נטלי16
תגובות פליזזזזזזזזזזזזזזזז

שומר הסף…4

נטלי16 11/03/2013 798 צפיות 3 תגובות
תגובות פליזזזזזזזזזזזזזזזז

היא ניתקה את השיחה ואספה את תיקה מהשולחן ,
"היא מצאה משהו ליד הדלת של הדירה שלנו , אני מצטערת אני חייבת ללכת " ענתה מאיה .
"מישהו השאיר לכן שמה משהו ? " שאל אופיר , מאיה הנהנה .
ללא הרבה מילים אופיר ולב החלו להתארגן . מאיה עמדה לחוצה והביטה בהם מתארגנים , לב פתח את המגירה והוציא אקדח שחור וכבד , הוא בדק שיש כדורים והכניס אותו לתוך חגורה מוסתרת . הוא הבחין שהיא מביטה ברתיעה בכלי הנשק .
"קדימה! " אמר אופיר , לב נכנס לתא הנהג ואופיר פתח למאיה את הדלת , "תעשה לי טובה! " אמרה כועסת וטרקה אחריה את הדלת .
אופיר התיישב מקדימה ליד לב והם יצאו לדרך . לב הביט חטופות במראה והבחין שמאיה מרעידה את רגלה ומביטה מהחלון כמטורפת . כאשר עצרו מחוץ לבניין יסמין התקדמה אל הרכב ונתקלה במאיה קופצת החוצה . "אלוהים ! , הבהלת אותי ! " אמרה מאיה , יסמין חיבקה אותה וחייכה .
היא הביטה בלב ואופיר ואז במאיה , "הם יודעים " אמרה מאיה והתהלכה לכיוון הבניין .
לב עקף אותה ועלה לפניה במדרגות , הם עלו לקומה השלישית ואופיר סרק קול דלת שהם עברו, "השכנים נחמדים כאן " הסבירה יסמין . כאשר הגיעו אל דלת הדירה על ידית הדלת הונחה החולצה האהובה על ליז , ועל הרצפה הונחו שושנים אדומות . "זה הפרחים שהוא הביא לה בפעם הראשונה " אמרה מאיה , כאשר ניסתה להרים אותם לב חסם לה את הדרך . "אני מצטער המקום הזה לא בטוח עד שלא נסרוק " אמר .
הוא הוריד בזהירות את החולצה וסרק את ידית הדלת , "אין סימני פריצה " .
במפתיע מאיה הרימה את זר הפרחים ופתחה את דלת הבית לרווחה , היא ניגשה אל הפח ומחצה את הזר פרחים לתוך הפח . "פיקוד שומע ? " שאל לב במכשיר הקשר ,
" פיקוד שומע , מה קורה שם ? " שאל מישהו מהקו השני ,
"מזכרת ממישהו שככל הנראה קשור לעניין . מבקש שמירה סמויה על הדירה " יסמין הביטה בו בהפתעה .
"אתה מגזימים ! , אנחנו לא צריכות את כל הדבר הזה " אמרה כועסת .
"זה לא שאלה של צריכות " אמר אופיר והחל להציץ מחלונות הבית . "איפה החדר של ליז ? " שאל לב והתקדם לכיוון החדרים , מאיה הצליחה לעקוף אותו ונעמדה בינו לבין דלת "זו חדירה לפרטיות . אסור לך " ניסתה להסתיר מאיה .
לב מצא דרך להשתיק את מאיה , הוא התקרב אליה עוד ועוד עד שפיו היה קרוב לאוזנה "מאיה זוזי מהדלת " אמר וקירב את פיו אל פניה . מאיה נרתעה אחורה ונתקעה בדלת, היא זזה הצידה ולב חייך בינו לבין עצמו . הוא נכנס לחדר והחל מחפש אחר ראיות ,
"אתה לא תמצא כאן כלום ! " אמרה מאיה נואשת .
הוא הסתובב והביט בה בשאלה .
"העלמנו הכול , קרענו את המכתבים וזרקנו את המתנות " .
"צאי לסלון מיד! " אמר לב כועס , מאיה יצאה לסלון והתיישבה על הספה ליד יסמין .
"נראה לי שאכלנו אותה " לחשה יסמין .
"תתחילו לזמר לפני שיתערבו בו גורמים בכירים יותר " אמר אופיר כועס .
לב חזר לסלון יחד עם תמונות שמצא תלויות , "פיקוד שומע ? " שאל לב , הוא המתין עד שתחזור תשובה. "טוב בואו נעשה רגע סדר . תנתק את זה רגע , אנחנו נסביר הכול " ניסתה יסמין להרגיע את הרוחות . "העלמנו הכול כי … " התחילה מאיה לומר ,
"כי מה מאיה תדברי כבר ! " אמר אופיר כועס .
"לא רצינו שהמשפחה שלה תגלה " אמרה מאיה והרעידה את רגלה מלחץ . אופיר הביט בהן מנסה להבין מה הן רומזות . "מאיפה הוא? " שאל ,
יסמין הביטה בו ואז בלב , "המצב הסתבך שמה כחשדנו שאולי היא.. " הגנה מאיה .
" אלוקים הטוב , תנסו להבין אותה רגע הם הכירו בבית חולים , הוא הציג את עצמו כאדם טוב לב וישר , והיא האמינה לו . היא התאהבה בו והוא פינק אותה בלי סוף . וכשהיא גילתה אותו , היא נפרדה ממנו " . יסמין עצרה את מאיה והמשיכה במקומה , "הוא לא הפסיק להציק לה . ואז אנחנו התערבנו , התחננו שיעזוב אותה ויפסיק " אמרה .
"דיווחתם למישהו ?. משטרה מישהו ידע מזה ?" שאל לב והדליק את המכשיר ,
"פיקוד כאן א"ל , יש סיבוך " מבקש תגבורת.
"אתן מבינות שעכשיו המשפחה חייבת לדעת מזה " אמר לב ,
מאיה הורידה את ראשה והצטערה בפני ליז בלב.
"מעכשיו אתן מודיעות לאן אתן הולכות ומה אתן עושות . " אמר אופיר כועס .
"אני זוכרת אותו בערך…" אמרה יסמין מהוססת , לב הרים את עיניו אל מאיה "את זוכרת איך הוא נראה ? " . מאיה הלחוצה החלה לסרק את שיערה המסובך ועצמה את עיניה , "כן " אמרה בכאב . "מחר בבוקר אתם מגיעות למשרד שלנו ומסבירות למשפחה שלה הכול. בעוד כמה דקות יגיע לכאן אדם הוא יצייר את מה שתתארו לו " אמר אופיר נחרץ .
"חן יכעס מאיה , את חייבת לדבר איתו לפני " לחשה יסמין .
על הדלת נשמעה דפיקה עזה , מאיה נאחזה במפתיע בידה של יסמין , לב שלח יד אל אחורי מכנסיו , הוא סימן לבנות לשתוק . אופיר והוא התקרבו לאט אל דלת הפלדה הכסופה , אופיר הציץ מעין הדלת וסימן ליסמין לקום . יסמין הציצה ואז פתחה אותה לרווח צר , "הי גב' ריטה " אמרה יסמין בנימוס ,
"הכול בסדר אתכן בנות? ,שמעתי רעשים " אמרה מודאגת ,
"כן הכול מצוין . זאת מאיה את מכירה אותה אוהבת לראות סרטים בקול " אמרה יסמין .
"אה… נבהלתי לרגע , אם תצטרכו משהו אל תהססו " אמרה .
"מצטערות על הרעש . ותודה " אמרה יסמין כאשר פנתה ללכת .
מאיה הרימה את רגליה אל הספה וחיבקה אותן .
לאחר כמה שעות הניחו אופיר ולב לבנות וחזרו למשרד , " אני מרגיש שאנחנו מפספסים משהו " ניסה להסביר ,
"תשחרר . יש שם יותר מידי דברים נסתרים . מחר נתחיל לעבוד. בנתיים תקפיץ אותי הביתה " אמר אופיר מפהק .
מאיה התעוררה באמצע הלילה מבוהלת ומזיעה , היא החליפה פיג'מה ונכנסה לחדר של יסמין , "סיוט? " שאלה יסמין ערנית , מאיה הנהנה ונכסה מתחת לסמיכה של יסמין לצידה .
"את חושבת שאפשר לסמוך עליהם? " שאלה מאיה מביטה בתקרה .
"כן … משהו בהם שונה , הם באמת ישמרו עלינו אם נדבר מאיה " אמרה יסמין בביטחון .
"לב הזה מעצבן , הוא יודע לקרוא תגובות . כל תזוזה שלנו מוכיחה לו משהו וזה די מעצבן " אמרה מאיה .
יסמין חייכה ואמרה באומץ "את לא מרגישה בנוח לידו משום מה… " . לאחר שיסמין נרדמה הבינה מאיה מה רמזה .


תגובות (3)

תמשיכייייייי פליייייייייייייז !

11/03/2013 13:56

תמשיכי

11/03/2013 14:03

ברור שאני ממשיכהההההההההה :)

11/03/2013 14:21
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך