BlueWex
פרק 2:המאהב הגנב וגם הרוצח

שלהבת פרק שתיים

BlueWex 20/05/2011 791 צפיות אין תגובות
פרק 2:המאהב הגנב וגם הרוצח

פרק 2:המאהב הגנב (וגם הרוצח)
הבוקר הפציע מעבר העמק הענק מעבר כפר 8 הכפרים העבודה התחילה גברים כמו ונפרדו מאשתם לשלום והלכו לעבודה כדי להרוויח את לחמם הילדים יצאו בצחוק מדלת ביתם ושיחקו בחרבות מעץ, בדרום הכפר נח בית ככל הבתים קירות עץ וגג עשויי מעשבים יבשים ריידן שכב מיטתו עם הפגיון לידו. העלים היבשים נשרו בתמידות על הארץ, ריידן טעם את האוויר והבין שלא רחץ את פיו הוא הוריד את שמיכתו מעליו ולבש מכנסים חומים וחולצת בד שחורה עם שרוולי כותנה צהבהבים הוא לבש את מגפיו על רגליו היחפות לאחר מכן הלך לחדר האמבטיה ולקח את דלי המים הקרים. על שרפרף שבור ריידן לקח חתיכת עשב ושפשף בה את שיניו לאחר מכן זרק אותה על רצפת החצץ ושטף את פניו במים הקרירים שהובאו מהבאר על ידי אריס, ריידן הניח את הדלי למקומו והלך לחדר הראשי שם היו ספות עשויים מטלאים ואחיו שכב על הכורסא ברשלנות ורוק נזל מפיו. הוא ישן כוס שיכר כאשר חצי מהנוזל הצהבהב נזל על הרצפה ריידן לא התפלא אחיו היה מבלה לילות בפונדק "רגל החזיר" שעות היה יושב על כיסא גבוה כאשר נערות היו חבוקות בזרועותיו לאחר מכן חזר הביתה חצי פיקח מאדם רגיל הוא נפנף לריידן שלום זרק את הכוס או את בקבוק השיכר בנבכי החדר וצנח על הכורסא נרדם וכמו כן היה היום למחרת והיום למחרת. ריידן נאנח הוא הלך לכיוון אחיו הבור ונענע אותו בכתפו "קום, עכשיו" אחיו השמיע קול נמוך וחלש, ריידן נענע אותו ביתר פראות ואחיו סטר לו "הסתלק רמש טיפש" אמר וחזר לשנתו. ריידן הניח את ידו על לחיו לא היה לו הכוחות להתנגד הוא עזב את אריס לנפשו ואכל ארוחת בוקר שכללה פיסת בשר חזיר חתיכת גבינה ופרוסת לחם, אחרי הארוחה הדלה פישק ריידן את רגליו ועשה שמיכות שמיכה אחדות לפני שחגר את נדן הסכין ואת קשתו לגב. ריידן יצא מהבית והלך לכיוון היערות, ריידן היה צד לפרנסתו ולפרנסת הבית. הוא ראה על האדמה היבשה עקבות בעל חיים ועקב אחריהן החיפוש נמשך זמן רב ריידן חיפש בשיחים והמשיך ללכת עמוק לתוך היער אחרי חיפוש מתיש ראה ריידן איפה העקבות נגמרות. דם היה מרוח באדמה אחרי העקבות ריידן נשען על ברכיו ובהה על הדם וראה שהוא ממשיך בשביל על בין העצים "מה לעזאזל?!"חשב לעצמו, הוא הוציא חץ מאשפת החצים שהייתה תלויה על צדו השני של גבו ומתח חץ על מיתר הקשת והתקדם באיטיות כמו כן גם ההליכה בשביל הדם ארך כשעתיים ריידן היה על סף פרישה והוציא מכיסו את פרי המונגולינה שאסף אתמול הוא נגס בפרי והמיץ נזל מפיו ונתן לו אנרגיה להמשיך בדרך. השמיים התחילו להחשיך וחיות הלילה יצאו החוצה וקריאות זאב נשמעו הרחק, הזאב היה בודד. ריידן הלך ואז ראה מקור אור בוקע מבין העצים וקולות של קריאת בשר, ריידן מתח את חיצו לאחור והתקרב לקול שבקע מקרחת היער. הוא הסתתר מאחורי עץ והזיע זעה קרה, ליבו נדרך ועיניו התכווצו הוא הציץ מבעד לעץ וראה שני אורקים יושבים על בול עץ ליד מדורה שניהם דיברו בשפה שריידן לא הבין השפה הייתה מלאה בנביחות וחידודי לשון. הם אכלו בשר מטוגן בחציו הדם החם שנותר על נתח הבשר נזל על לחייהם הירוקים והשיניים שלהם קראו את הבשר ריידן היה חייב להרוג אותם הם היו יכולים לגלות את הכפר ולבזוז אותו, ריידן נשם במהירות יצא מהעץ ושחרר את החץ , החץ עף במהירות לאורק ריידן הסתובב ולא ראה לאן החץ פגע אבל הוא שמע שגוף נפל על הרצפה הקרה וחברו האורק זעק בזעם וקם במקומו. ריידן הבין שעשה טעות, הוא ימות בידי אורק ביער וגופתו לא תמצא הוא לא יתחתן עם קסידי ולא יוליד ילדים לעולם. האורק שאג והוציא את חרבו החדה כתער והתקדם לכיוון השיחים ריידן לא נשם והחזיר את הקשת למקומה ושם את ידו על הסכין שקנה והידק את הידית שלה, האורק התקרב יותר ויותר ריידן הוציא בזהירות את הסכין והתכונן לקרב שאבוד. נשימות האורק שיחררו באוויר ריח של ריקבון ומוות, האורק היה מטרים אחדים מריידן והוא התקרב ורחרח את האוויר כמו נחש שמחכה לטרפו. ריידן נשך את שפתו והאורק הגדול היה במרחק צעד מריידן ,ריידן יצא ממחבואו ודקר את האורק בחזה ודם חם השפריץ על פניו האורק צעק בכאב והסיט את ידו של ריידן הצידה היד של ריידן התעקמה ופגעה בעץ. הפגיון צנחה ליד ריידן וריידן הוטח בעץ ונפל עם פניו על הרצפה, ידו נשברה. הוא נאנק והחזיק את הסכין בידו האחרת אבל הוא לא היה יכול לנוע, האורק הסתכל עליו בעיניו האדומות וחשף את הניבים הארוכים שלו. ריידן במאמץ אחרון זרק את הסכין בחוזקה וזה פגע בצווארו של האורק עוד דם השפריץ והאורק נחת על הרצפה כאשר דמו הכתים את חזו של ריידן , ריידן זחל על האורק והוציא את סכינו שכעת הבזיקה באדום לפני המדורה. הוא ראה פיסה של נייר מבצבצת ומכנסי האורק ריידן הרים את ידו השמאלית וזעק בכאב משום שידו השבורה כאבה הוא הוציא את פיסת הנייר ופתח אותה בעזרת אצבעותיו על המפה הייתה כתובה הודעה שאומרת כך: היום ערב תשע ערבה גדולה תוקפת כפר של שמונה. ריידן נפעם והבין שהרג את הסיירים של הפלוגה האורקית שעמדה לתקוף את כפרו, ריידן שם את הנייר בכיסו ונעזר בגופת האורק כדי לקום. המאמץ היה קשה וריידן הקיא את הפרי שאכל לפני כן הוא הרים את הסכין ושם אותו בנדדנו ורץ, הוא לא שם לב לכאב ולמה שעשה הרגע והוא רץ דורך על זרדים ומועד הוא המשיך לרוץ כאשר חיות הלילה קוראות בשמיי הלילה עציי היער הצטמצמו וריידן הסתכל על הזוועה שראה מולו. הכפר בער כולו בער גגי הקש היו מכוסים ברשת להבות ובתים אחרים שוויתרו ללוחם הרשע התמוטטו בעננת אבק וסלע, ריידן צעק "קסידי" הוא צעק הוא המשיך רוץ לעיר כאשר צרחות. והתנגשויות חרבות התעופפו באוויר גופות היו מוטלות בכל מקום דם של אורקים ושל בני אדם התחברו לשדה קרב, אנשים נלחמו על ילדיהם והנשים זרקו אבנים מגגות הבתים על ראשי האורקים הגברים נרצחו אחד אחד וקשתים עזרו להביס את האורקים. ריידן צעק שוב ושוב עד שהגיע לכיכר העיר שבו היו אורקים שזרקו פצצות אש שכילו בני אדם, אחיו של ריידן שכב ליד גופה ראשו נח בתנוחה מוזרה וחתך שכמעט חצה את חזו לשתיים עדיין דימם הוא היה חסר רוח חיים. בכיכר העיר נצבו הלוחמים המאומנים של הכפר ובאמצע כל הקרב הנורא עמדה קסידי. היא פשטה את מעיל העור מעליה והוציאה מכיס מכנסיה תריסר סכיני הטלה היא זרקה אותם במיומנות על כל אורק שעבר, ריידן לכיוונה היא הסתכלה עליו בפרצוף עייף שדם מרוח. עליו ריידן הוציא את סכינו ושאג "למען קרומנסיה!" קסידי צעקה זאת אתו ושניהם הסתערו על קובץ האורקים כאשר להבות מאחוריהם, האורקים עמדו על משמרם כאשר להבו של ריידן נפגש עם חרבותיהם נשמעה קול מחשמל של פלדה שמתנגשת בפלדה. האורק הרים את חרבו מעל גבו וחתך את האוויר, ריידן זז ממקום הפגיעה וקצות שערותיו נחתכו החרב נתקעה באדמה ריידן חתך את כף ידו של האורק והבזק דם התנצנץ באוויר וזה שאג ונפל על הרצפה. קסידי המשיכה לקטול את האורקים בפגיעות, והגברים האחרים הצטרפו לקרב האורקים הטיחו את אלות הקרב שלהם בפני הגברים ריידן שהיה יותר מהיר מהאורקים הגדולים והמסורבלים דקר אותם אחד אחד. קול צרחה דקיקה נשמע משמאלו וקסידי נפלה על הרצפה עם פצע גדול ומדמם על בטנה "קסידי, לא!" צעק ועזב את הקרב מאחור. הוא כרע ברך ליד קסידי ובדק את הדופק שלה גופה דמם ולא השמיע קול הדמעות צרבו בעיניו, ואז ריידן נפל מאגרוף של אורק ודם ניתז מפיו האורק שבר את אפו ריידן שכב על הגב. "על תעצום את העיניים" אמר לעצמו הוא היה חייב לחיות קסידי שכבה לידו, שיערה היפיפה איבד את צבעו ועיניה היו פקוחות. "קסידי" ריידן לחש ושינה נפלה עליו האורקים היחידים ברחו משום שהיו במיעוט הבתים נהפכו לעפר קולות של בכי נשמעו בכל הכפר אהבת האמת נשרפה בלהבות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך