נטלי16
ואווווווווו הפרק הבא הוא האחרון!
מה אתן חושבים שיקרה....?????? אשמח לשמוע רעיונות :)

שומר הסף…13

נטלי16 25/04/2013 778 צפיות 9 תגובות
ואווווווווו הפרק הבא הוא האחרון!
מה אתן חושבים שיקרה....?????? אשמח לשמוע רעיונות :)

יום ראשון הגיעה ומאיה הרגישה חנוקה מהאבטחה .
בלי להודיע לאף אחד יצאה מאיה מוקדם בבוקר באוטובוס . בהגיעה לדירה נאחז אדם לא מוכר בזרועה , מאיה הסתובבה והבחינה שזה אחד הסוכנים , "מאיה נמצאה , אני חוזר מאיה נמצאה ברגע זה אני נכנס איתה לדירה " אמר .
"מה הם הקפיצו את כל העולם? " שאלה בציניות . "עד כמה הסתבכתי ? " שאלה מאיה .
"בואי נגיד שלב שוקל צעד משמעותי " החל הסוכן לומר . מאיה החלה לפרוק את תיקה כאשר שמעה טריקת דלת .
"אתה משוחרר . תודה " אמר לב וסגר אחרי הסוכן את הדלת .
מאיה המשיכה לקפל את בגדיה לארון כאשר לב דיבר עם אופיר .
"יסמין איתך? " שאל , "כן מאיה בבית . תהיה ערני " אמר ולאחר מכן היה שקט .
"את מתכוונת לצאת לכאן או שאני נכנס לחדר המזורגג הזה? " שאל בכעס .
"אם אני יבקש ממך לעזוב את הדירה , תעשה את זה? " שאלה ,
"לא לפני שאני יירה בך " אמר כועס .
היא חייכה .
כשסיימה לקפל סגרה מאיה את דלת הארון ונבהלה כאשר הדלת נסגרה לבד ולב עמד כועס .
"חכה רגע בוא נדבר על זה " אמרה והתרחקה ממנו .
הוא הרגיש שהוא מסוגל להרוג אותה באותו רגע , אך מבטה הוחלף במשהו רך ומפתה .
"את עושה את זה בכוונה?" שאל מבולבל .
"רק תיהיה בשקט לב " לחשה והתקרבה אליו . היא הורידה את נעליה הגבוהות וראשה הגיעה לכתפיו , "תוריד את זה " לחשה אל תוך אוזנו ולב כמהופנט הניח את אקדחו על שידתה .
היא חיבקה אותו והעבירה את ידיה על עורפו , "רק לפני שלושה ימים תיארת אותי כמישהי לא מושכת ומכוערת . ותראה אותך עכשיו " אמרה וחייכה .
היא התרחקה ממנו בחיוך נקמתי , לב הרגיש כאב עז של נפילה . היא השאירה אותו אבוד ומהופנט והתרחקה ממנו , תשוקתו , כעסו בלבולו השתלטו עליו . "מה את מנסה לעשות ? " שאל .
מאיה חייכה והביטה בו בעיניים חמקמקות . "לגרום לך לסבול " אמרה ולב זיהה ניצוץ פגוע בעיניה , הוא החל מתקרב אליה לאט והיא ניסתה להתחמק כאשר הגיעה לקצה הקיר לב המשיך להתקרב לאט .
"אני שונאת אותך , ומתחרטת על כל דקה שאתה בחיים שלי , אידיוט . קר . בלי רגש…" המשיכה לומר בכל צעד שהתקרב .
"כמו שאמרתי את לא יפה . אבל תקוללי את מושכת אותי , כל פעם שאני רואה אותך אני חושב איך אגרום לך לשכב איתי , איך אני יגרום לך להירדם, אני רוצה אותך . יש לך 3 שניות לענות אם את מסרבת " אמר . הוא חיכה 5 שניות כשלא ענתה הוא נישק אותה ,
לב שכב מעליה ראשו טמון בין צווארה לשיערה , מאיה בהתה בשקט בתקרה והעבירה את ידיה על שרירי גבו החזקים . "מה היו השטויות ההם על אידיוט , ולא מושכת " מלמל בעצלות . "עובדות עלייך" הודיעה בקור . לב הרים בעצלות את ראשו והביט בפניה , "תפסיקי " קבע . היא הפנתה את עיניה לתקרה כאשר הוא נישק אותה ממושכות והתגלגל ממנה .
לב שכב על גבו ועצם את עיניו , היא הסתובבה על צידה הביטה בו . לראשונה הוא נרדם לידה ! . מאיה הבינה שמבחינתו זהו צעד משמעותי, היא סוף סוף רואה אותו ישן . יפה , רגוע פנים מסתוריות . לאחר חצי שעה של מחשבות יסמין סימסה למאיה שהם קפצו לסופר ובעוד 20 דק' תגיע .
"לב " לחשה מאיה , היא נשענה על חזהו ופניה הביטו בפניו . כשלחשה את שמו בפעם השנייה לב פתח עיניו היישר לתוך שלה .
"אני טעיתי " אמר והביט בה . "סוף סוף אתה מודה" חייכה והביטה בו בשאלה .
"את יפה , העיניים שלך , השיער , החיוך השפתיים . הכול יפה בך " אמר וליטף את גבה .
"לב אתה חולה? , להזמין רופא ? " שאלה המומה , היא הייתה בהלם מוידויו .
הוא חייך ידע שהפתיע אותה . אך הוא באמת התכוון לכך .
"יסמין מגיעה עוד 20 דק' . אתה חייב לקום " אמרה מאיה והתרוממה ממנו . היא התיישבה והביטה בו מתלבש , מה קורה לה ? שאלה את עצמה . היא ליוותה אותו בחלוק אל הדלת .
"לא הספקתי לחנוק אותך הבוקר " אמר בקור . מאיה חייכה , הוא התקרב אליה ונשך את עצם לסתה. היא נאנקה "לב! זה כואב " . הוא תפס את פניה ביד אחת ולחץ על עצמות לחיה , "אם תעזי לעשות את זה שוב , אני נשבע לך שאני לא יהסס להכאיב לך " אמר .
מאיה הצמידה לפיו נשיקה עדינה שלאט לאט התפתחה לרעב .
"את שוב עושה את זה . אני חייב ללכת " אמר נישק אותה שוב ויצא מביתה . מאיה חייכה לנוכח בלבולו ונכנסה להתקלח .
בוקר למחרת מאיה ויסמין ניצבו עבודה . מאיה הבחינה בהתנהגות שונה מאוד אצל יסמין ,
"הכול בסדר ?" שאלה אותה מס' פעמים באותו יום . יסמין השיבה שהכל מצוין והמשיכה בעבודתה.
"אני הולכת לקנות פחית , להביא לך משהו? " שאלה יסמין .
"לא תודה " חייכה מאיה והמשיכה בעבודתה . בלי להבחין עברה כמעט חצי שעה . מאיה החלה להילחץ לאור העובדה שיסמין לא חזרה . מאיה דחפה את הפלאפון לכיסה ויצאה לחפש את יסמין , היא שאלה אחיות ורופאים שמכירים אותן . אך אף אחד לא נתקל בה .
הפלאפון של מאיה צלצל , היא הוציאה אותו במהירות ויסמין הופיעה על הצג , "איפה את? " שאלה לחוצה . זאת לא הייתה יסמין , "הפתעה מאיה'לה " אמר


תגובות (9)

את חייבת לעלות את הפרק מחר , חייבת !!!
מה זה הפרק הקצר הזה ? יחסית לפרקים האחרים שלך זה פרק קצר !
את שומעת אותי ? קצר !
זה סיפור מדהים ואם את לא תכתבי את הפרק האחרון במוקדם האפשרי , אני יהרוג אותך
במוקדם האפשרי !

25/04/2013 14:00

ושכתי לומר , כמה זמן לא כתבת ?! מהזה חשבתי זנחת כבר את הסיפור .
אני משועממת בלי הסיפור שלך !

25/04/2013 14:03

אמאא!!!!!!!!
מזה מזה מזה מזה ?!?!?!?1
אני חייבת המשךך מהר!!!!!
מלא זמן עבררר ):

25/04/2013 22:21

צודקות ואני מצטערת על שזנחתי…מבטיחה לעלות היום או מחר את הפרק האחרון… שיהיה די מעניין :)))
שאלה….
הייתן רוצות לקרוא המשך של אנשי החושך… או סיפור חדש לגמרי.. ?

26/04/2013 03:23

אני לא מכירה את אנשי החושך אבל אני חושבת שאני יאהב אותו…
אבל חכי שגם דנה תגיב…
וככה או ככה אני יאהב את הסיפור שתתחילי D:

26/04/2013 04:29

אמ… אנשי החושך זה הסיפור שכתבתי לפני הסיפור הזה…
תקראי אותו אני חושבת שתאהביי :)

26/04/2013 05:00

ברווור שאני רוצה שתמשיכי את אנשי החושך , זואי וצ'אד , לא מזמן קראתי
את הסיפור הזה :P
מחכה לפרק האחרון !!

26/04/2013 08:28

היום או מחר ><
כן … המחר הזה עוד שלוש שעות נגמר :/
נוו מתייי את מעלה ?!
אוווף !

27/04/2013 12:36

מעלה את הפרקק מייד! :)

28/04/2013 12:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך