שמיים פרק 10

02/01/2013 533 צפיות אין תגובות

פרק 10

"את ערה? את יכולה לשמוע אותי?" שאלה אריאנה.
נאנקתי שוב והפעם גם הסתובבתי בעווית.
"אני רק רוצה לעזור. בבקשה" אמרה אריאנה בעדינות.
פקחתי עיניים לאט ובאי רצון. זה באמת היה אוהל ירוק. והיו עוד ילדים בתווח גילאים גדול על מיטות לידי. תארתי לעצמי שזה היה אוהל המרפאה. הסתובבתי קצת. היא הייתה מולי. היא הייתה ג'ינג'ית עם שער קצוץ והעיניים שלה היו ירוקות- משהו, ככה שהנחתי שהן משנות צבע. היא נראתה כבת 20. היה לה חיוך נחמד כזה. האמת שהיא נראתה נחמדה באופן כללי (ומודאגת). זה לא אומר שפחדתי פחות.
"או.קיי, אסור לך להירדם עד שנסיים את הבדיקות" אמרה.
הנהנתי, אבל לא הייתי בטוחה שאני אצליח. להיות מעולף זה לא לישון, והייתי ממש עייפה.

אחרי כמה בדיקות, הקאה או שתיים וכמה פעמים שכמעט נרדמתי, היא הגיעה למסכה (הלא מפתיעה במיוחד) שיש לי זעזוע מוח חמור.
מה שאומר שבעיקר הייתי צריכה להישאר במיטה, לנוח ולא להירדם. אה, ולשתות איזה תערובת מוזרה שבאופן מפתיעה דווקא הייתה די טעימה.
וכך למדתי שאין להם רפואה מאוד מתקדמת כאן.
כך עברו כמה שעות. בהדרגה הרעש מבחוץ גדל וגם כמה מהילדים האחרים שהיו באוהל התחילו להתעורר. ולבהות בי. אבל הייתי עייפה מדי בשביל שיהיה לי אכפת.
בסופו של דבר היא אמרה שאני יכולה לישון אם אני רוצה.
המחשבה האחרונה שהייתה לי לפני שנרדמתי היא שהלוואי שניק היה כאן.

כבר שעות שהם הלכו בלי לעצור. וגם בלי לומר מילה. הכי גרוע היה שלא היה להם מושג אפילו מתי היא נעלמה.
ניק לא אמר, אבל ג'ייד ידעה שהוא לא בטוח אפילו אם היא נחטפה או ברחה.
ניק וכריסטי לא ידעו אבל היא הייתה ערה במשך כל השיחה שלהם. או ריב, יותר נכון.
האמת שזה טוב שהוא לא ניסה לדבר איתה כי היא כעסה עליו. היא לא ידעה את כל הפרטים, אבל זה נשמע כאילו הוא ממש פגע בה. אם היא הייתה כריס, היא גם הייתה בורחת. ולמרות זאת היא ריחמה על ניק. היה ברור שלא משנה באיזו צורה בדיוק, הוא ממש אוהב את כריס.
ג'ייד רצתה לעצור כבר חצי שעה, אבל לא רצתה להיות הראשונה לדבר. לבסוף חשבה על פיתרון. היא פשוט התיישבה ווידאה שניק רואה אותה. הוא פשוט הסתובב ובהה בה זמן מסויים אבל בסוף וותר.
"מה את עושה?" אמר ניק בקול צרוד כזה של בוקר.
"אני רוצה לנוח. אנחנו לא יודעים איפה היא נמצאת. נמשיך עוד כמה דקות" ענתה ג'ייד.
הוא בהה עוד כמה דקות ולבסוף אמר "בסדר. רק כמה דקות" בכניעה, והתיישב.
לאחר שהיא נרדמה לכמה שניות 4 פעמים היא החליטה לקום ולחפש קצת אוכל. היא הודיעה לניק שתחזור עוד כמה דקות.
מעניין אם כריסטי בסדר, חשבה ג'ייד. מה קרה לה בכלל? איך אפשר להיעלם באמצע יער נטוש?
היא וניק חיכו שעתיים בערך לפני שיצאו לדרך למקרה שתחזור. מאז הם לא עצרו או דיברו בערך שלוש שעות.
אחרי שאספה כמה דברים שנראו כמו תפוחים, חזרה ג'ייד לניק.
"היי ניק, יש לך מושג אם אלה אכי-" קפאה ג'ייד במקומה.
מישהו גרר את ניק. היא החניקה צרחה בקושי, אבל זה לא היה משנה כי מי שזה לא יהיה כבר שמע אותה מדברת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך