נטלי16
ספירי ודנה זה לכןןן!!!!!! ♥

שומר הסף…10

נטלי16 08/04/2013 967 צפיות 12 תגובות
ספירי ודנה זה לכןןן!!!!!! ♥

מאיה לקחה את תיקה ויצאה מהבית , לב הוביל אותה לג'יפ ומאיה עצרה את נשימתה כאשר פתח לה את הדלת , "די עם הקטע הזה " אמרה
. לב חייך בינו ובין עצמו וסימן לסוכנים שהכול כשורה .
"עכשיו אתה מוכן להסביר לי מה הטירוף הזה פתאום ? " שאלה .
"את תראי " אמר רציני .
מאיה חגרה והביטה רוב הנסיעה מהחלון , רטט הפלאפון שלה החשיד את שניהם , היא הוציאה אותו מהתיק 'יסמין' אמרה בקול , לב הנהן והיא ענתה .
"היי " ,
"היי בובה , איך את ? " שאלה יסמין ,
"אני בסדר , האמת שיצאתי קצת לנשום אויר " אמרה מאיה והביטה בלב .
לב החזיר לה מבט בוחן ומאיה הסיטה את עיניה .
"מה לאן ? , אופיר או לב יודעים שיצאת? " שאלה לחוצה .
מאיה חייכה והחזירה את מבטה ללב , היא הבחינה בו מחייך בחיוך ניצחון .
"האמת שכן הודעתי להם שאני חייבת להסתובב קצת אז עליתי על אוטובוס ואני נוסעת לים או משהו נראה כבר " אמרה רגועה ,
"בבקשה אל תדאגי אני דיי בטוחה ששני מושבים מאחורי יושב סוכן , הוא לא הפסיק להסתכל עליי " סיימה .
"טוב בסדר , אבל אני מתקשרת כל שעה לשאול מה את עושה! . בבקשה תיזהרי מאיה " אמרה יסמין .
"אתה גרמת לי לשקר לחברה הכי טובה שלי " אמרה .
"אני אחיה עם זה " ענה בקור .
מאיה לכסנה אליו מבט וחשבה לעצמה האם הוא כזה קר גם מחוץ לזמן עבודתו.
"תחנה ראשונה " אמר והחנה את האוטו , מאיה הביטה מהחלון וראתה שמורת טבע ,
"מפל ? " שאלה את עצמה,
"צאי לי מהאוטו מאיה " העיר . הם נכנסו ללא תור וללא תשלום אל השמורה ומאיה נרגשה לנוכח הטבע . "זה מדהים " לחשה , לעיניה הופיע מפל מים ארוך שסביבו עצים גדולים וירוקים , על חלק מהעצים ישבו חיות כהות שמאיה לא הצליחה להבחין מה הן בדיוק.
"תיראי " אמר לב והצביע על תייר , על ראש התייר היה כובע שקוף מסוים החליט לחטוף לו . מאיה חייכה לנוכח הדיוק של הקוף והמשיכה לטייל בין העצים והנחל . לב ניסה לשתף עם מאיה פעולה והחל לעלות נושאים לשיחה . בכל פעם בהביטה בו לב , התפלל שלא תוריד את עיניה , הוא אהב להביט בעיניה הודה בינו לבין עצמו . לאחר מכן הם נסעו לים ומאיה הורידה את נעליה .
"אני אוהבת את החול " אמרה , לב הביט בחול בהתרסה והעדיף להישאר עם הנעליים .
"ואחרי כל זה… " החלה לומר , לב המשיך להתהלך על החוף והיה מרוכז בסביבה "לב למה עשית את כל זה ? " שאלה , הוא שתק מס' רגעים וכשחשבה שלא יענה ענה , "הרגשת חנוקה, המבט שלך בעיקר ייסר אותי . ההרגשה הזאת שאת מרגישה כלואה וחסרת יכולת לחופש – אני מניח שזה מה ששיגע אותי " הודה .
מאיה הרימה את עיניה לעיניו ובאמת האמינה לכל מילה שלו.
"זה מדהים באמת נרגעתי , אני באמת חייבת לך " אמרה מרוגשת מול הים .
"תזכרי את זה לפעם הבאה שאת עצבנית " אמר . באותו רגע מאיה רצתה לאחוז בידו ולהחזיק אותה שם עד שיימאס לה , אך היא הבחינה עד כמה הוא דרוך ומוכן להגן עליה במפני משהו לא קיים לכן לא רצתה להחלישו . כשחזרו אל האוטו ניערה מאיה את רגליה וחזרה לשבת . לפני שהתניע את האוטו משכה מאיה את ידו עד שצומת ליבו הופנתה אליה , "תודה! " אמרה שוב , לב הביט בעיניה ואז בשפתיה . שניהם התקרבו אחד אל השני ולב היה הראשון לנשק .
מאיה עצמה את עיניה והתמכרה לנשיקה , הוא היה עדין כלפיה ללא דרישות , מאיה התמסרה לנשיקה ולב משך אותה אליו , היא הגביהה את עצמה למולו ונשענה עליו . לאחר שהבינה שהגבול קרוב ניסתה מאיה להתנתק ממנו , "אלוהים ! " אמרה מאיה מתנשפת , היא חזרה למקומה ועצמה את עיניה .
לב הדליק את המנוע וניסה להתרכז בנסיעה . כל הנסיעה שניהם שתקו , הם הרגישו שאין עוד מה לומר. בכניסה לעיר מאיה הרימה את ידה אל צווארו של לב והעבירה את ציפורניה בעדינות , לב סובב את ראשו ונישק את כף ידה . מאיה עצמה את עיניה ונרגעה , הוא הביט בה לרגע ושינה את דעתו , "טוב שינוי בתוכניות " אמר , מאיה פקחה את עיניה והבחינה שפונה לשכונה אחרת ,
"לב הכול בסדר ? " שאלה , "לא " אמר . הוא החנה את הרכב מתחת לבניין לופתים מפואר . הוא יצא מהרכב ומאיה פתחה את הדלת , הוא משך את ידה ,
"רגע הנעליים שלי " אמרה .
"אחר כך " אמר ומשך אותה אחריו .
"הבית שלך ? " שאלה , לב הנהן ועלה במדרגות .
מאיה שילבה את ידה בידו והביטה בו בהערכה . הוא סמך עליה הבינה , ממה שהספיקה להכיר בו הבינה מאיה שאינו מדבר על עצמו כלל , אבל היא הצליחה להיכנס לו ללב אם הביא אותה לכאן.
ליד דלת ביתו נאחז במאיה והחל מנשק אותה באגרסיביות .
מאיה נענתה לו וחיבקה את צווארו , הוא טרק מאחוריו את הדלת והרים אותה לחדר השינה . היא משכה ממנו את חולצתו והוא את שלה .
"לב " אמרה מאיה מנסה לדבר , הוא הרים את עיניו לשלה בשאלה .
לב חייך אליה "שלם עם הצעד מאי " ענה. מאיה לא הצליחה להבין איך הוא מצליח לכבוש אותה כך .
הוא הרגיש מכור אליה הוא רצה כל שנייה ושנייה לנשק אותה , להיות איתה .
לאחר שעה מאיה פקחה את עיניה בבהלה . " מה השעה ? " שאלה לחוצה .
לב הביט בשעון "יש עוד קצת זמן " ענה רגוע . "איפה הבגדים שלי ? " שאלה מעורפלת ,
"כאן איפה שהוא . היי תסתכלי אליי " ביקש , מאיה הסתובבה להביט בו , נשימתה נעתקה כאשר הביטה בו , מבטו החודר הרג אותה , הוא הביט בה ברוגע ומאיה נרגעה לנוכח .
לאחר נשיקה ממושכת מאיה חייכה חיוך ביישני , "אני צמאה " לחשה כנגד פיו , לב השמיע אנחה וקם .
היא התלבשה וסרקה את חדרו , ואז יצאה אל הסלון והביטה מסביבה , הבית היה מצויד בכל דבר חדיש הקיים , עיניה נמשכו אל תמונה שהונחה ליד הטלוויזיה היא הרימה את התמונה , ליד לב עמדה בחורה צעירה ויפת תואר , שניהם חובקו על ידי הוריהם שיערה מאיה , אימו בעלת שיער בצבע זהב כשל אחותו , פניו של אביו היו כפני לב רק של לב היו צעירות יותר . "אז זהו ראית הכול " אמר לב ונתן לה בקבוק מים ,
"אתה ואבא שלך כל כך דומים " אמרה במבוכה .
"אני מניח " אמר מסכים . לב הביט במסכים שהונחו על שולחן הפינת אוכל שלו ,
"זה הבניין שלי ? " שאלה מאיה ,
"מה חשבת שאנחנו לא עוקבים אחרי מה שקורה שם ? " שאל מופתע .
"לא ככה " ענתה בהלם .
לב כרך את שיערה סביב ידו והרים את פניה אליה .
"השפתיים שלך … " החל לומר , מאיה הניחה את ידה בעורפו וקירבה את שפתיה .
"עשית פה צעד ענק לב " לחשה מאיה .
לב העביר את שפתיו על לחיה והגיעה למצחה .
"מאיה אנחנו חייבים להפסיק לעשות את זה . לכעוס , להתווכח . אל תתמרדי נגדי אני רק רוצה לשמור עלייך . " כמהופנטת ממאיה הנהנה והתרחקה ממנו .
"תסיע אותי ? " שאלה .
לב לבש חולצה וחיפש את מפתחות הרכב .
לפני שפתחה את דלת ביתו הניח לב יד על הדלת ומאיה הסתובבה אליו , הוא נישק אותה נשיקה ארוכה שנמשכה עד שנשימתם אבדה . "שכחנו מה היה . אספת אותי מהתחנה המרכזית אחרי שביקשתי ממך " אמרה מאיה בהשלמה . היא לא באמת כעסה או התבאסה הבינה מאיה . היא הבינה אותו והשלימה עם העובדה שהסיכוי להיקשר אליו אפסי .

מאיה חזרה לביתה התקלחה והמתינה לבואה של יסמין . בשעה 6 הבחינה שאין סימן ליסמין . היא החלה להתקשר אליה ולא קיבלה מענה לאחר השיחה השלישית מאיה החלה להילחץ …..


תגובות (12)

את חייבת להמשיך , רואה הפעם הספקתי לקרוא :)

08/04/2013 12:20

מקווה שלא נעלבת עלי שלא קראתי את הסיפורים שלך וחשבת ששככתי ממך :/
הראש שלי פשוט בעננים בזמן האחרון ..

08/04/2013 12:21

עאעאעאעאעאעאעאע !!!!!
איזה חמודים! אני מתה עליהם.
אני אוהבת.
זה מושלם. מהמם. מקסים. נוזל לי המוח עכשיו אז אין לי עוד תיאורים…
תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!!
יש לך שתי קוראות קבועות (נכון דנה?) אז את חייבת להמשיך!!
לאב יו 3>

08/04/2013 12:24

דנהה ממש לא נעלבתי ממך!!!!!
עננים זה טוב לפעמים :)
וספירי תודה רבה!!!!!
כמו שבטח אתן רגילות לשמוע ממני אבל תודה לכן!!
בזכותכן אני מפיקה הנאה :)

08/04/2013 12:28

בבקשה (:
ואת מפיקה לי הנאה לקרוא את הסיפור שלך (=

08/04/2013 12:31

יאלה עוד פרק היום , בבקשה ?!

08/04/2013 12:37

תממשייכיי

08/04/2013 13:14

תודההה לכן :)

אמ… מבטיחה לעלות שוב בקרוב חחחחח

09/04/2013 08:32

אני מקווה ששוב בקרוב זה היום נכון ?

09/04/2013 10:31

לא דנוש חחחח
אני צריכה כמה ימים לכתוב …. משתדלת למהר באמת באמת :)

09/04/2013 13:49

זה בסדר, לא כועסים XD
קחי ת'זמן אם את צריכה….

09/04/2013 13:53

:)

10/04/2013 08:32
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך