נטלי16
היייי אשמח לתגובה :)

שומר הסף …9

נטלי16 05/04/2013 935 צפיות 9 תגובות
היייי אשמח לתגובה :)

לאחר יום עבודה מצוין מבחינת מאיה ויסמין , הן יצאו מבית החולים כאשר אופיר תפס אותן, "לא עובר יום מבלי לראות אתכם " אמרה יסמין . "מאיה את משוחררת היום " אמר אופיר .
מאיה חייכה חיוך רחב , ונפרדה מהם שלום .
היא טיילה בקניון ופינקה את עצמה בבגדים חדשים . לאחר שקיבלה הודעה מיסמין שהיא עדיין בחקירה קנתה מאיה מצרכים לארוחת ערב והלכה לבית .
בכניסה לבניין הבחינה מאיה במעטפת דואר היא הניחה את השקיות על הרצפה ופתחה את המעטפה.
בתוך המעטפה גילתה מאיה תמונה של ליז , בתמונה ליז יושבת בבגד ים על חוף הים ושולחת נשיקה לצלם . מאיה הזדעזעה לנוכח הקללות שנכתבו על גבי התמונה .
"כמו שאמרתי היא לא סיפרה לי שהיא בהריון !" אמר יסמין כועסת .
ריכוז שלושתם יצא כאשר מאיה התקשרה לאופיר .
"מאיה " ענה רציני , בעזרת חושיו המחודדים הצליח לב לשמוע את השיחה והתהלך לכיוון ארון התחמושת , יסמין הביטה בו מוציא רובה ושבה להביט באופיר .
"מה קורה עם מאיה ? " שאלה לחוצה .
"בואי נזוז . קיבלתן מעטפה מעניינת " אמר רגוע .
"היא בסדר ? " שאלה ,
" כן היא בסדר , היא לא לבד יש שם סוכן איתה " הרגיע .
כאשר ראתה אותם מתקרבים התרוממה מאיה מהרצפה וחייכה ליסמין .
"את בסדר? " שאלה יסמין וחיבקה אותה . מאיה צחקה והביטה בלב רגועה , לב הביט בעיניה והיא אישרה לו שהיא באמת בסדר .
"אני מנסה כבר שעה לעלות הביתה , הוא עצר אותי בטענה שאני צריכה לחכות " אמרה מאיה בעייפות .
הסוכן הביט באופיר ולב הוא החזיק בכפפות את התמונה , יסמין התקרבה אליו והביטה בתמונה , "אלוהים הוא דפוק בשכל! " הכריזה .
"בואו נבדוק " אמר אופיר ונכנס אל חדר המדרגות , מאיה ויסמין נכנסו אחריו ולב נשאר לדבר עם הסוכן . לאחר שהורשו מאיה ויסמין להיכנס לדירה , ירד אופיר בחזרה . לאחר 10 דק' עלו אופיר ולב , והרגיעו את הבנות הלא לחוצות .
"הוא לא היה כאן המעטפה נשלחה בדואר אף אחד לא הבחין מאדם חוץ מהדוור " אמר לב .
מאיה הביטה בעיניו של לב והבחינה שמשהו לא כשורה .

"איך היה? ? " שאלה מאיה .
יסמין ומאיה אכלו ארוחת ערב יחדיו . "סיפרתי את כל הידוע לי . לב אמר שפרצו לבסיס כלי נשק בצפון העיר " . "הם חושבים שהוא קשור?" שאלה מאיה ,
"כנראה , הם גם רוצים לצייר קלסתרון שלו ולפזר במקומות מסוימים " סיימה .
בזמן שיסמין התקלחה עמדה מאיה מול החלון והביטה דרכו ,
"יש לך משיכה עזה לחלון " כתב לב למאיה .
"אני באמת שואלת את עצמי מתי אתה ישן " ענתה .
"אל תדאגי לי , תתרחקי מהחלון מאיה " .
"אתה מסתיר משהו " כתבה מאיה .
"תתרחקי מהחלון" כתב שוב והתעלם משהמשפט הקודם .
באותו ערב התקשתה מאיה להירדם , הריח שלו היה בכל מקום בחדר , היא הפכה את הכרית על הצד הקר שלה וגם לשם הגיע הריח שלו , לאחר חצי שעה נרדמה מאיה בתקווה לא להתעורר . הבוקר הגיעה ומאיה הרגישה שאין בה מספיק כוחות לעבוד .
"מאי מה קורה איתך אנחנו חייבות לזוז , לא קמת בכלל " אמרה יסמין כעוסה .
מאיה הכניסה את ראשה מתחת לסמיכה ורק עיניה בצבצו ,
"לאאא , אין לי כוח . יס אני לא מרגישה טוב " אמרה מאיה ללא כוחות .
יסמין התקרבה למדוד לה חום , "אין חום . אולי כדאי שתפתחי חלון יש כאן ריח מוזר " רמזה יסמין .
"אני יודיע לרכזת שלא אגיע " אמרה מאיה והוציאה את ידיה על מנת לסמס .
"אתקשר יותר מאוחר " אמרה יסמין ונשקה למאיה על שפתיה לאות חיבה .
"תנעלי יסמין! " צעקה מאיה , היא נרדמה לעוד שעה ארוכה ולאחר מכן החליטה לנקות את כל הבית .
מאיה פתחה את חלון חדרה והחלה להוריד מצעים . היא רצתה להעלים כל ריח אפשרי שלו מהחדר , הוא הרגיז אותה בשל שתיקתו ! חשבה מאיה .
לאחר שניקתה ושטפה את כל הבית התקלחה מאיה והתיישבה לראות טלוויזיה.
מרוכזת בסרט לא הבחינה מאיה שמנעול הדלת פועל .
"את מודעת לזה שאת חייבת להודיע גם מתי את נשארת כאן " אמר לב מרוגז , מאיה נבהלה לרגע אך ניסתה לא לשדר זאת .
"אתה מודע לזה שכרגע נכנסת אליי לבית , כאילו הוא שלך " אמרה כועסת .
"טכנית הוא שייך למדינה , בדיוק כמו שאת כרגע . אז אני מציע לך לספק תשובה טובה למה לא הודעת לאף אחד . " אמר בקור .
"לעזאזל לב! . הודעתי לרכזת שלי . אני לא חייבת לך או לאופיר או לסוכנים פירוט על מה אני עושה , איפה ומתי " , אמרה מאיה בכעס , היא קמה מהספה וניגשה למטבח , 'תעסיקי את עצמך! ' ציווה מוחה . מאיה החלה לפתוח את חלון המטבח כאשר לב נאחז בזרועה וסובב אותה אליו , היא הביטה בפניו וראתה כעס שלא נתקלה בו עד כה , "מאיה , אל תשחקי איתנו משחקים של ילדה בת 12 , למה כל הויכוח הזה נחוץ? , מה את רוצה להוכיח ? " שאל .
מאיה העריכה את הכעס בעיניו והייתה המומה ,
"דברי ! , מה את מנסה להוכיח ולמי ? , את מודעת טוב מאוד לעובדה שאת צריכה אותנו . ברגע שנעזוב אותך כמו שאת רוצה הוא ימצא את הדרך לפגוע בך . והוא לא טיפש כמו שאת חושבת מאיה , הוא ניסה להטריד אתמול צעירה ! . את רוצה להיות הבאה ? , רוצה להיות הבאה שהוא ינסה לגעת בה? " אמר לב בקול מרוגז . זרועה החלה לכאוב תחת ידו ומאיה ניסתה למשוך אותה , לב הבחין שהוא מאבד שליטה מרוב כעס והתרחק ממנה .
"ניסו להטריד מישהי ? " שאלה בבלבול ,
" צעירה בת 20 לקראת סוף השירות שלה , גם מבית החולים הגיעה אתמול לתחנת המשטרה מבוהלת היא טענה שמישהו עוקב אחריה , הוא לא ניסה לאנוס אותה הוא ביקש פרטים עליכן . עליך ועל יסמין , לאחר שהתחמקה ממנו הוא החל לשלוח ידיים , הצעירה החלה לצעוק ועוברי אורח הבריחו אותו " אמר לב מנסה להירגע .
"היא ראתה אותו? "שאלה מאיה ,
"היא תיארה אותו בדיוק כמו שאתן תיארתן " אמר .
מאיה משכה את שיערה מאחורי אוזניה והתיישבה על הרצפה המומה , הוא חזר להביט בה ולא הצליח לשמור על מרחק ממנה הוא היה חייב להביט בפניה קרוב על מנת לקרוא אותה .
"תפסיקי להתמרד מאיה , זה לא משחק . החיים שלכן תלויים בזה ".
"אלוהים ! , הוא ישתמש בכל דרך " לחשה , לב נתן לה מספר דקות להירגע ולאחר שחזר הצבע לפניה דחף לידיה כוס מים , "שתי לאט " ציווה בקור .
"מאיה תפסיקי להוכיח שאת חזקה ואת לא צריכה עזרה . אני לא כאן כי אני חושב שאת חלשה " .
"די תפסיק להגיד את זה . אין לך שמץ עד כמה שזה מייאש לדעת שיש מטורף בחוץ שרק חושב עליי , איך להרוג אותי או להתנקם או מה שהראש החולני שלו חושב . אין לך מושג עד כמה זה קשה שאין רגע פרטיות , כל מקום האנשים האלה , אני מרגישה לא נורמאלית כבר לב " התוודתה. 'תפסתי אותך ' חשב לב . "קומי ! , הולכים! " ציווה לב ,
"מה ? " שאלה מאיה מבולבלת ,
"תתלבשי קדימה ! . בלי הרבה שאלות " אמר שוב .
מאיה נכנסה לחדרה והחליפה בגדים . היא בחרה ללבוש ג'ינס רחב במעט וקרוע עם נעלי בובה שחורות יחד עם חולצת ארוכה פשוטה .
לאחר שסיימה להתארגן יצאה אליו בהבעה מבולבלת , הוא הביט בה רגע ארוך והבחין שזה מביך אותה . "יש לנו 6 שעות קדימה צאי ! " אמר רציני . מאיה לקחה את תיקה ויצאה מהבית ,


תגובות (9)

היי (:
שמחה שהמשכת (=
חיכיתי ושלא תחשבי ששחכתי…
הנה, רואה?
עכשיו, תמשיכי (=

05/04/2013 05:59

חחחחחח…. אני תמיד ממשיכה :)
ספירי תודה !
שאת כאן … באמת תודה!!!

05/04/2013 07:24

ואווו לא שמתח לב שהעלת , מצטערת !!!
את חייבת להמשיךך , אני כול כך אוהבת את הסיפורים שלך

07/04/2013 10:50

אל תיעלמי לי דנה!!!!!!!!

07/04/2013 13:19

לא נעלמת , סוורי הייתי עסוקה במתמטיקה בזמן האחרון !!!
את חייבת להעלות פרק , רגעים מותחים .
את פרק 8 אני כבר זוכרת בעל פה בגלל שאני קוראת אותו מספר פעמים ..

07/04/2013 14:01

מתי את מעלה פרק ? אני כול כך במתח שאני כבר קוראת את כול הפרקים מהתחלה !

08/04/2013 05:34

חחחחחחחחח עוד חצי שעה יש פרקקקק :)

08/04/2013 11:40

ייייייייייייייייאאאאאאאאאאאייייייייייייייייי 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3>
((=

08/04/2013 11:43

מקדישה לכןןן <3

08/04/2013 11:50
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך