שלושת חלקי המוות (נפילת האפלה והתחלה חדשה)

28/02/2020 385 צפיות תגובה אחת

מאורע יוצא דופן קורה כאשר האדמה בעולם בני האדם רועדת ובשמיים הכוכבים נופלים.
תופעות טבע אלה מתרחשות בעקבות אסיפת הכוחות הגודולים של העולם.
האלים מתכנסים בהיכל האלים כשהם מצפים לקרב שעומד להתרחש בעוד כמה רגעים.
הקרב הוא יוצא דופן, בין שני האלים הנחשבים החזקים ביותר: אל השמש והאש – רע
לבין אל האפלה – האדס.
שניהם מונעים מאינטרסים שונים
האחד רוצה את העולם רק בשביל עצמו ולהשתית את יסודו בכל עבר,
והשני רוצה את העולם שלו פתוח ובעל איזון אך גם להשתית את יסודו בכל עבר.
ופתאום נכנס בסערת אש אל האש רע מוכן לקרב שמתקרב. מצד שני, הופיע ערפל שחור שכיסה את כל הצד השני ומתוכו לאט לאט יצא אל האפלה האדס. השניים הביטו אחד בשני כאשר הם מנסים למדוד את כוחו של האחר, אך שניהם מודעים לזה שכוחו של האחר גדול ממה שהם מרגישים. שקט היה באולם עד אשר האלים אשר צפו מהצד קמו על רגליהם והכריזו על תחילת הקרב.

אביחי אל הטבע הוא האחד אשר מונע לתת הקדמה והסבר על המתרחש כעת: "אנו עומדים לחזות בגורל עצמו. שני האלים אשר עומדים מולינו יש דבר במשותף. שניהם רוצים יותר מכל שהיסוד שלהם יהיה בכל מקום אך אחד מהם לךקח את זה רחוק מדי בגלל היותו אל חזק כל כך ועוצמתי הוחלט שהאל המשתווה אליו יטפל בו. אנו האלים לא נסכים לזה שהאדס ניסה להשתלט על היסודות שלנו אך אנחנו חייבים לתת לו כבוד בתור אל ולכן המשפט הזה מתנהל בצורה הוגנת בכך שאנו בחרנו את נציגינו לקרב זה, ותצאותיו של הקרב יהיו גם החלטתנו. עכשיו אלים הנחבדים כשאתם מוכנים לתחילת הקרב, אנא נשמע את קולות השופרים והמשפט יתחיל".
לאחר כמה שניות נשמע קולות שופר חזקים שהרעידו את היכל האלים. אותן קולות שופר הגיעו עד לעולם בני האדם והקרב ההחל.
האדס לא מבזבזס רגע ונעלם באפלה ופתאום שומעים את קולו יוצא מכל מקום. "על פי דבריכם, אני ורע דומים, אך אתם טועים. לאחר הקרב הזה, רע לא יהי בסיפור והאפלה היא זו שתשלוט". האלים נדהמים מדבריו של האדס אך תקוותם שרע ילמד אותו כבוד מהו.
רע שמע את דבריו, מסתכל ימינה ומסתכל שמאלה וכל מה שהוא יכול להבחין בו היא רק האפלה שמקיפה אותם מכל עבר ופתאום פוצח בדברים:"האדס, אתה מקרה מיוחד מאוד. לא משנה כמה אנחנו דומים מבחינה מסויימת, לעולם לא אבין את מעשיך, מעשים שאין להם שום הסבר ושום מחילה."

ורע שחרר את כוחו. גופו החל לזהור והאדמה מסביבו החל לבהור.אלה הם כוחותיהם של האור והאש שפרצו מגופו. האפלה שהיתה סביבו נדחקת אחורה ולא מצליחה עם אותו כוח, אך לפתע שביל של ערפל שחור מתקדם במהירות לכיון גבו של רע. האפלה מתחילה ללבוש צורה, ופתאום יוצא מן הערפל האדס כאשר הוא מחזיק חרמש.
רע מבחין במתרחש מאחוריו , שולף את חרבו במהירות,מסתובב ומניף אותה לכיוון האדס. החרב נפגשת עם החרמש ועוברת דרכו ופתאום האדס נעלם והוא בעצם מופיע באותו מקום שהוא עמד בתחילת הקרב מה שבעצם רע הרגיש וראה את האשליה שהאדס יצר מאחוריו. האדס קפץ לכיוון רע ועם החרמש ניסה לחתכו אותו. רע אשר היה מבולבל ניסה להתחמק אך עדיין קיבל מכה קשה. רע קיבל חתך בכתפו הימנית שהצליח לחדור את שריונו ולהשאיר סימן שחור עליה.רע החזיק את חרבו בשתי ידיו, אגר כוח בתוך החרב ואז הניף את חרבו לכייון האדס מה שיצר חיתוך של אש אשר הגיע במהרה אל האדס ופגע בו. האדס עולה באש. הלהבות מכאיבות ונוראיות ובעצם בוערות כמעט כמו השמש בעצמה. האדס לא בזבז שניה, אסף את האפלה מסביבו ועטף את עצמו באותה אפלה. הלהבות לאט לאט נכבו אך לא לפני שהם שרפו את השריון של האדס והשאירו עליו נזק רב. להאדס נמאס ופתאום הוא אומר :" רע. בוא נסיים עם משחק הילדים הזה במכה אחת של אלים אמיתיים. מכה מכל כוחינו".רע מבין את העניין, מסכים כי עד עכשיו הקרב הזה השאיר הרבה הרס על עולם בני האדם, מכיוון שכל מכה שפגעה באחד מן האלים יצרה הדף מלא עוצמה אשר הרעיד את האדמה בעולם בני האדם והרס מבנים רבים. שני האלים עומדים אחד כנג השני אוספים את כל כוחם לתוך נשקם ויצרו מתוך נשקם מכה אחת חזקה. האדס החליט ליצצור מכה גדולה במימדיה וחזקה שתתפרץ למרחק רב. לעומת זאת, רע החליט למקד את כל כוחו בצורה יותר קטנה מרוכזת ומדוייקת ובכך שני המכות התנגשו זו בזו. המכה של האדס היתה כל כך עצומה שהיא פשוט כסתה את כל הזירה. לא היה מקום להסתתר. המכה של רע היתה כל כך מרוכזת שהיא פשוט עברה דרך המכה של האדס במהירות כל כך רבה שהוא לא הצליח להגיב והיא פגעה בו. גם המכה של האדס פגעה ברע לאחר ששניסה לחמוק ולא הצליח.
האדס על הרצפה, המכה היתה כל כך חזקה שהיא השתיקה את האדס והכניעה אותו.
רע גם לא יצא בלי נזק, אך הוא הצליח לשרוד ולעמוד בה מכיוון שהעוצמה היתה מחולקת לטווח גדול מידי ולא השאירה מספיק נזק עליו. הקרב נגמר. הניצחון הוא של רע. האלים קמים ומוחאים כפיים לנצחונו המרהיב. רע לא מרגיש מסופק וישר פורץ במחשבותיו ואומר: " אל תשמחו עדיין כי זה לא נגמר…"
אביחי פורץ לדבריו של רע ואומר:"הקרב נגמר. עכשיו כל מה שנותר הוא לחכות שהאל המפסיד האדס יכוסה בקריסטל שיימנע ממנו קשר תזוזה והכי חשוב, את קשרו עם היסוד, ולאחר מכן כל מה שיהיה עלינו נותר לעשות זה להחליט על כמה זמן הוא ישאר בכלא זה". האלים מסכימים עם דבריו של אביחי אך אל השמש חוזר אלי דבריו ואומר:"כלא זה לא עונש מספיק גדול ומספיק שווה ערף למעשיו של האדס. גם אם תכלאו אותו לעשרת אלפים שנה הוא לא יחזור ממעשיו ולאחר אותם עשרת אלפים שנים הוא ימשיך מאותה נקודה. אני קורא לכם לנסות פתרון חדש.. והוא להשמיד את האדס.תצרפו אליי את כל כוחותיכם וביחד נשלח אותם לכיוון האדס כי אפילו אל לא יוכל לעמוד בעוצמה הזאת".
האלים מתמהמהים אך הזמן להחלטה הוא לא ארוך כי גופו של האדס החל להתכסות בקריסטל. בהחלטה קצרת מחשב, מסכימים לדבריו של רע וביחד עם רע שולחים את כל כוחחותיהם לכיוון האדס.
הגוף של האדס מקבל את המכה באופן ישיר ולמרות שהוא אל גופו מתנפץ לרסיסים קטנים מאוד של אפלה ונעלם. רע מתנשף וחושב שזה היה הסוף אך לפתע כל היכל האלים מתכסה באפלה עצומה. היסוד עצמו התכנס כאן ומתגבש במקום שבו היה האדס. האלים אינם מבינים מה מתרחש בהיכל. זו פעם ראשונה בהיסטורה שדבר כזה מתרחש, שאל נהרס ולכן אף אחד מן האלים לא יודע מה מתרחש. רע חושב לעצמו שזהו הסוף(האדס משקם את גופו ועכשיו שלאף אל אחר וגם לא לי יהיה את הכוח לעצור אותו עכשיו). אך לפתע מן האפלה יצא שיער ארוך ושחור והתגלתה אלה חדשה. האלה החדשה ניתן השם מאי, והיא לא ידעה על האל הקודם לה האדס ועל מעשיו.


תגובות (1)

סיפור מדהים

26/10/2021 20:45
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך