נטלי16
היייייייי
סליחה על העיכובב חזרתיייייייי :)
אני משערת שייקח זמן עד שמישהו באמת יקרא את זה ...
יובל ודנה אל תיעלמו לי פליז!!

באמת אשמח לשמוע מה דעתכם על ההתחלה... ועל זה שהחלטתי ללכת על כיוון ארץ ישראלי יותר :)

שומר הסף…

נטלי16 05/02/2013 832 צפיות 3 תגובות
היייייייי
סליחה על העיכובב חזרתיייייייי :)
אני משערת שייקח זמן עד שמישהו באמת יקרא את זה ...
יובל ודנה אל תיעלמו לי פליז!!

באמת אשמח לשמוע מה דעתכם על ההתחלה... ועל זה שהחלטתי ללכת על כיוון ארץ ישראלי יותר :)

לב עמד מתחת לשמש היוקדת יחד עם אופיר , שניהם הביטו במשפחה האבלה קוברת את הילדה . לב חיפש במבטו את הבנות שחייבות תשובות למקרה הזה .
"הבנות בשעה 3 " אמר אופיר וניגב את מצחו מלאת הזיעה .
לב לכסן מבט אל עבר הבנות , הן אחזו אחת בשנייה . נשענות זקוקות זו לזו יותר .
עכשיו כשחברתן הטובה נהרגה באופן מוזר . יותר נכון נרצחה , הוא ידע שפרט למשפחתה של הנערה לאף אחד לא היה מושג שהנערה המתה בעצם נרצחה במה שהיה נראה כמו חיסול מתוכנן מראש .
לב ניסה לקרוא את שפת גופן של הבנות בדרכים שונות , האחת הייתה חלדה בכדי לחשדר משהו, היא הרכיבה משקפי שמש , שפתיה קפוצות באיפוק ובין זרועותיה היא ניחמה את חברתה השבורה. השנייה בהירת שיער , סנטרה נפוח ופצוע ככל הנראה מהפגיעה של הרכב . לעומת חברתה לבהירת השיער הדמעות לא חדלו לרגע , הרגשת אשמה הציפה את עיניה הבחין לב .

"הכול כאן ? " שאל חן . הוא לקח ממנה את תיקיה של ליז , או יותר נכון מה שנשאר ממנה חשב לעצמו .
מאיה הביטה בו מתרחק לעבר רכבו , "חן , גם לי קשה " אמרה מאיה בגלוי .
"לא בדיוק שידרת את זה בלוויה . " אמר חן ונסע מהמקום .
היא עלתה בחזרה לדירת שירות שחלקו יחד היא ליז ויסמין .
גם אחרי שחזרו מהלוויה יסמין לא הפסיקה לבכות , מאיה שכנעה אותה לקחת כדור שינה .
מאיה הציצה מדלת חדרה של יסמין והבחינה בה ישנה רגועה שיערה בצבע הזהב מפוזר כמניפה על הכרית .
היא התיישבה על הספה ב'סלון של הדירה ' ,מביטה בטלוויזיה המכובה וחיזרה בראשה את התאונה הנוראית .
כאשר האש חזרה צרחה מאיה בבהלה ורק אז התפרקה על מות חברתה האהובה .
היא חיבקה את רגליה והניחה לעצמה לבכות כמו שלא הצליחה לבכות בלוויה כמו שלא רצתה שאנשי הביטחון יראו אותה .
היא הבחינה בהם מסביבה ומסביב רוב הזמן מבטיהם לא הרפו מהן , ומאיה הרגישה שהם לא ירפו עד שהיא ויסמין לא יספרו מה באמת קרה להן באותו יום .
היום הזה שבו ליז נהרגה….


תגובות (3)

נשמע מעניין תתחילי (:

05/02/2013 13:26

נשמע כמו שקרניות קטנות ויופות , תמשיכיי !
ואני רוצה המשך לאנשיי החושך , ואני תמיייד יאהב את הסיפורים שלך !

05/02/2013 13:40

דנוש מה זה שקרנית קטנות ויפות? סדרה סרט??
יואוו עכשיו אני חייבת לדעת אחרת יחשבו שהעתקתי!!!!!

09/02/2013 12:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך