נטלי16
הייי מצטערת על העיכוב....
בבקשה תגיבו :)

שומר הסף…2

נטלי16 22/02/2013 787 צפיות 2 תגובות
הייי מצטערת על העיכוב....
בבקשה תגיבו :)

יסמין ומאיה הגיעו בבוקר לבית החולים ,
המקום שהן עושות את שנת השירות שלהן .
הן התיישבו במקומותיהן והבחינו במקום הריק של ליז . עיניה של יסמין שוב התמלאו דמעות והיא העלימה אותן כאשר החלה העבודה לזרום .
מאיה הייתה שקועה בלפקסס ניירת לניתוחים ויסמין התרכזה בקביעת תורים כאשר רכזת השירות נכנסה לחדר, היא בירכה לשלום את הבנות ושאלה לשלומן . לאחר שיחת הנימוסים ניגשה הרכזת לעניין . "בנתיים אני לא מכניסה בנות שירות לדירה שלכן . ועוד משהו… " החלה לומר הרכזת .
יסמין הביטה בכניסה לחדר והבחינה בשני הגברים מהלוויה עומדים ומקשיבים בריכוז לשיחה .
"בגלל שאתן באחריות המנהל האזרחי עליכן לדעת ש… , בזמן הקרוב תיקראו לחקירות של המדינה . אין הרבה מה לעשות עם זה פשוט. תגידו את האמת בבקשה " אמרה הרכזת .
מאיה הניחה בכעס את הניירת על השולחן והביטה ברכזת בכעס , "אז את רוצה להגיד לי שבכל פעם שהם ירצו פשוט נעזוב הכול ונבוא איתם?".
"הכול ייחסך ממכן אם תשתפו איתנו פעולה " אמר אופיר בנימוס .
"פשוט תלכו איתם . הם האנשים הכי בטוחים כרגע " אמרה הרכזת בקול מוטרד .
יסמין ומאיה הביטו אחת בשנייה ולב הבחין בכך , המבטים שלהן שידרו לרגע פחד .
רטט הפלאפון הוציא אותו ממחשבותיו .
"בנות ברשותכן , צריך לזוז " אמר לב בקול קר . "זה מגוחך לגמרי " אמרה יסמין בכעס , היא תלתה את תיקה על כתפה באלכסון בדיוק כמו מאיה , והן יצאו יחדיו . אופיר יצא לפניהן ולב יצא אחריהן , "ממש חיים בסרט " אמרה יסמין בציניות ונכנסה לרכב ואחריה מאיה . מאיה הייתה ערנית לסביבה והבחינה שרק אחד משני החוקרים עלה לרכב , הם ישבו בג'יפ שחור עם חלונות אטומים .
"גוד ! זה מרגיש כמו בסרט " אמרה יסמין בציניות .
נהג הג'יפ לא היה מוכר היא הבחינה , בזמן הנסיעה סובבה מאיה את ראשה אל החלון האחורי "זה הבחור השני על האופנוע " אמרה יסמין . "פשוט הגזמה " אמרה מאיה בכעס . באמצע הנסיעה אופיר עצר את הרכב ונכנס לשבת לידן מאחורה . "אני מצטער אבל אתן חייבות לקשור את זה סביב העיניים " אמר ברצינות .
"אתם עוברים את הגבול " אמרה יסמין כועסת , היא חטפה ממנו את הסרטים ומאיה קשרה לה ראשונה את העניים , לאחר מכן בקושי אך הצליחה לבסוף קשרה יסמין למאיה את העניים . "בואו נזדרז בבקשה!" . אופיר יצא מהרכב וסימן ללב על האופנוע שהכול בסדר .
"בנות אתן יכולות להוריד את הכיסוי הגענו " אמר אופיר . מאיה ויסמין הורידו את המטפחות ויצאו מהאוטו . מאיה ויסמין חקרו את סביבתן ולהפתעתן הן לא זיהו את המקום . לב ואופיר הכניסו אותן לבניין מאובטח מלא באנשים , עד שהגיעו לחדר שקט .
"משהו לשתות ? " שאל אופיר . "אנחנו עדיין מחכות להסבר . לא הצגתם את עצמכם , ומטעם מי אתם " אמרה מאיה כועסת .
"אני לב , וזה אופיר . אנחנו מייצגים את המדינה " אמר לב והביט ישירות בעיניה .
עיניהם של מאיה ולב נקשרו לשנייה ואז מאיה ניתקה את הקשר .
"אתן כאן כי כמו שאתן יודעות זו לא בדיוק הייתה תאונה " אמר אופיר והביט בכתבה שהייתה תלויה על הקיר הקודר .
יסמין שפשפה את סנטרה הכואב , והביטה במאיה . באותו רגע לב זיהה את הלחץ של יסמין ומצא את הפריצה שכל כך קיווה למצוא. "בואו נתחיל לאט לאט . ספרו לנו קצת על ליז . איפה הכרתן , כמה זמן גרתן יחד " אמר לב .
מאיה נשמה עמוק והחליטה להראות יציבות שולטת . "הכרנו לפני שנה וקצת . שובצנו שלושתנו לאותה דירה , כמובן שבדירה שהו אז עוד 3 בנות . לפני 3 חודשים הבנות סיימו את שנת השירות השנייה שלהן אז הן עזבו . אנחנו אמורות לסיים עוד 6 חודשים כך שאנחנו לבד בנתיים , עד שימצאו מועמדות לדירה . " "אני מבין . תמשיכי " ביקש אופיר לאחר שתיקה ארוכה של מאיה . "בחודש הראשון יסמין ואני הסתדרנו ישר . לליז לקח זמן להיפתח אלינו . אבל מהר מאוד נהיינו חברות ממש טובות , נשארנו סופי שבוע בדירה יחד . דיברנו על הכול , משפחה עבודה שנאה ואהבה " קולה של מאיה ניהיה מאולץ והיא עצמה את עיניה לבלום את הדמעות שאיימו לפרוץ . יסמין הביטה במאיה שבורה והניחה את ידה על ידה של מאיה . "איפה השירותים ? " שאלה מאיה בלי להביט בגברים . "הדרך מסובכת. אני אלווה אותך " אמר אופיר ויצא אחריה . לב התקרב אל השולחן שיסמין ישבה לידו , והביט בהבעת פניה . "היה לה חבר נכון ? " שאל לב ,
יסמין לא ענתה על השאלה והמשיכה להביט בידיה . לאחר זמן מה החליטה להתוודות . "כן , היה לה קשר עם מישהו , גילינו את זה חודש לפני שהיא… " .
לב הביט בה והבין שהיא מתחרטת על הסוד שהוציאה . לפני שהספיק לענות חזרו אופיר ומאיה , הוא הביט בפניה ולחיה היו סמוקות , עיניה חזרו לעצמן והיא שוב התמלאה ביטחון עצמי .
"טוב אני חושב שזה הספיק להיום " הודיע לב , הוא הביט באופיר בשביעות רצון ואופיר הבין את הרמז . "בנות , בואו נחזיר אתכן הביתה " אמר אופיר . "רק תוציא אותנו מכאן . אחר כך אנחנו נסתדר לבד " אמרה יסמין . "אתן לא רוצות טרמפ הביתה ? " שאל לב חוקר. מאיה לכסנה מבט אל יסמין והבינה על מה מדובר , "אנחנו צריכות לערוך קניות . אוכל , חומרי ניקוי " תירצה מאיה .
אופיר ולב ליוו אותן עד מחוץ לתחום והבנות הלכו לדרכן לא לפני שאופיר נתן להן את כרטיס הביקור שלהם.
"מסתירות משהו? " שאל אופיר .
"יסמין הודתה שהיה לליז חבר , היא רק לא פירטה מי זה . אני בטוח שעכשיו מאיה הולכת לנקות את הבלגן שליז ככל הנראה השאירה " אמר לב והביט בבנות מתרחקות .
"או ש… יסמין הבינה שאולי לחבר הזה יש איזשהו קשר לסיפור והן הולכות בעצמן לפעול " ענה אופיר .
"מעקב? " שאל לב ,
"אתה מתחיל ! " אמר אופיר ונכנס בחזרה לבניין .


תגובות (2)

הרבה הרבה זמן…
תמשיכי (:

22/02/2013 05:57

אשתדל לעלות שבוע הבא :)
תודההההה :)

22/02/2013 06:49
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך