני אדון השאול , אבל גם לאלים יש גבולות הוא לא יכול שימי הקטן יפריע לו . אז הוא שולח אותו לכלוב פשוט יותר ליד כלובה של ש'ה, ונישאר עם סטן. הוא שואל אותו מה שמה של הטיפשה שחליטה להשתתף בהפרת הסכם עם פוסידון? הוא לא עונה הוא רק מסתכל עליו במבט כעוס בזמן שאדון השאול מסתובב סביבו במבט עצבני. האדס ואחיו היו מנותקים אחד מהשני ולשניהם לא הייתה בעיה, אבל שאלים מפרים הסכמים הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא לפתור את הבעיה. לרוב בקרב אבל הסיפור פה שונה, סטן ייענש ולא יזכה לראות את ביתו לעולם או לפחות לפגוש גרסה שלה ,זה מסובך מכדי להסביר אני אמשיך בסיפור ,ש'ה עדיין רדומה בזמן שליאו מנסה כל דרך להעיר אותה ולצאת כשהוא בכלא לידה. כעבור שעה בערך בא אל גדול ,עורו בהיר מכחיל בגדו הוא טוגה כחולה ובידו קלשון . זהו פוסידון אל הים הוא לא מופתע לראות את השניים בכלובים זה אפילו מצחיק אותו . אבל מיד אחריי הצחוק הוא בא למלאכית להאפלה ואומר , רדומה לגמרי? , המלאכית מהנהנת לכן בראשה ואומרת כן, אחרי המנה הראשונה היא התעוררה, יש לה כוח וערנות של שור בזירת קרב אחריי שלוש מנות הרדמה ביד ובאוויר היא נרדמה. אל הים אומר לה בדאגה אני לא יודע מה עדיף הכל על כתפיה אולי היא עשתה בעיות בעבר אבל בשביל שהיא תשרוד היא תצטרך כוח והרבה. המלאכית האפלה ופוסידון מסתכלים לכיוונה המלאכית שואלת אותו זו היא ,נכון ? שודדת הימים קראתי מה שכתבו עליה הכל נכון היא חזקה ,אבל העונש לא מגיע לה . פוסידון מסביר לה שלהיות עבד זה עונש קל ומתקבל ועם על כל אדם או יצור חי היה מקבל חנינה הם היו חיים בכעוס . ליאו מתחיל לצעוק אליהם מה יקרה לה?! הם לא עונים. אין להם שום סיבה לספר לו, אבל הוא ממשיך לצעוק עליהם בעוד שאלות ובקשות ליציאה עד שמחליטה המלאכית האפלה לסתום את פיו ולקשור אותו לאחד מסורגי הכלוב שלו. המלאכית שואלת את הפוסידון ,מתי להזריק? הוא אומר לה לחכות זה מספיק גרוע שגם אביה יצפה בזה קורה. עדיף שהיא תנוח ,אבל הבעיה היא לא היא שאני לא גיליתי את זה דרכו אלא שאני גיליתי את זה דרך בן ים שהיא בטעות הרגה את אחותו . זה לוקח כמה שעות אבל האבא ואל השאול מגיעים. סטן חבול כולו הוא נלחם בכל כוחו הפיזי והנפשי אבל הפסיד. הוא קשור, פיו סתום. האדס אדון השאול זורק אותו לרצפה. הוא מדמם בלי הפסקה, אבל זה לא אכפת לאף אחד מהאלים, רק למלאכית האפלה היא לא מתלהבת מהיחס של האלים כלפי האנשים והיצורים האחרים ,אבל לא יכולה להגיד להם משהו או לעזור לו הפחד מהם. ברוב הפעמים היא באה להאדס בכדי לעזור לו לתפוס את מקומו בשלטון לא כדי לפגוע באנשים כי להם (האלים)יש ריב אחד עם השני , בנוסף היא יודעת שהערה כזאת עליהם רק תפגע בה, ותגרום יותר נזק לו ,לביתו ולליאו. היא סוג של משרתת אבל גורל כזה מה שהם רוצים שהנערה הזאת תעבור זה מוגזם מידי, מסוכן מידי ולא בטוח שהיא תשרוד את זה למרות שהיא חזקה. חזקים רבים ניסו לבחור ובסוף מתו או התחרפנו לגמרי. למה שהיא תהיה שונה. עכשיו באמצע הלילה בערך. השניים מדברים על התוכנית שלהם בזמן שהמלאכית האפלה סוגרת את סטן ביחד עם ליאו בכלוב ואומרת להם, אם הייתי יכולה לעזור לכם הייתי עושה את זה ,אבל אם כמה שאני רוצה זה גזר דין מוות מבחינתי. היא הולכת משם אחריי שהיא פותחת את הקשרים שעשתה מקודם לליאו. ליאו לא מסוגל להוציא מילה ,הוא במשך הזמן שעובר רק מסתכל על ש'ה. היא נראית מסכנה אבל רגועה. היא ישנה עמוק בגלל חומרי ההרדמה אבל זאת הפעם הראשונה מזה שנים שהיא באמת ישנה. הרי בים היא תמיד הייתה חייבת להיות ערנית אחריי הכל תמיד רדפו אחריה וב-"שנת השבתון" שהיא נתנה לעצמה היא לא הצליחה לחלום טוב ,תמיד היו לה סיוטים כל אחד גרוע מהשני ואחריי בימים שלה בבית הספר אותו הסיפור רק עם טוויסט שהגועל שלהיות לא היא הרגיש לה כל כך רע עד שהיא הרגישה חולה ולא נתנה לעצמה לישון גם כי הסיוטים נמשכו. השינה מהחומר הרדמה מחזיקה רק כמה שעות .ככה שיוצא ש- היא מתעוררת קוראת בקול המלאכית האפלה . הגוף שלה זז ,ש'ה מרגישה בזה היא חוזרת לעצמה, השינה הזאת היא מה שהיא צריכה. היא מתעלמת מהשטח, עוצמת עיינים וחושבת על ליאו וסטן היא חושבת על החוף הגוף שלה מנצנץ היא זוהרת הכוח עובד אבל איך? פוסידון והאדס מופתעים. הם חסמו את הכוחות שלה. זה עובד ,היא מצליחה לצאת היא באה לברוח אבל אז היא רואה את ליאו כלוא שמה בכלוב ואביה קשור וסובל היא אומרת בלחש שאף אחד לא ישמע , ידעתי שזו טעות הם חולשה, היא באה לפתוח את הכלא שלהם בכישוף אבל פוסידון לא נותן לה הוא משתמש בקלשון ומלא מים מסביבה המונעים את המשך דרכה היא לא מוותרת ,היא נאבקת ושניראה שהיא מתגברת עליו. האדס לוקח קצת אש משיערו הבוער ועוזר לאחיו עם חבלי אש שמונעים ממנה לזוז האדס מסתכל למלאכית האפלה בעיניים ומסמן לה עם הראש לעשות את זה בזמן שש'ה נאבקת בכוחות האלים. המלאכית האפלה מתקרבת לש'ה עם מזרק כש'ה קולטת היא מנסה לברוח. היא לא יודעת מה יקרה אם היא תזריק לה את מה שיש שם, אבל היא לא מוכנה לגלות. היא מנסה בכוחות שלה במעט שהיא מצליחה להוציא להשתחרר מחבלי האש והמים שעוטפים אותה ולא נותנים לה לזוז יותר מידי אבל בכל דרך שיש לה היא זזה. לא סותמים לה את פה כי היא והם יודעים שהיא לא מדברת הרבה. ש'ה מתעסקת במעשים לא בדיבורים היא נאבקת למרות שידיה נקשרות בידי האש של האדס ונמצאות כאילו היא הן מחוברות לתקרה רגליה צמודות כל כך אחת לשנייה וכך גם בטנה שכך רק ראשה זז וקצת מגופה. היא מתנגדת בכל רגע שהיא רואה שהמלאכית האפלה עושה עוד צעד לכיוונה. היא הגיעה אליה , היא מורידה את ידה למטה היא מרחפת למרות שכנפיה קשורות כי האלים יודעים שהיא תשתחרר עם היא תהיה ברצפה. היא לוקחת את ידה מסתכלת על כתפה מושיטה מגבון קפוא ומנגבת את הכתף שלה כאילו היא מכינה אותה לפני ניתוח בכתף ,אבל זה לא ניתוח בלי הרדמה ,זה יהיה הרבה יותר כואב. היא מקרבת את המזרק לכתפה ומזריקה. ברגע אחד היא נרדמת ש'ה נופלת על הרצפה רדומה. המלאכית האפלה גוררת אותה לכלוב ביחד עם השאר. עכשיו זה כבר לא משנה איפה היא תהיה, ליאו צועק עליה -מרשעת ! היא לא מסתכלת עליו. היא הולכת לכיסא שלה ומתיישבת שם. ליאו רוצה לדעת מה יקרה לה הוא כל כך מודאג כשהוא מסתכל עליה כאילו הם מכירים שנים . הוא נוגע פעם אחת בשערה, כל הלילה הוא לא נירדם. הוא רק מסתכל עליה רדומה וחושב לעצמו אם היא תתעורר, ומה הוא עשו לה. שעולה הזריחה המלאכית האפלה קמה. היא לעומתו ישנה בלילה, הוא לא רגיל בכל מקרה לישון בלילה אבל בבוקר הוא מתחיל להרגיש עייף . ליאו מתיישב אבל לא מסיר עיניו מש'ה. הוא שומע בראשו קול של אישה שאומרת ,אני מצטערת אבל לא משנה מה הייתי עושה המזרק היה מגיע אליה. הוא מסיר עיניו מש'ה ומסתכל לכיוון המלאכית האפלה. עכשיו הוא יודע זו היא שמשדרת אליו את הקול. הוא מנסה במחשבות לדבר איתה ואומר- את יכולה לעזור לנו להשתחרר ,ולעזור לה? אם כמה שהוא כועס ,ליאו לא מוכן לוותר. ושם בצד את הכעס. הוא תמיד רואה טוב ,באנשים גם אם הוא כועס עליהם. היא עונה לו בטלפתיה( כוח המחשבה שיש לרוב המלאכים הרגילים והאפלים), עכשיו שום דבר לא יעזור גם אם אשחרר אתכם ,זה כבר נעשה. מה נעשה? ליאו חושב אבל היא לא עונה, היא מסתכלת על ידו ומופיע לו מפתח ופתק. היא לא אומרת מילה. היא מסובבת את ראשה ומתנהגת כאילו המצב לא קורה. כאילו היא לא שמה לב שהם בורחים, אבל זה קשה בהתחשב בזה שהחזקה ביותר ש'ה רדומה ,ולא יכולה לעזור ,סטן פצוע אנוש ובקושי סוחב את עצמו. איך הם יצאו משם בלי שאף אחד לא ישים לב או יתפוס אותם שוב?. המלאכית האפלה משדרת לראשו את צמד המילים התגבורת בדרך. היא מתקרבת אל השלושה לוקחת לכל אחד שערה, והולכת משם לאזור אחר. היא חוזרת עם קערה היא שמה את השערות בקערה ומערבבת עם כמה וכמה מצרכים מבחילים. בזמן שליאו מנסה להבין איך לצאת ומה היא עושה ,קורה כלום ,זה מצב בעייתי אבל זה לא ניגמר עד שזה ניגמר. המלאכית האפלה מסתכלת למעלה כלום, אין קול ואין עונה, אבל מאחור מופיעות ארבע מלאכיות לבנות שיערן גלי ויפה הן גבוהות ויפות כיאה למלאכיות ,אחת מחזיקה בשלושה ומעלימה אותם ,השנייה השלישית והרביעית לוגמות כל אחת בטורה מהקערה וצורתן משתנה לכל אחד מהשלושה. המלאכית האפלה אומרת להן תודה והן נכנסו לכלוב ואומרות לה הכל בשביל חברתנו האפלה. הם נוחתים בשכונת מגורים. אבל הם כבר לא בשאול. השלושה והמלאכית בשכונת אדם. המלאכית אומרת להם לא לדאוג ,שלא רואים אותם עכשיו. היא מפזרת עליהם אבקת פיות כדי להעלים את הסממנים המפלצתיים. ליאו שואל אותה מה הם עושים פה. היא עונה אבל לא עונה. המלאכית אומרת להם לכו לשם. היא מצביעה על בניין קומות מוזנח ומתפרק ואומרת עוד משהו בפתק כתוב את מי אתם צריכים לחפש ובאיזה בית ,אבל תיזהרו אחרת היא ואתם לא תצליחו לברוח הפעם. היא פורסת כנפיים ועפה משם אל השחקים. הם נשארים לבדם. ליאו מרים בחוסר כוחות את ש'ה על ידיו ,ומציע לסטן להישען עליו כי הוא פצוע כולו אבל סטן מסרב ,הוא גורר את עצמו עד שהם מגיעים. השמש רק עלתה לפני שעה. הם עוברים ברחוב, אז אין להם בעיה לבוא שאף אחד לא יחשוד או יפריע להם בשום דרך. הם מכוסים באבקת פיות(יכולים לראות אותם רק בלי הקרניים או הכנפיים או הזימים). הם נכנסים לבניין המוזנח ומסתבר שהוא לא מוזנח רק מבחוץ אלא הוא ניראה נורא גם מבפנים. יש שמה כמה אנשים שישנים על הריצפה עם בגדים בלואים ומראה של הומלסים שמצאו מקלט ,למרות שליאו מרגיש שהידיים שלו לא מסוגלות יותר להרים אותה הוא ממשיך. האנשים ערים שם בבניין נראית גרועים כמו סטן אז לא ממש אכפתם להם מזה שאנשים פחות או יותר כמוהם מסתובבים בבניין שלהם. ליאו פותח את הפתק וקורא קומה 2 דלת 3 הוא אומר בעודו רואה את סטן גורר את עצמו לפני המדרגות, אנחנו מסוגלים. סטן לא יכול ליאו יודע את זה ואומר לו שינוח הוא ילך לאיש וגם יביא לו משהו לשתות . סטן מתיישב במדרגות הוא כל כך פצוע ועייף שהוא לא מתווכח אתו ,וגם לא נותן לו להשאיר את ביתו לבד כי הוא יודע שהוא עצמו לא יכול להגן עליה. ליאו עולה במדרגות ,המחשבות רוב הזמן על ש'ה, הוא חושב שוב ושוב אם היא תצא מזה? אבל מידי פעם נודדות מחשבותיו על האיש שהוא הולך למצוא ,מי זה יהיה?, הוא יוכל לעזור או שזה פשוט בזבוז זמן ? לרוב ליאו אם הוא שוגה הוא מאשים את כולם אבל הפעם הוא מאשים את עצמו, אבא שלו אמר לו לא להסתבך, הוא אכזב אותו, ולא עשה את הדבר הכי חכם שיכל לעשות. אבל עכשיו אין עוד הזדמנות ללכת אחורה, הייתה לו היכולת לחזור לבית שלו ולהמשיך את חייו ברגע הראשון אחריי שהוא ברח מהכלא אבל הוא לא יכל לחיות אם העובדה שהוא עמד מהצד ולא התערב, אז הוא התערב ,ובלי לחשוב פעמיים ניסה להציל את הנערה ממוות בפעם הראשונה הוא הצליח ברגע שבו הוא הסיט את הקלשון של פוסידון ובכך לא פגע בה. אחר כך הוא מנע ממנה מלהפוך לרוצחת ועכשיו הוא מנסה להבין איך להציל אותה. הם מכירים כמעט חודשיים בערנות לא כזה הרבה אבל הוא מרגיש שהיא לא תפגע בו והוא איך לומר אוהב אותה וכמו שאמר המשפט "האהבה מעוורת" וזה בדיוק הסיפור שלו הוא יודע שהיא שעד עכשיו ממה שהיא אמרה ,היא רוצה להיות לבד אבל ליאו לא יוותר עליה הוא לא יודע בדיוק איך אבל יש לו תקווה שהרגש שלו כלפיה הדדי.
פרק 10- הארי גרי וולפסון
הדלת ,דלת מספר 3 כמו בפתק לא היה שלט זו הייתה דלת מעץ ועליה חרוט המספר 3 הידית חלודה ואין פעמון ,ליאו דופק שלוש דפיקות וחוזרות עליו עוד שלוש. הוא לא מבין אם זה סימן לברוח או להיכנס. הוא דופק שוב ושואל כאן גר הוא מסתכל על הפתק ושואל הארי גרי וולפסון ? הדפיקות מבפנים מפסיקות. דלת נפתחת ואיש עם בגדים בלואים ומלוכלכים הולך מהדלת ומתיישב על הספה, בלי להפנות מבט. ליאו מהסס אבל ניכנס הוא מניח את ש'ה על הכורסה. והאיש מדבר , שלוש כאלו רק שלוש. ליאו לא יודע על מה הוא מדבר. האיש המשיך, עוד מעט גם כמוה שלוש , ליאו שואל אותו על מה אתה מדבר? והוא ענה, אתה לא רואה אותם אבל היא כן. הוא מצביע על ש'ה ואומר לו אני מרגיש את זה מהרגע שהמזרק ניכנס אין דרך חזרה. מה יקרה לה ? שואל ליאו בחשש , האיש מסתכל עליה ,מעביר את ידו בלי לגעת בה מעליה ואומר לו היא מספיק חזקה כדי לקום אבל מי יודע אם מספיק כדי לסיים את זה. האיש מסתובב וצועק על הקיר ,זה לא עניינך, מהצד האיש נראה מטורף לא שפוי ,למה המלאכיות חשבו שזה טוב לבוא אליו? חושב בראשו ליאו. האיש מסתובב ואומר היא תקום, בסופו של דבר. ליאו שמח בליבו אבל לא מראה את זה ושואל מה יקרה לה?, האיש אומר לו שכנראה שלוש יהיו אבל זה לא ישאיר אותה שפויה למשך זמן. גם אם היא תתעלם מהן. מה שהאיש לא מספר הוא מה באמת יקרה לה. הוא מספר לו פעם אחר פעם על שלוש כמוה אבל לא מסביר יותר מזה, הוא רק אומר שעכשיו היא צריכה מנוחה ועדיף במקום בטוח לא אצלו. ליאו חושב על ביתו אבל האיש יודע שזה הדבר הראשון שכולם חושבים עליו, זה טיפשי הרי בטוח שימצאו אותו בבית שלו אז האפשרות נפסלת. האיש מביט בו. גם המבט שלו של פסיכופט הוא מסתכל לכיוונו ופורס ידיים ומופיע מפה הוא אומר , שתקו זוג טיפשים ,עכשיו בקצה הרחוב גרה בת פיה אין אדם פצוע או סובל שהיא לא תקבל אבל היא לא פיה רגילה היא מיוחדת אל תזלזל בה אין אל אחד שרוצה להתעסק איתה, ועם כבר השד שלך שלמטה עדיף שיגיע אליה. החבר פה אמר לי שהוא ניראה פצוע קשה וגם החברה שלך אם יש מישהי שאולי תימצא לה פתרון זאת היא. הוא נותן לו את המפה ליד ונותן לו גם קופסא קטנה. האיש לוחץ וש'ה נכנסה לתוך הקופסא. האיש נותן לליאו גם את הקופסא ואומר לו איפה ללחוץ כדי להוציא אותה. ליאו נבהל ברגע הראשון בגלל שהאיש הכניס את ש'ה לקופסא אבל הארי מסביר לו שעדיף שהיא תהיה בקופסא הזאת מאשר בידיו שלא יחזיקו עוד מעמד. ליאו מודה להארי ,מנופף לו לשלום ויוצא. ליאו לא מבזבז זמן. הוא לא יודע מה יקרה? אם ומתי היא תתעורר? אם בכלל הוא הולך לפי הוראות האיש ? .סטן הולך אחריו הוא ניראה יותר טוב הוא עדיין פצוע אבל המנוחה הזו הייתה חשובה לו. עכשיו הוא כבר הולך בצורה טובה יותר והדימום שלו הפסיק. הוא פחות סובל , אבל עדיין צולע וכואב לו. לוקח להם חצי שעה אבל הם מגיעים. הפעם יש אנשים ברחוב כי כשהם יצאו כבר היה צוהריים אנשים נחרדים למראה של סטן ,הוא היה ניראה כאליו פוצצו אותו מכות מה שלא כל כך רחוק מהמציאות. היו כאלה שבהו והיו כאלה שהתעלמו ,אבל דבר לא מפריע להם. רק דבר אחד עוצר אותם סטן, סוף כל סוף מצליח לדבר ודבר הראשון שהוא רוצה לומר זה מה קרה שם ? אבל אומר דבר אחר שמציק לו , איפה הבת שלי? ליאו מרים את הקופסא ואומר האיש נתן לי את זה, אני יכולתי להחזיק אותה אבל הוא אמר לי שזה יעזור לכולם. ליאו שיער ,הוא פשוט מותש מלהרים אותה ,ולא רוצה לתת לסטן להרים אותה לגרום לו לקרוס. אז הוא הסכים לקופסא. במשך החצי שעה שעברה סיפר ליאו על מה שהאיש סיפר לו הוא יודע שסטן רצה להיות שם עם ביתו אבל הוא גם יודע מה מצבו.

פרק 11- אין לה תקווה
הם הגיעו .הפעם אף אחד לא נישאר מאחור. זה לא היה בניין קומות אלא בית קרקע רגיל עם גינה נחמדה. בניגוד לבית של הארי הוא ניראה יפה כמו שמש באמצע רחוב אפור ומשעמם. הפעם סטן בא אל הדלת. הוא דופק פעם אחת והדלת נפתחה מעצמה. השלושה נכנסים. הבית עם כמה אנשים על מזרונים ואישה קטנה כמו באגדות על מכשפות מסובבת את כף המרק שלה בקערה. רק שלה יש זוג כנפיים גם קטנות. היא מברכת אותם לשלום. מציעה להם לשבת יש הרבה כיסאות, כריות וספות ,למרות שהבית קטן. סטן שואל את ליאו על מה ללחוץ בקופסא ליאו מראה לו, וסטן לוחץ. ש'ה יוצאת משם. היא נראית ממש כמו היפיפייה הנרדמת. רק אם היא הייתה בעלת שיער שחור חלק ופציעות מהקרבות שלה. הפיה לא מניפה כנף. היא מכבה את האש שעל הסיר, מביאה כמה שיקויים ומים קרים לטפל בסטן, אבל סטן לא יושב הוא סוף כל סוף יכול לעמוד בלי להרגיש שהוא עומד להתעלף. הוא מלטף את לחי ביתו מנשק את המצח שלה ומתיישב על כרית ליד הספה עליה ישנה. סטן אומר לה בקול עצוב, היה אסור לי לעזוב אותך לרגע, לא הגיע לך דבר ממה שעברת. הפיה לא ממשיכה להסתכל על האב דואג לביתו. וכשהיא מתחילה באמת לדבר היא נשמעת כמו מפקדת בצבא. היא מקימה אותו בלי לתת לו שנייה ומניחה אותו על אחד המזרונים. ומתחילה בריפוי. כישוף פה, מים שם . ומספר פעמים היא קוראת לליאו לתת לה כמה דברים. ליאו לא חושב .הוא פשוט עוזר לה והיא נחמדה אליהם. אחריי קרבות אלים ,איש מטורף וכמה מלאכיות זה לעומת הגנרלית המקום הכי טוב שהם יכלו להשיג לעצמם כמכסה. ליאו מרגיש צורך הוא קם אל הפיה ושואל אותה , את יכולה לעזור לה? הפיה מתקרבת לש'ה מרימה ידיה סביב גופה של ש'ה כמו שעשה הארי יוצאים מידיה נצנוצים וכעבור דקה היא מביטה בו ואומרת אין לה תיקווה . ליאו ישר מגיב , למה? הפיה לא מנסה להסתיר את האמת היא אומרת לו , היא תקום אבל כנראה שלעולם היא לא תצליח להעלים אותן. ליאו מתעצבן על מי הם מדברים מי אלו אותן? הוא שואל אבל היא אומרת לו שעדיף שינוחו כי ברגע שהיא תקום לא יהיה להם יותר שקט. כסטן נירדם הפיה באה אליו ואומרת לו אתה מותש תנוח , הוא מסרב. אפילו שליאו ימי נחמד ומאמין בטוב הוא עקשן כמו פרד ,לא זז עד שהוא מקבל את מבוקשו. בסופו של דבר הפיה מחליטה לספר לו אבל מזהירה אותו אתה הולך על קרח דק אם תישמע את הסיפור אתה תבין משהו אחד חשוב- אין הרבה הבדל בין הנערה המסכנה להארי וולפסון. זה נישמע מפחיד הוא חושב בראשו אבל מתעלם מהפחד ונותן לה לדבר . היא מתחילה . היו היה נער צעיר הוא היה מכשף גדול ויום אחד כשהיה בן 19 הוא פגש נערה יפיפייה בת שמיים מלאכית היא הייתה באחריות זאוס כמו כל המלאכים. הנער והיא התאהבו ממבט ראשון אבל זה היה סוד אם ידעו שהם יחד האלים האדס וזאוס היה נוצר סכסוך גדול וכך כמו הסיפור שלה הנער והנערה גדלו ולהם נולד תינוק היה לו סממן של מכשף הוא לא ניראה כמו מלאך וככה יכלו להסתיר אותו אבל איש שומר מסורת שאהב את האלים גילה על בנו של האיש וסיפר על כך לאלים. הבן היה בן 16 שהועלה למשפט אצל בני אדם זה גיל בוגר מספיק וגם אצל קוסמים זה גיל נוער . הנער עלה למשפט ששם הוכרע כי אביו ואימו הפרו את ההסכם אמו הוגלתה אל הים להיות לנצח עבד לפוסידון האבא ניכלא למשך שארית חייו עד מותו בכלא האדס, על הנער נדרש להחליט מי הוא, הוא קיבל את החומר בזריקה וכעבור חודשיים התעורר ומאז הוא נישאר לבד. רק הוא ושניהם חסר יחסים בין אנשים אכול כל מה שהוא הכניס לעצמו ואתה מכיר אותו בתור הארי. מה אז מה בעצם קרה לו? ליאו שואל. הפיה נאנחת ועונה קשה לדעת . לפי התיאור של הארי ברגע שהוא יתעורר הוא ראה שניים כמוהו אחד עם כנפיי מלאך והשני עם שרביט. כל אחד ניסה לומר שהוא צריך בו פעם המלאך סיפר לו דברים מדהימים על מי שהוא יהפוך אם יהיה מלאך וכך עשה גם המכשף לצד שלו אבל זה לא עבד משני הצדדים. שניהם היו הוא והארי עצמו לא הצליח להתמודד עם זה בכל פעם שעמדה בפניו החלטה הם היו שם להעיר לדבר להציק ולשנות את דעתו עד שהוא ניתק את עצמו ומכל מי שאהב, כן היו כמה וכמה חברים עוד לפני המשפט אבל הקולות האנשים שהוא לא נתנו לו שקט הם גרמו לו להרגיש שהוא חייב להיות לבד וכך עשה דיבר לעצמו. דיבר אליהם. לבד הוא, הארי תקוע בין שני אנשים וזה כנראה מה שהולך לקרות לה אבל זה ייקח זמן לפי דעתי יותר מחודשיים היא חזקה, וייקח זמן שהיא תישן בו, החומר הוא לא סתם תרדמת זה סוג של סם וכל רגע שהיא ישנה זה אומרת שהיא מתנגדת אבל גם הגדולים ביותר חוו כישלון אדיר. הפיה מסבירה ומוסיפה שגם אם היא תישאר קצת שפויה היא תרצה להיות לבד, הכעס ישתלט עליה והיא לא תרצה יותר לא להיות בחברתך ולא בחברתו. אתם תשדלו לעזור לה לצאת מזה למרות שעד היום אף יצור קסום או רגיל או אלוהי מצא פתרון ולכן אל תפתח תקוות, אני מרשה לכם להישאר לפחות עד שאתה לא תתנגד לישון והוא יחלים. היא מסבירה לו במשך שעות על מנוחה וכמה שהוא זקוק לה ואפילו מנסה לנחם אותו בזה שסביר להניח שהיא לא תתעורר, ואין לו מה לדאוג. הוא מתנגד לשינה, הוא רוצה לשמור עליהם. הוא מרגיש שאם ירדם בשמירה הוא יאכזב עוד מישהו. אבל התשישות היא זו שמכניעה אותו. בסופו של דבר הגוף שלו קורס וגורם לו להירדם. הוא מתעורר שוב בשעת לילה. הפיה ישנה ,לילה הם לא שעותיה הטבעיות, אלו של ליאו וסטן שניהם קמו אבל שניהם מתרכזים בדבר אחד. סטן שומע מליאו את מה שהפיה סיפרה לו. ליאו וסטן מסתכלים על ש'ה כאילו כל רגע היא תקום ותשמח לראותם. אבל האמת כואבת כי בעומקי נשמתה ש'ה עדיין כועסת על אביה ועדיין מאשימה את הרגשות שלה כלפיי ליאו בכך שהיא נתפסה. סביר להניח שהיא תקום עצבנית לא חייכנית כמו איזו נסיכה. ככה עוברים הימים, עוד יום ועוד שבוע. כבר חודשים ש'ה רדומה. ליאו וסטן אובדי עצות. הם רואים את הימים עוברים עוד ועוד אנשים נכנסים פצועים וחולים ויוצאים בריאים מבית הפיה והתקווה יוצאת מהם. אנשים פצועים אנוש ,אנשים מקוללים, כולם הופכים בריאים אבל להם אין אף אחד שיכול לעזור או להבין איך לעזור לה. במשך החודשים היה שקט המקום בטוח ומידי פעם עוזר ליאו לפיה בטיפוליה, אבל לרוב הוא רק מסתכל על סטן וש'ה. ליאו לא מנסה בכלל להירדם ,כל כמה זמן הגוף שלו קורס שוב ושוב כדי שהוא יישן ולא יישאר ער, ויחשוב על עוד תוכנית להציל את ש'ה וסטן מלהיכלא שוב. על עצמו הוא חושב פעמים נדירות . הפיה בקושי מדברת אתו והוא לא מנסה, סטן עסוק בלהתנצל על כל מה שעשה פעם אחר פעם בתקווה שכשהיא תקום היא תסלח לו אבל עברה יותר מחצי שנה סטן כבר בריא ליאו אבוד במחשבות וש'ה לא מתעוררת מה הם יעשו. ליאו בטוח שהם חייבים תוכנית אבל כל תוכנית שהוא חושב עליה נועדה לכישלון.

פרק 12- החלטה
שלוש דפיקות על הדלת . היא נפתחת וניכנס איש ימי שיערו חום עיניו כחולות כמו הבן שלו הימי ניכנס. ליאו מסתכל לכיוון וקורא בהפתעה ושאלה אבא? . אבא של ליאו מסתכל עליו ,הוא חולה אבל מחייך ואומר היי אתה זוכר אותי? הוא צוחק . לליאו יורדות דמעות והוא רץ לחבק אותו. אבא של ליאו משתעל ליאו נבהל ואומר לו בשאלה אתה חולה?, אביו שם את ידו על כתף ליאו ואומר לו אל תדאג לי הפיה תיתן לי את התרופה ואני אהיה בסדר. הוא נישמע כל כך רגוע כאילו הוא לא דואג בכלל. ליאו מרגיש שזו אשמתו ,אביו חולה והוא לא היה שם לעזור לו, הוא מוריד את ראשו ואבא שלו יודע בדיוק מה הוא חושב ואומר לו, זאת לא אשמתך תמיד היית רודף צדק אני חולה כבר שנים אבל עכשיו הגיע הזמן שלי לטפל בזה , אני מאוכזב שלא סיפרת לי מה קרה ואני אוהב אותך, אבל אולי אחריי שאני אתרפא נחזור הביתה? , לרגע ליאו שמח הוא לא ראה את אבא שלו יותר מחצי שנה והוא כל כך רוצה לחזור ,אבל הוא מביט לאחור ורואה אותה- ש'ה שוכבת עדיין חסרת אונים וסטן שבור לידה , ליאו היה חייב לבחור או לברוח ולשכוח שכל זה קרה ואת ש'ה או שהוא יישאר ויעזור להם. הוא נימצא בצומת דרכים והוא חייב לבחור. הוא מפנה מבטו לאביו ושוב כלפי ש'ה ואומר לאבא שלו אני מצטער אני לא יכול לחיות עם עצמי שאני יודע שיכולתי לעזור לה ולא עזרתי. האבא מצחקק מפרע את שיערו של ליאו ואומר אתה הבן של אבא שלך, אה? אני הייתי רוצה שתעשה מה שטוב לך אבל לגורל יש שבילים אחרים שבא לו לתת לך , אני יודע שזה יהיה קשה אבל אתה עשית את הבחירה שלך. אני תמיד אהיה בבית אם תתחרט אבל אם אהבה קשוחה כזאת אני רואה אותך חוזר רק עם הבשורה. ליאו קצת מתעצבן על המשפט האחרון אבל מודה לו שלא עצר בעדו. ליאו מחבק אותו. הפיה מושיבה את האב שנותן עוד שיעול. הפיה הולכת לש'ה תולשת שערה ממנה ומכניסה לקערה עם תערובת ירוקה ואומרת לליאו בזמן שעיניה עסוקות בערבוב הקערה -אל תדאג אני זקוקה לבעל קסם חזק והיא בדיוק השדה או הבת ים למשימה היא תשרוד פחות שערה אחת . כעבור יום אבא של ליאו עוזב וליאו נישאר. הוא לא שלם עם ההחלטה שלו להישאר ,אבל זה ניראה לו הדבר הנכון ביותר מאשר ללכת ולהתנהג כאילו דבר לא קרה. לליאו יש מצפון חזק גם זה שהוא לא יודע שאבא שלו חולה מייסר אותו, העובדה שהוא מאשים את עצמו כל פעם שהוא מסתכל על ש'ה וחושב שהוא הסיבה שהיא הסתבכה ככה. הוא לא היה צריך להביא את ים לשם ,הוא לא היה צריך להתייחס עליה שהיא התכוונה לברוח היא הייתה יכולה להימלט אילולא הוא. האמת לא רחוקה מהמחשבות שלו ,ים היה זה שהלשין על ש'ה רק בגלל שליאו הביא אותו לגלות את האמת וגם ש'ה חזרה לאחור כי היא רצתה להציל אותם למרות החשיבה ההגיונית שבה היא יכלה לברוח במקום לעזור למי שנטש אותה ולמי שבגללו גילו עליה. מפה זה נישמע שהיא שגתה. כי בראש של ש'ה רגשות מחברים אותך לאנשים ואז אתה קשור לאנשים ואז מי שירצה לפגוע בך יפגע בהם בגלל זה ש'ה לא ניסתה מעולם להתחבר לאנשים. כי היא יודעת שזה יגרום לאחרים להיפגע ובעיקר לעצמה. היא נפגעה בעבר שאביה נטש אותה, ואמתה שהייתה מחוברת אליה מאוד מתה. עכשיו הנאמנות של ליאו בש'ה תעמוד למבחן.

פרק 13-השתיים
כשש'ה תתעורר אין לדעת איך היא תגיב, ניתן רק לקוות לטוב. עברו עוד מספר חודשים מאז שאבא של ליאו עזב, כמעט שנה אז ליאו אחריי אלפי תוכניות כושלות מחליט הם חייבים תוכנית, והפעם שכולם יהיו ערים ושהתוכנית תהיה מפורטת עד כדי הפרט הקטן ביותר. הוא מסביר לסטן הכל. אי אפשר פשוט לפרוץ ולנסות לדבר עם האלים בנועם ,הם לא עובדים ככה צריך כוח פיזי ,נפשי וקסם הרבה קסם. הפיה מניחה בניהם בקבוק עם נוזל סגול ואומרת להם , תנועה אחת לא במקום אליכם ותשתמשו בזה על האלים יש לי אלפי בקבוקים כאלו . מה זה? סטן שואל בעודו בוחן בעיניים את הבקבוק. הפיה מרימה את הבקבוק ואומרת להם זו הסיבה שאף אל לא יכול להתקרב אלי. תיקרא לזה בושם מרחיק אלים. נגיעה אחת של אל בקבוק או בנוזל ואין לאל יותר כוחות. תשתמשו בקצת ורק בחירום אין שום סיבה להשתמש בו שיש לכם נשק סודי. על איזה נשק סודי היא מדברת חושב לעצמו ליאו הם בסך הכל ימי שד ונערה רדומה . יום שלישי בלילה שעה 22:34 ליאו יושב כמו כל לילה מול ש'ה ומקווה לטוב. הפעם קורה משהו- תזוזה וקול של התעוררות ,ש'ה קמה. לוקח לו רגע לעקל אבל אז הוא קורא ומעיר את כל הבית בקול , היא קמה! היא קמה! הוא בא לקראתה במבט מלא תיקווה סטן ישר קם גם, לבוא לקראתה. ש'ה מתעוררת היא פותחת עיניים מתיישבת ורואה 4 אנשים לנגד עייניה באמצע עומדים ליאו וסטן מחייכים לקראתה ובצד ליד ליאו ש'ה עם זנב ובצד ליד סטן ש'ה עם קרניים וכנפיים ,היא בטוחה שהיא חולמת. זה לא הגיוני, איך יש עוד שתיים כמוה? היא שואלת זה חלום?, ש'ה השדה עונה לא. וש'ה בת הים מגיבה בחלום אני לא פה איתה. ש'ה בת הים אמרה לה באוזן קדימה תהרגי אותו מגיע לו הרי בגללו את נתפסת היא מושיטה לה סכין חדה והיא לוקחת אותה. הסכין מופיעה בפעם הראשונה מול השניים. היא סוגרת את ידה להתנגדות אני לא רוצה להרוג אותו! היא צועקת אבל ש'ה בת הים ממשיכה לספר לה סיפורים על השניים על כל דבר רע שקרה לה בגללם. והשנייה אומרת ההפך היא אומרת לה שעדיף לה לבחור בה היא הגרסה הטובה ביותר שלה ואם היא רוצה לרצוח מישהו עדיף אחד מאלים ש'ה שמה את הידיים על הראש שלה. עוצמת עיניים חזק וצועקת תעזבו אותי! ליאו וסטן נרתעים לאחור. הם לא רואים את שתי הש'היות הנוספות. הן אצלה בראש וגם שהיא צועקת זה לא מפסיק. הן ממשיכות לדבר כל אחת בטיעון שלה . תבחרי בי תוכלי לפתוח דף חדש לבד. בלי אף אחד ,והשנייה אומרת תיבחרי בי החיים שלך יהיו נהדרים תחיי עם אבא ,ועוד הערה זה שנטש תרצחי ועוד אחת תירצחי את האדס ועוד אחת כל אחת בתורה מעירה לשנייה וש'ה האמיתית ,היא לא מסוגלת. לא משנה כמה היא צועקת להן לשתוק הן לא מקשיבות ומרוב כל הצעקות שלה אני לא אהרוג אותו ,לחילופין הוא הסיבה שאני פה כל פעם על אחד מהם, הסכין שנתנה לה קודם ש'ה בת הים עדיין אצלה והיא לא מחליטה מרוב כל הטירוף שהן מאכילות אותה היא לא שומעת על מה מדברים איתה מכלל היא רק מעירה להן הערות שוב ואומרת משפטים שלא נשמעים הגיוניים בשום צורה. במשך כמה ימים זה נימשך היא לא מתפקדת ,היא רק מדברת אל האוויר מהצד היא כבר התחילה את הטירוף כמו שקרה להארי. עכשיו היא חייבת ללמוד לשלוט על עצמה, אבל בכל פעם ששואל אותה סטן או ליאו אל מי היא מדברת היא במבט עצבני עונה אליה היא מטריפה אותי היא לא מפסיקה לדבר. ליאו מסתכל בסביבה סטן מסתכל אף אחד לא שם ליאו מבין ברגע הזה אם היא לא תירגע היא תתבודד ותהפוך בדיוק למה שהארי הפך. הוא חייב לעזור לה, אבל איך? הראש שלו חלול. מה הוא כבר יכול לעשות שיגרום לה להתרכז?. במשך השבוע הראשון ש'ה בדקה את האזור ובכל שנייה שקטה היא ניסתה להבין איפה היא אבל זה קשה. בקושי שניה יש לה שקט, היא בקושי ישנה .היא לא מדברת עם אף אחד חוץ מהשתיים והיא לא הצליחה לקחת את הסכין לרצח ולזרוק אותו או להעלים אותו כאילו משהו בה כן רוצה לעשות את זה. ליאו וסטן מודאגים. ליאו בעיקר מנסה לדבר איתה, אבל בכל פעם שהוא או סטן מתקרבים אליה היא מרגישה את הצורך הזה הרצון וההיגיון שיש במה שהבנות אומרות היא צריכה להרוג אותם. היא מרסנת את עצמה אבל כמה זמן ייקח עד שהיא תיכנע שבוע ?, חודש? אי אפשר לדעת ובכל פעם כדי לרסן אותה היא צורחת על ליאו אני שונאת אותך תעוף מפה! היא לא מתכוונת לזה, אבל היא יודעת שהיא חייבת לפגוע בו מספיק כדי שהיא לא תרצח אותו. הרגשות שלה מעורבבים כל כך שהיא בעצמה לא ידעה מה היא רוצה. כשהיא יושבת על ספה כל מה שהיא עושה זה לעצום עיניים חזק ,חזק ,כמו ביום הראשון שמה ידיים על האוזניים ושקט רגע אחד של שקט זה כל מה שהיא רוצה.

פרק 14- אני לא רוצה להרוג אותך אז אני שומע אותך
ליאו לא מוכן לוותר. הוא סחב אותה ודאג לה עוד שהיא ישנה .הוא מחליט ללכת להארי , הארי הרי היחיד יודע מה שעובר עליה והוא גם היחיד שיכול לעזור לה לתקשר אפילו בקצת עם העולם שמסביבה , בלי ש'ה הם לעולם לא יצליחו להתגבר על האלים ולהיות חופשיים ללא החשש מרדיפה. הבית של הפיה זמני. הפיה לא יכולה להשאיר אותם אצלה, יש לה עוד מאות מטופלים עם בעיות שהם צריכים לישון אצלה להחלים והם תופסים לה כמה מקומות שיכלו להיות מיטה טובה לאנשים כאלו פצועים ,מקוללים, בקיצור אנשים שסובלים. ברגע שש'ה התעוררה הם ידעו שזה רק עניין של זמן עד שהם יאלצו ללכת . ליאו ניסה להציע לש'ה לבוא אתו אבל היא לא שמעה ורק צעקה עליו ועל הבנות שכל רגע ממשיכות בטיעוניהן . אז הוא יוצא לבדו בשעות הערב לוקח פחות מחצי שעה והוא מגיע , שוב אותו בניין מלוכלך ומתפרק הוא עלה במדרגות ניכנס שוב לבית 3 ואז הוא רואה אותו ,הארי לא נושם הוא מדמם למוות מה קרה ? ליאו שואל. למרות שהמצב במבט ראשון הרבה יותר גרוע אצל סטן הוא ניבהל . ליאו בא ולוקח קצת נייר טואלט מרצפה לעצור לו את הדימום ,הארי תפס בחולצה של ליאו ואמר לו הגיע הזמן שלי ללכת אל תדאג לי גם אתה וגם אתה האיש מסתכל בפעם הראשונה אל ליאו בפעם השנייה לשמאל למעלה לאף אחד או דבר גם לימין ליאו נילחץ. הוא אמר לו- אסור לך לעזוב אני צריך את העזרה שלך !, ליאו לא מספיק להמשיך והאיש עונה לו זו הדרך היחידה שלהם להעלם , אני חייב לדעת רק תספר לי איך אתה מצליח לשמוע אותי ולהתעלם מהם? האיש אומר ,אני לא רוצה להרוג אותך אז אני שומע אותך. הארי עוצם עיניו וליאו נילחץ מהמשפט ,אבל מסלק את כל המחשבות בצד, היד של האיש מרפה מחולצתו ונופלת. האיש מת. הארי גרי וולפסון מת. ליאו ישר אומר יהיה זכרו ברוך הוא לא מביע רגש אבל כשהוא רואה את הדם ניראה שזה לא היה הארי שעשה אותו. הפציעה בגב. לא סתם בגב ,באמצע הגב ויש שם סימן פס שלם כאילו ניסו לחצות את הארי לשניים ליאו מסתכל בבהלה על הגב שלו. הוא מסיק מיד זה היה מכוון ,זו אשמתי ליאו מרגיש את זה הוא מרגיש שמי שאחראי למוות של הארי זה הוא(ליאו) הם גילו עליהם ואסור להם לעשות עוד טעויות כמו לפגוש אנשים חפים מפשע ולגרור אותם למוות או איומים. נכון שזה היה אדם אחד אבל עכשיו ליאו חושש שהם יגיעו גם לאבא שלו. הוא לא קובר אותו, הוא הולך משם ישר לבית הפיה. הוא פונה לפיה ומבקש ממנה משהו חשוב. בלילה למחרת באה הפיה אל ש'ה לדבר ,ש'ה בפעם הראשונה מאז שהיא התעוררה פותחת את העיניים כדי לראות את מי שמולה ואז היא רואה אותה היא(הפיה) מחייכת אליה ואומרת לה, את לא צריכה לחשוב על זה את יכולה להתעלם. עוד הערה מפי אחת משתיים מי הזקנה?, והיא ממשיכה אני לא יודעת איך זה מרגיש אבל יש לי רעיון ,בואי אחריי. השתיים ממשיכות לזרוק הערות אחת לשנייה ועל הפיה ש'ה קמה. היא לרגע הצליחה לשמוע את המילים שהפיה אמרה למרות ההערות היא קמה מספה והולכת אחריה. הן יוצאות החוצה והיא אומרת לה ,זה מדהים, וזה רק שתי דקות הליכה היא מראה לה את הנוף מאחורי הבתים האפורים זה אגם גדול עם צמחייה גדולה והרבה חיות קטנות . ואז הפיה מבקשת מש'ה להסתכל דרך חלון הבית פנימה ושואלת אותה, מה את רואה? עוד הערה זוג בוגדים ועוד אחת אני עוד אנקום בהאדס ופוסידון שפגעו בהם ובי והיא מאבדת את זה וקול באוזן יש לך הזדמנות ואז ש'ה מוציאה את המילים מפיה יש לי הזדמנות ועוד פעם הקול של אחת משתיים תרצחי אותם אני יודעת שאת רוצה. ש'ה שולפת סכין ואומרת אני יודעת שאני רוצה ואז עוד קול לא אותם תרצחי את מי שמגיע להם. אם תבחרי בי תוכלי לנקום את הנקמה האמיתית. בת הים מגיבה אבל הם הבעיה הם רגשות הם חולשה והשדה אומרת לא הם משפחה הם מה שנישאר ,את צודקת צריך לרצוח אבל לא אותם ככה היא עומדת מול החלון שולפת את הסכין ושנייה לפני שהיא מנסה היא מתנגדת ועוד פעם מנסה והפעם הפיה לוקחת לה הסכין ואומרת , את לא רוצחת . היא מרגישה את זה היא צודקת אבל הקולות בראש אומרות היא טועה, רצח זו הדרך היחידה לנקמה , וכך הלב וראש מתבלבלים הרי שתיהן היא, והן מייצגות את מה שהיא מי שהיא. אז אם הן חושבות שהיא רוצחת מה הופך אותה ללא רוצחת? אם היא לא מאמינה בזה אף אחד לא יוכל לשנות את זה. הערות מתחילות לצוף מחדש . היא נופלת על הברכיים עוצמת עיניים חזק וידיים על האוזניים זה חזר וחזק יותר, כאילו כל פעם שהיא מצליחה להתנגד לקולות הן באות חזק יותר מעצבן יותר ומערער יותר. ככל שהימים והלילות עוברים היא מערערת בעצמה, בהחלטות שלה, בדרכים שלה ,במי שהיא. הזריקה עושה את שלה זה גורם לה להתחרפן, וככל שהזמן עובר המצב רק מחמיר . אחריי אותו יום בו היא יצאה החוצה. ליאו מדבר עם הפיה ושניהם הגיעו להסכמה בנושא עליו דיברו יום קודם. היא מרחיקה את האנשים שהיא רוצה להרוג. עכשיו עבר כבר חודש מאז .,וליאו בשלב מסוים חייב לספר את מה שהוא ראה, הוא שמר את מה שקרה עם הארי גרי וולפסון זיכרונו לעצמו. הוא לא סיפר לאף אחד לא לסטן, לא לפיה ,ולא ניראה שהיה אפשר לספר לש'ה . הוא והזיכרון של מה שראה נשארים אתו בבטן. זה קשה לשמור את זה. הוא לא אוהב לדבר על דברים כאלו אבל הוא מרגיש שרגשות האשמה אוכלים אותו וכל היום הוא חושב על ארבעה דברים אחד על מה שקרה עם הארי שתיים איך הוא יעזור לש'ה שלוש חייבים לגבש תוכנית ארבע מה יקרה לאבא שלו אם יגיעו אליו . הדבר היחיד שליאו יכול לעשות ולא עושה זה לספר את המסקנה שהגיעו הוא והפיה בעניין ש'ה אבל זאת לא אשמתו. לכו אתם תסבירו לאבא של מישהי שהיא נמנעת מלדבר אתו כי היא מונעת מעצמה את הרצון להרוג אותו, הוא היה נישבר .ככה חושב ליאו ולכן לא מספר. ליאו לא עבר מה שסטן וש'ה עברו אבל הדברים שקרו בזמן האחרון גורמים לו להבין שהוא היה כזה בר מזל עם החיים שלו. אבל שום דבר לא משתווה להרגשה שמצד אחד מי שאתה אוהב רוצה להרוג אותך ומהצד השני אתה יכול למוטט את המישהו השני במשפט אחד. במשך הלילה ליאו חושב על מה שהארי אמר לו "אני לא רוצה להרוג אותך אז אני שומע אותך" ש'ה רוצה להרוג אותו. ליאו מנסה להדחיק את המחשבות שמצדיקות אותו כשהוא שומע את צעקותיה, לך מפה! ואת תסתמי ! היא אומרת לאביה ואחת משתיים. ליאו בא לראות מה קורה אבל הפיה עוצרת אותו ואמרה לו אם כל הרצון הטוב היא לא עוזרת לי להרגיע את הפצועים ואני לא יכולה להתמודד אם זה , בעצם הפיה ,היא פיה טובה אבל הם לא היחידים שהיא עוזרת להם והצעקות של ש'ה והסכינים שהיא שולפת ההתנהגויות והדיבור לאוויר לא מרגיע את האנשים והיצורים שבאים אליה ,אז היא מציגה להם את המצב ומסבירה להם למה הם לא יכולים להישאר. ליאו וסטן מבינים אבל יש להם בעיה ,איך הם יגרמו לש'ה להבין. היא בקושי מתקשרת ,ואם היא מתקשרת אז היא מנסה להרחיק את סטן וליאו ממנה. הפיה רואה את זה. ומציעה להם ללכת להארי , ליאו עדיין לא סיפר לה . אבל הוא מבין שהוא חייב. הוא לא יכול לתת לאנשים אשליות. ליאו בא אל הפיה, לספר לה הכל מהרגע שהוא שניכנס לבית של הארי ועד הפציעה בגב . הפיה מזועזעת והיא ממנו שייקח אותה לשם. הפיה מטילה כישוף הגנה על הבית בזמן שהם הולכים. ש'ה רואה את סטן עומד מחכה בדלת. והקול של בת הים ממשיך בנקמה עד שהיא מגיעה ומחבקת אותו. ש'ה מאז שהיא התעוררה לא חיבקה את אבא שלה יכול להיות שזאת הפעם השנייה בחיים שלה שהיא מחבקת אותו. סטן מחבק אותה בחזרה והיא אומרת לו אני ש'ה מתקשה לדבר …אני …(ש'ה מנסה שוב) אתה תמות אם אני לידך. היא אומרת את זה בפחד חזק כל כך כאילו שהיא יודעת שזה יקרה. כשהיא מדברת הקול שלה אדיש וכל מילה מרגישה שלוקחת נצח. סטן מרגיש שהיא יודעת מה היא אומרת ואבל לא מוכן לזה, הוא אוהב את הבת שלו והוא לא רוצה לנטוש אותה שוב. סטן רוצה לספר לה הכל ,למה הוא הלך? ומה באמת קרה בזמן מות אימתה, אבל הקולות חוזרים חזקים וגוברים היא חזרה לאופן הרגיל שלה מאז שהיא התעוררה. עיניים עצומות חזק, ידיים על האוזניים ומבט סובל וכועס גם יחד. ש'ה הולכת מאחורי הבית. מאז שהפיה הראתה לה את המקום היא באה לשם הרבה. היא יודעת שהשתיים לא יסתמו אבל משום מה שאין אף אדם בקרבתה היא מרגישה הקלה כאילו הצורך לרצוח נעלם גם ממנה וגם מהשתיים. הן רק מדברות על מה יקרה אם היא תבחר באחת מהן ואילו דברים טובים יקרו לה משני מצדדים, וככל שהן מדברות היא מבינה שהן זאת היא , והיא לא מסוגלת לבחור באחת מהן.

פרק 15-עדיף לבד
ליאו והפיה נכנסים לבית של הארי. הגופה שלו עדיין שוכבת שם. הדם כבר התייבש על הגוף הפצוע. עורו קר וריח של מוות שרוי בדירה. הפיה מסתכלת עליו בעצבות. אפילו יורדת לה דמעה. ליאו לא יודע מה היו היחסים בין הפיה להארי אבל רק לפי המבט שלה אפשר להבין שזה לא לה קל להסתכל על הגופה שלו. היא מסתכלת על הסימן שממנו התחיל הדימום בגבו של הארי ומאשרת את החשדות של ליאו. הם יודעים האלים יודעים שהם ברחו , וסימנו אותו כאיום. ליאו לא נירגע מזה. זו אשמתו, הוא בא אליו והם יודעים על זה. הוא חייב ללכת לפני שיגרום עוד נזק. ועוד יותר גרוע מה יקרה לאבא שלו. הוא הרי פגש אותו בבית הפיה וגם הוא אבא שלו, של אסיר אלים נמלט. מה הסיכוי שהם לא יפגעו בו?. היא מנסה להסביר לליאו שהוא לא יכול לקחת את כל האשמה עליו . אבל ליאו לא מקשיב לה. בראש שלו הוא בעצמו כבר יודע- הם חייבים להיזהר יותר ,אסור שעוד אדם ימות כי הוא עזר להם. הפיה מנסה בשנית לומר לו שזאת לא אשמתו ,אבל עכשיו בפעם השנייה שהוא רואה את גופתו של הארי ,הוא מתבייש בעצמו, הוא מרגיש שרק בגללו הארי מת. זאת לא טעות גמורה. האלים ניסו להפחיד אותם להזהיר אותם מהבאות ונראה על פניו של ליאו שהם הצליחו. באותו זמן ש'ה מדברת עם השתיים והיא מגיעה להחלטה- היא כן תנקום בהאדס ופוסידון ,אבל לבד. היא לא מסוגלת לזה יותר. כל פעם שהיא מנסה לדבר עם אביה או ליאו היא לא מצליחה לדבר. בכל פעם שהיא רואה אותם אחת מהשתיים מציעה לה לרצוח אותם, וכל פעם מחדש היא מנסה להתנגד אך זה קשה לה. כי זאת היא, זה לא שהיא רוצה או לא רוצה. היא מחולקת לשתיים. היא כן רוצה לרצוח אבל לא אותם אבל מצד שני יש בה רגשות מבת הים שהיא כן רוצה לרצוח אותם, אז המסקנה שהתקבלה לה בראש ובדיבורים וצעקות על ועם השתיים היא כזאת -ש'ה מחליטה לעשות את הכל לבד. ככה היא תתפקד, אולי זאת לא החלטה המושכלת ביותר אבל היא מרגישה שזה מה שהיא צריכה. ש'ה לא רוצה לפגוע בהם ,היא מרגישה שאם היא לא תרחיק את עצמה מליאו וסטן היא תהרוג אותם. אז היא בורחת. ש'ה מתחילה לרוץ הכי רחוק שהיא יכולה . היא יודעת שהדרך היחידה להשיג את נקמתה באלים זה דרך מי שהכי מכיר את האלים , למזלה מי שהיא מחפשת נימצא באזור , למרות חוסר התפקוד של ש'ה בגלל השתיים יש לה זיכרון צילומי והיא יודעת בדיוק לאן ללכת. הפיה וליאו חוזרים ורואים את סטן צועק לאוויר ש'ה? ש'ה !? ליאו רץ לשם , מה קרה? הוא שואל וסטן עונה היא נעלמה . הם תפסו אותה זה הדבר הראשון שעולה בראשו ,אבל סטן לא פצוע הוא היה נעלם גם או ניפצע בניסיון להגן עליה אז מה קרה לה ? כל זה עובר לליאו בראש אבל אחריי ההלם הקטן הוא מתעשת, נושם עמוק ואומר אנחנו נימצא אותה הוא פונה לפיה ושואל אותה על כישוף איתור דרך דם משפחתי היא מהנהנת בראשה לכן והולכת חזרה לבית כעבור 10 דקות היא חוזרת עם מפה שני תיקים מלאים במים ואוכל שלא מתקלקל בקלות ושני בקבוקים סגולים שהיא הכניסה כשיצאה , היא אומרת להם אני חוששת שהיא כבר רחוקה ,אבל הזמן שלכם אוזל אם היא תבודד את עצמה, היא תשתגע לגמרי. אתם כנראה לא תחזרו ,הבאתי לכם הספקה ושני בקבוקים סגולים למקרה של חיים ומוות . ליאו מודה לה על עזרתה שם את התיק הראשון על גבו ואת התיק השני לוקח סטן. הפיה דוקרת את סטן עם סיכה באצבע . יוצא קצת דם, והיא נותנת לדם לנטוף על המפה היא עוצמת עיניים ואומרת לנוס ונוס. צמד המילים מפעיל את הכישוף והדם על המפה זז ,עד ליער שם הוא נעצר. הפיה מסבירה להם שהיא מספיק רחוקה כדי לא להיות במפה ,אבל מציעה להם ללכת לכיוון היער כי היא כנראה שם. כבר זריחה אז ליאו וסטן יוצאים. סטן מתחיל שיחה ואומר לליאו מילה אחת, תודה . ליאו שואל אותו על מה?. סטן מסביר לו אתה ויתרתה על כל מה שהיה לך כדי להתערב ולעזור לנערה שאף אחד לא האמין בה. היא מאמינה בעצמה וזה מספיק , אבל ליאו הפעם לא מדבר יותר מידי. פעם אחת בזמן שהם הליכה סטן בא ושואל אותו אם הוא אוהב את ש'ה , נכון שהם במצב קשוח שבו בדרך כלל חושפים הכל, אבל ליאו מתבייש למרות העובדה שהם כבר הפכו לחברים הוא בכל זאת, אבא של ש'ה ,וגם ליאו עדיין מסתיר ממנו דברים כמו הרגשות לש'ה או הסוד לסיבה שש'ה לא מתקרבת אליו, ואל סטן הכל הוא שומר לעצמו ומבין את ש'ה שמרגישה כל החיים לבד. הוא עם סטן אבל הוא לא מישהו שהוא ממש מכיר או משפחה שהוא יכל לדבר אתו ,אז רוב הזמן יש שתיקה. הגיע הערב. הם כמעט מחוץ ליער וסטן מציע שהם יעצרו. ליאו מסרב אבל אז סטן אומר לו אני חושב שאני יודע למה היא ברחה היא אמרה לי משהו שבדיעבד נישמע שהיא אמרה לי שהיא צריכה לעזוב. ליאו מסתובב לאחור במבט של שאלה ושואל מה היא אמרה לך? סטן בניגוד לליאו מאוד פתוח כלפי אנשים למרות מה שקרה עם האלים. ליאו גם בדרך כלל אדם פתוח, אבל כל הדברים שקרו לו בזמן האחרון קצת שינו את החשיבה שלו. סטן מתחיל לספר את מה שקרה הוא מתחיל בזה שש'ה חיבקה אותו והמשיך למשפט הוא אומר את המשפט ברעד קול כאילו הלב לא מאמין למילה אבל הראש מנסה בכל כוחו לגרום לו לומר את זה " אתה תמות אם אני לידך" ליאו מבין לפי המשפט שש'ה מודעת לעצמה וקולט שזה אומר שהיא מתבודדת. לא כי היא רוצה אלא בגלל שהיא מרגישה מחויבת לעשות את זה. היא לא רוצה לפגוע בהם אז בורחת מהם. ליאו שם יד על הראש ואומר על עצמו איזה טיפש. אם הם ירדפו אחריה היא תמשיך לברוח הם צריכים תוכנית חדשה. בעצם ליאו מבין שהיא מרחיקה אותם כדי לא לרצוח אותם אבל ברגע שהוא גילה שהיא ברחה הדבר הראשון שעלה בדעתו זה למצוא אותה אבל איך תחפש מי שלא רוצה שימצאו אותו? הם לא מתעסקים אם ילדה קטנה שברחה מהבית אלה עם נערה שכל החיים שלה התעסקה בבריחה הסתתרות ,היא מומחית. הם צריכים דרך אחרת להגיע אליה .ברגע הזה ליאו הסכים להצעה של סטן מקודם הם יעצרו החששות של ליאו בנוגע לרגשות של ש'ה לגביו גברו במשפט שהדהד לו בראש היא רוצה לרצוח אותי, זה מה שעבר לו בראש זה קשה לליאו לעמוד בצד שלה כשהוא יודע מה הרצונות הכמוסים שלה היא רוצה לרצוח אותי , עוד פעם ועוד פעם איך הוא יכול לעמוד לצידה שהוא אוהב אותה ולא יודע בכלל אם היא אוהבת חזרה הוא התיישב מול סטן על אבן גדולה הם היו בערך בקרחת היער או בסופו לא היה ניתן להעריך משם היו הרבה עצי ברוש כמה עצי תמר והרבה שיחים מסביב כשליאו התיישב וסטן הדליק מדורה עם כמה אבנים וענפים הלילה כבר ירד אבל כמו הגוף שלהן גם הם לא היו בטוחים מתי זה הזמן לישון ומתי לקום כשהם גרו אצל הפיה זו הייתה שכונת אדם אז כשהם יצאו פעמים בודדות לטייל או לקנות מצרכים לבית הפיה השתדלו לעשות זאת ביום לעומת ימים אחרים בהם היו כל היום בבית הם ישנו ביום והיו לערים בלילה. עכשיו הם צריכים לשנות שוב את הרגלי הגוף שלהם ליום או ללילה , בניגוד לערפדים לסטן ולליאו לא הייתה בעיה עם השמש ולכן הבחירה לישון ביום או בלילה הייתה שלהם ללא בעיות ביום או בלילה. משום מה סטן ניסה לעודד את ליאו ללא הצלחה הוא ניסה לספר בדיחה , לנסות לדבר אתו כלום ליאו לא היה מסוגל לדבר על כלום הוא עבר יותר מידי אבל כמו הפעמים האחרונות סטן ניסה לומר לו משהו שהפעם הסב את צומת ליבו , סטן אמר לו יש לך משהו לומר לי, זה נישמע כמו שאלה אך סטן לא התכוון לשאלה הוא ידע מה זה לשמור סוד וראה בעיניים של ליאו שהוא רוצה לספר לו משהו אבל לא מסוגל, סטן הסביר לו שזה בטוח הוא לא יספר לאיש יש להם אחד את השני אז עדיף שהם לא יסתירו סוד קטן תמיד הופך לבעיה גדולה . לליאו לקחו יומיים עד שהחזיר לסטן תשובה אבל הוא עשה את זה הוא בא לסטן בערב ואמר לו, אנחנו הפסקנו את החיפוש כי ..לליאו היה קשה לומר את זה קולו רעד והוא המשיך כי.. ש'ה רוצה להרוג אותך ..ואותי. סטן לא הבין את הקשר לחיפושים אבל עכשיו הוא הבין למה ליאו נמנע מלהגיד לו סטן ידע את זה ברגע שש'ה אמרה לו שהיא תהרוג אותו אבל הוא ניסה להדחיק את זה בתקווה שזאת סתם טעות בראש של ש'ה . אך ברגע שליאו אמר את זה הוא הבין שזה נכון היא רוצה להרוג אותו כמו שחשב ליאו התגובה של סטן הייתה קשה הוא התיישב על הריצפה שם ידיו על הראש ואמר אני ..זה לא הגיוני אני ..אני חייב לתקן את זה הבת שלי רוצה להרוג אותי הפעם ליאו היה צריך להיות זה שיעודד אבל הוא בעצמו שקוע במחשבה ש'ה הוא התאהב במי שרוצה להרוג אותו. הם חייבים להתמודד עם המצב ליאו חזר לנורמה הוא התעשת ואמר לסטן, היא ברחה כדי שאנחנו לא נמות היא אוהבת אותנו אם היא הייתה שונאת אותך היא כבר הייתה רוצחת אותך היא ברחה כי היא לא רצתה לפגוע בנו. סטן קם אז נגרום לה לשנות את דעתה סטן אמר בתקיפות הוא לא מוכן לוותר מבפנים שניהם שבורים אבל הם לא מוכנים לתת לזה לעצור אותם. ליאו האכיל את עצמו שקרים כי הוא הרגיש שש'ה באמת רוצה להרוג אותו זה צרב לו אבל הוא לא הראה את זה סטן שבור יותר וליאו לא מוכן לשבת ולרחם על עצמו הם צריכים אחד שלפחות יהיה חזק בשביל שניהם.

פרק 16-לא מוותר\ת
ש'ה ממשיכה בריצה היא קרובה למי שהיא חיפשה היא רצה בשיא הכוח עד שבת הים אומרת, לא תוכלי להתחמק מלבחור זה או אני או היא ,השדה עונה היא צודקת את חייבת לבחור, אני לא מוכנה היא עונה להם .השדה ממשיכה יהיה לך הכל אם תהיה איתי ואיתה לא יהיה לך כלום את בודדה את תמיד תישארי בודדה איתה, בת הים מגיבה מצד שני זה הגורל שלה אם את אהבת אנשים היית איתם אבל לא , כל מי שאת אוהבת פגע בך את לא צריכה אותך את צריכה להרוג אותם ככה הן ממשיכות במשך כל הריצה שכל כמה זמן ש'ה עוצרת ומגיבה להם בחזרה אבל רוב הזמן היא מנסה לשתוק היא יודעת ששקט יעזור לה להסתתר היא אהבה את השקט לרוע מזלה היא לא קיבלה אותו וזה ערער את השקט הנפשי שלה, היא לא יכלה התפקד כמו שצריך היא לא נחה כמו שצריך אבל דבר אחד נישאר כשהיה ,הרצון שלה . החושים שלה היו חדים כמו של זאב בטבע כשהיא הייתה באוקיינוס היא חידדה אותם היא יכולה לשמוע כל רחש ולדעת מי נימצא שם החושים קצת השתבשו בגלל השתיים אבל נישאר לה עדיין טיפה מיתר הכישורים ההישרדותיים שהיא רכשה. היא רצה במשך שעות כבר עברו שלושה ימים מאז שהיא ברחה אבל ההפסקות שלה קטנות והמקום היה יחסית רחוק משם במרחק 25 קילומטרים משם היא עברה ביומיים 15 קילומטרים מתוך היער ולא נחה עד שהיא הרגישה או שהיא חייבת לנוח מקסימום כמה דקות או שהיא חייבת לצרוח הדיבורים של השניים לרוב מנוגדים ושתיהן מראות לה כמה הרגשות שלה מעורבים עד שהיא חייבת להוציא את הכעס שלה הפחד שלה ,התחושות הכי קשות שלה מעצמה פשוט היו חייבות לצאת איכשהו אז היא עוצרת וצורחת ביער על עצמה היו בדרך שלה גם כמה עוברי אורך בני אדם שטיילו והסתכלו עליה מוזר והיא התעלמה היא רק רצה ואם היא רעבה היא עושה מה שהיא יודעת לעשות ,לגנוב בהתחלה היא רצתה לבקש אבל אז בת הים הזכירה לה מה קרה לה כשהיא בקשה ושכנעה אותה לגנוב ,לא תמיד ש'ה מסוגלת לא להיכנע לחלקים הקשים שלה לפעמים היא פשוט נכנעת ומקבלת אותם בחצי הסכמה למרות שהגנבה הייתה משהו שגם השדה הסכימה עליו. למרות שהגנבות הלכו טוב ובגלל שזה יער האנשים חשבו שחיות לקחו להם את האוכל ,ש'ה לא באמת אכלה מסודר וטוב בים יש מכל טוב וגם זאת סביבתה הטבעית פה על האדמה היא צריכה כוח שאין לה כוח פיזי גדול כדי לרוץ והיא צריכה מנוחה שהיא לא יכולה לקבל כי מצד אחד השתיים לא מפסיקות ומהצד השני היא חוששת שימצאו אותה לא אכפת לה אם זה יהיה האלים או ליאו וסטן אבל היא חייבת לברוח ולהסתתר היא לא רוצה שאף אחד ימצא אותה ויש לה תוכנית עד עכשיו עברו כבר שלושה ימים ו20 קילומטר זה לא משנה יום או לילה היא ממשיכה מאז שהיא התעוררה היא בלי כנפיים או קרניים והכוחות שלה היא השתמשה בהם , גם שהיא מנסה הכוח חלש כל כך הריכוז לא קיים בכלל היא מתקשה אפילו ליצור ניצוץ כשהן מדברות והן תמיד מדברות. אז היא מתנהל כמו חסרת כוחות בני אדם היא רק רצה ורצה במשך הימים ,זריחה כבר היום הרביעי היא עברה כבר 21 קילומטרים היא מותשת לגמרי אבל הרצון שלה להגיע לשם חזק יותר מהיכולת ליפול מתשישות , וגם היא כבר יודעת שהיא לא תרדם והן לא ישתקו אז חבל לבזבז את זמנה במנוחת שוו . 23 קילומטרים היא קרובה עוד הערה צצה באוזן, מה תעשי שתפגשי אותה ? אומרת אחת משתיים ,ש'ה עונה בעוקצנות אם את אני את כבר יודעת , ש'ה מחייכת השדה מדברת את יודעת שתבחרי בי הכל יהיה מושלם את תפסיקי לחיות אם הזיכרונות הרעים שלך ממנה את תקבלי כל מה שאת רוצה והכוח יחזור אלייך ככה היא המשיכה עד שבת הים התנגדה לה ודיברה על הבחירה בה כל כמה זמן כל אחת מהן הגיעה לרצח את מי היא תרצח את האדס ופוסידון או את סטן אבא שלה וליאו מי שהיא מחבבת, מצד זה נישמע פשוט תהרגי את מי שבאמת הרע בסיפור מבחנתנו זה האלים אבל אין טוב ורע האלים קבעו חוקים והם עברו אותם טכנית עליהם להיענש , מהצד השני בתוך תוכה ש'ה חושבת שרק בגלל שהיא הקשיבה לרגשות שלה לליאו ובגלל שליאו היה שם היא נתפסה ליאו אשם זה מה שהיא מרגישה ליאו והרגשות שלה אשמים גם אביה אשם הוא נטש אותה שהיא הייתה קטנה ובחר לחיות את חייו בילדה וברגע שהיא פוגשת אותו ומנסה דף חדש היא נתפסת שוב ליאו וסטן אשמים היא מאשימה את כולם כולל את עצמה שנתנה לעצמה להרגיש שמישהו אוהב אותה ואז לקבל את הסכין בגב היא פחדה מלהרגיש את זה וברגע שהיא הרגישה שזה קרה היא הבינה רגשות הם חולשה כמו שהיא חשבה רגשות גורמים לה לחשוב מה יקרה לאחר הוא לא חשוב היא חשובה היא חייבת לשרוד בעצמה כי אף אחד לא יעזור לה זה מה שאומרות לה הבנות והיא מקשיבה היא כי היא כבר ידעה את זה, נכון זה נכון הן צודקות היא חייבת לסמוך רק על עצמה ועליהן הם יודעות מה היא מרגישה מה היא חושבת אבל ככל שהיא יותר לבד היא יותר מקשיבה להם היא משתנה התחושות שלה ההחלטות שלה הכל נקבע על ידי השתיים היא מאבדת שליטה ולאט לאט גם השפיות אוזלת עכשיו בניגוד למקודם היא פחות ופחות מתנגדת לדיבורי השתיים אבל דבר אחד נישאר הכוונה יש משהי אחת שהיא יכולה לסמוך עליה שתעזור לה היא קרובה היא עברה כבר 24 קילומטרים נישאר עוד אחד היא מסוגלת שיא הכוח מופעל עכשיו היא רצה מהר יותר ומהר יותר עד שהיא רואה. בית גדול כמו בית סיוטים הבית ניראה נטוש ורחוק היא עברה כבר 24.5 קילומטר היא קרובה הבית ניראה כמו הבתים רדופי הרוחות והשדים בסרטים ,מבחוץ עוד ניתן לראות שהוא בעל שתי קומות בצורה הדומה לטירה היה כבר צוהריים והיה ניתן לראות ברור יותר מהלילה בנוסף ככל שהיא התקדמה היה אפשר לראות את הבית טוב יותר גם מרחוק היה ניראה קורי עכביש בדלת הכניסה , בקירות צמחים מטפסים ודוקרנים הבית ניראה תלוש לא היו עצים סביבו כמו שאר היער גם הדשא לא צמח שם פרח אחד לא פורח ,צבע הבית כמו ברזל חלוד וקירות נראים מתקלפים אבל הבית ניראה יציב למדי כאילו גם אם תחולל רעידת אדמה הבית לא יזוז ממקומו. זהו זה הגעתי ש'ה אומרת.

פרק 17 -מדוזה
היא לא דופקת בדלת לחכות לתגובה היא ישר נכנסת בראש למטה ואומרת משקפי שמש עליך?, קול צרוד מפחיד וחד עונה לה , ברור הרי אורחת שכזאת לא פגשתי כבר יותר 50 שנה מה מביא אותך לבית שלי?. הקול באוזן שוב חודר, אז הנקמה שלך תהיה חזקה יותר תצרפי אותה אל תספרי הכל רק מה שחשוב ואז תביני שאני השדה שבך החזקה והטובה ביותך עבורך . האישה עם הקול הצרוד והמפחיד באה לכיוון מהאזור החשוך שבו היא נימצא לכיוון ש'ה הבית היה ניראה כמו בית העשירים רק שנברשת היפה מקולקלת כבר שנים על החלונות וילונות שחורים גדולים שלא נותנים לשמש להיכנס הבית מלא בקורי עכביש ואבק. האישה נחשפת עורה ירוק שיערה כעשרות נחשים על הראשה על עיניה משקפי שמש ושנייה חדות היא בעלת קשקשים גלויים על עורה והיא לובשת שמלה ירוקה כהה מאוד עד כדי שחור היא מחייכת אל ש'ה וקוראת לה ש' הגדולה חזרה לפה . לש'ה לא היו חברים מלבד האישה הזאתי היא הייתה משהו אחר קראו לה מדוזה הן נפגשו לפני 50 והפכו לחברות\אויבות הן לא רוצות ברעתה זו של זו והן חולקות שנאה משותפת לפוסידון , לאלים באופן כללי ולאנשים שמפחדים מהן היו להם הרבה קווי דמיון משותפים וכנראה בגלל זה הן הם הפכו לסוג של חברות אומנם הן ניתקו קשר בשלב מסוים אבל מבחינת שתיהן זמן זה כלום ושום דבר הם עדיין חברות , הן יודעות מה שהשנייה רצתה שהיא תדע ואין שום בעיה עם זה תאמת מדוזה הייתה היחידה שגרמה לש'ה למשך כמה דקות להתעלם לגמרי מהשתיים אבל הן עדיין שם שלא תטעו ממשיכות בדיבורים בשלהן על הסביבה על הבית על עצמן ומנסות בכל רגע להחזיר את ש'ה לכיוון השליטה שלהן . עכשיו לעניין ש'ה פתחה את פיה לדבר אבל מדוזה עצרה בעדה ואמרה, הזריקה כבר אמרו לי , את יודעת איך זה עובד , אז מסע נקמה כמו שאני מכירה אותך באת ישר אליי כי את רוצה עזרה בידי היחידה שאפילו האלים מפחדים להסתכל תוכנית טובה אבל מה יוצא לי מזה . ש'ה שמעה חלק ממה שהיא אמרה חצאי מילים ומשפטים כי זה קשה לשמוע שלושה בבת אחת אבל את הכיוון הכללי היא הבינה , ש'ה ניסתה לדבר אבל אז בת הים קראה את תספרי לה הכל והשדה היא סבבה והכל אבל את לא יכולה, אני לא יכולה היא אמרה אני.. אני כן .. אני לא … , מדוזה הושיבה אותה על כיסא שהיה שם ואמרה לה את חזקה על תקשיבי להם עצמי עיניים ותקשיבי לראש שלי , משהוא עלה בראשה של ש'ה הם מסיתות אותה נגד כולם והיא מנסה להתנגד ואז יוצא לה מהפה משפט שנישמע כאילו השתיים הכניסו לה לראש והוציא דרך פיה הן אמרו לה את זה כל כך הרבה בפעמים שזה יצא , למה לי? ש'ה עצמה עיינים ואמרה אני.. חייבת להוציא .. אני חייבת לנקום .. , מדוזה מכשפת את ידה שמופיעה כוס מים ומביעה לה לשתות. ש'ה שותה את כל הכוס בשנייה ביער היא לא מצאה הרבה מקורות מים והיא הייתה צריכה . מדוזה קמה ואמרה את לא יכולה להפסיד ועוד לזוג טיפשים כמו האדס ופוסידון את חייבת להאמין בעצמך אם לא השתיים יערערו אותך לגמרי אסור לך להיות לבדך . היא צועק לא! אני חייבת הכל לבד ! אחרת ימותו! . מדוזה הסתובבה אליה ואמרה רק אם את מאמינה שזה יקרה . אחת משתיים לוחשת באוזנה את יודעת הכי טוב ,אסור לסמוך על מדוזה , ש'ה צועקת את טועה! . מדוזה מבינה שזה יהיה קשה משחשבה הדבר הזה שהכניסו לה כבר יותר מחצי שנה בגוף שלה היא לא תצליח להתגבר על השתיים בכזאת קלות . מדוזה הביאה לה עוד כוס ואמרה לה עדיף שתנסי לישון הנקמה רק מגבירה אותם . ש'ה לא הבינה איך זה הגיוני שנקמה גורמת לה ליותר סבל הרי ש'ה רוצה להרוג את האלים בנקמה והיא לא תצליח אם היא תנוח וגם היא לא יכולה לנוח ששתיהן נמצאות איתה. מדוזה בהנפת יד מביאה את ש'ה למיטה אחת שהייתה באחד החדרים של הבית והביאה לה כוס שניראה שיש בה מים , בלי לחשוב פעמיים ש'ה שתתה את כולה היא הסתכלה לצדדים והרגישה מוזר הן נעלמו? היא שאלה , בראש שלה זה לא נישמע הגיוני היא הסתכלה שוב הראש שלה הסתחרר והן לא היו שם , היא שאלה עוד שאלה מה זה מה שמת בכוס ?. ש'ה נרדמה ומדוזה אמרה סם הרדמה . מדוזה לא ניסתה לפגוע בש'ה אבל ש'ה הייתה כל כך עייפה כל כך נסערת כל כך צמאה לנקמה היא הייתה חייבת להרגיע אותה וכמו ששתיהן זו את זו זה בדרך כלל לא עובד בדיבורים שתיהן תמיד היו מאלו שעושות לא מאלו שמדברות.

פרק 18- בית מחוץ לתחום ליאו וסטן עדיין ממשיכים ללכת אין להם כיוון בכלל אבל הם קרובים אליה יותר משהם חושבים סטן רצה להשתמש בכישוף איתור אבל הוא גילה שהכוחות שלו עדיין מושבתים. ליאו וסטן בטוחים שהיא ברחה רק כדי לא לרצוח אותם אבל הם לא ידעו שהיא מתכננת ללכת לנקום באלים לבדה. בזמן שהם צעדו ליאו עלה על עקבות של זוג מגפיים ש'ה הייתה מומחית בהסתתרות אבל הכוחות בקושי פעלו והיא לא ממש הצליחה להסיר בעצמה את כל העקבות שלא לדבר על לחזור אחורה אסור לה אם היא הייתה חוזרת אחורה היו ישר מוצאים אותה . ליאו זכר של מי העקבות ש'ה יש להם סוף סוף קצה חוט למיקומה הוא שמח אבל אז ניזכר שאין לא שום דרך שהיא תקשיב לו גם אם הוא ימצא אותה מה הוא יעשה. סטן אמר לו לא לחשוב על זה הוא וסטן יודעים ואסור לה להיות לבד הם רוצים להגיע אליה לפני שהיא תאבד את עצמה לגמרי. ליאו וסטן הולכים בעקבות העקבות במשך שעות הם במרחק 4 קילומטרים מהבית של מדוזה . העקבות נגמרים בערך שני קילומטר אחריי, היא הסירה את המגפיים היא לא יכלה לרוץ איתם יותר ,מפה הם מחליטים להמשיך ישר באנחה שהיא גם המשיכה ישר . לקח להם זמן מה אבל הם הגיעו הם רואים את הבית וסטן ישר מבין של מי המקום ותופס את ידו של ליאו וקורא ברח! שניהם רצים יותר נכון סטן רץ ומושך את ליאו אחריו . ליאו שואל אותו למה אנחנו בורחים?! וסטן מסביר בהסתכלות לאחור זה המקום האחרון שתרצה להיות בו , סטן יודע שמדוזה גרה שם ,אבל הוא לא יודע שהבת שלו היא החברה הכי קרובה שלה . הם עוצרים בשלב שכבר לא היה ניתן לראות את הבית סטן מתיישב ואומר עדיף לנו להיות הכי רחוקים משם , לליאו חוזרת הסקרנות והוא שואל למה מי נימצא שם ? סטן עונה כשהוא מסתכל בדאגה לכיוון ביתה של מדוזה . מה קרה אם ש'ה פגשה אותה ?סטן חושב לעצמו כשליאו עדיין בשוק שהוא ראה את הבית של מדוזה זה לא סתם מישהו זאת מדוזה המפלצת הכי גדולה בחוזקה מבחינת קהילת המפלצות היא לא נחשבת למלכה בקהילה שלא תחשבו גם שמה כולם מפחדים ממנה אבל מה ההבדל בפחד ממנה לבין הפחד מהאלים. בכל מקרה שניהם נשארים באותו המקום לא ניראה שיש להם הרבה ברירות הם איבדו את העקבות וגם הם יותר מידי קרובים לבית של מדוזה .כל אדם או יצור או אל יודע שאסור לו להתקרב למדוזה כי כולם יודעים למה היא מסוגלת. כנראה שש'ה לא קיבלה את האזהרה וטוב שכך.

פרק 19- העסקה
עובר עוד יום ש'ה התעוררה סוף סוף והשתיים חזרו , הצד החיובי בסיפור היא סוף כל סוף הצליחה לישון טוב וניראה ש24 שעות של שינה היו חיוניות לה. היא קמה עם השתיים והן רק צעקו עלייה את סמכת עליה והיא סמה לך סם הרדמה , היא הייתה עכשיו חזקה והצליחה לא לענות להן היא באה לסלון הבית היה ספה עשויה ברזל הנברשת שעל התיקרה קטנה יותר מזאת שבלובי הבית. מדוזה יושבת שם ומאבנת עכברוש ,היא מסתכלת לכיוונה ואומרת לה אז התעוררת חשבתי שתישני בטעות עוד יום טוב אז חשבת על מחיר? , אחת מהשתיים צועקת ניראה לך שנעשה עסקים עם מי ששמה לנו סם הרדמה?! ש'ה שמה ידיים על הראש ועונה כן. השתיים חוזרות לרגיל להתלונן במה שרע בשנייה ומה טוב בה , ש'ה לא מתיישב היא עומדת מולה ואומרת , יש לי עסקה בשבילך. למה לך ? אחת משתיים קורת מהצד והשנייה מנסה להסביר לה שהיא לא צריכה עסקים היא צריכה ישר ללכת ולרצוח את פוסידון אז התייחסו אליה ברצינות. היא נושמת עמוק ומנסה לא להגיב, ולאט לאט חוזר אליה הכל היא זוכרת כל מילה שהן אמרו מאז שהיא התעוררה, מדוזה לוקחת משקפי שמש קמה ונעמדת מול ש'ה . היא מתחילה לדבר על כך שהיא ידעה שהיא מתעסקת עם השודדת הנכונה ועוד כמה דברים על כך שהיא יודעת לבחור חברות ש'ה שמעה חלקי משפטים ואת הכיוון הכללי שאליה חתרה מדוזה היא הבינה. הם מתקדמות לעבר המטבח מדוזה מכינה ארוחה ואז חוזרת להתנהגות הרגילה שלה ושואלת אותה ברצינות רבה מה העסקה? ש'ה אומרת את זה באופן חצי ברור אומנם היא חזקה עכשיו על מה שהיא עברה עם השתיים ועדיין עוברת פוגע לה בדיבור היא לוקחת הפסקות ארוכות בין מילים, ומשפט שלם הוא קשה במיוחד וככה זה יצא באופן מרושל כמו תינוק בן שנתיים שמנסה לדבר, אני… אה.. אחזיק.. אחזיר לך את הרביעי .לש'ה המשפט היה קשה היות שבכל רגע בת הים ניסתה להוריד אותה מזה היא הביאה לה אותו . מדוזה הייתה בשוק הוא עדיין אצלך ?היא שאלה בהפתעה גמורה היא הביאה לה כיסא ש'ה התיישבה ואמרה זה…חבו…חשוב ומסוכ…ן מידי שהוא בידיים…של…שלו. הקול של ש'ה החל לגמגם אבל זו הייתה הקלה מבחינתה מכיוון שהיא בקושי מצליחה להוציא מילים גם לפני שהגיעה אליה. אבל היא באה לעשות עסקה ואומרת לה את…רביעי…אחריי שאני ארצח ..פוסידון כגביע , המשפט נישמע תלוש מילה אחר מילה ולא הגיוני אבל מדוזה מבינה ושואלת אז מה את נותנת לי עכשיו לצורך העסקה? . אל תתני לה כלום אומרת אחת מהם והיא עונה בסירוב לאחת מהשתיים ופונה למדוזה , את הברק.. אני נותנת…את הברק של…של תעזבי! אותי היא צועקת משום מקום וממשיכה הברק ..של … זאוס. מדוזה מחייכת ואומרת ידעתי שלא זרקת את הברק אז אני מקבלת נקמה ומה את תקבלי?, היא עונה בגמגום שהיא תקבל את האפשרות לרצוח את פוסידון עם החלק הרביעי אבל היא חייבת לשלוט בעצמה , את לא יכולה לשלוט אני זאת את ,אז אני שולטת אומרת אחת מהשתיים והשנייה סותרת אותה לא אני אשלוט. מדוזה נאנחת לחוסר תקווה אבל לא ליותר מרגע קט היא באה אליה שמה אוכל שהיא הכינה על השולחן ואומרת, הסם או החומר או איך שלא תיקראי לזה הוא חזק אולי לא הצליחי להעלים אותו לגמרי אבל את בהחלט יכולה לשנות ולהשתיק את הקולות אפילו אם זה רק במצבים מסוימים , זה אפשרי אבל את לא מסוגלת לעשות דבר שאת מעורערת כל כך בעצמך אני נגיד יודעת מה אני מסוגלת אני חזקה ואני לעולם לא אתן לרגשות להפריע לי ביני לבין להפסיק את שלטון האלים את צריכה למצוא מה נותן לך כוח להמשיך ולעבור אותו בלי הרגשות שלך שהצמיחו זנב וקרניים ,תוך כדי שהיא מדברת ש'ה אוכלת ומבינה חצי מהמשפטים שלה . השתיים ממשיכות לרדת עליה ועל ש'ה ,את מבקשת עזרה זאת לא ש'ה ומהצד השני מה ניראה לך שאת סוגרת עסקאות איתה? לפעמים ניראה שיש הרבה דברים שבת הים והשדה מסכימות עליהם ,בכל זאת זו אותה אחת רק בלבוש אחר וצורה אחרת. ש'ה המציגה לה את זה כעזרה חברית היא תעזור למדוזה בנקמה ומדוזה תעזור לה בשלה . עסקה משתלמת סך הכל . לילה ש'ה מנסה להירדם זה לא מצליח מסתבר שרק שש'ה לוקחת את הכדור היא מצליחה להירדם וכך היא עושה שמה כדור בשתייה ושותה כדי לישון. למחרת היא מתעוררת בזריחה היה לה סיוט בלילה , היא הייתה באוקיינוס שוב כש'ה בימיה הגדולים ,אבל הפעם היא ראתה את הכל מהצד כמו מבט לעתיד מפחיד היא ראתה את עצמה מהצד בתוך המים ואביה איתה היא לוקחת את הסכין כלומר החלק הרביעי בקלשון ונועצת אותו באביה, במשך הסיוט היא ראתה איך היא מחייכת אחריי שהיא רוצחת אותו ומשאירה אותו לגסוס ש'ה ידעה שרצח הוא אחת התשובות הטובות ביותר כדי לא לתת לצד השני לפגוע או להפריע לה , דרך זו מעולם לא הייתה תשובתה אבל מצבים קשים מביאים החלטות קשות היא הזדעזעה מעצמה אבל דמעה לא ירדה לא בחלום ולא באמיתי זה כאילו בחלום הזה היא קיבלה מסר שהיא פירשה אותו כאסור לסמוך על הרגשות כמו שמדוזה אמרה ממה שהיא זוכרת אסור לתת לרגשות להשפיע על הרגשות שלה . היא לא תספר למדוזה על החלום עכשיו זריחה והיא רוצה רק להשתיק את השתיים כי כל פעם שהיא מתעוררת ועד הכדור הן לא מפסיקות בדיבוריהן. היא הגיעה ללובי ומדוזה אמרה בשאלה הברק? ש'ה אמרה לה , חכי…אני… אני…צריכה…ק…קס…קסם כדי …להביא את…הברק , מדוזה כמובן הייתה מאוכזבת אבל אין לה מה לעשות מדוזה היא מפלצת לא מכשפה לעומתה ש'ה כנראה בגלל החיבור בין בת ים לשד גרם לה לפתח קישורי קסמים חזקים יותר משהאלים הגבילו לה אבל אחריי הזריקה שום קסם לא יצא מידיה היא חייבת להחזיר אותו אחרת אין לה סיכוי מול פוסידון. מדוזה קושרת לה בד על העיניים והיא לא מבינה למה , מדוזה מסבירה אם את תיראי את לא תאמיני אני צריכה שתאמיני בעצמך או קלישאה אחרת את צריכה להוציא את החיה הרעה שבך מאשר להסתתר מאחורי השתיים שמנהלות אותך ,עוד הערה סליחה אני לא מנהלת איתה אני לבד ואיתי היא תשרוד איתי היא רגילה להיות לבד, מדוזה עדיין מדברת את חייבת לזכור החומר שבזריקה זורם ביחד עם הקסם שזורם בדמך אם תשלטי בקסם תשלטי בהן לא לגמרי אבל זה בהחלט ישתיק אותך שתכשפי . היא מציעה לה משהוא פשוט טלפורטציה אחד מיני רבי כישוריה של ש'ה היא הרי מומחית להיעלם ולהופיע מחדש היא נושמת עמוק מתעלמת ומתייחסת לשתיים כאוויר עוצמת עיניים 5 דקות כלום , אולי נעבור למשהו פשוט יותר נמושה היא קראה לש'ה ועוד ממשיכה בהעלבה את ממש חלודה היא מסירה את הבד מעייניה ואומרת תגרמי לסכין שלך להופיע. ש'ה עוצמת עיניים חושבת על הסכין כשבת הים קוראת מי הביאה את הסכין למי יש יכולות אמיתיות לי לא לנמושה השדה ועם תביאי את הסכין נוכל סוף כל סוף להתנקם באבא מוות ארוך וכואב כמו שמגיע ש'ה נזכרת בסיוט ברגע שהיא רואה את עצמה רוצחת אותו , ש'ה נופלת היא לא הצליחה היא חוזרת אחורה בת הים לא תוותר על הנקמה כמו שש'ה עצמה לא תוותר על לעשות את זה היא רוצה להשתיק אותן וברגע שהשדה קולטת היא אומרת לה את מקשיבה לה אנחנו את אנחנו יודעות מה הדחפים הכי עמוקים שלך לא היא ואנחנו יודעות מה הכי טוב בשבילך אבל לא את כל הזמן חושבת שזו הגרסה הטובה שלך לא את הפכת לרכרוכית שמתחננת לעזרה אם היית חזקה היית בוחרת בי אבל ניראה שהבת הים כל הרע שבך את רוצה בזה, ש'ה צועקת אין פה טוב ורע זאת את או היא ואני ,רק אני שתיכן זו אני אז די ! לא אין שקט כנראה שהמילה שקט לא נכללה בהגדרות התפקיד של השתיים. היא במשך כל היום ניסתה להתעלם מהחלום שהיא ראתה כשבת הים הוסיפה אותו כנראה להראות לה מי היא באמת או סתם לא לתת לה להשתמש בקסם שלה, זה הצליח כל היום עד שהיא חשבה על כלום בעצם היא ניסתה בכל יכולה לא לחשוב על כלום מה שגרם לה לחשוב על דברים אחרים ואז זה הצליח לחלקיק שנייה הן שתקו והיא הצליחה להביא את הסכין ליד שלה. היא רצתה לחייך אבל היא דבר אחד תמיד הדהד לה בראש רגשות זה חולשה . כבר שקיעה היא מחליטה לצאת החוצה היא לא יצאה כבר יומיים. הקולות בראש שלה קוראים זה הזמן שלך לברוח עכשיו , היא עונה לה בסירוב ככל שהיא יותר התאמנה על הכוחות שלה היא הצליחה לאט ,לאט להתחיל להחזיר לעצמה את השליטה. היא לא תיתן לרגשות שלה להשפיע יותר על החלטות שלה סביר להניח, היא רוצה להתמקד בשליטה שלה ולא באף אחד אחר .

פרק 20 – רק להסתכל ליאו רוצה לדעת אם ש'ה אצל מדוזה למרות היותו שבור מהעובדה שהיא רוצה להרוג אותו ולמרות שהוא יודע שזה מסוכן הוא חייב לדעת כמו שאומרים אם הסקרנות הרגה את החתול זה לא אומר שהיא תהרוג את כולם ,הוא חיכה לשקיעה בה סטן הולך לחפש עצים למדורה , ליאו אמר לו שהוא יוצא לטיול ביער לא רחוק . ליאו התחיל לרוץ אז שהוא ראה את הבית בטווח ראייה הוא התקרב כל פעם לאט ובשקט כדי שלא ישימו לב אליו, אז הוא ראה את ש'ה יושבת על הדשא ומדברת לעצמה אומנם ש'ה מחזירה לעצמה את השליטה אבל היא עדיין מדברת עם השתיים. ליאו פחד אולי זה חלום אולי הוא מדמיין או שמדוזה עושה את זה היה פשוט להיכנע למחשבות אבל הוא החזיר את עצמו למציאות מדוזה היא מפלצת לא מכשפה גם אם היא יודעת קסמים אז אלו הפשוטים ביותר ולא הזיה זאת ש'ה הוא בטוח אך הוא לא חוזר לספר לסטן הוא רק בוהה בה כאילו שהוא מסתכל אליה הזמן לא זז אבל כבר השמש שקעה וש'ה לא תכננה להישאר כל הלילה בחוץ היא נכנסה פנימה והבהייה נגמרה הוא חזר למקום בו הם היו ולמזלו סטן היה רק בדרך .היה קשה לאסוף ענפים טובים ביער , זה מטופש אולי סטן עושה לו תרגיל ליאו חשד בזה למה שייקח לו כל כך הרבה זמן לאסוף ענפים ביער ,בסופו של יום לליאו לא היה אכפת כבר הוא בה כל יום אחריי בשקיעה לראות אותה לפעמים היא הייתה לפעמים לו ככה זה המשיך במשך שבוע ימים שהוא הפסיק לראות את ש'ה בחוץ. ש'ה הרגישה בזה מישהו מסתכל עליה היא החלה להישאר בבית היא לא רצתה שמישהו במקרה ימצא אותה בחוץ .עוד הערה את בורחת מכל דבר כולל עצמך למה שלא תברחי גם מפה?. עוד הערה את בסופו של דבר תהיה חייבת לבחור זה אני או היא !, משפטים כאלו ועוד אחרים בנושא הרציחות הביאו איתם השתיים במשך הימים ,מי שהשתנתה בזמן הזה הייתה ש'ה ולא השתיים הם היו בדיוק כמו שהן רק שש'ה למדה איך לסרב לדחפים הכי עמוקים שלה עד גבול מסוים כשהיא ובת הים והשדה דיברו על רצח אביה היא ישר הייתה חוזרת לחלום שלה לרגע בו היא ראתה אותה רוצחת אותו בחיוך זה היה שובר אותה ואת המאמצים שלה לחזור לעצמה אז היא ניסתה לא לחשוב על זה בתקווה שבת הים לא תדבר על זה , זה לא הכי עבד לפחות פעם ביום הנושא היה צץ .ש'ה לא רצתה לדעת מי עוקב אחריה בניגוד לליאו מה שמעניין אותה זה ההישרדות שלה ולא סקרנות היא התענינה בנושאים אחרים כמו הקסם שלה, כמו שמדוזה הסבירה לה ברגע שהיא משתמשת בקסם שלה השתיים נעלמות הכוח של החומר מהזריקה זורם בדם ביחד עם הקסם שלה והוא מצטלב ביחד ולכן בכל פעם שהיא מפעילה את הקסם שלה החומר זורם אתו ולא פועל אבל היא לא יכולה לקסם לנצח היא צריכה לישון ומאז שהיא לוקחת כדורי שינה היא ישנה טוב במיטת הברזל והמזרון המעופש. היא ומדוזה החלו גם לדבר לא רק על העסקה מדוזה סיפרה על מעלליה וש'ה סיפרה לה בגמגומים על איך היא גנבה את החלק הרביעי וגם איך היא הצליחה לגנוב את הברק אלו היו סיפורים נהדרים לשעת לילה גנובה ואף אחת לא הופתעה מכישורים של השנייה אפילו שמדוזה לא יודעת להשתמש בקסם רציני חוץ מארס נחשיה ועיניה המאבנות עדיין היו לה סיפורים גדולים כמו הסיפור שבו לוחם גדול חשב שהוא רצח אותה ושנה אחריי היא באה ורצחה אותו ורק אז איבנה אותו ,הסיפורים לאנשים טובי לב נשמעים נוראים אבל נקמה היא ערך עליון ושתיהן מאמינות בה. באחד הימים ש'ה סיפרה לה שהיא מרגישה שעוקבים אחריה החושים שלה אף פעם לא טועים ומדוזה הסכימה לבדוק מי הטמבל שמאז לעקוב אחריי השודדת הגדולה מילים שלה לא שלי. ש'ה בינתיים בימים האלו החליטה לעשות מעקב נקמה זה לא דבר שקורה ברגע המוות כן אבל נקמה צריך לתכנן מראש בלי לשכוח שום פרט ראשית הנקמה הראשית שלה היא בפוסידון שרצח את אמא שלה וניסה להרוג אותה כמה פעמים רק כי היא גנבה לו את החלק הרביעי וגם על כך שהוא והאדס נתנו את הפקודה והכריזו על העונש לשים לה את הזריקה יש לה בטן מספיק מלאה כדי לקום ולדחוף לו את החלק הרביעי ישר בבטן אבל זה יותר מסובך היא חייבת להיות מאופקת ששום חלק בתוכנית לא ייכשל. בגלל שש'ה בחרה בתוכנית הנקמה באלים אל פני למצוא את אביה וליאו ולרצוח אותם השדה דיברה איתה על התוכנית אבל כמובן עם לזרוק הערות פה ושם על היותה החלק הטוב ביותר שלה כשכל רגע בת הים מעירה לה על בעיה אחרת זה נישמע מעצבן מאוד אבל הערות של בת הים היו חכמות מאוד בנוגע למלכודות שומרים ואפילו דרכי תקשור עם אלים אחרים שש'ה או השדה לא הכי שמו לב עליהם וכשהיא אמרה אותם היה ניתן לתכנן תוכנית טובה יותר , למרות שש'ה שנאה את העובדה שהן תמיד נמצאות שם ומעירות לה ומראות לה את הדחפים הכי זדונים והכי עמוקים שלה ביחד שלושתן היו כמו מכונה משומנת היטב. מדוזה פתחה את הדלת ואמרה, את צודקת עוקבים אחריו לפי מה שאני מרגישה בגיל שלך זה מישהו בגיל שלך. כשמדוזה אמרה בגיל שלך ליאו זה הדבר הראשון שעלה לה לראש הוא יודע איפה היא ובסופו של דבר הוא גם ייכנס היא לא יכולה לעבור את זה שוב הקול של בת הים קורא לה להרוג אותו הקול של השדה שמתווכח הקול הפנימי שלה שלא מראה אות חיים והיא עצמה שמנסה להשתיק את שניהם היא לא רוצה לחזור לשם וזו סיבה לשתיים לדבר אחת מדברת על זה שהוא יהרוס לה את התוכנית נקמה הוא ישבש לה הכל , והשנייה על ההזדמנות להרוג אותו שנותנים לה עוד הזדמנות להרוג אותו שתעשה את זה הקולות חזקו וגברו והיא נכנסה לאזור החדר בו ישנה היא הסתכלה על כדור השינה שהיה מוכן ליד כוס מים מלאה כמו לפני כל לילה והיא רצתה לבלוע אותו עם המים רק כדי להשתיק אותם אבל היא לא הצליחה להגיע אל הכוס הקולות שוב גברו הרעש שיבש אותה שוב עד שהיא חשבה על הסכין וכישפה אותו אל ידה ואז שיחקה בו בקסם הקולות נעלמו אבל כאב ראש חזק הופיע ,נסו אתם לחיות עם השתיים האלה ולשרוד בלי כאב ראש זאת גם כנראה הסיבה שש'ה לא נתנה לעצמה ללכת ישר לממש את תוכנית הנקמה והמוות של פוסידון היא ידעה שאם היא לא מסוגלת לשלוט בעצמה זה יהיה הקרב האחרון שלה , ש'ה פיקחית היא לא למדה בבית ספר אבל הניסיון שלה והחושים החדים שלה גבר על כל חוסר ידע שהיה לה. היא נשארה בחדר כל היום כשהיא שומעת את השתיים עד שהיא מרימה משהו בקסם ואין קול אך זה קורה לזמנים קצרים למדי ,לפעמים היא מקשיבה להן לא עונה רק מסתכלת עליהן ומקשיבה למה שהן אומרות ככה היא יודעת מה היא הרגישה כל השנים כשהיא מסתכלת על עצמה מהצד זה ניראה מוזר אבל מתרגלים. ליאו החליט שהפעם הוא לא חוזר לסטן בערב משהו קרה הוא בטוח אחרת למה לה להפסיק לצאת הוא ידע בפנים שזאת טעות ,אבל בכל מקרה הוא הלך הגיעה השקיעה והוא בא לבית של מדוזה ,הוא מתקרב לנקודה בה הוא היה הכי קרוב כשיד תופסת בו ומושכת אחורה זה היה סטן הוא אומר לו בכעס את מנסה למות?! , ליאו עונה לו ש'ה שמה. סטן נשם עמוק ואמר אולי עדיף שנלך מפה, ליאו הופתע זאת הבת שלך ! הוא צעק אתה לא , רגע אתה לא סטן . סטן נותן לו כאפה ואומר אני סטן אידיוט אחד אבל אתה מתצפת כבר ימים ואם אתה לא יודע מדוזה כבר עלתה עליך , ליאו לא הבין רגע מה?, מדוזה הרי מומחית הוא הסביר לו היא לא תיתן לסתם מישהו להיכנס אליה הביתה גם אם ש'ה שם אתה לא יכול לעשות שום דבר כדי להוציא אותה . ליאו הנהן בראשו כאילו הוא מסכים אבל ברגע אחד הוא לא חשב הוא רץ במהירות ישירות אל דלת הבית סטן פחד כל כך להתקרב שברגע שהוא היה במרחק 4 מטרים הוא עצר ,הרבה מפלצות וקסומים אחרים לא העזו להתקרב אל הבית שלה רק מהפחד ממה שהיא תעשה , העינויים שמספרים עליהם זה שלפני שהיא רוצחת מישהו היא לוקחת לו את הנשמה ואז הופכת אותו לאבן, אבל אלו רק סיפורים יש רק בודדים שהצליחו להינצל בקרב מולה ולכן אין לדעת מה היא עושה לנרצחים כי מי שניצל לא חיכה לראות. ליאו בא לפתוח את הדלת , הוא מושיט את ידו לידית כשהדלת נפתחת בידה של מדוזה. הוא ניבהל אבל ניסה להראות פרצוף רציני וראש פונה לצד כדי לא להסתכל בפניה . היא תופסת באחורי חולצתו וגררה אותו לחדר אפור וריק היא זרקה אותו פנימה למרות התנגדותו כל הדרך , היא סגרה את הדלת עליו ונעלה אותה. הוא צעק שוב ושוב אך החדר אטום .

פרק 21- נשיקה
מדוזה הולכת לכיוון החדר של ש'ה אחריי הכאב ראש ודיבוריהן של השתיים ש'ה לקחה כדור שינה שמה בכוס ושתתה , ש'ה עכשיו ישנה מדוזה לא יכולה לעיר אותה גם אם היא תרצה היא תקום כשכדור השינה יפוג אז מדוזה חוזרת לסלון עם ספת הברזל ורואה בחלון שד בורח זה סטן ,אין לה כוח לעשות מרדף וגם אין לה סיבה אז היא רק מביטה לוקחת את הווילון השחור שלה ושמה על החלון בכדי להסתיר את הנוף ומתיישבת על הספה. למחרת ש'ה קמה היא באה למטבח היא כבר ידעה שיש שקט כשהיא מכשפת אז היא החלה להכין עם הקסמים והמצרכים חביתה וירקות ארוחה בוקר נחמדה ניראה שהיא מרגישה אפילו טוב כשהיא משתמש שוב בקסם שלה. מדוזה מגיחה מהדלת של המטבח עם שמלה ירוקה אחרת עדיין אותם משקפי שמש שחורים ומראה של חיוך על פניה כשהיא אומרת תפסתי את העוקב שלך. ברגע הזה הצלחת שעפה בקסם נפלה על הרצפה והתנפצה הירקות שעפו כולם נפלו על הריצפה ושולחן והשתיים חזרו, ידעתי זאת ההזדמנות להרוג אותו והשנייה זאת ההזדמנות להראות לו שאת לא צריכה אותו ואת הרגשות שלו הוא החולשה שלך אל תתגרי בגורל . ש'ה שתקה כל מילה ממה שהן אמרו היו נכונות בתוך תוכה היא לא רוצה לפגוש אותו משתי הסיבות האלו היא לא תיכנע לרגשות שלה וגם השתיים מאמינות בזה למרות שרוב ההחלטות של ש'ה באות כנגד שלהן היא הפעם לא ידעה מה לעשות אם היא תפגוש אותו היא תהרוג אותו או שתשבור אותו או בכלל לא תוכל לדבר כמו שהיה אצל הפיה היא השתתקה לגמרי המחשבות שלה התערבבו בשלהן והיא התיישבה סגרה עיניים וניסתה לחשוב זה היה קשה לחשוב היא לא יכלה גם לחשוב על מה שתעשה וגם לשמוע אותן אומרות לה מה היא תעשה ניראה שזה מגיע לרגשות שלה היא חסרת תועלת מכיוון שרוב חייה חיה בידיעה שהכי חשוב זה לא להיקשר לאנשים ולא להראות רגש אחרת רואים חולשה אחרת יש לה נקודת תורפה משהו שהיא מעולם לא חשה בו בטוב עד היום היא ניסתה להתעלם או לא להתייחס לשום רגש קטן או גדול שהרגישה אבל מאז שהיא ההכירה את ליאו הרגשות שלה הופעלו מחדש אחריי שכובו לפני שנים. ניראה שהבטן שלה הייתה מתהפכת כל פעם שהיא ראתה את ליאו. זה לקח כמעט יום שלם אבל ש'ה באה למדוזה ואמרה לה אני רוצה לפגוש אותו . מדוזה כמובן ידעה שהיא מתכוונת ל"אורח" הרי מי עוד יש פה באזור שש'ה יכולה לבקש לראות אותו. זה הרגיש כאילו כל צעד לכיוון החדר בו מדוזה נעלה אותו נמשך שנה היא הרגישה את הרעד הזה אבל ניגוד של השתיים שהיא שמעה הן אמרו דברים כמו ממה את רועדת הוא סתם ימי הוא לא חזק לא הכי חכם וגם את לא צריכה אותו כדי להיות חזקה או משפט מהצד השני את לא צריכה לפחד מהתגובה שלו הוא צריך ממך הוא לא התרחק ממך אז שילמד את המחיר תעשי את מה שאת אמורה לעשות את יודעת שאני צודקת וככה זה ממשיך זה מרגיש שהזמן עוצר מלכת . הינה הדלת ליאו נעול שם כבר מאתמול ,לא נישמע הרבה זמן אבל להיות בחדר אטום לבד בלי שום קרן אור ושלא אחרת מאשר המפלצת המפחידה ביותר מדוזה נעלה אותו גרם לפחד מסוים . מדוזה מושיטה לש'ה את המפתח, ש'ה באה לקחת אותו אבל היא מסיתה את המפתח מכיוון ידיה של ש'ה ואומרת כאזהרה אני יודעת שאת מחבבת אותו אבל אהבה תביא לך רק צרות תבטיחי לי שלא תיכנעי בגללו אל תתני , השתיים משלימות אותה ביחד כשהיא אומרת לרגשות שלך החיובים והשלילים להפריע לך בנקמה והיא הוסיפה לא לוקחים פחדים לקרב תשאירי אותו מאחור ברגע הזה ש'ה הבינה שהשדה אמרה לה בדיוק אותו דבר היא חייבת להשאיר את ליאו מאחור אחרת … אתם כבר יודעים מה ההמשך . ש'ה לקחה את המפתח פתחה ,נכנסה פנימה וסגרה מול מדוזה שמאחורי את הדלת היא רוצה פרטיות למרות שיש עוד שתיים בחדר היא מרגישה שהיא חייבת להיות כנה עם ליאו אבל היא לא יודעת איך לומר את זה ליאו רואה אותה הוא קם ישר לחבק לדבר איתה הוא רק רוצה לעזור לה, אבל היא מסרבת היא דוחפת אותו לאחור הקול של בת הים נחרץ והקול של השדה נבלע בכריזמה של בת הים תירצחי אותו! עכשיו! קדימה הסכין בידיך בת הים וש'ה ידעו אסור להשאיר סכין בשטח בת הים צדקה הסכין היה בידה היא החזיקה אותו חזק שניראה שהיא עומדת לפגוע בליאו בכל שניה כשליאו מתחיל לדבר ליבו דופק במהירות ש'ה שומעת משפט אחד מיני רבים שהוא אומר , את חזקה ואני מאמין בך ואני יודע שיש לך את הסיבות שלך להרוג אותי אבל המוות שלי לא ייתן לך כלום חוץ מחרטה אני ..אני…או…אוה…, ש'ה מחכה לסוף המשפט כאילו ,לליאו היה קשה לומר אותו הוא בלב יודע שזה מה שהוא מרגיש אך להגיד את זה הפחד האהבה שמתחולל לו בגוף הוא מרגיש את זה וממשיך את המשפט אוהב אותך וחוזר על המשפט הפעם באופן מלא אני אוהב אותך היא מיישרת את גופה לפני הייתה בתנוחת קרב משהו לא יציב שהיה בה גרם לה להיות ככה אבל המשפט גרם לה להרגיש את זה שוב היא הסתכלה לו בעיניים למרות צעקותיהן של השתיים הבטן שלה התהפכה כמו אז בבית של סטן דפיקת לב אחת ונעלמת היא הרגישה את זה שוב היד שלה הרפתה מהסכין והוא נפל ונעלם בקסם למרות התחושה ש'ה לא הפקירה את הסכין היא שמרה אותו במקום אחר פשוט במקום היד , היא התקרבה לליאו תפסה אותו חיבקה ואז היא נישקה אותו והוא בחזרה חיבק ונישק והיא אמרה אני …אני…לא יכולה , מה ? הוא שאל והיא לקח לה דקה אבל היא אמרה כשהאחת צועקת עליה על כך שלא רצחה אותו והשנייה שגורמת לש'ה להוציא את המילים שתיהן השדה וש'ה כפה אחד אומרות לליאו אני לא יכולה שתעשה את זה איתי אני חייבת לעשות את זה לבד ש'ה הפעם הסכימה עם השדה היא חייבת לעשות את זה לבד כמו שאמרה היא ביקשה ממנו להישאר עם מדוזה אבל כמו שניתן להבין ליאו לא כל כך התלהב מהרעיון. הוא התווכח .הם יצאו החוצה שניהם ומדוזה נתנה לה מבט מאוכזב ואמר לה נכנעת. את טועה היא ענתה היא שמעה את השתיים והתעלמה מהן לגמרי ואמרה אני כבר החלטתי אני אהרוג את פוסידון אבל לבד ,את לא חייבת להישאר פה ,ש'ה מושיטה את היד ומופיע הברק של זאוס היא מושיטה לה אותו וממשיכה בדבריה, את יכולה ללכת לנקום בו אימה כמו שלך יכולה לחרוץ את גורלו אבל הקסם שלי חזק מאוד ואין סיכוי שאני נותנת לחוסר ודאות ופזיזות לגרום לי אבד את עצמי או אותו שוב ,ליאו יהיה בבית שלך זה המקום היחיד שלא יבואו לחפש אותו בגלל זה לא חשוב אם את פה או לא. המשפט היה ברור לגמרי בלי גמגום אחד עבר הרבה זמן מאז שהיא דיברה ככה בלב היא שמחה אבל מבטה הרציני לא נע לעבר השמחה . מדוזה חייכה ואמרה שודדת הימים חזרה לעשות את זה. ליאו הציע שיקרא לסטן אבל ש'ה לא הייתה מסוגלת לזה היא סירבה, ש'ה מאמינה בחלומות והיכולת שלהם להפוך למציאות אותו חלום עדיין היה רודף אותה מידי פעם והיא לא הייתה מסוגלת לעמוד כשהיא חשבה על החלום ועל אביה כי זה מרגיש שהשתיים מקבלות כוח מהפחדים שלה מהרצונות הכי עמוקים וקשים וככל שהיא חשבה על זה עלה החלום לראש היא הרגישה שהיא שוב שם והיא לא רצתה שאף אחד יראה אותה שוב פגיעה אז במצבים האלו היא הייתה לחדר שהפך עם השבועות להיות שלה , עם הכוס והדור עם הארון שנישבר בכל פעם שהיא כעסה וצעקה על השתיים היא הוציאה את הכעס שלה על ארון שבור שהיה שם עד שעכשיו נשארו רק חתיכות עץ מבלי זכר לארון . ש'ה כבר ידעה את התוכנית שלה למדוזה יש את הברק היא יכולה כבר ללכת , אבל ליאו לא מוכן היא צריכה אותו או לפחות ככה הוא מרגיש היא לא הייתה יציבה במשך שבועות שלא לדבר על כל הפעמים שהיא חזרה אל החדר וצרחה הוא רוצה לעזור לה אבל ש'ה לא מוכנה היא אהבה אותו בכל ליבה אבל על כף המוזנים עומד הנקמה כשווה לרגשותיה אליו והיא לא מוכנה לשים את זה כנגד זה היא מעדיפה להשאיר את החולשות שלה מאחור היות והיא מתכוונת לקסם בכל מהלך הקרב ובכך השתיים לא יופיעו דעתה נחרצת והיא לא תשנה אותה . בלילה ש'ה באותו יום לא לקחה את הכדור היא הייתה צריכה לעכל את ההחלטה שעשתה היא נלחמה ברצון עמוק וניצחה אבל ניצחון לא תמיד גורם להרגשה טובה אצלה , היא הייתה שונה ממה שהיא הייתה ש'ה השתנתה מאז שעזבה את הים היא לא מסוגלת לעכל דבר בראשה לאור העובדה שבת הים ממשיכה להציק לה על כך שהיא בקום לרצוח אותו נישקה אותו אבל השקט לא נימשך הרבה במשך כמה ימים היה באמת שקט עם אפשר לקרוא לליאו שלא חושב שצריך להישאר בבית של המפלצת שיכולה להרוג אותו בכל שנייה או השתיים או היא עצמה דווקא מדוזה לא התענינה בליאו כקורבן לפיה " אם מישהו יהרוג אותך זאת תהיה ש'ה ולא אני" מדוזה לא עושה בעיות כמו ש'ה גם היא מתכננת תוכנית פעולה נכון שהיא יכולה ללכת לזאוס ולרצוח בעצמה אבל היא הולכת לאולימפוס והיא וזאוס לא יהיו היחידים שם היא חייבת למצוא את הרעל הנכון או שיקוי מרדים משהו שיגרום לכולם לא להיות שם ולהפריע מי כמוה יודעת שפזיזות זה מילה אחרת לטיפשות אבל כמו ש'ה מדוזה יודעת שלא משנה כמה מתכננים תמיד הגורל צוחק על זה. כעבור כמה ימים מדוזה נכנסה עם כמה חדשות רעות וכמה חדשות נוראות היא החלה לספר להם שהיא שמעה מכמה מקושרים שיש לה שתפסו את השד שעבר על החוק והוא שמור בכלא של האל פוסידון ליאו וש'ה ידעו בדיוק על מי מדובר אבל ש'ה לא נתנה תגובה היא הייתה חייבת לא לתת לאלים לשבור אותה וליאו הגיב בצורה אשמה הוא טוב לב אבל ברוב הפעמים שקורה משהו רע לקרובים לו הוא מאשים את עצמו . סטן נתפס , הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא להמשיך בתוכנית ש'ה התעלמה לגמרי מהמצב שבו נימצא אביה לעומת השדה שדאגה לו. ליאו גם דאג אבל לא רק מזה הוא כל הזמן חשב על מה שהיה גם לו קשה לעכל את כל הסיפור היא נישקה אותו שניהם התוודו שהם מאוהבים זה בזו ועדיין כלום בקושי שני מילים הם החליפו מאז. היחסים בין ליאו לש'ה מהתחלה היו בעיתיים לאור העובדה שש'ה מעולם לא רצתה עוד מישהו חוץ ממנה בחייה מדוזה הקימה אותם יום אחריי היא מוכנה לסיפור שלה מדוזה מוכנה לנקמה אבל הפעם היא לא תעשה את זה לבד היא רוצה לשלב תוכניות, השקט שהיה במשך הימים כשהן תכננו יחדיו הרגיש כמו השקט שלפני הסערה כשמדוזה וש'ה חלקו בדעותיהן לגבי התוכנית .ליאו וש'ה פעם ביום היו מדברים זה היה קשה יחסים כאלו היו מוזרים לשניהם הם אוהבים זו את זה אבל עדיין הן מתקרבים ומתנשקים אבל לא כמו זוג יונים הם מנסים להבין אחד את השני והדרכים של כל אחד מהם לחיים היו שונים מאוד אבל זה לא הפריע להם רוב הזמן שהם היו ביחד הם שמחו למרות הערות השתיים בראשה של ש'ה , כן גם השתיים הפריעו היא לא יכולה מידי פעם לא לזרוק לכיוונם הערה ולמרות שליאו כבר רגיל זה עדיין ניראה שהיא מדברת לאוויר וזה לפעמים מפחיד , פחד ואהבה משולבים אלו היו היחסים שלהם שניהם היו אוהבים ובשניהם הפחד בלתי נימנע .

פרק 22- האל מפחד
סטן תקוע בכלא הוא צועק וצועק שישחררו אותו אבל אין כל ואין עונה הוא פצוע הוא נאבק בכולם בשומרים של פוסידון בפוסידון ובדרכים לצאת מכלוב. פוסידון רצה להרוג אותו ישר אבל הודעה מזאוס על כך שצריך אותו בחיים גרמה לו להשאיר אותו אבל ללא אוכל מים והערות מצידו על ביתו הרעה שכל אחת גררה תגובה כעוסה וקללות לפוסידון מצד סטן , בימים בו הוא היה שם פוסידון היה כעוס כל כך הוא דיבר עם זאוס ושניהם ידעו שיש לה את הכוח לרצוח אותם פוסידון לא ידע מה לעשות והוציא את הכעס שלו על סטן בכך שהוא הרביץ לו פוסידון לא היה צריך קסם בכדי לפגוע במישהו , סטן ידע שפוסידון מפחד הוא יודע שיש בידה של ש'ה את החלק הרביעי ויש לה כוח עצום שהוא לא יכל לעצור כמו שהאדס עשה לסטן . סטן גם חי בחוסר וודאות הוא לא ידע איפה ביתו ומה עלה בגורלו של ליאו אבל בכל זאת נילחם על דעותיו ובשמה של ביתו, סטן ידע שהיא עשתה דברים שאי אפשר לסלוח להם היא גנבה לא רק להישרדות אלא גם לעצמה היא חשבה שיש דברים יקרי ערך שיעזרו לה בעתיד כמו החלק הרביעי, או הברק של זאוס ,לרוב בגלל כעסה לאלים ופוסידון בפרט היא אספה חלקים הקשורים לאלים כדי בסופו של דבר לפגוע בהם כנקמה היו הרבה תוכניות רובן כשלו או לא התקיימו כי בסופו של דבר כשהיא הייתה בים היא חשבה שהדבר היחיד שהיא מסוגלת לו הוא לגנוב וליצור זרמי מים , בזמן הזה פוסידון לא החשיב אותה כאיום ממשי עד היום בו היא גנבה לו את החלק הרביעי. למחרת היום כינס זאוס עוד ישיבת אחים הוא האדס ופוסידון למרות היחסים הלא קרובים בין האדס לשאר אחיו הוא בא . הישיבה התחילה בכך שזאוס הכניס אותם לחדר מלא אור וסגר את הדלת החדר היה באולימפוס בבית זאוס בחדר היה ספה מפוארת שולחן עגול ותמונות שלו ושל האלים האחרים , מה שהיה חשוב בחדר הזה היה על השולחן . על השולחן הוצב שולחן שח-מט וניראה שמישהו שיחק בו אבל הפסיק באמצע זאוס סידר את כל הלוח מחדש כולם עמדו מול השולחן כזאוס החל לדבר אני כבר ראיתי אילו צעדים החלה לעשות השודדת היא קודם כל ברחה עם השד והימי הוא הצביע על המהלך בלוח השח מט הזיז , הוא המשיך בדבריו הנער עשה את זה וזו אשמתך האדס לא שמרתה על הכלא והן ברחו הוא ,זאוס מזיז את אחד החיילים כנועה מיותרת וניראה שכל מהלך שהוא מזיז הלוח מחזיק לו כתגובה שלה. זאוס היה אדם פיקח הוא ידע יותר מאחיו על התוכנית של השתיים והמשיך בדבריו תפסת את השד ליד ביתה של מדוזה אנו יודעים שיש לשתיים עבר משותף כולנו זוכרים היא הלכה אליה כמקום מסתור כי כולם יודעים שאסור להתקרב למדוזה אנחנו גם יודעים שלפני הנער פגש את חצי המלאך הארי שכידוע יודע דבר או השניים על המצב הנפשי שלה ,במקרה שלו פקדתם בחכמה רצחו אותו עבדיכם ובכך לא חשף עוד מידע אבל הבעיה היא שש'ה איכשהו עדיין לא ניכנע לבעיה שלה אני מרגיש את זה היא נלחמת כל יום ונער הוא התשובה לכך הוא עמוד התמיכה שלה וכך גם מדוזה, וברגע שהיא תאבד שליטה טעות קטנה ואנחנו נתפוס את הנער . פוסידון קטע את זאוס בשאלה למה לנו נער ימי פשוט הוא לא חיוני בעבורנו , זאוס קטל אותו ואמר פה אתה טועה אומנם רגשותיה של ש'ה לא התקיימו עד כה אבל כמו שהאדס סיפר בפעם שעברה היא יכלה לברוח אבל היא העדיפה להציל אותם יש לה חולשה ועלינו לנצל אותה ,אבל גם לנו יש חולשה בידה הברק והחלק הרביעי צריך לעשות את זה חכם החלק הרביעי כנראה לא יזוז מידיה והברק יעבור למדוזה בתוך מתנה ידידותית כי הרי מדוזה לימדה את ש'ה הכל על חולשות האלים וזה מה שגרם לש'ה בכלל לחשוב על הרעיון לגנוב חפצי אלים ,וכמובן הן רוצות אותו הדבר ולכן אין שום סיבה שש'ה לא תיתן למדוזה את הברק , עכשיו מה שהן יעשו זה לנסות להרוג אותי ש'ה חייבת שאני לא אהיה בסביבתה כשהיא פוגעת בך הקורבן השני ואותך האדס היא תשאיר לסוף. זאוס ידע את כל זה לא כי צותת אלא כי חכמת עבר וניסיון לימדו אותו להבין את התוכנית בדרך כלל היה זאוס כלפי ש'ה חושב בצורה שונה אבל כשהיא לא במיטבה הוא יודע שהיא תלך לפתרון האפשרי היחיד כשהיא תוכל לעמוד בו . הישיבה נגמרה כשלוח השחמט כמעט כולו שחקנים שעשו צעד משני הכיוונים זה היה רגע למט אבל זאוס סיימם את הישיבה שם כשאמר חייבים להיות מוכנים הוא הפציר בהם לא להיות שאננים ולא לפקפק בש'ה למרות מצבה זאוס ידע שהיא מספיק חזקה וחכמה כדי לשנות ברגע הכל על כף המוזנים. זאוס היה האח הדומיננטי ולכן את רוב התוכנית הוא הגה למרות שהיו פה ושם חלקים בהם אחיו הצטרפו בין העלאת נקודה לשינוי או שיפור לבין הערות מהצד , השלושה מוכנים לקרב וכך גם מדוזה וש'ה .למדוזה וש'ה יש תוכנית הן מוכנות לעשות את זה .

פרק 23-שתי דרכים לכישלון
ש'ה חושבת לעצמה אם כמה שאפשר ,רגע בטוח ,שאין שום דרך שהיא תוציא את השתיים ממנה, לרוב השתיים התנגדו והיא בסופו של דבר נכנעה ולא שאלה אבל הפעם היא באה אל מדוזה בשעה שהיא נחה בסלון שלה ושאלה , ליאו רק צפה מהצד על הנעשה בניגוד לרגיל בו הוא מעדיף להיות חלק שלם בדיון . ש'ה שאלה את מדוזה יש דרך כלשהי בה אני…, השתיים צועקות להתנגדות היא ממשיכה ,יש דרך בה הן יוכלו להעלם ?. מדוזה גיחגחה ואמרה ברור שיש אפילו שתיים , ליאו היה בשוק ששמע וגם ש'ה היא כעסה אבל נתנה מבט רציני ואמרה אם יש שתי דרכים למה לא סיפרת עליהם מההתחלה , מדוזה הסתכלה במבט מובן מעליו כאילו היא כבר ידעה שהיא לא תסכים לאף אחת מהדרכים ואמרה זאת בהצדקה את לא מסוגלת לאף אחת מהם את אולי חזקה מבחינת קסם אבל נפשית אין לך סיכוי , מדוזה אמרה את המשפט כמובן מעליו היא ידעה את החולשות והחוזקות של ש'ה והיא הייתה בטוחה שהיא לא מסוגלת כל מילה נאמרה כאמת וחוסר אמון כלפי השיטות אל מול ש'ה, כלומר מדוזה לא מאמינה שש'ה מסוגלת להצליח באף אחת מהשיטות. ש'ה התעקשה היא רוצה לדעת מה השיטות מדוזה לא התעקשה על דעתה היא ידעה שהיא צודקת ולא אכפת לה לספר היא התחילה הראשונה היא מחקיה טוטלית עלייך למחוק את עצמך , ש'ה לא הבינה מה ? גם השתיים עצרו את דיבוריהן ושאלו גם כן מה? ואחריי המשיכו להעיר ש'ה למדה להתעלם לרוב ולהתרכז בדבר השני. מדוזה מסבירה את דבריה כשהיא קמה ועומדת מולה עם משקפי השמש השחורות במבט חודר וקול צרוד עלייך למחוק את כל מה שמניע את השתיים הרגשות הזיכרונות התכונות והדחפים הכי עמוקים עליך למחוק אותם ממש כמו לפתוח דף חדש ש'ה חדשה יש בשביל זה כישוף חזק ועם הכוח הקסום שלך את מסוגלת . ש'ה הבינה למה היא לא סיפרה על השיטה ש'ה לא מסוגלת היא יכולה להטיל את הלחש אבל היא לא מסוגלת נפשית לוותר על כל מה שהופך אותה לעצמה ש'ה כל הזיכרונות כל הגנבות כל הרצון לנקום הכל אפילו הרגשות לליאו הכל יימחק היא לא רוצה בזה ואמרה , אחת אפס מדוזה מה השיטה השנייה? .מדוזה נתנה צחקוק והסתובבה למטבח איפה שליאו ישב וצפה בנעשה, היא לוקחת כמו פגרי עכברים ומביאה לנחשיה ומתחילה לדבר השיטה השנייה אין לך סיכוי רוב בני האדם היצורים הרגילים והלא רגילים אפילו האלים גם אנשים בלי החומר לא מסוגלים לשיטה , עוד הערה מה לכי אני הכי חזקה את יודעת שאם הייתי רוצה את כבר היית מתה גברת נחש כך אמרה בת הים והיא צדקה אין לש'ה דחף להרוג את מדוזה ולכן בת הים לא אומרת תרצחי אלא מזהירה אזהרות ריקות וחסרות טעם אבל ש'ה בת הים לא שותקת השדה מנסה להדביק את הקצב בכך שנתה לה עוד הערה אני חזקה יותר יפה יותר והאלים צריכים לפחד ממני אני מסוגלת ליותר אבל ש'ה צריכה אותי ולכן עופי ותפסיקי להציע הצעות מטופשות, ש'ה ענתה להם למרות שידעה שאין שום צורך ואמרה כשליאו ומדוזה מסתכלים אליה מדברת לאוויר , אני חזקה יותר משתיכן יחדיו אני אצליח להעיף אתכן ופנתה למדוזה כשהיא רואה את נחשיה שבעים ועייפים ואומרת מדוזה את חייבת לספר לי אני יודעת שאצלי הסיכויים קלושים אבל אני חזקה מספיק כדי לעבור את זה . מדוזה פקפקה בדברי ש'ה והתעלמה ,עכשיו ליאו מצטרף הוא רוצה לעזור לש'ה והוא אומר בקול למדוזה את כל כך מפחדת שהיא תחזור לעצמה אז את לא מספרת לה את הסיכוי שלה, מה יעשה לך רע לספר לה ! מדוזה לקחה צעד אחורה מאיפה הוא הביא את הקול הזה זה היה תקיף והיא עוד חשבה שהוא פחדן וחסר תועלת כמו שכולם חושבים הימי חסר תועלת אבל הוא לא מרגיש ככה הוא לא נותן לעצמו דקה לחשוב על זה ובדומה לש'ה מדוזה הופתעה כל כך מהאריה שיצא מהחתול הקטן ,נתנה אנחה והחלה לספר על האפשרות השנייה זה קשה יותר ממה שזה נישמע המשמעות של השתיים זה שאת לא מצליחה להחליט מי את אם בליבך הייתה דעה שלמה במי שאת בזהות הפיזית והנפשית שלך הקבלה שלך או לאחת מהשתיים או לשתיהן ובזה את נכשלת אם הייתה מקבלת את עצמך הן מעולם לא היו מופיעות הן התוצאה שלך של כל הפקפוק בעצמך כל מה שאת מתביישת בו כל דחף ,כל רגש שדחפת עמוק ושכנעת את עצמך שזו לא את מופיע מולך מראה לך מי את מי את מנסה להסתיר וכמו בכל לב יש דברים שמתגאים בהם ודברים של חרטה החרטות שלך בכל גוף שהיית בו נימצא מולך מראה לך ואת אמורה לבחור מי את ועל מי את מוכנה לוותר למרות שיש אופציה ג' לבחור בשתיהן אבל בעיה את לא מכירה בעצמך בכל ח' שעשית בכל צורך שהסתרת כולם שלך ואת צריכה להבין את זה ולקבל את זה את כולך כל הפגמים ואני אומרת ומהיכרות אישית למרות שמעולם לא רצחת בכוונה יש דברים בים שאת מתחרטת עליהם ודברים שהשדה שאת מתחרטת עליהם ואני לא מאמינה שתצליחי בזה בערך אחוז אחד מכל העולם מסוגל לזה ואת לא . ליאו צעק שטויות אם לא מאמינים במישהו גם הוא בסופו של דבר לא מאמין בעצמו, ליאו בטוח שהיא מסוגלת למרות שש'ה בעצמה אחריי ששמעה את רוב הטיעון שלה היא סימנה בידיה 2-0 . ש'ה מתביישת בעצמה על הרבה דברים היא גנבה לפעמים דברים למרות שהתחננו בפניה שלא תיקח , היא צרחה על אביה והאשימה אותו בכל בעיותיה והיא מתחרטת על כך אבל היא לא מראה דבר כזה היא לא יודעת שלשמור את הרגשות בבטן יכולים לגרום לה לסבול כל כך עם השתיים היא מתייאשת ש'ה לוקחת את ספר הלחשים שיש בו את הכישוף שהיא יכלה להשתמש בו השתיים כל הזמן אמרו לא לעשות את זה היא ידעה שזה יימחק את כל מה שהיא. היא פשוט בוהה בכישוף ומקשיבה למילותיהן היא יודעת שהן צודקות אבל עדיין בליבה הדילמה. אם אני אפתח דף חדש אשכח הכל ?, אני אפסיק להיות אני? זה שווה לוותר על עצמי כדי שהן ילכו?.

פרק 24 – ריב מדאגה
עובר עוד יום ,היא בחדרה בזמן הזה וליאו עולה במדרגות וניכנס לחדרה ואומר לה ,את לא חייבת לוותר על עצמך את יכולה לקבל את עצמך, אני מאמין בך הוא נותן לה יד ומסתכל לה בעיניים הכחולות והזוהרות עם ניצוץ בעיניים היא הורידה ראשה אני לא מסוגלת … אתה לא מבין יש סיבה שהרחקתי את החלק הזה שבי אני לא יכולה להתעלם מרעש באוזן שאומר לי תרצחי אותו כל רגע כל פעם שאתה לידי ואני מנסה להחזיק את עצמי להתעלם מהחלק הזה שבי אני מתביישת בעצמי ! אני מתביישת שהרצון הזה הדחף הזה עדיין קיים בי והוא כנראה לא יעלם אני לא יכולה להכיר במשהו שאני לא רוצה בו! היא אמרה את זה והחזיקה לו את היד שהוא נתן לה חזק כל כך שזה כאב ירדה לה דמעה והוא נתן לה מבט אוהב הם ישבו על המיטה הפעם ש'ה נשענה עליו ואמרה אסור לי … אסור להיות תלויה במישהו זה אומר שאני חלשה. הוא ליטף אותה ואמר את לא חלשה אבל לכולם יש עליות ומורדות ואין שום סיבה שתעברי אותם לבד אני אומר מניסיון, אבל אני, יש משהו שלא סיפרתי לך עד עכשיו אני גיליתי איך גילו על קיומך , היא שאלה אותו איך והוא ענה שמעתי את פוסידון מספר לפיה האפלה שהוא גילה עליך כשבן ים שבטעות מתה בגללך אחותו סיפר לו עלייך . ש'ה אחזה חזק יותר בידו ואמרה ים ,ידעתי שהוא עדיין צמא לנקמה . ליאו מסכים איתה בסך הכל אבל זה גרם לה להבין משהו יותר נכון לבת הים שהחלה לומר אז זו לא אשמתו לגמרי זו אשמת בן הים הטיפש את המשפט הזה לקחה בת הים וש'ה הוציאה אותו ממנה ליאו רואה את פניה ומבין שזו לא ש'ה שאיתו שאמרה את המשפט על ים אלה אחת מהשתיים הוא וש'ה באים להתנשק, אבל מדוזה מופיעה ואומרת תקשיבו קוצי מוצי יש עכשיו שעת בין ערביים (זה לא הפירוש הרגיל )ליאו לא מבין אבל שתיהן מחייכות. כשליאו שואל ישר הן עונות שעת בין ערביים אומר שאחד האלים איבד חפץ שלו ויש אפשרות לגנוב אותו ולסחוט אותו , מדוזה אמרה שזו הרה והסיכה שלה. אלים הם יצורים קסומים לכל דבר אבל את החפץ האישי שלהם החולשה שלהם דווקא לזה לא יכולים לגרום לחפץ פשוט להופיע בקסם ולכן כשהוא נאבד זו נהפכת להיות חיפוש אדירים בין אם האלה או האל מחפשים אותו לבין כל הגנבים הרוצחים ושונאי האלים לקרב על החיפוש. ברגע שהן סיימו את הסבריהן ליאו מיד התנגד , אתן מטורפות אתן רצות לאלים כולם מחפשים אתכן ובשביל מה כדי לגנוב לאלה מסכנה את הסיכה הקסומה שלה!. ש'ה צריכה להבין את הצד שלו ביחסים אבל זה מסובך היא עדיין לא אומרת לו את זה או לא הספיקה לספר לו שהוא החבר הראשון שלה ומעולם היא לא מבינה ב"חבר" היא לא יודעת איך מתחשבים בצד השני וזה משהו שהיא ניסתה לעשות היא אומרת לו אתה מבין אנחנו כלי במשחק של זאוס ואם נדע מה הוא מתכנן נוכל להיות מוכנים לקראתו ,מה את קשורה לזאוס? הוא ענה כנגד טענתה . עוד הערה ומה אתה קשור אנחנו מחליטות על החיים שלנו לא אתה! ואחת מהצד השנייה אמרתי לך להשאיר אותו מאחור תראי מה קרה. ש'ה קמה מהמיטה ועמדה מולו ואמרה זאת התוכנית שלנו אתה לא רוצה אותה לא צריך זו הדרך היחידה מתנה מהשמיים לדעת מה זאוס מתכנן למה לך לתקוע מקל בגלגלים ?, וכך זה המשיך הוא נגדה והן נגדה והיא ברגע הזה אומרת די! נימאס לי מכן ! אם אני עוזרת לה היא עוזרת לי ואתה מעולם לא היית בעולם הזה בעולם התחתון שם אני נמצאת אתה חייב להבין שאסור לי לוותר על ההזדמנות! ליאו חשב שזו טעות אבל היא צדקה בדבר אחד ליאו לא מכיר את העולם הזה הוא לא יודע כלום על עסקאות , סחיטה גניבות ואיומים, אבל עדיין הוא ידע את הסיכונים ריב גדול היה הוא אמר דברים כמו את חושבת מתוך נקמה ולא מהראש! והיא אמרה דברים אתה סתם ימי קטן ומסכן שהולך למקומות לא בשבילו! היא לא הסתכלה בכלל מאיפה באות כוונותיו וכל מילה ומשפט שאמרה הייתה חלק רב מהשקרים שסיפרו לה בת הים והשדה כדי שהיא תתרחק ממנו או תהרוג אותו, ש'ה כעסה על ליאו כלא שמה לב בכלל לצד השני בריב וכל מה שעניין אותה הוא שכל החלטה שלה גוררת התנגדות מצידו ולא מבינה שכל התנגדות שלו היא לטובתה כמו לא ללכת לבד הוא רוצה לעזור לה או בשלב הזה הוא פוחד שהיא שוב תיתפס אבל האלים לא יהיו סלחנים הוא בסך הכל דואג לה והיא לא מבינה את זה ברוב הזמן כי מעולם לא דאגו לה . היא לא התפייסה אתו לאחר מיכן והוא לא ניסה אחריי הריב ליאו לא רצה להיות שם עכשיו הוא הלך לאזור האגם בכל זאת הוא ימי ומים תמיד גורמים לו להרגיש טוב יותר, לרגע קט היה שקט. אבל הוא הפסיק ברגע שמישהי נגעה בכתפו הוא הסתובב וראה היא הייתה ג'ינג'ית בעלת עיניים כחולות נוצצות ועורה ככה היא הייתה יפה כל כך וגבוהה מאוד היא נראתה צעירה כמו אישה בת 20 לחייה היא פנתה אליו בשאלה תוכל לעזור לי? הוא סימן לכן בראשו ושאל במה ? היא חייכה שיניה היו לבנות כל כך כמו חלב או וניל היא אמרה הסיכה שלי אני חייבת למצוא אותה קולה היה כל כך דואג וכך גם פניה ואז ליאו הבין הוא קם והשתחווה בפניה זוהי הרה בראו איך לא עליתי על זה קודם כל כולה מושלמת כמו תיאור של האלות היא נתנה לו עוד חיוך של טוב לב ושניהם החלו לחפש הוא לא דיבר בזמן הזה הוא עדיין פגוע כועס אבל הרה רק בפניו ידעה ואמרה משהו יושב עלייך יותר נכון מישהי . ליאו לא ענה היא התכופפה לחפש והמשיכה בדבריה נפש האישה הוא דבר מסובך אל תיפול למלכודת שפשוטה של טירוף אני לא מרגישה את ליבה כמו לב שאר לבבות הנשים אבל אתה תגרום לו לפעול היא אוהבת אותך . ליאו שאל אותה איך את יודעת את כל זה? כשהוא מסתכל בדשא בחיפוש אחר הסיכה היא, היא עונה לו אתה לא מאוהב בנשמה טהורה אלה באחת שהרוע לא חס עליה עד שהיא נשאבה פנימה אני האלה של המשפחה אבל אני מרגישה את הלבבות והאהבה כמו אפרודיטה בכבודה ובעצמה הקרב עליה יהיה קשה ואתה לא תאהב את כל מה שהיא תעשה אבל אתה חייב לסמוך עליה אני מרגישה אותה בסביבה , מצאתי ליאו אומר הוא מרים את הסיכה היא חומה ועם סמל ינשוף עליה הוא בא להביא אותה להרה.

פרק 25-לב דומם
ש'ה מופיעה ולוקחת את הסיכה אותה היא אומרת בעקיצה רעה קטנה תודה . הוא מרגיש את הכעס חוזר אליו אחריי שהמים ומילותיה של הרה הרגיעו אותו הוא כאילו שכח מה שהיא אמרה אבל הוא לא ליאו תמיד ינסה להשיג את הפתרון הטוב לשני הצדדים אבל הפעם הוא תפס צד הוא צעק על ש'ה כשמאחוריה מדוזה את צריכה להחזיר להרה את הסיכה היא לא עשתה לך שום דבר רע , היא מסתכלת עליו בתסכול ואומרת לו אתה לא מבין המטרה מקדשת את האמצעים אני לא ארצח אותה אבל צריכה את הידע שלה בתור הקרובה ביותר לזאוס היא יודעת משהו . הרה הסתכלה במבט עצוב היא לא כעסה היא הרגישה לליבו של ליאו וידעה שהוא במקום אבל היא הייתה כעת שבויה בגלל הסיכה שלה בכל רגע ש'ה יכלה להרוג אותה אך לא עשתה זאת היא ידעה שליאו לא יסלח לה על זה והיא הייתה צריכה אותה בחיים היא התקרבה להרה הסתכלה למעלה לראשה הרה הייתה גבוהה ככל האלות הן הסתכלו זו בעיניה של זו וש'ה אמרה מה התוכנית שלו ?הרה הנידה את ראשה לסירוב ואמרה אני אגלה את מה שאני יודעת רק לטהור הלב . ש'ה ומדוזה ידעו בדיוק על מי מדובר הן הרי שודדת ומפלצת לא ממש נחשבות כטהורות לב בכמעט שום כוונה ליאו התקרב להרה והיא לחשה באוזן לא היה ניתן לשמוע מילה מבחוץ כאילו מילותיה נועדו אך ורק לאוזנו . כשהוא שמע הוא הופתע לגבי מה שהיא סיפרה הוא ניראה מפוחד כאילו מה שהיא אמרה היה כל כך נורא . הרה פנתה לש'ה ובקשה ממנה את הסיכה השתיים הציעו לה להשאיר את הסיכה אצלה והיא סגרה את הסיכה עם ידה לאגרוף הטענות של השתיים היו משכנעות אבל מולה עמד ליאו במבט שאמר הכל רק במבט שלו היא הבינה שהיא חייבת להחזיר את הסיכה מדוזה פחות התלהבה מעניין של להחזיר את הסיכה אבל הרה אמרה לה שאם היא תסכים בליבה תוכל למחות לה לב האבן שלה כלומר יהיה אדם שיאמין בה ויגרום ללב האבן שלה להפוך ללב חי ופועם , כשהרה דיברה היא ידעה בליבה שש'ה גרמה למשהו שימנע את האפשרות להרגיש את ליבה פועם הרה אמרה לפני שעזבה , תזכור מה שאמרתי ,ואת ילדה הכישוף ללב שבור קל יותר מלב דומם אל תנסי לערבב את שניהם ביחד . מילותיה של הרה היו לרוב גבוהות ולא היה ניתן להבין מהם הרבה אבל היא דיברה עם כל האמת בחוץ וקיוותה שיבינו ,ש'ה שמה יד על החזה וכלום לא דפיקה אחת נשמעה היא נתנה את הסיכה להרה והיא עזבה . כשהיא נתנה את הסיכה הלב שלה הפעיל דפיקה אותו דבר קורה כשהיא וליאו ביחד אבל הכעס סוגר אותו מחדש היא עדיין לא סלחה לגמרי לליאו על התנגדותו והשתיים גם הופתעו אחת מהן העירה הלב איך הוא פועל את כישפת אותו זה לא הגיוני ,ש'ה לא ידעה לגמרי כשהיא הייתה במים שהיו לה יכולות מעבר לזרמי מים בים אבל אחריי שהיא פגשה את מדוזה לפני הרבה שנים היא גילתה שיש בידה עוד יכולות היא הייתה חזקה אבל בכלל לא מיומנת והיא החליטה באחד הימים לגנוב ספר כשפים בו היא מצאה כישוף דומם לב היא הייתה כל כך מנותקת מהרגשות שלה באותם ימים כשלא היה לה אכפת להשתיק את ליבה לעצור אותו אז איך היא חיה הלב עצמו והגוף פועל כרגיל אבל הלב לא דופק הרגשות לא פועלים וזה הכישוף ,ש'ה ידעה באותם ימים שרגשות הם חולשה והיא רצתה להוציא אותם ממנה אבל היא לא ידעה כלום על הכשפים האלו ואיך להטיל היא מעולם לא למדה אבל את הכישוף דומם הלב היא מצאה והשתמשה בו היות וחשבה שלעולם לא תאהב עוד מישהו מלבדה שהיא לא תצטרך לדאוג יותר שהיא לא תפחד כמו מתג על הרגשות והרגיש שליאו גרם לשיבוש בכישוף מאז שהיא פגשה אותו הכישוף לא עובד תמיד אבל הוא עדיין פועל כשהיא לא חשה רגש אחד כלפי אביה . הערות של השתיים צפות בחלל כשאלות שעלו על ראשה היא לא הבינה איך הלב שלה דפק היא הרי כעוסה והיא לא ממש ביחד עם ליאו אלה נגדו. היא הסכימה עם השתיים על השאלות אבל תשובה אחת לא הייתה אפילו על קצה הלשון היא התיישבה , ליאו רצה לפייס אבל ש'ה לא הייתה מוכנה מדוזה לא נשארה שם זמן מה נראה שכמו השתיים גם מדוזה לא חיבבה את ליאו בלשון המעטה. עוד מהרגע שהוא בא אליה הביתה. ליאו וש'ה ישבו רחוקים שש'ה הקשיבה לקולות השתיים וליאו הסתכל עליה היא עדיין כעסה עליו ואחריי יותר משעה של שקט ליאו אמר משהו אני לא רוצה לספר לך מה שהיא סיפרה כי אני יודע שתשתמשי במידע כדי לקחת חיים , היא לא הסתכלה עליו וענתה לו אתה לא מבין בכלל שום דבר מהחיים שלך אתה יודע הכל על עצמך לך לא לקחו את ההורים ואתה לא מבין שהרודנות ואימה שהאלים מציגים גדולה יותר ואני העשה טובה לעולם שאעזור למדוזה לרצוח אותו . אין סיבה לרצוח אדם אמר ליאו אם הוא אשם את העונש שלו הוא יקבל בכל מקרה אבל זאת לא סיבה לאיים על האנשים ואלים שמסביב הם לא עשו לך רע , ליאו בשלב מסוים פקפק בעצמו האלים כן אשמים אבל מוות זה אף פעם לא הפתרון הוא חשב בראשו ש'ה הסתכלה על פניו שמה יד על הלב ואמרה אתה לא חייב להצטרף זה המסע שלי ואת מה שאני רוצה, הנקמה שלי אני אשיג ליאו בלי שידע בכלל על הכישוף שלה שמנע ממנה להרגיש וגרם לה לא לחוש דבר שקשור לאביה שאל את לא דואגת לאבא שלך? זה נישמע בזלזול קל הוא לא שמע אותה מאז שאביה נתפס מדברת עליו, היא עושה את זה כי זה מפעיל מחדש את הזיכרונות שלה את הקטע בחלום בו היא רוצחת את סטן היא התעלמה מהנושא כדי שהשתיים לא יעלו אותו כי המצב על אביה לא נתן לה מנוחה השתיים תמיד שם למצוא את המעידה הבאה לחפור לטעות ישנה כל דבר שהיא הרגישה כל דבר שיגרום לה ליפול להיכשל הפעם היא ענתה לו בפשטות מילה אחת לא. הוא לא הבין זה אבא שלה הוא ניסה להבין לשאול שאלות אבל הן עוררו את השתיים בנושא והן חזקו וגברו עד שגם ליאו וגם השתיים הגיעו לפס האדום שלה, קו הרתיחה שאסור לחצות והיא צרחה ,תעזבו אותי כבר בשקט לך מפה אני לא מרגישה בכלל ואני לא ארגיש אתה חייב להבין וגם אתן אני לא רוצה יותר שתדברו עליו לא רוצה כלום תלכו כולם אני לא רוצה שיהיה איתי אף אדם מלבדי !ליאו החליט ללכת ליער הוא ראה שהיא נסערת מידי הוא והעדיף להישאר בחוץ בזמן שהיא נכנסת כדי לשתות עוד כדור שינה כי זה היה הדבר היחיד שהרגיע אותה לפני ליאו ועכשיו שהיא כועסת גם עליו היא רוצה לישון יותר מתמיד. ליאו הלך ליער הוא התיישב שם הוא כבר לא יודע מה להרגיש היא אוהבת אותי? אני עשיתי משהו לא בסדר? עוד ערעור ועוד אחד המחשבות האלו הוא מחזיק בברכיו כשהוא יושב ומסתכל לשמיים הוא אוהב אותה הוא חושב בלב אבל הראש המילים שהיא אמרה "לך מפה אני לא מרגישה בכלל" מה הוא אומר ? ליאו לא יודע שהיא כישפה את ליבה אבל דבר אחר ניכנס לו עמוק יותר ללב "אני לא רוצה אף אדם מלבדי" היא רוצה את הלבד משהו שהפיה הזהירה אותו מפניו היא אמרה לו לא לתת לה להיות לבד אחרת היא תאבד את עצמה אבל מחשבה של הקלה וגם כעס קטן היא עם מדוזה היא לא לבד, אבל ליאו לא חיבב את מדוזה דעותיה היו נוראיות והיא ציפתה שהוא ילך מהבית שלה מהיום הראשון ליאו יודע את זה ,הוא ומדוזה חלוקים בדעותיהם.

פרק 26-הטעות האחת
ליאו מסתכל על השמיים כשהוא חושב מה לעשות עכשיו ,הכל נעשה שחור לא רואים כלום שקית על הראש ליאו קופץ משכיבתו ועובר לעמידה הוא מנסה להתנגד אבל הפעם מי שתפס אותו לא היה איזה שומר אלא זאוס בעצמו הוא החזיק אותו חזק כל כך שהוא בקושי זז , זאוס קשר את ידיו ורגליו וכשהוא צועק לעזרה אין כל ואין עונה הוא רחוק מידי שישמעו אותו או שלא הוא מסתכל לצדדים הוא רואה את הבית של מדוזה ממרחק החלון פתוח והוא רואה אותה מדוזה מסתכלת והוא מבין שהוא כבר נתפס הפעם לא לקחו סיכונים שהוא יוכל לברוח זאוס שלף פגיון הוא הניף אותה כל הדרך לרגלו של ליאו, ליאו זרח הכאב יסר אותו הפגיון הגיע לו עד לעצם וחתך אותה .זאוס רק פצע לא ניסה לתלוש לו את הרגל מהמקום אבל זה היה עמוק ,חזק וכואב מאוד . זאוס שלף את הפגיון מרגלו של ליאו .הוא צרח , ירד דם בכמויות הוא יכל לראות את השריר שלו בחוץ העצם הכל ,מלא בדם עד כי הגוף שלו קרס מכמויות הדם שיצאו הוא איבד הכרה וכשהתעורר מצא עצמו בכלא חדש רגלו לא חבושה הוא עדיין פצוע וזה עדיין כואב ,למזלו כמות הדם שיצאה ירדה הוא ניסה לקרוא למשהו אולי איזה ישמע אותו ויעזור אבל כלום הוא מלא פחד ברגע אחד הכל קרה הוא כעס על מדוזה אבל לא ציפה שהיא תעזור הוא כעס על עצמו שלא נישמע לאזהרותיה של הרה אבל הכי גרוע הוא תקוע ואין לו דרך לתקן את זה . בוקר טוב אמרה מדוזה כשהיא משחקת עם שיער הנחשים . ש'ה מתעוררת בבהלה כל מה שקרה לליאו ניכנס לחלומה היא הייתה מבועתת ושאלה בפחד כשהשתיים הופיעו מחדש איפה ליאו? . מדוזה לא התעניינה בנושא ואמרה לא יודעת לא ממש אכפת לי. החיוך שלה הפך בשנייה לתסכול היא הרי לא אהבה את ליאו וכשהוא נתפס היא שמחה כי היא רוצה להחזיר את ש'ה ל"ימיה הגדולים". ש'ה מתעלמת ממדוזה ורצה היא חייבת למצוא אותו , עוד הערה -את לא חיית למצוא אותו אני בטוחה שהחלום הזה הוא שטות כמוהו בדיוק הוא סתם נער ימי ועכשיו כשהוא הלך נמשיך בתוכנית ותבחרי בי , עוד הערה מהצד השני ממש היא צריכה לבחור בי לי יש הכי הרבה כוח …, ככה זה ממשיך אבל לש'ה לא אכפת כמו כל אדם חדור מטרה היא לא נותנת לשום דבר לעצור אותה היא רצה ליער אליו הוא הלך היא הייתה יחפה היא למדה לפני שנתיים שהיא יצאה מהמים לגלות דברים רק מהאדמה עליה היא יושבת אז היא הלכה לכיוון כשהיא ראתה סימני מאבק על האדמה לא רחוק כל כך מהבית היא ידעה שהוא היה שם והחלום שלה היה מציאות החלום שוב הכה בה הפעם זה לא היה החלום שהיא רוצחת את אביה אלא החלום שהיה למציאות היא ראתה פתאום חלקים מחלום , הקשירה , הפגיון, זאוס . ואז היא הבינה זה שקף לחלונה של מדוזה אולי היא יודעת משהו ואם היא ידעה… ש'ה קלטה אם מדוזה יודעת היא לא בהכרח מספרת מדוזה תמיד שמרה על סודותיה הגדולים ביותר לעצמה היא הייתה מתרברבת במה שאפשר לומר היה לה קל ולא דרש דברים אחרים. ש'ה רק רצתה לצעוק על מדוזה שהיא לא סיפרה לה אבל הכל נשאר בפנים לעומת השתיים שהפעם וכמו הרבה בפעמים בזמן האחרון עומדות לצד מדוזה היא עשתה לנו טובה, היא לא יכלה לעשות שום דבר וחוץ מזה למה לה זה הרי סתם ימי חסר תועלת דברים כאלו עלו משתיים כשהיא חוזרת הביתה בשתיקה רועמת . מדוזה בהתנהגות צינית וטיפשית שואלת את ש'ה נו נרגעת? ש'ה לא עונה אבל השתיים כן למרות שהיו בצד של מדוזה באותו רגע ביער בבית הן רק צעקו על מדוזה היא בעצם זורעת מלח על הפצעים שלה והן לא מתלהבות מהרעיון בלשון המעטה , הן אולי לפעמים משנות צד אבל בסופו של דבר שתיהן ש'ה . רוב היום היה בשתיקה למרות שמידי פעם היו כמה הערות מצד מדוזה . ש'ה ידעה שברגע שהיא תתחיל לדבר היא תוציא את כל הכעס שלה עליה ואין לה רצון בזה . ש'ה מאופקת מאוד הכישוף שעל ליבה אמור לא לגרום לה להרגיש אבל כשזה נוגע לליאו היא מרגישה היא לא יודעת למה אבל זה קורה . מתעסקת ברוב היום בתוכנית היא לא רוצה לתת לדבר להסיח את דעתה מחר הן יוצאות לפעולה הן חייבות לפי התוכנית למרות שש'ה יודעת שיש למדוזה תכונה מעצבנת ומולדת לא לעשות מה שהן תכננו ולשנות את החוקים . ש'ה ידעה שמדוזה כל כך בטוחה בעצמה שאין לה אפילו רצון להסתכל בתוכנית , משהו שדווקא גרם לש'ה לחבב בשתיים כי בכל פעם שהיא רצתה לכעוס עליה השתיים עשו את זה הן צעקו על מדוזה התלוצצו על חשבונה ועוד .זה ניראה הדבר היחיד שעזר לש'ה להמשיך לעבוד איתה למרות שבאינסטינקט הראשוני שלה היא רק רוצה לצרוח עליה שלא עזרה לליאו אבל היא ידעה שזה לא יעזור לה מדוזה יכולה ללכת בעצמה לזאוס הרי היא נתנה לה את הברק והסיבה היחידה שהיא ממשיכה איתה בתוכנית היא כדי למצוא את ליאו , כשהוא נחטף בחלומה היא הבינה שהיא לא רוצה לאבד אותו שוב וכל פעם שהיא חשבה עליו הלב שלה החל לדפוק היא חשבה שהכישוף שהטילה לפני שנים נחלש בגלל החומר שניכנס לגופה אבל בסופו של דבר היא הבינה שליאו הוא זה שגרם לכישוף שלה להיחלש. אבל עכשיו אסור להתערער היא רוצה לעבור את זה, את מדוזה, את זאוס והיא תציל את ליאו . מדוזה מסתכלת עליה עובדת על הכשפים ולא מתחרטת היא בטוחה שש'ה כבר שכחה מליאו והיא מתחילה לחזור לעצמה אבל הכל זה מגן שש'ה בנתה היא גורמת לכולם לחשוב שהיא לא מתרגשת מכלום ששום דבר לא משנה אותה אבל בפנים יש סערת רגשות כלואה שהיא פשוט חתכה לה את הקשר בכישוף. היא לא הולכת היום היא מתכוננת היא לא נותנת לעצמה שנייה שהשתיים יבואו ויערערו אותה היא משתמשת פעם ועוד פעם בקסם שלה עובדת על טכניקות כישוף ולחימה וגם שניהם ביחד אסור לבוא לא מוכנים בשלב מסוים היא כבר מותשת, היא חייבת לישון יש לה עוד כמה שעות היא לא רוצה לוותר אל עוד אימון אבל ש'ה לא טיפשה היא הולכת למיטה שותה את הכדור ונרדמת.

פרק 27-תקווה
המצב של ליאו לא גרוע כמו אצל סטן לא מתעללים בו אבל כן קשרו אותו את הידיים לצידי הכלוב הוא רצה לספר לש'ה על החומר הסגול הוא השאיר אותו ליד מיטתה של ש'ה אבל אין לו דרך להגיד לה הוא פצוע והכאב לא מפסיק שם לא באים לעזור לו על פיו יש בד זהוב קשור כדי שלא יצעק ידיים הכבולות משני הצדדים כל כך סובלות הוא מקבל מים פעם ביום וגם זה רבע של כוס שהוא איכשהו לשתות מבלי להיעזר בידיים או ברגליים , כי למרות הפציעה שעשה זאוס לליאו ברגל הוא קשר את רגליו כמו ידיו לשני צידי הקיר שלא יוכל לקרב אותם זו אל זו, הוא לא נותן לו אוכל רק מים וגם אז הוא בקושי שותה זאוס מוריד לו את הבד הזהוב מהפה נותן לו כאפה ואומר זה אחד העונשים הקלים לטיפש שהולך עם פושעת אלים תאר לעצמך שהייתה עם פוסידון לא היית נישאר בחיים אתה צריך להודות לי כל יום שאתה חי. זאוס טעה וצדק גם יחדיו ליאו כנראה לא היה שורד את פוסידון של עכשיו המתוסכל הכועס אבל הוא לא האמין שהוא צריך להודות לזאוס הוא כעס זאוס בנה על זה הוא ידע שככל שהוא יסבול יותר ככה ש'ה תדאג לו והוא יוביל אותה למותה . כל פעם שהוא ראה את זאוס בקרבה הוא קילל בליבו את זאוס . לליאו הייתה תקווה אחת הוא. חשב על ש'ה ובלב שלו אמר ש'ה אני אוהב אותך בבקשה אני רק רוצה לעזור לך . דברים כאלו עד שהוא עבר לעניין עדיין כאב לו אבל הוא המשיך לדבר בלב בתקווה שהיא תשמע הוא המין שנשמות אוהבות מצטלבות במחשבות והוא אמר לה יש ליד המיטה שלך בקבוק סגול הוא יכול להשבית את האלים תיקחי אותו לקרב אם תרגישי שנכשלת תוציאי אותו. הוא קיווה לטוב אבל הוא לא ידע עם המחשבות שלו הועברו אליה הוא ניסה פעם אחר פעם להשתחרר אבל הוא קשור חזק עם שלשלאות נחושת חזקות מאוד, לא היה לו למי לצעוק כי פיו נסתם והתקווה שלו היא הדבר היחיד שעזר לו להמשיך ולא להתייאש .

פרק 28- התוכנית מוכנה
בוקר ש'ה קמה עם השתיים ובאה הערה הוא ,איך ? איך זה קרה? כל אחת בתורה אמרה שלושתן היו מופתעות אבל אחריי חזרו לרגיל ליאו צדק הוא הצליח היא מגששת ליד מיטתה ורואה יש שם בקבוק סגול הוא דיבר איתה העביר לה מסר אבל היא והן לא יודעות איך הוא הצליח ,עוד הערה הוא יביא לך צרות תתרכזי במה שאת אמורה לעשות ותבחרי בי , עוד אחת הוא עוד יביא לסוף שלך תרצחי אותו וזהו. ש'ה עונה להם כמו משפט לסיום שיחה ואומרת אם זה הסוף שלי לפחות זה גם יהיה שלכן, באמיתי זה לא השתיק אותן אבל בהחלט הייתה הרגשה שהיא טובה אחריי התשובה העוקצנית שלה. ש'ה התקדמה לעבר הלובי של הבית היא הסתירה במחבוא שהיא שומרת בו את החשובים לה מכל מקום שרק היא תוכל להגיע אליו עם קסם שם היא החביאה את הבקבוק הסגול , היא לא חשפה את המידע בפני מדוזה מחכה להם מסע ארוך .להגיע לאולימפוס זה קשה יותר מפשוט לעשות טלפורטציה ולהיות שם זה לוקח זמן מה הדבר הראשון הוא להגיע ליוון שזה די פשוט היא מחזיקה בידה של מדוזה ומעבירה אותן לשם הן חייבות להיות מוסתרות היטב לש'ה לא הייתה בעיה השתיים לקחו ממנה את הסממנים המפלצתיים והיא נראתה אנושית למדיי, מדוזה הייתה צריכה להשתנות אבל זאת גם לא הייתה בעיה היא גנבה לפני כמה שנים אבקת פיות והיא פיזרה על עצמה כך לעין אנושית אין בעיה עם מדוזה בלי הנחשים והעור הירוק היא נראית כמו איזו דודה זקנה עם משקפי שמש ושיער פרוע , מראה מצחיק לכל עין . הן הלכו במשך שעות ברגל לכיוון עמודי האולימפוס הן הלכו ברגל כי אף אחת מהן לא ידעה קדמה מהי הן ראו את האוטובוס ככלי מוזר וכך כל מכוניות , אפילו מדוזה קראה בלעג למכונית שכמעט דרסה אותה חלודה קסומה זוזי מדרכי ! הן היו קצת מבוהלות כל הארבע השתיים השדה ובת הים כמו ש'ה ומדוזה לא ממש ידעו איך להגיב לעיר הגדולה זה מקום מוזר עבורן לש'ה אשר במים שם אין את כל הדבר הזה ולמדוזה שרוב זמנה במאה הזאתי בילתה בביתה ואיבנה כמה וכמה שרצים אשר לא יואילו לה בחיים אך העיר הזאת שונה מהיער בו היא הייתה ושונה גם מהתקופות במאות הקודמות בהן היא יצאה . ש'ה לא יכלה להעלים אותן מול כולם לעמודי האולימפוס וזאת הסיבה שהן נאלצו ללכת . מדוזה התעקשה בדרך לדבר עם ש'ה אבל היא התעלמה רוב הדרך היא בקושי שמעה את מילותיה כי השתיים וצעקותיהם עליה .גברו מילותיה של מדוזה אבל בשלב מסוים מדוזה החליטה לומר לה משהו שהכעיס אותה עוד יותר היא אמרה את לא צריכה את הימי הזה יש כאלה חזקים יותר ולא כאלה שיתפסו בקלות את חייבת להבין אם את מתאהבת את הופכת לחלשה אני לא הסגרתי אותו אבל את תסבלי והתוכנית שלנו תיכשל כשתנסי להציל אותו . ש'ה הסתובבה ועצרה מולה ואמרה אני לא מוותרת על הנקמה שלי אבל אני לא מוכנה להפקיר אותו אני חזקה ממה שאת אי פעם תהיה ואם זה לא טוב לך אני העזוב והעשה מה שאני רוצה בתוכנית שלי אבל את יודעת שאת צריכה אותי .עוד הערה נחשה של אינטרסים ככה היא אמרה אחת משתיים , הדבר הטוב היחיד שיצא מזה שהיא ומדוזה היו יחדיו אחריי שהוא נחטף הוא שש'ה נזכרה והבינה מי באמת לצידה ומי לצד ש'ה הישנה כן ככה היא קוראת לעכשיו היות והיא כבר הפכה לעוד אישיות , הדחף שלה להרוג את ליאו פחת עד כי כמעט כל היום הבת הים לא אמרה דבר על זה ניראה שמשהו באמת השתנה בהשקפה שלה וזה משפיעה על השתיים ניראה שאפילו יש רגעים מעטים בהן אין להן מה לומר אבל אלו קטנים וש'ה עדיין שומעת אותן עדיין שומעת את כל מה שהיא מתחרטת עליו , מידי פעם היא אפילו מחליטה לשים את היד על הלב ,משהו שהיא עשתה רק פעמים אחדות ועכשיו פעם בכמה שעות היא בודקת את ליבה שום קול ושם עונה לא דפיקה אחת. כבר הגיעה הלילה ויש להן עוד הליכה ארוכה אבל עכשיו חשוך מדוזה וש'ה חשבו כי יוכלו להשתמש בחושך בכוח של ש'ה אבל לא לקחו בחשבון שגם בלילה יש אורות בעיר, אז הן המשיכו ללכת ברגל במעלה הגבעה. המתיחות בין מדוזה לש'ה נשארה חזקה הן היו חלוקות לגמרי לעומת הימים שבהן ש'ה היה שודדת פשוטה שלמדה ממנה הרבה ש'ה לא שכחה את כל מה שמדוזה לימדה אותה ועל כך היא מודה אבל היא לא מסוגלת לשכוח את מה שהיא ראתה שעבר על ליאו שהיא הסתכלה על הנעשה ולא עשתה דבר על זה היא לא סלחה , הן לא יכלו לחכות ולעבוד על היחסים הן רוצות לגמור עם זה כמה שיותר מהר. הרגליים של שתיהן לא יכלו לשאת עוד הן עצרו באמצע הגבעה הן שתו מים ונחו עם כמה שש'ה באמת יכלה לנוח היא רק ישבה הקשיבה לשתיים ובהתה זה הכי קרוב שהיא הגיעה למנוחה בלי הכדור. הן יצאו מחדש עם שחר .ש'ה הקימה את מדוזה שנחרה בלי סוף . היא העירה לה שניערה אותה בלי להסתכל בעיניה את נוחרת כמו חמור מזל שיש לך בית גדול שלא שומעים את זה היא מתעוררת ורואה לנגד עיניה ציפור שמתאבן בגללה היא שמה את משקפי השמש והן יוצאות שוב לדרך.

פרק 29- מחשבות חיוביות
ליאו הפעם קם חזק הוא חלם שהן באות אז הוא ידע ,הן מוכנות לקרב וש'ה לא תוותר עליו למזלו היה יום טוב הוא התעורר לצד ארוחה הוא לא ידע מי שם אותה אבל היא הייתה שם שלא תטעו הוא עדיין קשור ונאלץ לאחור בלי ידיו , אבל לקבל אוכל אחריי מספר ימים שבהם שקיבל רק רבע כוס מים ביום היה הדבר הטוב ביותר שקיבל הוא לא חשב אפילו על מי נתן או נתנה לו את זה הוא אכל ושבע וברגע שהוא גמר הצלחת היא נעלמה ופיו נקי מלכלוכים מישהו דאג לו שלא יסבול יותר מידי זה עזר הפצע לא ממש החלים אבל למרות הכאב לא היה אכפת לו בחלום הן בדרך ,הן יבואו והוא יצליח לצאת הוא לא יודע איך אבל הוא מרגיש שזה יקרה בקרוב , מחשבות חיוביות . משהו שאי אפשר לקחת לליאו הוא תמיד קיווה וניסה להגיע למחשבה חיובית לפעמים זה הצליח לפעמים לא אבל הוא לא איבד אותן מעולם גם שכעס גם שפחד משהו לא נורמלי אפשר לומר יצור קסום שתקעו לו פגיון עד לעצם הוא ניכלא שלוש פעמים כל פעם בכלא אלים אחר ניקשר שוב ושוב, ראה אדם מת לו מול הפרצוף בחר במישהי שהיה בה רצון לרצוח אותו על פני אבא שלו , כלומר הוא לא אחד שבשנה האחרונה האירו לו החיים פנים אבל עדיין הוא נישאר עם מחשבה אחת אני אוהב אותך כך הוא אמר הוא הרגיש את זה הוא ידע שהיא לא מתכוונת לזה למילים שהיא זרקה היא אוהבת אותו, היה ערעור קטן הרי הם התנשקו אבל הם רבו כל הזוגות רבים כל הדברים הלו לא שינו אותו ליאו עקשן כפרד.

פרק 30-הקרב הראשון
הן מוכנות הן הגיעו למעלה ההר בבוקר בערך בשעות שבני אדם כבר ערים וזאת הייתה להם כבעיה אזור העמודים היה אתר תיירותי והן הגיעו בשעה שכל האנשים מתחילים להגיע להצטלם לשחק לדבר בקיצור להיות באתר ולא ללכת כל כך מהר. הם דיברו באנגלית שפה שגם מדוזה וגם ש'ה לא ידעו לדבר, מה שכן מדוזה ידעה יוונית . היא ניסתה להתחיל שיחה עם המקומיים אבל היוונית טיפה השתנתה מלפני 1000 כשהיא הייתה שם בפעם שעברה. בכל מקרה היא הצליחה להבין מהמקומיים שהאנשים ששם לא ילכו בקרוב אלא יישארו עד הערב. הן צריכות לחשוב איך הן מטילות את הלחש לפתיחת "שער שמיים" כדי להיכנס לאולימפוס מבלי שבני האדם יבחינו . הפעם מדוזה לקחה פיקוד היא באה לכל האנשים ואמרה להם שהיא ראתה נחש ארסי באזור וחייבים להסתלק , היא לא לגמרי שיקרה היא רואה נחשים כל פעם שהיא משחקת בשיער, והיא מאוד נהנתה להבהיל כמה בני אנוש. כולם ברחו. היא לא ידעה הרבה אם בכלל אנגלית אבל נחש ארסי היא יודעת לומר בכ22 שפות . השטח פנוי לעומת אחדים שהלכו לחפש את הנחש אבל הם היו שקועים כל כך בחיפוש שזה לא הפריע לשתיים, ש'ה החמיאה לה על הרעיון והן החלו בכישוף. היה על גבה של ש'ה תיק עם כל מצרכי הכישוף זה היה שיקוי וכישוף גם יחד היא מורידה מגבה את התיק ומתחילה להוציא חפצים ודברים מוזרים כמו עין אנושית או זנב ארמדיל ,עין פרה ועוד חלקי חיות ובקבוקים עם כמה וכמה נוזלים למיניהם . היא כישפה לידה קערה , הקערה הייתה שחורה ועגולה כמו של המכשפות הן עמדו באמצע של העמודים וש'ה החלה במילות כשהשתיים נעלמות לגמרי בזכות שימושה בקסם. לידה עומד ספר פתוח היא עוצמת עיניים לרגע והשמיים משתנים עד כדי מראה של סופה המזהירה מהוריקן , הסופה המדומה מבהילה את האנשים המעטים שחיפשו את הנחשים וגורמת להם לברוח . ש'ה מכניסה לקערה חלקי חיות ודברים שהיו בבקבוקים ואחרי כל דבר שהיא שמה בקערה היא אומרת לחש ומהקערה יוצאים ניצוצות ,הדברים והלחשים שהיא אומרת בסדר הזה: זנב ארמדיל – לויניואה ריר של כלב עם כלבת- ונקיבוס אבן ענבר – ענבליה אבקת אלפים- ונטיטי שן דרקון – סינקה עין פרה- מריוני מים ממעיין הנשמות(בשאול)- אלי מון וטיפה אחת של דמעה עשויה כולה עצב – סינו המילים נאמרו אחת אחרי השנייה בדיוק מושלם האימונים שש'ה עשתה בבית של מדוזה השתלמו . ניראה שהשיקוי יוצא מהקערה והופך לכדור ענק שגודל וגודל עד לגודל דלת ברגע ההזה בין שנים מהעמודים אלו שנמצאים מולן נפתחת דלת ,היא לבנה וזוהרת ועננים לבנים יפים מקיפים אותה הכדור הגדול הופך לדלת יפה והדלת נפתחת לקראתם. הן לא יכולות סתם להיכנס היו רואים אותן ומסגירים מדוזה חשבה על תוכנית בנוגע לזה אבל בת הים נתנה עוד הערה ,כן אחרי הכישוף השתיים שוב הופיעו ובת הים אמרה , היי אל תקשיבי לה לי יש רעיון תליון התלתן .ש'ה ידעה למה היא התכוונה היא גנבה לפני שנים מידי משפחת חיילים בני ים את התליון הוא משמש כדי להפוך את הנראים ללא נראים , בת הים נתנה לה אותו ליד כשמדוזה רואה אותה גורמת לתליון להופיע בידה כשמדוזה עצמה משתמשת בשיקוי העלמות פשוט שהיא גנבה ממכשפה. שתיהן נכנסות פנימה כשאף אל או אלה לא רואה אותן. הן אוחזות ידיים כי גם הן בעצמן לא רואות אחת את השנייה אבל את השתיים ש'ה רואה הן לא מפסיקות לדבר כשהיא מתאפקת בכל הכוח לא להגיב להן , רק היא שומעת אותם במשך הזמן מאז שהיא התעוררה וזה היה משהו ששיגע אותה היא הרגישה לא נורמלית שלאנשים יש שקט ולה לא. אבל גם אם רצתה לא יכלה להדחיק את המצב היא הרי לא יכולה לעשות דבר כדי להעלים אותם לפחות לא משהו שהיא מסוגלת לעשות . את זה היא קיבלה אבל המציאות והשתיים לפעמים השתלבו ביחד וזה משהו שגרם לה לעשות דברים שהיא לא התכוונה אליהם כמו לשלוף את הסכין בכדי להרוג או כמו שהיא צרחה על ליאו . מעולם לא הייתה לה בעיה להבין עם זאת אשמתה או לא, אבל ברגע שזאת לא אשמתה כושר השיפוט שלה משתבש ומאשימה את האנשים הלא נכונים יש פעמים שהיא צודקת אבל אלו לא רוב הפעמים בה היא מאשימה .הן קרובות לבית זאוס הן מתכננות להרוג אותו מבלי שיראה אותן באות נישמע פשוט לא?, בכלל לא ,עליהן לעבור ליד אלים העוברים בלי שהם ירגישו שלא אלים עוברים לידם , העובדה שלש'ה יש כישוף על הלב עוזר לה לגרום לאלים לא לחוש בה באזורם. מדוזה לעומתה צריכה להשתיק את נשימתה למרות שליבה אבן הנשימה שלה כבדה מאוד והיא צריכה להחריש את נשימתה יותר ויותר. לכל אחת מהן היה קושי מסוים אבל כשתיים גדולות כמוהן משתפות פעולה צריך הרבה אקשן . הן נכנסות בשקט הן לא היו עם נעליים הרעש של הנעל היה מסוכן מידי , ש'ה התעקשה על זה ומדוזה לא התווכחה. זה הזמן ביום בו זאוס מביא לליאו את רבע כוס המים ונותן לו כפאה ש'ה רואה אותו עושה את זה והדבר הראשון שעלה לראשה הוא פשוט לתת לזאוס אגרוף, בת הים והשדה דרבנו אותה היא כינסה את היד שלא אוחזת במדוזה לאגרוף והתאפקה ככל האפשר לא לעשות את זה . מדוזה אחזה בידה השנייה את הברק וברגע שזאוס הסתובב היא באה לתקוע לו את הברק בגב אבל הוא הרגיש אותה והשתמש בכוח שלו כדי השיקוי שלה יהפוך חסר תועלת , ש'ה התחילה בתוכנית היא מתחילה לכשף את האזור כדי ליצור מין מגן או שכבה הגנה גדי שאלים אחרים לא ייכנסו זה לא ימנע את כניסתם לגמרי אבל זה יאט אותם. הברק שזאוס יצר פגע במדוזה עבד היא נראית עכשיו , היא עוזבת לש'ה את היד ומורידה את משקפי השמש עכשיו היא יכולה לאבן אותו אבל אצל האלים היא חייבת שזאוס יסתכל בענייה והיא בענייו וזאת כבר בעיה שאין לה דרך לטפל בה היא מחזיקה בבקבוק עם רעל נחשיה מחכה שיתקרב .באותו זמן ש'ה הפסיקה להתייחס לתוכנית ועוצמת עיניים היא קוראת לליאו לעשות כדבריה וכך הוא עושה שניהם סגרו חזק את ענייהם בזמן שמדוזה נלחמת בזאוס ש'ה רוצה כל כך לשחרר את ליאו שמדוזה והתוכנית לא ענינו אותה בכלל כאילו הכל נישכח מראשה. השתיים צעקו עליה להילחם בזאוס אבל היא רק אמרה להן לשתוק היא עוצמת עיניים ולכן היא רק שומעת את כולם משהו שהקשה עליה ללכת לקרבת הכלוב. מצד השני ליאו לא יכול לראות אותה ולכוון אותה כי גם הוא עצם חזק עיניים . בזמן שהיא מגששת את אדמת הענן עליה היא דורכת היא מגיעה אל הכלוב רק שהיא שומעת את הברק של זאוס פוגע לצידה זאת הייתה אזהרה של זאוס או לפחות ככה זה הרגיש היא הייתה חייבת לעשות משהו היא שמעה את מדוזה צועקת איך אתה לא מתאבן כבר! מדוזה מסתכלת על פניו מתחמקת מברקיו אבל זאוס עצמו מפנה מבט זו גם הסיבה שהוא לא פגע בש'ה הוא החטיא את המטרה ומדוזה נאבקת נראה שהיא לא מצליחה להתגבר על זאוס. ש'ה לקחה את הברק שהיה לידה היא מרביצה לכלוב עד שהוא שהמנעול מתפרק עכשיו היא פותחת עיניים לא מסתכלת לאחור אל מדוזה ורואה את ליאו כל כך קרוב כל כך סובל הלחי שלו כבר נהייתה אדומה אבל הוא רק עצם עיניים חייך ואמר אני ידעתי שאת לא תוותרי עלי . ש'ה ליטפה את הלחי שלו וראתה את הפצע על רגלו עברו בערך איזה שלושה ימים לא נרבה כמו שש'ה אומרת כלא לא מחזיק אסירים שלא רוצים להיות בו , כמובן לאור הזמן הקצר הרגל שלו לא החלימה והפצע נישאר פתוח היא החלה לשחרר אותו יד אחר יד רגל אחר רגל הוא לא יוכל לרוץ הפעם היא אומרת לו שהיא זאת שתסחוב אותו הוא די כבד והשתיים העירו לה את נורמליים את לא תצאי מפה בחיים הוא יאט אותך עוד אחת הוא יגרום לך למות תהרגי אותו . היא הנידה את ראשה ליבה פעם היא הרגישה בזה והחל חיוך על פניה כשהיא הרימה אותו היא עצמה עיניים אבל הפחד חנק היא שמעה את זאוס אומר את ניסית להרוג את מלך האלים ועכשיו יגיע לך המחיר המלא ש'ה שמעה והבינה הוא מתכוון להרוג את מדוזה ש'ה לא מפקירה אותה ש'ה רצה לכיוון כשהיא מרימה את ליאו אבל אז זאוס מכוון את ידו לכיוונם מדוזה עם עיניים פקוחות מחכה שהוא יסתכל לכיוונה היא נפצעה אבל היא קמה על רגליה היא מדממת אבל ממשיכה היא מושיטה מידה את הברק הוא עדיין אצלה היא קמה ורצה לכיוון זאוס שמעלים את ליאו מידיה של ש'ה . ש'ה פותחת עיניים ועיניה נעשות אדומות כמו דם כמו אש היא כועסת ולוקחת בקסם את הברק מידה של מדוזה וקוראת בקול אתה הסתבכת איתי עכשיו היא רצה לכיוונו בכעס שהיה אצלה הרבה זמן זה שליבה פעם לאיזה 2 דקות והשילוב של מה שזאוס עשה גרם לה ממש לכעוס עד כדי כישוף עצום היא לא חשבה על הבקבוק הסגול , ליבה היה מלא בזעם היא פגעה בו בבטן הוא סבל וירד לו דם כחול ומדוזה אומרת לעצמה ידעתי שזה דם כחול , הערה לא מעניינת וחסרת כל קשר אבל זה תמיד עניין את מדוזה אבל הרעש שנשמע מקרב נשמע בכל האולימפוס ש'ה התכוונה להרוג אותו לתמיד אבל אז היא ראתה את רוב האלים מסתכלים הכישוף של שכבת הגנה התפוגג ולמרות כוחה הרב היא לא תצליח להתמודד מול כל האלים הכועסים ועכשיו גם יש להם סיבה ,מדוזה שמה את משקפי השמש וש'ה הסתכלה לעבר הכלוב ליאו לא שם והיא לא יודעת עכשיו איפה הוא היא ומדוזה מתקרבות זו לזו הן אוחזות ידיים הן יודעות שאם ימשיכו להילחם בכל האלים הן תמותנה אז ש'ה משתמשת בכישוף והן נעלמות ומופיעות שוב על יד העמודים . ש'ה לא ניפצע כלל אבל מדוזה כן והיא אמרה בתסכול היינו פזיזות מידי ! , היא פיזרה על מדוזה אבקת פיות והיא נראתה שוב כמו דודה זקנה .מדוזה צריכה טיפול רפואי אבל ש'ה לא יודעת מה זה בית חולים היא לא הכי דאגה למדוזה גם אחריי שהיא נפצעה היא המשיכה ללכת. הן התקדמו למטה בהר , עוד הערה נו באמת את יכולה להשאיר אותה שם וללכת היא רק מעכבת , וש'ה עונה לה את זה אמרת על ליאו לפחות תיסגרי על עצמך! היא אמרה בכעס מצד שני כל הירידה הייתה בלי דיבור בין ש'ה למדוזה אבל השתיים כן דיברו וניראה שהכעס על ליאו עבר לכעס על מדוזה וגם על עצמה היא בדיעבד היא יכלה לגבור על זאוס אבל לא הצליחה הנחמה היחידה שלה היא שזאוס פצוע קשה והוא לא יצליח לפגוע בה בימים הקרובים או לפחות עד שיחלים. הקרב נימשך יותר זמן ממה שסופר הן באו בבוקר בסביבות שבע, שבע וחצי והן חזרו באחת בצהריים . הן הלכו לאזור הכי מבודד שהן מצאו שמה הן חזרו חזרה בקסם לבית של מדוזה לא לפני שש'ה שמעה קול אחר בראשה חוץ מהשתיים כשהקול נישמע מוכר ועדין כשהיא שומעת אותה הקול היה של אישה והיא אמרה לה זאוס יובס וליאו בטוח איתי את רק צריכה להבין שאם לא תסמכי על עצמך לא תוכלי לעזור לאף אחד ובמיוחד לא לעצמך . הקול נישמע פעם אחת ונעלם וחזרו קולות השתיים כשהן הגיעו לבית מדוזה .

פרק 31- הרה יודעת
ליאו התעורר שרגלו הכואבת חבושה הוא לא מצליח להזיז אותה הוא מנסה לקום אבל נופל כשפנים מוכרות באות אליו, הרה. היא אומרת לו תנוח הפגיון הגיע לעצם וקרע לך גיד זה לא מתרפא בקלות אני חוששת שגם עם כישוף ריפוי ייקח לרגלך זמן להתאחות היא אמרה בנועם והביאה לו ארוחה, אותה צלחת אשר ראה בכלוב שלו באותו בוקר , הוא ענה לה בקול זו היית את !. היא השתיקה אותו ואמרה זאוס לא יודע שאתה כאן הוא ניסה להעביר אותך לכלא חזק יותר אבל שינתי את הכישוף תוך כדי פעולה ואתה הגעת לביתי אתה חייב לשמור על שקט . הוא מבקש ממנה להחזיר אותו אל ש'ה אבל היא אמרה לו שהוא חייב לעבור מבחן כדי להוכיח את שהוא יהיה מסוגל לעשות מה שהיא אמרה הוא סירב הוא רצה לקום וללכת אבל הוא לא יכול הרגל שלו לא זזה והיא שבורה ופצועה , אפילו כישוף הריפוי שהיא הטילה על רגלו לא עבד . הפגיון הזה חזק מקסם ריפוי פשוט היות ועשוי מאחד מהברקים של זאוס . ליאו כעס הוא ביקש ממנה לצאת לדרך אבל היא לא רצתה שיצא היא בטוחה שהאלים האחרים הקשיבו לזאוס ויוצאים בחיפוש אחריו . עכשיו ליאו מבין מה הרגישה שש'ה שהוא לא רצה שהיא תצא כדי שלא יתפסו אותה, הרגשה מעצבנת סך הכל. אבל ליאו מבין את המצב אחריי הוויכוח שבו הרה ניצחה הוא החל לשאול איך יראה המבחן? הרה ענתה בחוסר וודאות ,היא סיפרה לו שנבואות מקבלים שליחים והן רק צריכים לגרום להן לקרות היא סיפרה לו גם שלמרות היותה אשת זאוס היא מאמינה שהגיע זמנו ללכת הוא כבר בן יותר מאלפי שנים אם לא מיליוני שנים והוא צריך לעזוב את תפקידו הוא כבר לא מתפקד כמו שהיה פעם שיקול דעתו טיפשי בעיינה הוא מנסה לחשוב עשרה צעדים קדימה והוא לא מבין שהחיים זורקים לו צעדים מפתיעים והסוף שלו קרוב אבל כמו הרבה אנשים הוא לא מסוגל להתאמת עם המצב . ניסיתי לומר על החלום שלי אבל הוא חשב שאני מייחלת למותו בראשי וגירש אותי ארצה שיקול דעתו בנוגע לאנשי החצי הופך אותו לרוצח ברישיון כל מה שמעניין אותו הוא שהם ימותו לדעתי אפשר שיחיו כולם ביחד אבל הריב הזה בין האחים גדול יותר מכולנו כך היא אמרה לליאו הוא באכזבה אמר לה איבדת תקווה בזאוס?. היא לוקחת תה מהשולחן שליד ליאו לוגמת ואומרת לו לא כולם כמוך וזאוס הוא לא ש'ה זאוס מרגיש והוא יודע מה הוא עושה אני צפיתי בש'ה רוב מה שהיא אומרת הוא לא בשליטתה ורצונה הוא שקט ורק אחריי שהיא תרצח את מי שהיא צריכה יהיה לה שקט .ליאו ניסה למצוא ולשאול על דרכים אחרות חוץ מרצח. הרה אמרה לו לא תמיד הפתרון הוא מה שרצינו ש'ה לא תשחרר את עצמה עד שתרצח שניים . שניים? עלה בראשו הוא חשב שהיא רוצה להרוג רק את פוסידון. היא הסבירה לו שבבוא הזמן גם ש'ה תוכל להחליט לבדה על גורלה על בינתיים היא הולכת לפי מה שציפתה ממנה . היא הסבירה לו הכל על זאוס בניגוד לש'ה היא ידעה שיש צדק בדברי ליאו אבל התמונה גדולה יותר ממה שליאו יכל לראות . לקראת סוף היום הרה הביאה לליאו קביים ואמרה לו אני לא יכולה שתישאר פה הם ימצאו אותך פה בקלות אני העביר אותך למישהי שאני סומכת עליה היא והחבר שלה מומחים בנושא , היא מושיטה לו את הקביים ולוחשת באוזנו עד השקיעה תגיע לגשר הזהב אל תדבר עם אף אחד אל תסמוך על אף אחד . ליאו שאל איך אני אדע מי זו ? כשהיא תגיע היא תגיד לך את הקוד תקשיב טוב ואל תשכח אותו אחריי המבחן היא תחזיר אותך לש'ה אני בטוחה. הרה קירבה את פיה לאוזנו ואמרה בלחש שומרי הסוד תמיד שם. הרה גם הוסיפה לו משפט לפני שהחל להשתמש בקביים ואמרה שתי מתנות אתה תגלה אותם ליאו לא ידע מה פשר המשפט אבל לא שאל שאלות היו בראשו מה זה אומר "זאוס הוא לא ש'ה הוא מרגיש?" ש'ה לא מרגישה או מה משמעות המשפט שאמרה לו הוא רוצה לדעת הכל אבל הוא יודע שככל שיישאר אצלה יותר הרה תהיה בסכנה ממשית יותר והוא לא מוכן לעוד רצח על מצפונו עדיין הוא מרגיש נורא לגבי מותו של הארי.

פרק 32-כניעה לשתיים
ש'ה נכנסה לבית בלילה היא לא הייתה מוכנה לשבת עם מדוזה בפנים אחריי שקט רועם אמרה לה מדוזה אם לא היית הולכת אם הלב זאוס כבר מזמן היה בקבר. ש'ה כעסה אבל ענתה בשקט את יכולת להרוג אותו אבל לא עשית את זה , אני ניסיתי להציל את ליאו . מדוזה ענתה בזלזול יכולת לעזור במקום לעזור לימי חסר התועלת ,יכולת להרוג אותו והיו נגמרים לך השטויות שיש לך בראש או לפחות להפקיר אותו שם את לא צריכה אותו ! היא גערה בה אין בו שום תועלת מבחינתה או דבר בסיסי שיכול לעזור . הפעם ש'ה לא שתקה הקולות עמדו מולה ואמרו לה את חזקה יותר ממנה תעלפי אותה ותלכי! היא מאשימה אותך בכלום אני ואת חזקות פי שתיים איתנו את תסתדרי את לא צריכה אותה וכך עשתה היא כעסה כל כך שאחריי שליאו נעלם לה מהידיים שהכעס עיוור אותה היא בעטה בבטנה של מדוזה נתנה לה אגרוף לפרצוף עד שמדוזה אמרה לה הכעס שלך לא מוצדק ,מדוזה נותנת לה כאפה ואומרת לה את עוד תביני שאני חשובה אבל האם זה יהיה מאוחר מידי? ש'ה כעסה ולא הבינה בדיוק מה היא מנסה לומר, הכל באשמתה היא חשה בעניין הזה אשמה כבדה עינה האחת הפכה כחולה והשנייה אדומה עכשיו היא מרגישה את זה החוזק שלה החצי של בת הים והחצי של השדה משהו בכך שהיא עמדה מול מדוזה ובחרה ללכת להציל את ליאו גרם לה להרגיש חזקה יותר היא הלכה ליער שם היא החליטה להתיישב היא לקחה איתה תיק לפני שיצאה עם בקבוקי מים והרבה כדורי שינה , קצת אוכל ובידה אחזה את החלק הרביעי הוא נראה כמו מראה, סכין פשוטה. בהתחלה כשהוא היה רחוק מהקלשון הוא עדיין היה צהוב אבל הזמן ומרחק גרם לחלק הרביעי להידמות לסכין רגילה ש'ה בהתה בסכין היא ראתה שמה את פניה עין כחולה עין אדומה והשתיים שמחו היא הקשיבה להן ולקול היער היא נחה לא לאורך זמן עדיין היו כעסים שהיו כלואים בתוכה ועדיין השתיים העירו את כל מה שלא רצתה בעצמה אבל היא החליטה היא הולכת למצוא את ליאו כמה זמן שזה ייקח ,עוד הערה פוסידון יחכה? . ש'ה התעלמה מהדבר הזה היא ניסתה בכל מחשבתה לא לחשוב על הקרב עם פוסידון היא דאגה לליאו יותר מהכל אבל כשהיא יודעת שאביה לפי חלומה יהיה בקרב היא ניסתה להדחיק את הקרב היא תהרוג את אביה היא לא מוכנה היא רוצה לפגוש אותו שוב אבל היא מפחדת שזאת תהיה הפעם האחרונה ולכן לא התקרבה לים גם שהלכה בקרבה היא התרחקה מאזור הים כמו מאש ככה היא עשתה עד שהגיעה להעיר בשקיעה העיר תמיד הייתה נראית לה מקום שאף אחד לא יכול למצוא אותה העיר רועשת וזה עזר להחריש את קולן של השתיים ולהטביע אותו בתוך רעש ההמונים. ש'ה מנסה למצוא מקום שבו היא תוכל לישון טוב ולראות את ליאו כמו החלום האחרון שלה אבל העיר לא נותנת מקומות חינם .

פרק 33- חצויה שלא תישא בנטל
ליאו נימצא בעיר לא מוכרת לו ,כנראה באזור יוון הוא רואה את גשר הזהב ועומד בכניסה לרוע מזלו זה בעיר והוא למרות שהוא ידע קדמה מה היא הוא לא אוהב את האזורים האלו ליאו אהב שקט בניגוד לעיר הרועשת הוא עומד בשביל להולכי רגל ליד גשר זהוב הוא מתקדם לכיוונו ועשרות מכוניות עוברות לידו אפשר לראות שהשמיים משתנים מבהירים לכהים אבל את הכוכבים אי אפשר לראות האורות של העיר מפריעים להם להופיע ליאו ניזהר הוא הסתכל קדימה והמשיך לצעוד עד שהגיע לגשר . הגשר היה עצום והוא חיכה שם הוא רוצה ללכת לחפש את ש'ה אבל הוא לא יודע איפה הוא אז איך הוא ימצא אותה היא הניח שהיא כבר מזמן ביבשת אחרת והוא צדק. הוא לא היה עייף הוא אכל ובקושי זז כך שלא הפריע שכבר שקיעה מה שכן החבישה שלה הייתה לו מוזרה הוא סובל מהכאב והוא לא חשב שהחבישה אחריי כמה ימים תסדר לו את הרגל הוא דאג לש'ה אבל גם לעצמו הוא פצוע וכל רגע יכולים לתפוס אותו שלא לדבר על הרעש שהעיר עושה ,זה רעש נוראי מכוניות צפצופים ואורות חזקים במקום בו הוא גר עם אביו היה שקט זאת עיירה נידחת ורחוקה מבני האדם הוא עומד עם הקביים בחשש במשך שעה עד שהוא שומע מאחוריו קול נישמע כמו נערה שומרי הסוד תמיד שם אומר הקול אז הוא מסתובב ורואה אותה אישה עם שיער סגול היא מטולטלת היא נראית לו כמו נערת אדם משהו שלא נחשב למחמאה היא לובשת ג'ינס שחור יש לה חולצת בטן ונעלי ספורט רק לפי המראה שלה ליאו מבין שהיא לא משהו שהוא הכיר ,היא חצוית אל , אלו לא נחשבו כעבירה על חוקי הגבולות של שלושת אלים היות ובני האדם ששלט עליהם האדס לא עינינו אותו . כל מקרה של בני אדם ואלים עד היום לא זכה לעונש כאילו בני אדם ואלים מחוץ לחוק. היא אמרה לו את זה כי ליאו הכיר רק שני חצויים את ש'ה ואת הארי זיכרונו ושניהם נשו בנטל של להיות חצויים . האישה אולי נראתה כמו נערה אבל היא בת 27 לא 127 אלא 27 זה מוזר לומר את זה היא הייתה חצי אנושית וברגע שהוא הסתובב הם מתחילים ללכת ליאו שואל אותה למה רק אנשים כמו ש'ה והארי נושאים בעונש? היא אומרת לו שבני אנוש לא חשובים לאלים ובייחוד לא לשלושה ולכן אין להם שום סיבה להיטפל עליהם . הם מגיעים לבית שלה ,הבית בתוך בית קומות והיא אומרת לו תיכנס אולי זה לא בית גדול אבל הוא בטוח מספיק, עד שאנחנו נסיים איתך אתה תלמד להילחם בעובדה שנכנסת לכלא שלוש פעמים ובכל פעם זה לא אתה שהצליח להשתחרר בכוחות עצמו גרם לשפל חדש מה שהכי מפתיע זה העובדה שאתה ממשיך למרות שאתה לא יודע להילחם בכלל. ליאו מעיר לה על גילה הצעיר הוא נולד בערך 100 שנים לפניה יש לו קצת יותר ידע ממה שלה יש ,אבל היא צחקה עליו ואמרה אתה אולי בן יותר מ-100 אבל מתנהג כמו ילד קטן כמו שידוע לרוב האנשים מפלצות מתפתחות לאט ולכן אני עדיין האחראית אצלי תלמד להילחם . ליאו לא מבין איך הוא יכול להילחם בכלל עם הרגל המושבתת שלו והיא ענתה לו יש לוחמים בלי רגליים אתה תשרוד . הם לא עלו במדרגות כי הבית שלה בקומה ראשונה למזלו של ליאו כי הבניין היה ללא מעלית והוא לא ממש יודע לטפס במדרגות עם הקביים. הם נכנסו האישה פתחה לו את הדלת הוא אפילו לא יודע איך קוראים לה והוא לא שאל אחריי ש'ה הוא לא יודע אם זה בסדר לשאול את שמה , היא פתחה לו את הדלת והוא ניכנס פנימה זה היה בית בינוני עד קטן יש שם מצד ימין ספה גדולה וטלוויזיה ומהצד השני ארון ספרים ושידה עליה היה מחשב ,היה מסדרון קטן שהיה בו עוד שלושה חדרים -חדר מטבח, חדר שינה ושירותים +מקלחת וכמה שהוא חייב הוא לא התקלח שבועות היא דרשה ממנו ללכת להתקלח בגלל הריח שלו .אפשר להריח את זה מקילומטרים ככה היא אמרה הוא עדיין לא בטח בה אבל הלך למקלחת הוא נעל את הדלת שלא בטעות תפתח אותה . הוא עדיין לא יודע עליה הרבה אפילו לא דברים בסיסים כמו בת של איזה אל היא או למה היא בחרה בעבודה הזאת לשמור על מישהו שגדול ממנה בכמעט 100 שנה שטויות ליאו פשוט לא הכיר אנשים כמותה או כמו בני אדם וזה ניראה לו מוזר, הוא יצא מהמקלחת עם בגדיו הישנים כשהחצויה זרקה לפניו בגדים חדשים הוא לא אוהב אותם הם נראו כמו החצויה מוזרים עירוניים , רק לפי המבט שלו היא ידעה שהוא לא בעניין אבל בכל זאת היא דרשה שיחליף נראה שהחצויה לא אוהבת שמתווכחים איתה , ליאו הבין את זה וניסה להפסיק אבל החשדות שלו לא נפסקו הוא פוחד לישון על הספה שלה ,בניגוד לפיה האישה החצויה לא נראתה חברותית במיוחד זה לא שמדוזה כן אבל לפחות הוא ידע עליה משהו, היא סידרה לו מיטה נחמדה מהספה כלומר כרית ושמיכה שהיא שמה מבעוד מועד על הספה ונתנה לו להתיישב , הוא התיישב בחשש . אחריי כל מה שהוא עבר נראה שעדיף שיישאר חשדן .

פרק 34-לב פועם=מוות
ש'ה משוטטת ברחובות העיר שהפעם האחרונה שהייתה בו הייתה אצל הפיה. כמו ביוון היא לא ידעה העיר מהי אבל היא שמחה שקולות העיר החרישו את השתיים היא בשלב מסוים הלכה לסמטה חשוכה שמצאה שם היא רצה והלכה אבל לא ישנה שם זה היה מקום שהיא ידעה איכשהו שעדיף לא להישאר שם . היא ניסתה לחזור לאזור הפיה אבל לא ידעה מימינה ומשמאלה היא הלכה עד שהגיע לקצה העיר בלילה היא הלכה על הכביש הראשי ויצאה מהכביש רק שכמעט נדרסה . כשהיא עזבה את העיר הקולות של השתיים חזרו לתת את קולן בזמן שהיא ממשיכה ללכת עד למקום שהיא תרגיש בו בטוחה , עוד הערה תעזבי את זה נלך לים נהרוג את פוסידון ותבחרי בי ועוד הערה את צריכה לבחור בי אני מי שתמיד היית ואת איתי יכולה להרוג את פוסידון . ש'ה הלכה הרבה ועברה הרבה היום היא מותשת מכדי לענות . היא מחליטה כשהיא מגיעה לאזור שבו יש רק כביש לא בניינים ויש קצת טבע ממה שנישאר היא מתיישבת שם שוכבת על האדמה לוקחת מים כדור ונרדמת , זה עבד היא הרגישה את זה בחלום היא ראתה את ליאו אבל הפעם הוא היה עם מישהי והוא הלך לישון שם ברגע שהוא נירדם הקשר שלהם נותק. היא עדיין ישנה והסיוטים שלה חזרו אבא שלה מת בידיה היא קמה בבהלה והתנשפות כבדה היא הזיעה הרבה ,אבל היא לא קמה באותו מקום שישנה היא במקום אחר, כבולה בשלשלאות זהב הפעם בלי כלוב ידיה כבולות לקיר החדר ורגליה לרצפת החדר ,החדר חשוך בלי בקושי טיפה של אור. היא משתמשת בכוחותיה וממיסה את הזהב ושתיים אומרות לה מי שעשה את זה ישלם! . האור נידלק היא קמה על רגליה ומגלה דם נוטף מבטנה היא לא הרגישה דבר זה ניראה שההלם בגוף שלה לא נותן לה להרגיש הדם לא מפסיק לגלוש כמו מפל מהבטן שלה . היא הסתכלה לפנים וראתה אותו זאוס עיניים כחולות שיער בלונדיני ועור לבן עד כדי צהבהבות הוא עם טוגה ומגן לחימה על בטנו יש תחבושת גדולה והוא אומר לה למה לבזבז זמן בכלוב שאת בכל מקרה תברחי , עוד הערה למה לכבול בשלשלאות עם אתה יודע שנברח ככה אמרה אחת מהשתיים בלעג. הוא לא שמע אותן והתחיל שוב לדבר שבקסם קשר אותה שוב ואמר את חייבת להבין את פצועה זה בשביל להחזיר לך את כמוני את לא תמותי מזה אבל את תסבלי . היא עונה כשהיא משתחררת גם מזה אתה לא מכיר אותי בכלל ואתה לא יכול להרוג אותי היא אמרה את הסוף של המשפט בחיוך והמשיכה כשהיא אומרת לשתיים לשתוק ואומרת לו אתה הרי רוצה במותי יכולתה לעשות את זה כבר אבל לא משהו עוצר אותך . הוא הסתכל בה במבט כועס היא מחזיקה בבטנה לעצור את הדם אבל זה לא עוצר אותה היא ממשיכה ללכת לדבר כאילו הדם לא מכאיב לה , הוא בהתחלה באמת לא כאב אבל עכשיו כבר כן היא תראה את זה זאוס בוחן את פניה מחפש פחד כאב אבל לא היא שומרת את רגשותיה עמוק מאוד ואף איש חוץ מליאו לא ראו אותם באמת . זאוס אמר לה בהנפת יד את בסופו של דבר תברחי אז אני צריך טווח ביטחון הוא שם בקסם על ידה צמיד אפור והמשיך לדבר כשהיא והשתיים בוחנות את הצמיד הוא אומר אני רק צריך לדעת איפה את כשזה יקרה את תמותי , היא צעקה עליו אתה לא תצליח אשתחרר גם מהצמיד, בכל מקרה לא תוכל להרוג אותי! זאוס צחק בזמן שש'ה כישפה לידה את הברק והוא המשיך בדבריו זה ברור שתשתחררי גם ממנו אבל התחושה הזאת שלא תוכלי לראות את הימי הקטן ,ליאו הוא ואת לא תוכלו להיפגש בלי שזאת תהיה הפעם האחרונה, היא היססה כשהברק בידה ושאלה אותו למה ?. הוא ענה בצחוק כאילו כבר ניצח את המלחמה הזאת כשאת תפגשי אותו ליבך יפעם שוב ואז אני אהיה שם להרוג אותך. עוד הערה את חזקה יותר ממנו קדימה הוא מתחבא מפניך הוא מפחד תרצחי אותו עכשיו היא רצה לעברו כשהוא אומר לא היום הקרב הזה לא יהיה היום ,הוא החזיר למקום בו היא ישנה. היא עדיין דיממה אבל זה לא חשוב לה עכשיו היא יש לה בעיות גדולות יותר היא מנסה בקסם להוריד את הצמיד אבל זה לא עובד היא צריכה למצוא דרך אחרת וגם היא לא יכולה ללכת לליאו אחרת היא תמות אחת משתיים התיכה בה שזאת הייתה טעות לו להעיף את ליאו מהדרך עוד בהתחלה כשהשנייה אומרת לה שאיתה היא יכלה גם לחיות בלעדיו עם שתיהן היא לא הסכימה אבל ידעה שאי לה לאן ללכת היא פגעה במדוזה , היא לא יודעת איפה ליאו ואסור לה למצוא אותו אחרת היא תמות והיא מבולבלת לגמרי היא מול השתיים את רוב היום הזה היא פינתה לריב עם השתיים הן והיא שוב היו מנוגדות לגמרי הערות מהכיוון השני בעיות שהיא עשתה והן מעירות על הכל וש'ה מתחילה לקסם רק כדי שהן ישתקו.

פרק 35- המבחן
ליאו כמו ש'ה הוא לא ידע לאן ללכת רק שהוא עדיין רצה לפגוש אותה הוא חלם שהיא נלחמה בזאוס והיא מדממת בבוקר הוא התעורר בפחד הוא לא ידע אם זה המציאות או הפחדים שלו בחלום . אחריי שהוא קם האישה בא אליו שיערה אסוף ולידה עומד עוד מישהו ניראה כמותה אנושי שיער חום עיניים חומות חולצה שחורה ומכנסי חאקי היא נשענה על האיש והם באו לקראתו בחיוך כשהאישה אמרה זה התעוררת סוף סוף הגיע הזמן להתחיל באימונים . מה אימונים חשב בראשו הוא רוצה למצוא את ש'ה להחלים לא אימונים . האישה אמרה לו לא חשבתה בטעות שבאתה לנוח אין סיכוי שאני נותנת לך ליפול שוב בשבי כמות הפעמים שלך מביכה עכשיו קום על הרגל קח קביים ונצא .לליאו עדיין כאב מאוד הוא לא התלהב מהרעיון שלה הוא בקושי מכיר אותה אבל נראה שהיא דווקא מכירה אותו , היא ידעה לומר כמה פעמים הוא נתפס, היא ידעה שהוא היה אצל הפיה והיא גם ידעה שהוא וש'ה מאוהבים היא אמרה לו את זה בעקיצה קטנה אהבת לשודדת עוד תהרוג אותך . הוא החזיק את מה שחשב אצלו בראש לא שאל שאלות הוא שתק כמו דג כל הדרך שהם הלכו הוא ראה את השניים מדברים ומדברים ולא הבין אפילו מילה הם דיברו יוונים והוא לא יודע יוונית בשלב מסוים האיש הציג את עצמו ואמר אז לי קוראים יוני וזאת שלא הציגה את עצמה היא הבת של ארס בכבודו ובעצמו הוא אמר את זה בלעג וצחוק היא הסמיקה ודחפה אותו קצת בתגובה . ליאו הרגיש תלוש הוא אולי גדול מהם בכמעט 100 שנה אבל הוא הרגיש שהם יודעים יותר ממנו ומתנהגים בצורה מאוד לא מוכרת אצלו יחסי אהבה שנאה שהיו לו ולש'ה היו מאוד שונים ממיקה ויוני . הם הלכו ברחובות העיר בבוקר היה הרבה רעש של מכוניות ואנשים הם הלכו איזה 10 דקות ברגל ואז נכנסו למגרש ריק מאנשים מיקה הרימה מהרצפה ענף גדול וזרקה לליאו ,תפוס היא קראה בקול . הוא נרים את המקל ושאל אותה למה זה? . היא צחקקה לרגע ואמרה מה למה להילחם . הוא עמד שם והיא באה אליו ואמרה תקשיב איך שרדת בכל קרב זה נס והוא עונה לה בזמן שהיא מזיזה אותו לתנוחת לחימה ואומר לה אני לא נלחם בקרבות . היא הנהנה לעג נראה שלמרות שהיא יודעת עליו הרבה אבל זה לא נישמע שהיא חושבת עליו דברים טובים. עד עכשיו היא התנהגה קצת כמו מפקדת ובזמן האחר כמו אחת שרק רוצה לרדת עליו . ליאו סירב להילחם אבל אז היא אמרה אם החברה שלך תהיה בסכנת חיים והדרך היחידה היא להילחם תילחם? ,הוא היסס אבל אמר כן , אם אין דרך אחרת אבל תמיד יש . היא קטלה אותו בהסברים על כך שלפעמים אין דרך אחרת מלחימה והחבר שלה שתק ועמד שם ליד גדר של המגרש הוא צחקק על שניהם אבל למיקה לא היה אכפת היא התרכזה בלגרום לליאו להילחם מולה היא ניסתה לעצבן אותו אבל ליאו מאופק הוא לא נילחם אלא רק כמוצא אחרון הוא נמנע מכל תנועה שהיא עושה כלחימה לעברו היא לא מתייאשת ממנו. אתה לא יכול לא להילחם כל חייך בסוף זה יכה בכך ואני יודעת בדיוק איך היא אמרה לו בכעס היא לא מבינה למה הוא כל כך מתנגד להילחם ובאמת שלא היה אכפת לה היא הסתכלה על יוני וסימנה לו כן עם הראש , יוני יצא מהמגרש והיא אמרה לו קח כמה דקות הפסקה ובלחש אמרה לא שזה מגיע לך . ליאו מתיישב עוצם עיניים ורואה את ש'ה מדממת היא באמצע שום מקום והיא צורחת הוא פוקח עיניים בבהלה כשהוא קורא בדאגה ש'ה! קצב ליבו אואץ למרות שהוא ראה את זה למספר שניות הוא עדיין הרגיש את הפחד והדאגה מה שהוא ראה שהוא קם לא ממש היה משמח הופיע מולו ים , חברו הטוב לשעבר הוא הסתכל עליו ואמר ליאו אני רואה שאתה ממשיך לרדוף אחריי הרוצחת . הוא קם על רגליו קיבץ ידו לאגרוף ואמר היא לא רוצחת ואתה יודע את זה ,זאת אשמתך שהיא נתפסה! הוא צעק עליו הוא חייך אליו ואמר מודה באשמה לא נשמע חרטה קטנה בקולו הוא היה שמח לאור כך שש'ה סובלת וליאו כעס עליו בגלל זה הוא שמע את פוסידון אומר שבן ים שאחותו מתה בטעות בגלל ש'ה הלשין עליה ברגע ההוא הוא ידע ים עשה את זה הכעס היה חזק אבל ליאו לא העז לתת לא את האגרוף אליו השתוקק לתת לו על מה שעשה לו ולש'ה. ים התגרה בו הוא אמר לו שהוא נמושה שהוא טיפש , הוא בוחר לבלות את חייו עם רוצחת מעורערת נפשית ואמר לו בלי בושה אתה לא חבר אתה אידיוט אתה עושה דברים בלי לחשוב ותיראה מה הפחתה עם קביים כי אתה פצוע אין לך לאן ללכת ואני בטוח שאביך מתבייש בך אפילו ש'ה בעצמה לא תרצה בך בסוף אתה חסר תועלת ! ליאו ניסה להתאפק אבל הכעס שאב אותו פנימה יותר ויותר עד שאגרופו פגע בפניו של ים הוא הרביץ לו חזק כל כך שלמרות שים ניסה להפסיק אותו ניסה להרביץ חזרה הוא לא הצליח הוא הכעיס אותו כל כך שהוא לא הצליח לשלוט בעצמו ים דימם מפיו ומאפו היו לו כבר פנסים בעיניים , מיקה בהתחלה התלהבה מזה שסוף כל סוף הוא נלחם אבל אז הבינה שהוא מפלצת חזקה ולא סתם ימי מאופק הוא הכה את ים מכות רצח ומיקה באה להפסיק אותו הוא דוחף אותה אחורה אבל היא מסירה את קביו והוא נופל . ים גוסס . אחת המכות פגעה לו בצלעות אחת נשברה הוא דימם למוות , ליאו לא חשב וכשהוא ראה שזה מה שקרה הוא פשוט לא היה מסוגל לזה הוא התנהג לא באיפוק ועשה מה שהוא עצמו התנגד לו בליבו הוא הרגיש נורא אבל הוא יודע שזה מגיע לו הוא היה צריך לחשוב להתאפק ולא עשה את זה , הוא לא הוציא הגה מפיו הוא לא מסוגל. יוני ומיקה אמרו לליאו לחזור הביתה בזמן שהם ייקחו אותו לבית החולים , המבט על פניהם של השניים על התנהגותו של ליאו הייתה פחד הן נחרדו לגלות כמה מסוכן יכול להיות ימי שעצבנו אותו ליאו כמעט ולא זז ממקומו הוא ראה ים גוסס ואת ידיו עם דם וקלט שהוא עשה הוא לא חשב וגרם לים לגסוס הוא פחד מעצמו הוא כמעט בכה אבל לא זה מספיק ליום אחד הוא חזר לביתה של מיקה ומחשבותיו עלו בדם דמו של ים ודמה של ש'ה הכל התערבב והוא רק החל לקלוט מה הוא עשה הוא נתן לכעס להשתלט עליו הוא התאפק יותר מידי עד שהכל יצא החוצה וזאת הבעיה שלו הוא לא מוכן לדבר על בעיותיו הגדולות ביותר ולהתעמת איתם הוא מחליט להתעלם וכשזה בה זה חזק ואין אחד שעוצר אותו . רגלו כאבה הוא הסיר מעט את התחבושת וראה אין כמעט שינוי חוץ מזה שאין דם זורם העצם שלו עדיין בלטה וכך גם השריר הקרוע שלו ,הוא שם את הקביים לצד הספה והתיישב.
פרק 36- ניתוק סביבתי
ש'ה לא נחה היא באמת כמו שהוא ראה צרחה עד שהיה מישהו שהיא חיבבה היא לא תוכל לראות אותו וכמויות הדם שירדו הכאיבו לה היא צרחה על השתיים שהאשימו אותה בזה היא הייתה אבודה לגמרי גם בגוף גם בנפש היא הייתה מתקדמת כל כמה ימים ואז נשכבת לנוח בגלל הכאב שהיא חשה , מאז הפגישה עם זאוס היא שבורה לגמרי היא לא יכולה ללכת הרבה בגלל שפציעה שזאוס עשה לה יסרה אותה ולא היה לה לאן ללכת היא פגעה במדוזה , ואין עוד מקום שהיא תוכל להגיע אליו בטח שלא לחוף הים מחפשים אותה ואת ליאו והיא יודעת שאם פוסידון ימצא אותה גורלה לא יהיה טוב יותר משהיא תיפגש עם ליאו. הדבר היחיד שהיא יכלה לעשות זה לקחת כדור שינה ולקוות שליאו ער כדי שהיא תוכל לראות אותו מאז שהוא נחטף בפעם הראשונה נוצר גשר בינה לבינו בכל פעם שהיא ישנה והוא ער היא רואה אותו ואת הסביבה שלו ובזמן שהוא ישן והיא ערה הוא רואה אותו. שניהם חשו בכאב גם פיזית וגם נפשית ש'ה הייתה מעורערת עוד מקודם אבל עכשיו היא לגמרי איבדה קשר עם הסביבה חוץ מהשלב בו היא צריכה לחטוף ממטיילים אוכל או כשהיא ישנה היא החלה לצעוק על השתיים לריב עם עצמך זה דבר מסובך וש'ה נכנסה לריבים האלה עמוקות . עברו ארבע ימים ליאו לא ראה את יוני חוזר בכלל לבית מיקה הייתה נכנסת בלילה לישון יכול להיות שהיא רצתה לדבר אבל העייפות שלחה אותה למיטה שלה ליאו בקושי ישן הוא גרם לים לגסוס הוא בבית חולים וזה גרם לנדודי השינה שלו אבל לא רק הוא פחד לעצום עיניים למראה ש'ה סובלת הוא דאג לה והיא לו משהו צריך לספר לו שהיא תמנע מעצמה לפגוש אותו? כנראה שלא למרות היות מיקה קרובה להרה הן לא ידעו על השיחה בית ש'ה לזאוס אף אחד לא ידע וזאוס דאג לכך שזה ישמר בסוד .

פרק 37 -רצחתי
ביום החמישי מיקה נכנסה לבית השיער הסגול שלה היה פרוע לגמרי היא לבשה טרניג שחור וחולצה שחורה ואמרה לו טוב הוא מת, היא אמרה את זה בחוסר רגש כמו להוריד פלסטר קצר וקולע ליאו הסתכל על ידיו ואמר אני , אני הרגתי אותו קולו רעד הוא הרגיש אשמה חזקה הוא שכח מכאבו שכח מהכל הוא הרג את ים הוא עדיין לא עיכל את מה שקרה בכלל ועכשיו הוא מת . מיקה לא התלהבה אבל בכל זאת היא הבינה שליאו זה משהו אחר והחלה לדבר אתה יודע הרצח הראשון תמיד קשה אבל אתה צריך להבין יש לך כוח אתה רק צריך ללמוד לשלוט בעצמך ובכל מקרה ליאו אולי הגיע לו למות , אלו היו מילות נחמה אך ניראה שמיקה לא הכי טובה בהן היא שמה יד על רגלו הפצוע והוא הסיט אותה והמשיך הפעם בכעס מה זה הרצח הראשון ? אני לא רוצה לרצוח ! אולי הוא היה שבוי נקמה אבל זה לא הסוף שהגיע לו ותחשבי על ההורים שלו הם ישברו למראה שני ילדיהם מתים ! ליאו היה בסערת רגשות למה שהוא ירצה שוב את ההרגשה הזאת של האשמה, החרטה הפחד מעצמו הוא לא רוצה בזה . מיקה מנסה להסביר לו שוב לכל אחד יש גורל והרה סיפרה לך מה שלך אתה לא להתעלם ממנו ולברוח הגורל תמיד מוצא אותנו בין אם נרצה ובין אם לא . ליאו הבין שהיא דיברה גם על עצמה רק הקול שלה מסגיר את זה ,כנראה שהיא כבר ניסתה את השיטה של לברוח ונכשלה אבל ליאו עדיין לא רוצה היחסים בינו לבין ים לא היו טובים בפעם האחרונה אבל הוא לא חושב שהגיע לו למות הוא לא חושב שרצח היא התשובה אבל כולם מסביבו מנסים לראות לו שזאת הדרך ליאו לא יכול ללכת לשום מקום כדי להתחמק ממיקה אז הוא ביקש ממנה בנימוס להיות לבד ,הפעם היא לא התווכחה נראה שהיא מבינה מה עובר עליו . מיקה ממשיכה קדימה לחדר השינה שלה משאירה אותו לבדו . ליאו עוצם עיניים ורואה את ש'ה צועקת על השתיים הוא לא רואה אותך כמו תמיד אבל מתחיל לדבר אליה ומקווה שהיא שוב תשמע את לא יכול יותר שנינו לא יכולים יותר אני נימצא ביוון בעיר הגדולה ואני עשיתי אני .. קולו רעד היה לו קשה לומר את זה אבל הוא אמר – אני … אני … רצחתי .

פרק 38- הכי מהר שאפשר לבני האדם
ש'ה שומעת כל מילה והיא מתיישבת על האדמה הקשה ליד הכביש עוברות מכוניות והיא רק יושבת מקשיבה עיניה דומעות והיא שומעת דפיקה , היא אוחזת בליבה ומתחילה לרוץ היא חייבת ללכת הלב שלה דפק ואת הצמיד היא עדיין לא הצליחה להוריד היא רצה לאזור המגורים הקרוב זאוס לא יצוץ באזור בו מסתובבים אנשים היא הגיעה עד לאחד הבתים הראשונים וקרסה אישה בת אדם שהייתה שם נחלצה אליה מה שזאוס לא עשה שגרם לה להיפגע בבטן לא הפסיק הדימום לא פסק כשש'ה נפלה מתשישות הגוף שלה לא בנוי למצב אליה היא לקחה אותו, היא התעלפה . האישה שהייתה שם קראה לילדיה והם הרימו אותה .זאוס צפה בנעשה וכעס היא חכמה ממנו , התסכול והכעס אכל אותו. הוא לא הספיק להטיל את הכישוף בכדי להביא אותה לאולימפוס והיא כבר בסביבת בני אדם אסור לו להתראות בסביבת בני אדם אחרת יגלו על האלים ועד שהצליחו לצאת מהמצב שקרה בעת העתיקה הם לא לוקחים סיכונים אפילו אם זה בשביל משהו שהם מרגישים שהם חייבים לעשות. אחריי יום ש'ה מתעוררת במיטה נוחה היא הייתה בבית לבנים במושב שהיא נכנסה אליו המיטה בה התעוררה הייתה ליד חלון שבו השתקף אחורי הבית בו יש שדות פורחים ש'ה לא חלמה ככל היא התעלפה והשתיים לא נעלמו כמובן , היה בחדר טלוויזיה כבויה ,פוך כחול ושולחן עם מחשב ותמונות מעליו זה ניראה חדר יפה אבל זה לא עניין את ש'ה היא קמה מהמיטה אחזה בחזה לבדוק עם ליבה דופק למזלה היא לא שמעה עוד דפיקה היא נשמה לרווחה והסתכלה על הבטן שלה היא הייתה עם תחבושת המקום שרף לה אבל זה פחות כואב, האישה שמצאה אותה בכניסה לבית שלה שמה לה יוד וחיטאה את המקום ניראה שזה שש'ה לא ידעה ולא טיפלה במקום גרם לזיהום ודימום יתר על המידה היא באה ללכת אבל באה אחת מבנות האישה ואמרה לה במבט מופתע ומודאג תגידי את משוגעת?! את צריכה לנוח ! היא דחפה את ש'ה למיטה . עוד הערה תגידי מה ניראה לה? את יכולה להמשיך ללכת טיפלו בך יופי עכשיו את יכולה להמשיך , ש'ה ענתה לה בדאגה -לאן? עוד הערה מה לאן להרוג את פוסידון ולשחרר את אביך ואז להרוג גם אותו ! איזה שטויות אני לא אהרוג אותו ענתה להן ש'ה כשבת האישה עדיין עומדת שם עם כוס מים היא עם קוקו שחור עיניים חומות ועור לא הכי בהיר ולא הכי כהה היא הסתכלה על ש'ה בפחד היא לא יודעת מה קרה לש'ה וכשהיא עומדת שם בחוסר מאש כשהיא רואה את ש'ה מדברת לעצמה, ככה זה ניראה לפחות כלפי חוץ ש'ה בקושי התייחסה לנערה היא עמדה ליד המיטה אליה דחפה אותה הנערה ולא ידעה מה לעשות . אם היא תברח וליאו ינסה ליצור איתה קשר זאוס ינסה למצוא אותה שוב ובעזרת הצמיד הוא גם יכול בקלות היא בשלב מסוים התיישבה על המיטה ושתקה כשהנערה יצאה מהחדר. הנערה באה אל אמתה במבט מודאג אמא אני לא יודעת כמה עדיף שהיא תישאר פה אומרת הנערה בפחד אחריי ששמעה אותה אומרת אני לא אהרוג אותו זה הלחיץ אותה הן לא יודעות מי היא ומאיפה באה ומה היא עוד תגרום ואיך היא נפצעה כל זה היה בראשה של הנערה. אמתה הייתה במטבח חתכה ירקות ואמרה לה בנעימות היא פצועה אל תדאגי אולי היא עברה טראומה והיא מפחדת להישאר פה אולי רדפו אחריה את חייבת להבין לכל אדם סיפור משלו והיא כנראה לא רוצה לנוח אז מה , היא צריכה מנוחה אני ראיתי הרבה פצעים בעבודתי ודבר כזה עוד לא ראיתי היא נס רפואי . נדמה שהאישה הסבירה ברור מאוד את סיבותיה להשאיר את ש'ה אבל פרצופה של ביתה לא ניראה מבין היא כעסה היא חוששת שנערה חולת נפש במובן הרפואי כמובן היא לא נכנסה לחדרה מאז אותו יום מי שנכנס היו או אחייה הקטנים או אמא שלה. ש'ה נשארה שם משני סיבות הראשונה היה לה נוח והשנייה היא חייבת להיות בטוחה שאם ליבה יפעם שוב היא תהיה בסביבת בני אדם כך שזאוס לא התקרב אבל לשתיים היו תוכניות אחרות הן התיכו בה שהיא יכולה כבר ללכת הן טעו אבל הרצון הפנימי של ש'ה היה לרצוח את פוסידון והרצון השני להרוג את אביה אבל דעותיה היו חלוקות בנושא זה היא לא הרגישה בגלל בליבה שום רגש לאביה ועדיין היא לא רצתה להרוג אותו ולגבי פוסידון ש'ה בקושי יכלה לרוץ מאז הפגישה עם זאוס אז לנצח את פוסידון להרוג אותו היא לא הייתה מסוגלת היא חלשה מידי וש'ה יודעת את זה אבל נשמע שהשתיים לא קיבלו את התזכורת לפצעה של ש'ה הן לא היו פצועות הן תוצאת החומר הן סוג של הזיה והן לא יכולות להיפצע ש'ה ניסתה בדרכים להרוג אותן אבל הן לא עשויות פיזית והן היא ,אין לה דרך להעלים אותם כי היא יודעת שאסור לה להיכנע לרצונות העמוקים שלה ואסור לה להתנגד לעצמה שזה מסובך מאוד היא לא תוכל להשלים עם עצמה ולהעלים אותם כי הן כל הזמן אחת נגד שתיהן עצמה כמו להילחם במראה אין לה סיכוי וככה היא מרגישה אז היא נשארת שם באופן חכם מהיום הראשון היא שותקת שהם נכנסים לחדרה ומדברת כשהיא לבדה. בימים האחרונים הנערה הסתכלה אליה מהחלון כשהיא לא מסתכלת בחלון . ש'ה מרגישה את זה אולי היא קצת איבדה קשר מהסביבה אבל עדיין יש לה חושים חדים והיא יודעת מתי עוקבים אחריה. אחריי שבוע שהיא הייתה שם היא החליטה להמשיך בדרכה היא תעשה כדברי השתיים אבל לא לפני שהיא תהיה בטוחה שלא חושדים בה ויעקבו אחריה ואני מתכוונת לנערה ,בני אדם סקרנים מטבעם והם ינסו עד שהם ימצאו את התשובה , יש כאלה שכן ויש כאלה שלא אבל הנערה נראית כמו אחת שכן אז לפני שיצאה ש'ה ביקשה מהאישה את התיק שלה הודתה לה על עזרתה ואמרה שהיא חייבת לזוז וכשהנערה ישבה באותו סלון כשהיא בוהה בנעשה . ש'ה באה אל הנערה ואמרה לה אני לא בן אדם רע פשוט הדרכים שלי הן שונות את לא צריכה לפחד ממני , הסיבה לדיבורי עם עצמי מסובך מכדי שתביני , היא הוציאה פתק מכיס המכנס שלה (ש'ה קיבלה מבני הבית בגדים חדשים ) ונתנה לנערה היא פתחה את הפתק והיה כתוב בו תשכיחי את קיומי אני מסוכנת מכדי שתדעו עלי. הנערה הרימה את ראשה בכדי להגיד לה משהו ,יותר לשאול ,אבל ש'ה כבר לא הייתה שם היא לקחה את התיק שלה ויצאה לדרך ,היא קיוותה בכל ליבה שליאו לא ינסה לדבר איתה שוב ,עדיין כואב לה הפציעה אבל עד שהיא תגיע לחוף הים ופוסידון ייקחו שבועות אם לא חודשיים . ללכת ברגל , לפני שהיא יצאה לגמרי מהבית האישה אמרה שהיא חייבת מנוחה אבל ש'ה כבר לא מקשיבה לגוף שלה כמו הרבה פעמים היא לא נותנת לכאב פיזי להפריע לנפש שלה אבל הפעם שניהם פצועים והיא בכל זאת ממשיכה היא החלה להתאמן למרות הערות של השתיים מהצד היא פעם מחליטה להתאמן לא רק בכוחותיה היא שולטת די טוב בהם אבל פיזית היא חייבת להתאמן היא איבדה הרבה כוח בשנה האחרונה.

פרק 39- האימונים מתחילים
ליאו היה שקוע במה שקרה במשך השבוע הוא לא עשה דבר חוץ מלהסתכל על ידיו ולחוש אשמה אבל מיקה לא מחכה יותר היא באה אליו ואמרה לו אם תתנהג ככה גם בקרב אתה לא תנצח אתה צריך אימונים ולשבת ולרחם על עצמך לא יעזרו לך להתגבר ,עליך להבין זה קרה וזהו זה קום הולכים שוב למגרש, הסממנים המפלצתיים שלך שוב מופיעים קום שים אבקה וצא . קולה של מיקה היה חד וברור אין לה זמן לשטויות היא התחייבה לאמן אותו והיא רוצה שהוא ינצח אבל היא לא מחכה לאף אחד כדי לגרום למשהו לקרות היא שמה לו את אבקת הפיות ביד והוא פיזר על עצמו . ליאו לא יודע אם זה מה שנכון אבל הוא עשה את זה הוא בא איתה והפעם החל להילחם ברגע שהוא הרגיש שזה חזק מידי שהוא כועס מידי הוא הפסיק והיא הפילה אותו , בערה מעצבנת אתה לא אמור לוותר אם אתה חזק אתה אמור להילחם אתה לא תצליח להפיל אותי בכל מקרה אז קום כבר . במשך השבוע הם התאמנו והתאמנו מידי פעם יוני בה לבקר הוא נשק למיקה והלך נראה שאחריי היום הראשון ליאו חשב שיוני מפחד ממנו . הוא ניסה לדבר אתו אבל יוני נראה עסוק הוא הלך מהבית של מיקה מוקדם בבוקר וחזר בערב. באחד הערבים ליאו נזכר למה הוא עדיין בבית של מיקה ושאל אותה איך המבחן שאני אמור לעבור ניראה? מיקה צחקקה כשהיא אומרת לו אתה עברתה אותו כבר . ליאו נתן לה מבט מבולבל הוא עדיין עם קביים והוא לקח אותם וקם . המבט שלו אמר הכל ומיקה אמרה ים הוא היה המבחן שלך , ליאו שאל כתגובה אתם תכננתם שאני אהרוג אותו ? מיקה עונה בהנהון לכן אבל ליאו נחרד ואומר בכעס אתם תכננתם שאני ארצח מה המבחן היה אם אני אתן לים למות או לו ?! הוא אמר את זה בבושה כלפיהם ומיקה הסבירה הכוח שלך חזק היינו חייבים לבדוק אם אתה יכול להרוג או שמה תמות בקרב , אתה תהיה חייב להרוג והיינו חייבים לגלות אם אתה מסוגל, לפי הסיפורים עליו אתה טהור לב שמאוהב בבעלת לב שחור ולרוב כאלה אצילי נפש ולא מסוגלים למה שאתה מסוגל . ליאו דחף אותה תוך כדי שהוא אומר את והרה הבטחתן לתת לי לפגוש את ש'ה אחריי זה למה את לא מחזירה אותי לש'ה . מיקה דחפה אותו לאחור ואמרה בכעס אנחנו לא מוצאים אותה ! אני לא יודעת מה ש'ה עשתה אבל היא נעלמה לגמרי היא לא אצל מדוזה כמו שחשבה הרה ואנחנו לא יכולים לעשות דבר כדי שתיפגשו ! ליאו אמר לה בנחרצות אז תעבירי אותי ליער ליד חוף הים . היא סירבה ואמרה אולי אני לא הבת של אל הניצחון אבל אבא שלי תמיד יודע שצריך אסטרטגיה וללכת לחוף הים כשפוסידון בשטח נותן לך משאלת מוות , עדיף שתישאר פה עד שאמצא אותה . איך את תמצאי ?!אותה הוא אמר בזלזול . היא העדיפה להשאיר את השיטות שלה לעצמה היא אמרה לו שיוני יישאר אתו בזמן שהיא יוצאת לחיפוש ליאו ניסה להתנגד ולומר לה שהוא צריך לבוא איתה לחפש אבל מיקה קיבלה מסר מהרה יש להן את המידע על ש'ה והצמיד וגם על תוכנית הלב של זאוס מיקה לא אמרה לליאו על כך הוא חזק אבל הוא עדיין לא התאושש מכך שהרג את ים אז לגלות שהוא לא יוכל לפגוש שוב את ש'ה היא לא מסוגלת לעשות את זה וביקשה מיוני לא לגלות לו בשום מצב .
פרק 40-אסור לומר ,אבל
ליאו ניסה כמה פעמים לברוח ולצאת לחפש את ש'ה אבל כל פעם יוני תפס אותו הפעם האחרונה הייתה קצת מצחיקה ליאו לא יודע כלום על התגנבות והוא ניסה בזמן שיוני והוא יצאו לקניות ללכת מהסופר בלי שיוני יראה זה כמעט הצליח עד שיוני פשוט עמד מולו ביציאה ליאו באמת חשב שהוא הצליח לעבוד עליו אבל אחריי שיוני פשוט לא הפסיק לצחוק ליאו הבין שאין לו סיכוי בניגוד לש'ה הוא לא מומחה גדול בבריחה והתחמקות , למרות כך שיוני אמור להשאיר את ליאו בבית ולא לתת כלים לבריחה הוא בכל זאת לימד אותו טיפה על כלל הסיכה תמיד סיכה בשיער לשחרור מכלא מנעול , ועל כך שאם יש לו נשק הוא חייב לשמור אותו קרוב וכך עשה. יוני אפילו לימד אותו לירות ברובה . זה מעוד הקל על ליאו שמי שאמור לשמור אותו בפנים עוזר לו בדברים שהוא חייב לדעת אבל ליאו עדיין רצה לצאת . ויום אחד יוני בא אליו ואמר ליאו אתה לומד מהר ואתה חזק ואני מאמין שאתה תצליח אבל אסור לך לפגוש את ש'ה אסרו עלי לומר לך אבל אני מרגיש שאתה חייב לדעת אתה פה כבר יותר משבועיים כי בשבוע שעבר הרה גילתה מה קרה לש'ה . ליאו בפחד וסקרנות שאל מה קרה לה? יוני המשיך בדבריו אתה מה שקרה לה הכישוף הגדול של ש'ה על ליבה משובש בגללך ואם היא תפגוש אותך היא תהיה פגיעה וזאוס יהרוג אותה. ליאו לא הבין ושאל בהפתעה גמורה איזה כישוף ש'ה הטילה על ליבה?. הרה לא סתם אינה הרגישה את ליבה של ש'ה אחריי שש'ה והרה נפגשו ביום בו נעלמה לה הסיכה הרה חשה בכישוף חזק שעוטף את ליבה של ש'ה כישוף לב שבור או משהו כזה היא כישפה את ליבה ששום רגש לא יחדור לגופה זה עצר את ליבה מאז היא לא אמורה להרגיש אבל משהו בך ליאו האהבה ביניהם מחלישה את הכישוף וכשהלב של ש'ה פועם זאוס יכול להרוג אותה. כך זה נמשך במשך כמעט שעה יוני הסביר את כל הסיפור ואת ליאו זה ריסק אותו בראשו ש'ה צדקה אהבה היא חולשה באשמתו היא נתונה לסכנה והוא לא יכול לעשות דבר . חוץ מהיום ההוא הם בקושי דיברו מידי פעם יוני זרק הערות על חיי האהבה . וזורק דברים כמו מה שלא תעשה לא תצא מזה טוב או בנות זה עסק מסובך . ליאו לא עונה רוב הפעמים הם לא חברים ליאו מתייחס עליו כאל ילד לעומתו אבל יוני לא מתייחס מבחינתו הוא הבוגר למרות הפרש הגילים הגדול בין השנים

פרק 41-ההיזדמנות
ש'ה לא ידעה אם היא קרובה לים או לא אבל חוסר הידיעה שלה לא הפריע לה להתאמן היא נלחמה במה שיחלה עצים התעמנה בלחימה וקסם ביחד פעמים רבות אחריי ימים של אימונים היא הייתה קורסת אבל אחריי כדור שינה כשהיא מבקשת מאנשים נחמדים לאחר אותה נתן לה כוח היא ישנה אכלה התאמנה נראה שש'ה חזרה לעצמה , השתיים לא עשו לה חיים קלים למרות היא התאמצה להתעלם מהם בסוף זה היה יוצא ואנשים ברחובות היו מסתכלים עליה מוזר . היא לא הייתה בכושר טוב עדיין כשהיא ניסתה להתאמן בלחימה כאב לה הפציעה היא לא החלימה ממנה עדיין ולפי איך שהפציעה נראית היא לא תחלים בימים הקרובים , אבל זה לא מה שהדאיג אותה היא צריכה למצוא דרך להוריד את הצמיד כישופים חסרי משמעות לא יכלו לעזור לה אבל הברק כן אחריי הכל היא נזכרה בברק אבל לשים ברק על ידה לא יעזור היא חייבת לכשף את הברק כדי שהוא ישחרר אותה זה הרי הברק של זאוס והוא נותן את הפקודה למה שהברק ישמש היא צריכה ספר כשפים כישוף חדש אז היא החליטה לחזור למקום ממנו יצאה לאדמה בפעם הראשונה היער ליד בית הספר שם היא תוכל למצוא ספרי כשפים עד עכשיו היא לא שיגרה את עצמה כי היא ידעה שאם תקרב לים היא תבוא לא מוכנה ולכן הלכה ברגל . עכשיו זה הזמן להשתגר היא צריכה להרוג את פוסידון וכך זאוס יבין את כוחותיה והיא תשחרר את אביה רגשותיה היו חלוקים בינה לבין השתיים אבל המטרה ברורה שלושת האלים צריכים למות והיא תיתן את המכה הראשונה למרות שהיא ומדוזה כבר לא שותפות היא יודעת שברגע שהיא תהרוג את פוסידון מדוזה תנסה שוב את מזלה על זאוס . ש'ה שיגרה את עצמה ליער בלי לקחת בחשבון שמחפשים אותה כולם היא הסתכלה על העצים שמסביבה ועל כולם מודעת נמלטת ונמלט על שמה ועל שם ליאו היא הייתה חייבת להסתתר אין מפלצת שתעזור לה לש'ה כשמציעים פרס על מי שימצא אותה . היא כישפה את פניה כמו שעשתה שהייתה קלי רק הפעם למראה שונה יותר ירוק היא שינתה את עצמה למכשפה כובע שחור חד ובינוני על ראשה פרצוף שונה ועור ירוק ,עיינים שחורות ונקודת חן חומה, ולקינוח שמלה שחור ומגפים באותו הצבע . אחריי הקסם השתיים שוב הופיעו , עוד הערה מה את לובשת ? זה מבחיל. עוד הערה בפעם הבאה שאת משתנה תבחרי לא במכשפה אבל תוכנית טובה מי יחשוד בך אבל אחריי כל זה תחזרי לאוקיינוס ותהרגי אותם ! התיכה בה בת הים , שתיהן כמו תמיד נחושות בדעתן לומר לה מה לא בסדר איתה. נדמה כי ש'ה לא דאגה כלל לגבי תפיסתה היא השתחררה כבר הרבה פעמים והיד עוד נטויה היא רק צריכה ללכת לבקש את ספר הכשפים מהספרייה המפלצתית . היא הלכה ברחוב לכיוון הספרייה ממה שזכור לה אבל אז היא ראתה בדרכה את אבא של ליאו הוא יודע משהו עליה ועל ליאו היא לא יודעת היא ישנה בזמן שהוא ראה אותה בבית הפיה בכדי להימנע משיחה אתו ושאלות לגבי בנו ש'ה הסתתרה כאחת משתיים נתנה הערה מה את מסתתרת את בצורה של מכשפה את לא ש'ה יותר! נשמע שהחשש מאבא של ליאו גרם לה לשכוח שהיא שינתה מראה אבל כשאחת משתיים צעקה עליה היא נזכרה מחדש בהיותה מכשפה בצורה החדשה היא קמה מאחורי השיח שהיה שם והמשיכה בדרכה וראתה אותו עובר לידה והוא גרם לה להיזכר כמה יפה בנו ליאו כי ליאו היה ניראה כמו אביו רק שאביו בלונדי וליאו בעל שיער חום גלי היא הסיתה את מבטה היא לא תיתן לעצמה לחשוב על ליאו ,ליבה יפעם אסור שזה יקרה. היא ממשיכה בדרכה לכיוון הספרייה זה היה החלק הפשוט עכשיו היא צריכה לעשות את הכל מהר למזלה לא הייתה בעיה הספרנית הייתה אשת זאב וכשהיא בקשה את ספר הכשפים היא שמה על הצמיד כדי לא להסגיר את עצמה ואשת הזאב הסתכלה על המראה שלה מראה של מכשפה ולא חשדה בדבר היא סימנה לה וש'ה מצאה . היא התיישבה בפינה חשוכה בספרייה והחלה לקרוא כישוף אחר כישוף כל קסם שיעזור לה לתת לברק את הפקודה . זה לקח לה 3 שעות אבל היא מצאה כישוף מתאים הוא לא שולט בברק אך יש לכישוף תכונה אחרת להוריד את הצמיד בתוך ספר הכשפים יש חלק של חפצים קסומים ועל הצמיד נכתב כל מה שהיא צריכה לדעת הכי חשוב איך להוריד אותו זה כישוף חזק ודורש כוח קסם רב אבל היא מסוגלת היא קראה את הדף שלוש פעמים להיות בטוחה ואז תלשה את הדף מהספר קיפלה והעלימה היא החזירה את הספר למקום יצאה מהספרייה וחזרה אל הדרכים בקסם היא לא יכולה להישאר ביער זמן רב כי זאוס יודע איפה היא נמצאת ואז הוא עם עוד תגבורת יתפסו אותה ניראה שלזאוס לא אכפת שהיא בספרייה בזמן האחרון הוא רק צופה לדעתה של הרה זאוס יהיר מידי . ש'ה חזרה לגופה שחזרה לדרכים השתיים הודו לה על זה היא לא שכחה את ליאו או את אביה אבל מחשבות שכאלו תמיד גררו דעות נוספות מצד השתיים ולכן ניסתה לא לחשוב על זה . היא גרמה לדף להופיע מולה והחלה להטיל בדיבור את הכישוף כשזאוס אומר בקול איזה אידיוט הוא מופיע מולה בזמן שהיא מתחילה לדבר מקולמוס אניו מיון ליביאוט הצמיד נהיה פחות צמוד אבל באמצע הכישוף זאוס נותן לה אגרוף והיא מתחמקת היא ממשיכה תוך כדי שהיא הולכת ניקן מוקול סולו מולו קוניוב המילים נשמעות כמו ג'יבריש אבל עושות את העבודה הצמיד נפל והיא מוכנה להילחם מולו שניהם פצועים בבטן שניהם היו אלו שגרמו לשני להיפצע ושניהם חזקים מאוד כמו שאמר המשפט תילחם במישהו בכוח שלך ונראה שזאוס מצא אותה . זאוס זרק עליה ברקים ומרובם לא ניפגע היא זרקה עליו כדורי אש ופגעה רוב הפעמים גם פיזית בעיטה לפה אגרוף לשם שניהם היו כועסים ולא היו במיטבם אבל המשיכו הם לא יעזבו עד שאחד מהם ייפול זאוס ידע שהוא לא יוכל להרוג אותה עד שליבה יפעם והיא ידעה שלמרות שהברק בידה היא חלשה מכדי לעשות גם את זה וגם להילחם לרגע אחד הוא הפיל אותה וחשב כי יוכל לפגוע בה מספיק כדי שהיא תושבת לגמרי אבל ברגע האחרון ש'ה עצמה עיניים שמה את ידה כמגן חזק לתקיפתו ובום שקט הוא לא פגע יותר מזה היא קמה על רגליה והוא לא זז כאילו הזמן קפא לגמרי ש'ה הסתכלה על ידיה הן זוהרות כי היא מכשפת ,זאת היא שעשתה את זה . ש'ה מתלהבת ובאה לעשות את זה היא לוקחת את הברק ובאה לרצוח אותו אבל קול עוצר בעדה הקול של ליאו זיכרון שלו שאומר שזו לא הדרך לסיים והיא הגיעה לרגע הזה היא לא תעשה את זה כי ליאו אמר שזו לא הדרך היא עומדת עם הברק בידה ומתלבטת הרי יש לה את כל הזמן שבעולם ,לא ? הוא עשה כל כך הרבה דברים שגרמו לה לסבל החומר שגרם לשתיים להופיע , הפציעה , זה שהיא לא יכולה לפגוש את ליאו מחשש לחייה והרצון להרוג אותה כל אלה עברו בראשה אבל היה גם צד שני היא חששה שליאו לא יאהב את היותה רוצחת היא לא ידעה מה לעשות יש לה אפשרות חלון הזדמנות לעשות מה שהיא צריכה לעשות והיא עדיין מתלבטת . היא תקועה בין שני רצונות כמו השתיים בין רצון אחד לאחר , עין אדומה עין כחולה . באחת זעם עצום ובשנייה נחמה . עצירת הזמן לא תימשך לנצח . ליאו עוצם את ענייו רואה את הנעשה אבל הוא שם לב למשהו שש'ה לו הכישוף מתפוגג ואין לה זמן ידו של זאוס מתחילה לזוז , ליאו מתחיל לשלוח לה מסר ואומר תעשי את זה או שתברחי אין לך זמן!, נראה שהכישוף לא חל על ליאו והיא שמעה אותו כל מילה היא מקשיבה לו היא לא מסוגל להרוג אותו היא לא יודעת למה לגמרי אבל משהו עוצר אותה . היא שולפת את הברק שוב ,כורתת את ידו ונעלמת משם . הזמן חזר לפעול זאוס לא מבין מה קרה עד שהכאב של ידו הקטועה הגיע אליו הוא כעס ומה שש'ה אפילו לא השאירה את היד שהיא כרתה שם ונתנה לו לסבול בים של דם שזלג וכדי ליצור יד חדשה מגופו ייקח לו חודש ימים . זאוס צורח את נשמתו וחוזר אל האולימפוס.

פרק 42-הקשר
ליאו ראה שהזמן חזר וכך גם כל הסביבה . ליאו הסתכל לצד הדלת וראה אותה נפתחת . מיקה חזרה. יוני בא לקבל את פניה והיא במבט רציני אומרת לו בלחש באוזן על כך שש'ה חסה על חייו של זאוס, הרה רואה הכל ומדווחת לה למרות שהדבר היה לפני רגע . ליאו שמע אותה אומרת את זה וענה בתגובה ראיתי את זה, את לא יכולה להסתיר את זה ממני. קולו נחרץ הוא ידע בדיוק מה הוא אומר וראה את אותם דברים שש'ה ראתה הוא בטוח בזה . מיקה לא הופתעה ואמרה בזמן שהיא מתיישבת על הספה לידו הקשר קיים? ,חשבתי שזאת אגדה הרה סיפרה לי אבל לא האמנתי שזה באמת קיים ,שהקשר נוצר בזכות אל שנותן לזוג אוהבים את הדרך לתקשר למרות שהם לא יכולים לפגוש זה את זו שוב . ליאו אמר אז כל מה שאמרתי לה היא שמעה אז למה היא לא חזרה אלי ?, מיקה ליטפה את שערו ואמרה אהבה היא דבר מסובך אבל תתנחם בזה שאתם באמת אוהבים המתנה לא פועלת על זוג לא אוהבים וחוץ מזה לפי השמועות על המתנה הזאת האהוב רואה את חייה של אהובתו בשינתו והיא בערנותה וכך גם להפך . מיקה גרמה לליאו לרגיש קצת יותר טוב אבל עוד שאלה הייתה לו שאלה קשה יותר מזו אם ש'ה לא הייתה מסוגלת לעשות את זה , איך אני אוכל ? מיקה מהססת ניראה שהתשובה לא עומדת לה על קצה הלשון אבל לבסוף זה יצא היא אמרה לו בקול נעים וטוב אתה אולי לא חזק עם קסם כמוה אבל לך יש משהו שלה אין . מחשבה עולה בראשו במה אני מתעלה עליה ועל האלים? פרצופו אמר הכל על מחשבותיו וגם כשהיא הבת של אל המלחמה היא יודעת דבר או שניים על אסטרטגיה ולהיכנס לראש האויב היא ידעה בדיוק מה הוא חושב וענתה ישר וברור – כוונה טובה , זה מה שיש לך . אתה תאחוז בברק והוא יראה לך את הדרך כפי שהרה אמרה ואחריי שגיליתי שהגשר קיים אין סיכוי שאני או אתה נפקפק בדרכיה של הרה. ליאו חשב על עוד משהו והפעם אמר זאת בקול דיברת על מתנה שהרה נתנה לנו איזו מתנה? מיקה מגחכת ואומרת אחת? שלוש, היום אתה על פול גז בשאלות אה? וכדי למנוע עוד שאלה אני הענה כבר עכשיו היא העניקה את המתנה של הקשר לשניכם כמו שאמרתי אל נותן מתנה לזוג אוהבים ושניה ש'ה השתמשה בה הרה נתנה לה מתנה, זמן . היא ממשיכה במהירות נדמה שלמיקה אין כבר כוח והיא ממשיכה למשפט האחרון המתנה שלך היא ריפוי וניראה שעדיין לא הצלחתה להפעיל את המתנה שלך עכשיו די עם השאלות .

פרק 43- הקרב חלק א'
ליאו מחזיק בראשו הוא מקבל מסר מש'ה היא מדברת אליו לכל מילה הוא מקשיב היא אומרת ליאו אני מבקשת סליחה אני לעולם לא אצליח להיות מה שאתה רוצה שהיה אבל אני אוהבת אותך למרות שעכשיו עשיתי טעות לא הרגתי את זאוס ואם ליבי יפעם זה יהיה בגללי, הייתי יהירה מידי אל תנסה ליצור איתי קשר אני הולכת לעשות את מה שאני אמורה לעשות לתת את גזר הדין לפוסידון ולשחרר את אבי אני מבקשת ממך לא לבוא אחרת אהיה בסכנה. היא בכתה דמעה ועוד דמעה ירדה לש'ה וכך גם לליאו כל מילה שהיא אמרה נישמע כמו פרידה לתמיד היא אמרה את זה כאילו היא יודעת שהיום היא מתה , לקח לו רגע לעכל ומיקה ראתה על פניו את רגשותיו ודמעותיו היא שואלת אותו מה היא אמרה? הוא גמגם מהעצב אבל המשיך הוא אמר מילה במילה ומיקה הסתכלה על יוני הוא אליה והן ידעו מה זה אומר הקרב האחרון הקרב של ש'ה מול פוסידון . מיקה קמה על רגליה לקחה חגורת נשק וזרקה לליאו, יוני אמר לו מה לעשות פקודות כמו שים את החגורה!, הסתכל על רגליך אין זמן דמיין אותה מתרפאת ! ליאו עשה כדבריו לפתע זה באמת קרה הוא הצליח העצם והשריר התאחו אבל העור לא הכל פתוח אין זמן מיקה החלה לשים נשקים על גופה ויוני לובש מגנים ושם גם הוא חגורת נשק הם לא שולחים את ליאו לבד לקרב הזה, ליאו יכל טיפה ללכת על רגלו אבל זה כאב מיקה אמרה לו תמשיך תלך למרות הכאב אחרת הוא יבגוד בך . היא הייתה רצינית כאילו עומד ליפול על ביתם קסאם והם חייבים לברוח מיקה ,ליאו ויוני יוצאים מיקה לא יכולה להשתגר . הם הולכים להרה למרות הסכנה הגלויה לשני הצדדים הרה עוזרת להם ומבקשת מהם להיזהר מיקה היא בכל זאת הנכדה שלה היות ואביה ארס הוא בנה . והיא כמובן דואגת ליוני וליאו למרות שהיא בטוחה ששלושתם יסתדרו עדיין יש פחד בקולה של הרה כשהיא אומרת להם להיזהר ומשגרת אותם אל החוף .

פרק 44- הקרב חלק ב'-הסתננות
ש'ה מבקשת מבת הים שלא תאכזב אותה היא קופצת לים והופכת להיות כבת ים אבל היא לא יכולה שכולם יראו כמו פוסידון גם ש'ה ידעה להחליף מראה ופרצוף אבל זאת הייתה הפעם הראשונה שלה להחליף פרצוף ומראה בים שיערה הפך חום בהיר וגלי עיניה לכחולות וזנבה לוורוד כמו כל שאר הפעמים היא החליפה פרצוף והחלה בדרכה. היא הייתה ככולם ולא היה לשומרים העוברים ומחכים לבואה כלום לומר לה חוץ מאחד שבא אליה וביקש ממנה להתרחק כי מסוכן להישאר באזור שש'ה הנמלטת מסוכנת יכולה לבוא בכל רגע השתיים עדיין היו שם וצחקו על השומר, לא לפני שהן העירו לה על כך שהיא יכלה ולא הרגה את זאוס, עוד הערה סוף כל סוף את מקשיבה ,עכשיו מה עבר לך בראש שבמקום להרוג אותו עצבנת אותו!? ועוד אחת מה עבר עליך מצפון? ממתי את חושבת לפני שאת עושה את המשעה ,אם חושבים מרגישים אם מרגישים חלשים אם חלשים מתים! כמו תמיד ש'ה התעלמה מהן והמשיכה בדרכה . היא נכנסה לארמון בלי בעיה כל מי שצריך את עזרתו ועצתו של פוסידון מתקבל בברכה . זה יכול להיחשב נחמד מצידו רק שעכשיו כל מי שנכנס מקבל אזהרה מידי שומרי הארמון אם תכנסי לא תראי את כל הפאר של פוסידון הוא במצב רגיש ועליכם להבין ולבוא בלי פחד ולא להעיר הערות . המשפט לא להעיר הערות היה גם לפני בני ים לא יכולים להמרות את פיו או אם לחלופין לבקש בקשה מפוסידון והוא יכעס אליה אז הוא יכניס את המבקר לכלא ליום במקסימום כי מבין שלושת האלים ניראה שפוסידון הוא החלש ביותר. ש'ה חיכתה בתור היא לא צריכה לעורר תשומת לב .

פרק 45-הקרב חלק ב' -אסור להיות ביחד
השלושה הגיעו אל החוף ליאו קפץ למים ומיקה הוציאה מכיסה שני אלמוגים זוהרים היא הכניסה אחד לפה ובלעה ונתנה את השני ליוני גם הוא עשה כמוה הם קפצו למים ושלושתם החלו לשחות מיקה הסבירה לליאו שאלה אלמוגי מים קסומים הם נותנים לאנשים את הדרך לנשום מתחת למים , השלושה לא לקחו רובים של בני אדם הם לא יעבדו במים לרוב אלו היו כל מיני סכינים ועוד רובה גדול שהיה למיקה כנראה שהוא טוב במים. ליאו סימן להם לאן ללכת מיקה סיפרה לו כל מה שידעה מהרה על הקשר והוא השתמש בידע הזה הוא הרגיש את הקרבה אליה אבל לרוע מזלו גם ש'ה הרגישה את הקרבה היא הסתכלה לאחור וראתה אותו ועוד שניים שהיא לא מכירה , השתיים התיכו בה לברוח הן צעקו זאוס עדיין ירדוף אחריה גם עם היא כרתה לו את היד היא יצאה מהתור ליאו שם לב וזה הפך למרדף אבל הוא נפסק מהר . מיקה עצרה בעד ליאו הוא לא יכול להסתובב ולרוץ כשיש לו מודעת נמלט הוא חייב להיות זהיר הם הסתתרו מתחת לשוניות האלמוגים ושחו בהם יוני עזר בעניין ההתגנבות הם היו צריכים להיכנס לארמון ויוני יותר ממיקה וכמובן יותר מליאו יודע לפרוץ מנעולים וכישופי הגנה בלי שום קסמים קיצר הוא היה מומחה בפריצה . הם הסתתרו באחד המסדרונות שהיו החשוכים ביותר ומאובקים כאילו הם לא חיים במים הארמון של פוסידון מפואר עם נברשות ענקיות כמו וילה על הקרקע תמונות של פוסידון ושל משפחתו המפוארת , כס מלכות שניראה שמתאים בדיוק לפוסידון , אלפי כלי שיש שמזכירים את האולימפוס וריצפה שחלקה עשוי זהב טהור וחלקה השני כסף . אבל הם לא יכולים להתפאר מהנוף הם צריכים להיות מוכנים אין זמן לשבת ולחכות שיתפסו אותם. ליאו עוצם עיניים ומוצא את ש'ה חוזרת לתור היא מתנהלת בצורה סודית ונראה שאף אחד לא חושד בה. ליאו מספר למיקה שאיפשהו למעלה נימצא אביה של ש'ה כלוא . מיקה בהתחלה לא רצתה לעזוב את ליאו לבדו בזמן שהם יחפשו איפה מוחזק אביה של ש'ה אבל ליאו שכנע אותה בכך שאמר אני בסופו של דבר אלחם לבד אני לפחות רוצה לדעת שסטן בסדר אני אעקוב אחריי ש'ה ואתם תחפשו את סטן . מיקה הסכימה אבל בתנאי שיוני יישאר שם היא מסוגלת לדאוג לעצמה אבל היא יודעת שלמרות האימונים הוא לא מיומן בלחימה אלא בדרגת נמוכה והוא חייב הגנה . הם התפצלו ליאו אחריי כמה וויכוחים שיוני יישאר אתו והיא תלך לחפש את סטן . ליאו לא היה זקוק לקביים במים הוא הצליח לרפא את רוב הפציעה אבל לא את כולה הוא עדיין סבל מכאב אבל זה לא עניין אותו . ליאו ויוני הלכו באזור שבוא ליאו ראה את ש'ה הם הסתתרו באזור החשוך כדי שהשומרים לא יראו אותם . הם בזווית שבא הם יוכלו להגיע לחדר של פוסידון בזמן שבוא ש'ה תגיע כי שברגע שש'ה תיכנס לחדר של פוסידון הם יוכלו לצאת מהמחבוא ולהילחם . יוני אמר לליאו לומר לו ברגע שהיא נכנסת והוא כבר יראה לו את הדרך לחדרו של פוסידון המקום בו הם היו השקיף לחדר . אותו מסדרון חשוך שלא תרכו לבדוק אם יש מסתננים בו למסדרון יש דלת שממנה אפשר לראות את פוסידון אבל על הדלת יש שומרים , יוני כבר מתחיל לחשוב בראשו איך ומה יעשה ברגע ההוא הוא יודע להילחם אבל בניגוד לשומרים הוא בן אדם ויש להם יתרון בכך שזה המגרש הביתי שלהם הים , וכמובן הם מיומנים בסביבה שלהם כבני ים אבל יוני יודע מה הוא צריך לעשות רואים את זה על פרצופו הוא הסתכל לכיוון החדר במשך כמה דקות עד שליאו נתן את הסימן .

פרק 46- הקרב חלק ג'
הוא אמר לו היא נכנסת , יוני הינהן בראשו להבנה הוא הסתכל עליו ואמר כשהיא נכנסת על תתנפל היא מרגישה בכך אסור שסתם תבוא רק אם היא בסכנה ממשית או שזאוס מופיע אתה נכנס . ליאו הבין והינהן בראשו להבנה . ש'ה נכנסת ומכוונת ידה אל לכיוון הדלת עליה שומרים החיילים ומטילה כישוף על החיילים הם נרדמים ונופלים על ריצפת הכסף היא משנה פרצוף וחוזרת לגופה ולמראה שלה היא רואה את פוסידון עוד הערה זה הזמן שלך קדימה תהרגי אותו .הוא מופתע אבל קם עורו כחול פרצופו כועס אבל חסר תקווה הוא בעל זנב כבן ים אבל גדול יותר , וזוהר בזוהר האלים קם ומרים את קלשונו , הוא לא מזיז את פיו ולא מוציא מילה הוא רק מכוון את קלשונו אל ש'ה והיא שולפת את החלק הרביעי מולו ומתקרבת זה ניראה שמה שקורה נמשך נצח היא מפספסת הוא מתחמק מהפגיעה שלה עם החלק הרביעי . פוסידון מוציא אור חזק ככדור מתוך תותח לכיוונה של ש'ה היא מתחמקת ורצה לכיוונו היא שנייה ומלהרוג אותו אבל אז הוא נעלם ומופיעים שני אבות את אביה האמיתי ואביה המזויף פוסידון שניהם נראים פצועים ואחד בזכות כישוף נושם במים ש'ה לא יכולה פשוט להרוג את שניהם כמו שהשתיים אמרו לה היא צריכה להחליט אבל אין לה הרבה זמן זאוס חזר כועס יותר הוא זרק מולה את הברק שלו ופגע בקצה זנבה ירד קצת דם אבל הוא לא הספיק לזרוק עוד אחד כשליאו נכנס ,מיקה לא מספיקה לחזור לפני שהוא רץ לתוך הקרב היא נלחמת בשניים וזאוס מסתובב ומגלה שליאו מאחוריו הוא תופס בידו האחת את ליאו וקורא לה את חושבת שהוא ישרוד אם את תמותי? היא מסתכל לאחור ושולחת זרם מים חזק לכיוון זאוס אך מחטיאה, זאוס חונק את ליאו מבטו של זאוס כמבט של פסיכופט מלא בשנאה וכעס כלפי ש'ה . ליאו כמעט לא נושם אבל ידיו פנויות הוא עושה שריטה קטנה בידו של זאוס עם אחת הסכינים שהיו בחגורת הנשק שלו ובכך משתחרר אבל זאוס לא מוותר הוא זורק עוד ברק ועוד אחת כשמיקה מופיעה ואומרת לו לא היום ,אתה הולך ליפול היום ! מיקה יורה ברובה בזאוס ופוגעת בו אך לא נראה שזה משפיע עליו . זאוס בכעס עונה לה איך את מעזה את הנכדה שלי! את אמורה לעשות כמו אביך, להקשיב לי ! הוא תופס בידה בחוזק וזורק אותה לאחור היא נפצעת מאחת הקירות עליה היא נזרקת ומאבדת הכרה זו הייתה מהירות חזקה מידי בה היא נזרקה יוני רץ לעברה הוא מקלל בליבו את זאוס ובא לקחת את מיקה וללכת זה מסוכן מידי. ש'ה מנסה לא להסתכל לאחור לא לליאו ולא למיקה היא מנסה להבין מי מהשניים הם אביה ,תוך כדי שזאוס מנסה לפגוע בה ליאו נלחם בו ככל יכולתו אבל הוא לא ברמת הלחימה של זאוס והוא לא מצליח לעצור בעדו . והוא תופס אותו מחדש וזורק את חגורת הנשק ממנו וקורא לה אבל היא מנסה להתעלם ממנו כשהיא לא מצליחה להתרכז היא עוצרת את כולם הזמן נעצר אפילו ליאו היא פותחת את הזמן כלפי שני הסטן גם האמיתי גם המזויף ושואלת אותם שאלה אני מסוגלת להרוג אותך? היא פנתה לשניהם כאחד הראשון ענה בלי לחשוב לא , אני אבא שלך את אוהבת אותי! הוא ניסה לחייך אליה ופנייה כלפי השני והוא עונה אני … קשה לומר… אבל …את… אני תמיד אוהב אותך כביתי אבל אני יודע שמסוגלת להרוג אותי . הזמן ניגמר היא יודעת מי המזויף אבל כולם חזרו והזמן החל מחדש להמשיך זאוס זרק את ליאו והרביץ לו היא לא יכלה להתעלם עוד הוא פוגע בו והיא מחליטה ולבוא לעזור לליאו היא לא רוצה שהוא ימות היא אוהבת אותו היא הסתכלה לאחור וראתה אותו המצב ניראה לא אמיתי היא רצה לעזרתו אבל אז כל כך הרבה דברים קורים עכשיו והיא חייבת לעשות לבחור בין הדברים ,היא חייבת לבחור מה לעשות או הנקמה שלה או ליאו עוד הערה קדימה לא תהיה לך עוד הזדמנות תעזבי אותו ותהרגי את פוסידון היא הסתכלה לכיוונו והרגל שלו הייתה פצועה הוא מקבל מכות מזאוס עוד הערה קדימה תהרגי את שניהם גם את סטן גם את פוסידון והפחד והדאגה לליאו חונק אותה היא מתנגדת לשתיים ,ליבה דופק והיא בוחרת בליאו אך ברגע הזה ליבה דפק ופוסידון ניצל את הזדמנות לפגוע בה, פוסידון פוגע בה בבטן בפציעה שהייתה לה עוד קודם מזאוס רק שהיא עמוקה יותר הקלשון חצה מגבה עד לבטנה והיא נופלת ברגע אחד של חוסר תשומת לב הוא פגע בה אם הקלשון ולפני שהיא נופלת בגסיסה היא אומרת לו אם אני נופלת אתה נופל איתי היא שולפת את החלק הרביעי ופוגעת ישר בליבו של פוסידון ושניהם נופלים לגסיסה שינהם על ערס תווי סטן רץ אליה פצוע כולו אבל הכאב לא משנה כלום כשהוא רואה את ביתו מדממת הוא מתחנן עליה שתחייה יוצאות לו דמעות הוא מרים אותה ולא אכפת לו בכלל שהדם שלה מכתים אותו הוא רק יושב ומתחנן אליה תחיי , בבקשה תחיי, וזאוס מפסיק להרביץ לליאו הוא כבר שבר לו את האף עשה לו פנסים בעיניים וליאו כבר מדממם מהפה .זאוס עוזב אותו הוא בא לאחיו ואומר לסטן מגיע לה המוות הזה ,היא לא מתה ליאו קורא בקול הוא למאמין שככה היא תמות אם בכלל הרי היא בת אלמוות כמותו והוא לא ייתן לה למות ,אבל ליאו מרגיש את הכאב שהיא חשה הוא בא לרפא אותה הוא רץ וזאוס כולא את שניהם בכלוב שיצר עכשיו בים את מיקה, יוני וסטן בכלוב שני שיצר הוא כעס על כולם והחליט לכלוא אותם פה בארמון מולו הוא רוצה לראות את ש'ה גוססת ומתה ולתת לעצמו את התענוג להרוג את ליאו . יוני עסוק במיקה הוא אוחז בה חזק היא פצועה ומעולפת והוא לא יכול לעשות דבר עכשיו הוא יודע שזאוס צופה והוא לא ייתן לו רגע לברוח לעזור לה הוא הפך לחסר רחמים אפילו כלפי משפחתו הוא שמח ולא הזיל דמעה למראה אחיו המת . יוני מקלל את זאוס ככל נשמתו . ליאו מסתכל עליה בעצב ומחזיק בידה ואומר את לא תמותי ! ליאו אומר את זה ומנסה להראות לה עוד תקווה וממשיך לומר , אני מבטיח , את לא תמותי הוא אוחז בידה היא מדממת ובגלל שפוסידון פגע בה שליבה פעם היא יכולה למות ליאו משתמש במתנה שלו ומנסה בכל כוחו להפסיק את הדימום . זאוס בטוח כל כך בניצחונו שהוא אומר תן לה למות בסבל שמגיע לה היא עשתה דברים רעים היא הרגה אל גנבה ממאות שיתפה פעולה עם מדוזה ליאו הסתכל על זאוס ואמר הדבר היחיד שגרם לה להפוך לשודדת הימים לאבד את כל מה שהיה לה היה אתם והדבר היחיד שהפריע לכם בה היה שהיא נולדה ! היא רק נולדה ואתם רק רציתם שהיא תמות אז למה זה מגיע לה כי היא נולדה כי אתה ופוסידון וזאוס רבין כמו שלושה ילדים קטנים בגן , מחלקים את העולם לשניים כאילו האנשים הם כלי משחק לא לה מגיע הסבל אלה לך ליאו היה רציני כמו שלא היה מעולם אבל זאוס המשיך ואמר היא תמות ולא אתה ולא אף אחד ישנה את זה ואחר כך תבין מה יקרה לך אתה תצפה במותה ואז יגיע תורך . ליאו רק בכה וניסה לרפא אותה לא התייחס יותר אל זאוס בכלל הוא אמר לה על תעצמי עיניים , בבקשה קולו רועד ומתחנן היא אוחזת חזק בידו ואומרת קח את הברק היא מושיטה לו אותו וממשיכה ותעשה את זה אתה מסוגל יש לך דקה הוא לא מוכן לעזוב את ש'ה, הוא אמר לה את חשובה יותר מלהרוג את זאוס אני לא מוכן להקריב אותך למען מותו הוא לא רצה בכלל לעזוב אותה ליבה דפק הוא שמע את זה והרגיש כאילו כל דפיקה היא האחרונה והיא חזרה על זה שוב דקה רק דקה אני והזמן … רק דקה היא דיממה למוות והכאב שיתק אותה היא ניסתה לקום והצליחה מעט המוות לא חזק כמוה היא לא מוותרת היא מנשקת אותו והוא אותה היא נותנת לו חיבוק ונופלת . ש'ה נופלת על קרקע הכלוב זאוס נעצר ליאו הבין …"דקה רק דקה" היא עצרה את הזמן רק בשבילו אבל רק לדקה ש'ה חלשה גוססת . הוא מחזיק בברק פותח אתו את שני הכלובים ושואל מה לעשות ? להרוג? זאת לא הדרך גם אם כולם חושבים שזאת כן , אין זמן הוא מתקרב לזאוס ושומע קול ש'ה חצי תקועה בזמן והיא שלחה לו מסר תסתכל על הברק ותחשוב על העונש הברק כבר יעשה את השאר הוא שמע את הקול הוא הבין שש'ה שיקרה לו היא עדיין זזה הוא הסתובב לפניה בא לחזור אליה אבל והיא ביקשה ממנו שיעשה את זה הוא לא רצה להרוג ואמר עונש גדול לאל גדול מה שמגיע לו שיקבל הוא דיבר אל הברק ופתאום הוא זהר כאילו לברק אישיות משלו . ליאו כיוון את הברק לזאוס ואור גדול הברק פגע בזאוס אך לא הרג אותו. נגמרה הדקה זאוס שוב זז אבל משהו קורה לזאוס פניו הופכות זקנות עורו החלק כמו של תינוק מתחיל להתקמט הוא מנסה להבין מה קורה לו הוא מסתכל על ידיו ורואה עור האלים הזוהר נעלם מגופו הוא הופך לאנושי הוא צועק קללה אבל היותו הופך לבן אדם הוא לא יכול לנשום במים זאוס טובע הוא מנסה לשחות למעלה אל האוויר אבל ידו לא מצליחה לשאת אותו גופו מזדקן כבן 100 שנה וגוף האדם שלו לא יכול להחזיק את נשמתו חיה וקיימת בגלל שגוף האדם לא יכול להשאיר את הנשמה המבוגרת שלו הרי זאוס כבן יותר ממיליוני שנים וגופו קורס גם ידו האחת נופלת כמתה והוא נחנק מהמים אשר נכנסו לריאותיו הוא נופל ומת משלוש דברים , טביעה ,זקנה ובגללו זאוס עשה דברים רעים וזה העונש המגיע לו . ש'ה גם היא עוצמת עיניים אבל ליאו לא מוכן לוותר עליה הוא עוצם עיניו מחזיק בבטנה הפצועה ומתחיל לרפא כאילו ידע לעשות זאת מימים עברו אבל לא המתנה שקיבלו אמורה להיות לשעת חירום וזוהי השעה ליאו עושה שוב ושוב מרפא פה יוצר שם ממש אומנות דם נפסק חלקים מבפנים הוא יוצר מחדש היא לא מתה היא בין המוות לחיים והוא מושך אותה אל החיים לא מפסיק לא מוותר עד שהוא ישמע את קולה עד שהוא לא ירגיש שהיא לא גוססת יותר הם נשארים בים אבל יוני מוציא את מיקה ,הים לא יעזור לה להחלים מפציעה יוני שומר את מיקה לצידו ומחכה לש'ה ולליאו על החוף שעה עברה אולי היא באמת מתה?, לא ! הוא מסיר מעצמו כל מחשבה שלילית כל מחשבה שאומרת לו שהיא מתה הוא משתיק את המחשבות וממשיך לעשות ריפוי לש'ה . עברו כשעתיים והיא עדיין רדומה עד שהוא רואה ידה זזה היא חיה הוא הצליח היא חלשה אבל חיה ועכשיו הוא גם שומע אותה היא אומרת אני אוהבת אותך אבל אולי כדי שתנגב את הדמעות אתה במים ויש לי טעם מלוח בפה היא צחקה כמובן ואז ועצמה עיניים ,ליאו הפעם הוא הרגיש טוב יותר היא חזרה לחיים חלשה מתמיד אבל חזרה השתיים גם אבל היא החלה לאהוב אותן כשהיא קמה על זנבה , אחת משתיים אמרה התגעגעת ? והיא חייכה ואמרה להן כן ברור שהתגעגעתי היא נישקה את ליאו ונראה שהשתיים איבדו קצת מיצר הרצחני שלהן , סטן חיבק את ש'ה והיא עכשיו בהסתכלות על פניו מבינה כי חלומה בו היא הורגת אותו היה חיזיון שלה ולא רצון שטמון בה.

פרק 47- הסוף?
השתיים גם מתאוששות למרות שאחריי שהם הלכו כולם אל הקרקע הן חזרו לטבען לבקש את מותו של אביה אבל היא התעלמה היא לא רצתה לחשוב על כלום היא הבינה משהו, היא וליאו תמיד יהיו חזקים ביחיד , כשיצאו כולם מהמים ש'ה התעקשה ללכת בעצמה למרות הכאב היא אומנם גילתה משהו חדש אבל העקשנות נשארה אצלה וגם השם שלה ליאו שאל אותה במחשבות מה שמה אבל היא קטלה אותו ניראה שהיא מנסה לחזור לעצמה. מבדיקת פציעות נראה שרק יוני יצא מזה בלי פגע . לקח איזו שעה ש'ה בקושי עומדת על שתי רגליים אבל יחסית למישהי שתקעו לה קלשון בגב היא בסדר ואחריי השעה הזאתי היא הניפה בידה והחזיקה בליאו הוא חשב על המקום והיא העבירה אותם ,ש'ה התאפסה על עצמה ,והעבירה את כולם לפגוש את הרה כמו שרצו ,הם הגיעו לפגוש את הרה להודות לה על עזרתה וליאו אפילו הציע שהיא תחזור למקומה באולימפוס בתור המלכה אבל היא לא הייתה בפרצוף נלהב כשהם הגיעו היא הסתכלה על כדור בדולח שקוף היה שם בחלק אחד קרב גדול מלא אנשים נלחמים ובחציו השני אלפים חוגגים הרה הסתכלה עליהם במבט עצוב עם חיוך קל למראה הצלחה אבל החיוך ירד והיא אמרה האלים יודעים הגבולות נחצו זה מתחיל . הם הרגו את פוסידון וזאוס זה נגמר ,לא? אז זהו שלא שזה היה רק הקרב ועכשיו הגיעה המלחמה הם לא הבינו מה משמעות הדבר רק האדס חסר ושלושת האלים יחוסלו והקרב בין השלושה יעלם או לפחות זה מה שהיה אמור להיות אבל הרה ידעה משהו שהם לא היא לא גילתה להם מה יקרה לגמרי לעולם אחריי לכתם של זאוס ופוסידון לרוע מזלם השמועה על מותם מתפשטת מהר כמו אש בשדה קוצים והעולם רק הרה יודעת מה הולך להתחולל והיא עומדת לספר להם אז מה בעצם יקרה?, ש'ה בעצמה עדיין מנסה לעכל לרוע מזלה מאז שהשתיים חזרו אחריי שהיא התעוררה היא חזרה ישירות לעצמה אבל היא חייבת להתאפס לגמרי אם זה היה רק הקרב היא חייבת להיות מוכנה למלחמה .ייתכן שהשתיים לא יצאו ממנה בחיים אבל היא לא תיתן לזה לעצור אותה.

פרק 48-קרדיט
לא כולם יכולים להבין את הדמות וככה קישרתי אותה אלי לא כולם יבינו אותי ואני לא תמיד גם מנסה אבל אנשים יראו כמה ש'ה חזקה הספר השני יהיה דומה אבל שונה ואני מקווה שאהבתם את הספר הזה ושתמליצו לחברים אני רוצה לתת קרדיט למי שעזר לי לפתור בעיות או לכתוב החלטות חשובות של הדמויות מי שעזרו לי הן חברות טובות בגילי אני בכיתה יא אז קרדיט ל- נוגה קורנפלד , הילי בנאי וענבר ניצן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך