נטלי16
הייייייי פרק כפול....
אשמח לשמוע את דעתכם :)

שומר הסף…5

נטלי16 17/03/2013 848 צפיות 6 תגובות
הייייייי פרק כפול....
אשמח לשמוע את דעתכם :)

יום לאחר מכן ביטלו אופיר ולב במסתוריות את החקירה ואת הפגישה עם הוריה של ליז , אופיר התקשר לבנות והזהיר אותן לא להסתובב לבד , ועל מקרה חריג להתקשר אליהם . יסמין ומאיה התייחסו אל אזהרותיהם באדישות והלכו לעבודה. עד מהרה השבוע הסתיים רגוע , לב ואופיר התקשו לשמור על איפוק , הם ידעו שהתשובות אצל הבנות , אך קיבלו הוראה לא ללחוץ על הבנות .
יום חמישי הגיעה והבנות החליטו לנסוע כל אחת לביתה , יסמין ארזה את תיקיה , היה לה אירוע משפחתי באותו ערב לכן הבטיחה להגיע מוקדם הביתה.
בהגיען לתחנה המרכזית יסמין הייתה ראשונה לעלות לאוטובוס ונסעה .
מאיה נכנסה לשרותי הבנות ולאחר שיצאה מיהרה לתחנת האוטובוס .
בהגיעה גילתה מאיה שהיא פספסה את האוטובוס . היא הלכה מתנשפת למודיעין וביקשה לדעת מתי האוטובוס הבא שלה אל המושב . " אין כל שעה אוטובוסים גברת ! , זה היה האוטובוס האחרון להיום . מחר הראשון ב7 ואחריו ב2 " אמר הפקיד הממורמר .
מאיה נאנחה ולא ידעה יותר פחד מיזה .
היא התקשרה לאימה , לאחיה . וליסמין לאף אחד לא היה פתרון בשבילה .
מיואשת חזרה מאיה אל דירת השירות . היא נעלה את עצמה בדירה ולאחר מכן נכנסה להתקלח בזמן שראשה היה מונח תחת מים חמים , הצליחה מאיה לשמוע טריקת דלת . מבוהלת יצאה מהמקלחת ונעלה את דלת חדר האמבטיה , היא עטפה את עצמה בחלוק ונצמדה לדלת . הרעשים נשמעו לה מוזרים , דלת המקרר נסגרה ונפתחה וחדרי הבית גם כן . לאחר שהצעדים התקרבו לדלת הצמידה מאיה את גופה לדלת . הידית לאט לאט הסתובבה וכאשר האדם ראה שהיא נעולה דפק בחוזקה על הדלת , מאיה הופתעה ופלטה צרחה . היא הניחה יד על פיה והחלה לייבב בפחד . האדם מהצד השני הבין שנמצא שם אדם וניסה לפתוח שוב . מאיה הרימה חטופות את הסלולרי וחייגה אל אופיר היא חיכתה מספר צלצולים כשהבחינה שאין מענה ניתקה .
"כן מאיה " אמר לב בעייפות כאשר ענה לה .
"אני חייבת את העזרה שלך . מישהו נמצא בדירה הוא מנסה לפרוץ את הדלת לב " אמרה מאיה בוכה .
לב התרומם ממיטתו וחיפש בגדים , "מאיה תנשמי עמוק איפה את ? " ניסה לתחקר בזמן שהתלבש .
"אני באמבטיה נעולה " מאיה לא סיימה את המשפט כאשר שוב נשמע אגרופים חזקים על דלת האמבטיה .
היא נשענה בכוח על דלת האמבטיה וחנקה צרחות פחד .
"לב בבקשה תגיע הוא שובר את הדלת " אמרה מתחננת .
"אני מגיע מאיה , אל תזוזי מהדלת ! " צעק לב . לב חיפש את הנשק שלו וכאשר מצא אותו מיהר לטרוק אחריו את דלת הדירה , במדרגות חייג לב את אופיר , והשאיר הודעה לתגבורת . הוא עלה על אופנוע ונסע במהירות של 125 סמ"ק .
"המשטרה בדרך ! תעזוב אותי כבר ! " צעקה מאיה בוכה . לאחר זמן מה השקט הלחיץ את מאיה עוד יותר . כאשר שמעה צעדים מתקרבים נשענה שוב מאיה בכוח על דלת האמבטיה .
'יותר מאחד ' זיהתה מאיה .
לב נכנס אל הדירה בשקט ואחריו נכנסו שני סוכנים נוספים . הם סרקו בשקט את הבית וחיפשו אחר מטענים חשודים . בזמן שהסוכנים חיפשו אחר מצלמות , או כל דבר אפשרי התקרב לב אל דלת חדר האמבטיה והצמיד את אוזנו , הוא שמע אותה מתנשפת ורועדת .
"מאיה אל תיבהלי זה אני " אמר לב .
לאחר שלא היה מענה ניסה שוב . "מאיה הבית ריק , יש פה סוכנים פרושים בכל השכונה והבניין . אני מבטיח לך שאת בטוחה . תפתחי את הדלת " אמר מרגיע . לאחר מספר שניות נשמעה נקישת הפתיחה . לב פתח את הדלת באיטיות מחשש שמאיה עדיין מאחוריה , הוא גילה אותה יושבת על שיש האמבטיה , מכוסה בחלוק מגבת , שיערה רטוב ופרוש סביב כתפיה .
עיניה מנופחות מבכי והיא חיוורת כסיד ורועדת . לב התקרב אליה בשקט והתכופף לגובה עיניה . הוא הביט אל עיניה והניח את ידו החמה על הלחי שלה . מאיה הרימה את עיניה האדומות אל עיניו ושפתיה רעדו מחדש . "היי , את בסדר עכשיו . את בטוחה מאיה . אף אחד לא יפגע בך " ניסה לב להרגיע אותה . היא עצמה את עיניה וניסתה לבלוע את הפחד . לאחר זמן מה…
"יותר טוב ? " שאל , מאיה הנהנה לסימן של כן ולב התרחק ממנה . "לכי תתלבשי , את תתקררי " אמר וציווה עליה לקום .
עדיין המומה קמה מאיה ונעלה את עצמה בחדרה . בכל זמן החיפוש מאיה לא יצאה מחדרה , לב התקרב לעיתים קרובות וניסה לשמוע מה קורה איתה . היא בכתה , הוא ידע בוודאות . לאחר זמן מה שמע לב את קולה של מאיה קוראת לו .
לב הגיע אל מקום עמידתה והביט בעיניה . "יסמין?" שאלה .
"אופיר תפס אותה באירוע , הוא נמצא שם כרגע.. עד שתגיע בטוח הביתה " הרגיע .
מאיה הנהנה ונסוגה בחזרה לחדר . לאחר שעתיים עזבו רוב הסוכנים את השכונה והבניין . מאיה הביטה מחלון הסלון בסוכנים האחרונים עוזבים את הבניין . "את מבינה שעכשיו אני נשאר ? " שאל . מאיה הנהנה והתיישבה על הספה , רגליה צמודות אליה והביטה בתמונה שהניחה אתמול בלילה על שולחן הסלון .
"הוא היה אובססיבי כלפיה , זה הגיעה לאלימות . " לחשה . לב התיישב על השולחן מולה והביט ישירות בעיניה .
"הוא קינא בכל דבר שעשתה . זה התחיל משיחה שלה עם אחיה עד לצאת איתנו לבר " .
לב הרגיש שהיא מוציאה הכול מתוך חוסר חשיבה והוא לא רצה בכך , הוא לא רצה לנצל את חוסר המגננות שלה .
"מאיה תלכי לישון נדבר על זה בתחילת שבוע הבא " אמר .
מאיה הורידה את ראשה אל מסעד הספא והביטה בתקרה , "אם עד אז אני לא אתחרט " חייכה ועצמה את עיניה .
לב התרומם מהשולחן וסרק בפעם השנייה את הבית . כאשר וידא שהכול כשורה התיישב לב על הספא מול מאיה והביט בה . "אתה מפריע לי לישון " אמרה לפתע , לב חייך ולא הופתע .
"אולי בכל זאת היה צריך לגייס אותך לשורותינו " אמר , הוא הוציא את הרובה מחגורתו והניח אותו על השולחן בזמן שנשכב גם הוא על הגב .
"מהר מאוד אתם תתחרטו על זה " צחקה והביטה ברובה ברתיעה . לאחר זמן מה של שקט צלצול הפלאפון של מאיה הזניק את שניהם על הרגליים .
לב חטף את האקדח והביט סביבו , "זה רק הפלאפון לב , תוריד את זה " ביקשה מאיה ברתיעה . לאחר שלב הוריד את האקדח מאיה הביטה בצג המסך וזיהתה את חן . היא ענתה לפלאפון ונכנסה לחדר "הלו " ענתה רגועה ,
"אני מפריע ? " שאל במפתיע ,
מאיה הביטה מאחוריה וכשראתה שלב אינו נמצא המשיכה בשיחה ,
"ממש לא . מה שלומך ?" שאלה בעדינות ,
"מאיה . אני באמת לא יודע , אני משתגע, זאת הייתה תאונה או לא . למה נתתי את הרכב ? "
"חן … " החלה מאיה לומר אך חסמה את עצמה .
"אני יודע שאת יודעת מה היה שם , למה את לא מדברת מאיה? . למה יסמין שותקת ? . מה אתן יודעות ושותקות " ניסה חן שוב , "חשבתי שאין סודות בייננו " ניסה לרכך .
מאיה החלה לכעוס , "אתה משתמש בקלף אסור חן . לא מתאים לך לנסות את השיטה הזו " אמרה בכעס .
"ככה זה תמיד היה , אף פעם לא סמכת עליי , הסתרת ממני דברים בדיוק כמו עכשיו . אני באמת אהבתי אותך ועדיין אוהב . כנראה שאת לא "
עד עכשיו לב עמד בסלון והצליח להקשיב לכל השיחה שלהם. עד ששמע את מאיה מתפרצת בכעס ואז נעמד לב לידה .
"חן אל תערב את מה שהיה בנינו בסיפור זה פשוט לא הוגן . כשהכול התבהר אתה תבין " אמרה וניתקה .
"ואתה על תעמוד ותסתכל עליי כאילו אני חייבת לך תשובות. זוז לי מהדרך ! אני רוצה לישון ! " אמרה בכעס וטרקה את דלת חדרה .
היא השעינה את מצחה על דלת החדר והדמעות הציפו את עיניה . לב חזר לסלון והניח לה .
לאחר 3 שעות של אי שקט יצאה מאיה בשקט מהחדר וחיפשה את לב בחושך . "לב אתה כאן ? " לחשה ,
לב לא היה על הספה היא נסתה לחפש בחושך כשלפתע הסתובבה ובמפתיע הוא עמד מולה . "אלוהים! " זעקה מאיה בבהלה . לב שילב את ידיו ברצינות והביט בה . "את צריכה משהו? " שאל בקור , מאיה ראתה בו את הרצינות .
"רק … " החלה לומר בבישנות "אני מצטערת שהתפרצתי עלייך " סיימה .
"הכול בסדר . תחזרי לישון " אמר . מאיה לא הביטה בו שוב . היא חזרה לחדרה והפעם נרדמה עד אור הבוקר.
הבוקר הגיע כשמאיה התעוררה לב כבר היה ער .
"תודה שנשארת כאן . אני חייבת לצאת לאוטובוס אז אני משאירה לך מפתח . או שכבר יש לך או משהו " אמרה מאיה בלי להביט בו . "אני מסיע אותך . ואל תנסי להתווכח . זו הוראה מלמעלה ". מאיה הרימה את תיק ה'קיטבג' שלה על גבה והחלה לרדת במדרגות .
"תביא לי את התיק " ביקש .
"אני מסתדרת תודה " אמרה בנימוס . לב לא ייחס חשיבות למילים שלה ושיחרר את כתפיה מהתיק .
"אני מניחה שזה הג'יפ של המדינה " אמרה מאיה בחולמניות .
"את מניחה נכון " אמר .
במהלך הנסיעה החליפו מבטים אחד בין השני עד שמאיה החליטה לשבור את הקרח .
היא הדליקה רדיו וזמזמה את השיר המושמע , לב חייך חיוך קטן והעביר לערוץ הרוק .
מאיה הביטה בו בתחקור והחזירה לערץ הקודם . כשניסה להעביר שוב מאיה תפסה את ידו בזמן וצחקה בקול . כשהביטה בעיניו ראתה ניצוץ מסוכן , היא שיחררה את ידו במפתיע ונרתעה . "אתה מפחיד אותי " אמרה . לב חייך חיוך מתנחם והביט קדימה בנסיעה .
כשהגיעו ליישוב עצר לב את הרכב ויצא ממנו .
מאיה יצאה ממנו בו זמנית ולקחה את התיק בעצמה . לב נשען על מכסה המנוע וחיכה שמאיה תיכנס . "אני מוודא שאת נכנסת "אמר .
מאיה החלה מתקדמת עד שהעלתה רעיון . "נראה אותך שותק אחרי זה " אמרה וניגשה אליו , היא הניחה את התיק על האדמה והתקרבה אליו . לב המשיך להישען והביט בה מתקרבת .
מאיה נעמדה מולו מרימה את עיניה ולעיניו היציבות . היא הרימה את ידו והניחה אותה מאחוריה גבה והתקרבה אליו . כאשר קירבה את שפתיה לשלו הבחינה במתח . 'זה הצליח חשבה ' .
אחרי שניות הורידה מאיה את ידו והתרחקה ממנו מרוצה . לפני שהספיקה להתרחק הוא נאחז בידה בכוח ומשך אותה בחזרה . הוא השעין אותה על מכסה המנוע ומקומותיהם הוחלפו , כאשר קירב את שפתיו אל שפתיה הרגיש את נשימותיה .
"מי צוחק עכשיו מאיה " אמר , מאיה המהופנטת לא ידעה איך להגיב . "אם כל ניסיון העבר שלך ואתה מתנהג כמו אידיוט בלי רגש " אמרה כועסת .
"נכון " אמר והתרכז בשפתיה . כשנמאס לה הצמידה מאיה את שפתיה לשלו .
שניהם הגיבו מיידית לנשיקה ולב נאחז בפניה . מאיה הרועדת נאחזה בכתפיו היציבות עד שהגיעה לדופק צווארו .
ברקע רטט הפלאפון של לב זמזם והנחית את שניהם למציאות .
"לעזאזל איתך מאיה! " אמר לב כועס ,
הוא אגרף את ידו וחבט בכוח במכסה המנוע . מאיה נבהלה מעוצמת המכה וישחררה את ידיה היא דחפה אותו אחורה מבהלה , לאחר מכן לקחה את תיקה מהרצפה ונכנסה במהירות ליישוב .


תגובות (6)

איין תמייד אני חולה על הסייפורים שלך , אני מקווה שלא שככת את הקוראות
שלך :(
קדימה פסח , אני מקווה לראות כאן לפחות משלוש ותיקים כמו תמיד .
עכשיו ראיתי שני ותיקים שחזרו לכתוב באתר , אני מקווה לראות את הסיפורים שלך
באתר ! מייד !

17/03/2013 14:59

מהמם!!
תמשיכי, ומהר, יש חופש אז מלא פרקים!!!

17/03/2013 15:07

הייי תודה בנות יפות :)
אשתדל לעלות עוד השבוע עוד פרקק בשבילכן :) תודה! ♥

18/03/2013 13:04

אם כבר התחברת ? תעלי חח

18/03/2013 13:10

ייאאיייי 3> 3> 3>

18/03/2013 13:10

אני מעלה עכשיו :)
אני לא מאמינה שהספקתי לכתוב כל כך מהר.
אבל הכל בשבילכן ! :)

19/03/2013 12:34
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך