תגיבו פליז.....
אם יש רעיון לשיפור תודיעו

שמלה סגולה

10/06/2011 1449 צפיות אין תגובות
תגיבו פליז.....
אם יש רעיון לשיפור תודיעו

איימי יקרה,
השמלות האלה הן לא רגילות-בכל אחת מהן,יש כוח שונה.
את הכוח את תצטרכי לגלות לבד,בלי העזרה שלי ובלי העזרה של אף אחד אחר.
את השמלות האלה את יכולה ללבוש מתי שמתחשק אבל תמיד תזכרי-הכח מוגבל!
כשהשמלה ניהית לבנה נגמר לה הכוח ולא תוכלי להשתמש בה שוב.
אם תשתמשי בשמלה כשהיא לבנה דברים רעים ייקרו ותצטרכי להעביר אותה למישהו אחר כדי שהצבע יחזור.

ותזכרי;
אוהבת תמיד נורה.

1

זאת הייתה הפעם האחרונה ששמעתי מאחותי.
אני לא יודעת אם היא מתה או עדיין גוססת בבית החולים ואני אפילו לא מסוגלת להתקרב לשם.את המכתב ראיתי בתוך קופסה גדולה שהיה כתוב בגדול –אישי של איימי- ולא זכרתי את הקופסא. הבטתי בשמלות אחת-אחת וניסיתי להבין מה מסמלת כל שימלה,לא ראיתי שום דבר שונה ביניהם לבין סתם שמלות ופיג'מות שהיו זרוקות לי בארון.לבשתי את השמלה הסגולה ועברה בי צמרמורת ולא הצלחתי לזוז לכמה שניות,הסרתי אותה ממני במהירות וברחתי למקום שלי. המקום שלי היה ביער שליד הבית בבקתה הקטנה הנטושה בסוף שדה התפוזים של נורה-לפחות זה היה שדה תפוזית היום הוא משמש כמקום מעולה להידקר בו מקוצים וזרדים.
כשנכנסתי למקום והרחתי את הריח הנורא של האבק והעובש שהיה בבקתה התיישבתי על המזרון הלבן-צהבהב שהנחתי שם בקיץ שעבר,מתי שניסתי לשפץ את הבקתה כדי להפוך אותה לבית קבוע ולעבור לגור שם-אני לא אוהבת את הבית של מייק.
הוא היה חבר של אמא שלי עד שהיא נרצחה, נורה אחותי,הייתה בדיכאון בחדר שלה למשך כמעט חצי שנה ובקושי לארוחות היא יצאה.
היא הייתה מסתובבת עם שמלות מגונדרות והייתה מאורגנת ומוסדרת תמיד, ואהבה מאוד שקט.
בסופו של דבר היא שלחה לי אמרה שהיא יוצאת אבל מעולם לא חזרה אחרי שנה של חיפושים ועצב היא שלחה לי מכתב על שמלות טיפשיות ולא קיימות!חה!עד שסוף סוף היא שולחת לנו מכתב זה על משהו שלא קיים.
טוב היא שלחה עוד אחד כי היא בבית חולים."את רוצה לבוא איתי?" שמעתי את מייק צועק לי מרחוק"לאן?"שאלתי אותו "אייך לות שו"אמר אבל לא שמעתי"לאן?!?"שאלתי שוב הוא התקדם אליי בצעדים גדולים ומהירים"אני צריך להראות לך משהו"הוא ענה בשקט.הוא החיל להתקם בצעדים אייים ושקטים ואני אחריו.
הגענו לבית והתיישבנו במטבח הוא אמר שיש לו עכשיו תשובות לכל השאלות שלי"למה אתה מתכוון??"שאלתי בחצי היסוס חצי גימגום. "אני יודע מה קרה לקייל..אמם.. לאמא שלך"הוא ענה.ברחתי לחדר לא התכוונתי לדבר על זה עם אף אחד ובטח שלא עם מייק!'אוף!למה הוא פתח את זה עכשיו?!!?'נשכבתי על המיטה עם רגליים באוויר, הנחתי את הראש שלי על הכרית ופרצתי בבכי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך