עננים- הקדמה #משוכתב

HOPE 22/11/2014 802 צפיות 11 תגובות

עננים-פרולוג (?)
—————
ישנו עולם שנמצא אי שם בשחקים, שם יצורים בנו הם משקיפים.
מבעד לעננים הם מטילים אותנו ומגנים עלינו מפני האבדון.
מבעד העננים, שמם מריאנים המצילים אותנו מן האסון.
זכרי אותם פעוטה קטנה ויפיפיה שלי.
מבעד העננים את תצליחי לזהותם.
יומך יבוא ותביני, שגם את כמוהם, תוכלי להשקיף מבעד העננים.
אך עלייך להיות פיקחת, ולא להאמין ליופי התמים שנמצא מבעד לעננים,
כי מבעד לעננים גם מסתתרות סכנות רבות, היזהרי ואל תבטחי בכחול השמיים.
הרוע מתחבא,מתחת ומעל הנופים, בשחקים, ובכל מקום.
היזהרי ילדתי, שמרי על עצמך, כי אין בי את הכוח להגן עלייך.
"וזה מה שהאמא-וסיליה הטהורה, אמרה לבתה בסיפור, הסוף." אמרה אמא של אמה באילוץ.
היא שמחה כלכך שסיימה את היום המתוח הזה, ושהספיקה לעבור על כל משימות היום.
היא רגועה יותר, ויכולה להרשות לעצמה לנוח. לאחר שסיימה להקריא לבתה את הספר היא סגרה אותו והניחה אותו במדף העליון, בחדרה של אמה.
אמא של אמה הביטה בה, היא נראתה לה כלכך קסומה ושלווה, כמו נסיכה קטנטנה בשינתה.
'היא כלכך יפה כשהיא ישנה…' חשבה לעצמה האמא בעודה מביטה בבתה, אמא של אמה, ג'יזל הוא שמה.
'זה יהיה כלכך עצוב לראות אותה נעלמת,' המשיכה ג'יזל לחשוב, אך היא ניסתה להתנתק מהמחשבה הזו שבבוא עם הימים
הבת הקטנה שלה, תעלם בדיוק כמו שאביה, בילי נעלם.
היא הנידה את ראשה בניסיון התחמקות מהדאגות האלה, שרודפות אותה מרגע היוולדותה של אמה.
ג'יזל הלכה לחדרה ושכבה לישון.
אך לא הצליחה, היא לא הצליחה להתחמק מהמחשבות שרודפות אותה.
'אסור שהיא תיעלם, אם היא תעלם לא ישאר לי דבר בעולם הזה…' היא ממשיכה לחשוב.
"אסור שזה יקרה…" היא לוחשת לעצמה, מנסה לחנוק את דמעותייה ששחקו את גרונה.
'הכוח הזה לא יכול לקחת אותה ממני!'
גי'זל הייתה שקועה במחשבות האלה זמן רב, עד שנרדמה.


תגובות (11)

הייתי קוראת בכיף… אבל פנטזיה פחות הטייפ שלי

22/11/2014 16:24

באמת? כמה אפשר להתעקש על סיפור? אנחנו לא משרתים שלך ואת לא תגידי לנו מה לעשות *משפט של נערה מתבגרת* אולי אם במקום לכתוב סיפור ולדרוש מכולם לעצור הכל ולהתמקד בו תתחילי להגיב לאנשים על סיפורים ולהתחבר לצאט ולהשיג מוניטין והכרה באתר? איך זה נשמע?
כי את האמת, זה נשמע אחלה סיפור ואני בעד פנטזיה, אבל גם ככה אני על האתר לפחות שעה וחצי ביום ואין לי שום כוח להתחיל לעקוב אחרי סיפור אקראי- ואם היה לי הוא בטוח לא היה של ילדה שאני לא מכירה, בטח ובטח לא בגלל שהיא התלוננה שלא קוראים.
סליחה אבל לא.
מלי אאוט

22/11/2014 16:38

אני כן קוראת סיפורים של אנשים, ואת האחרונה שתשפטי אותי על כך עם כל הכבוד. הכותרת של הסיפור לא היה סוג של ציווי של מלכה אל משרתים, אלא סתם כותרת שמביעה יאוש.
כי אני באמת מאמינה בסיפור הזה שאולי נחמד לקרוא אותו, אבל בגלל שרוב האנשים שכאן תקועים על ז'אנר מסויים אחד, הם לא נותנים צ'אנס לז'אנר אחר.
(רמז רמז: עוד אחת, אל תעלבי זה לא בכוונה להעליב, כן?)
אם את לא רוצה לקרוא את הסיפור, את לא חייבת.
התגובה הזו נראית לי ממש ממש מיותרת, כי הרי אני כמו כולם רוצה שאנשים יכירו בסיפורים שלי ויאהבו אותם.
לא ביקשתי להתמקד אך ורק בסיפור שלי, רק ביקשתי שיכירו בו, בדיוק כמו שכל אחד ואחת היו רוצים כאן באתר הזה.
יש כאן המון סיפורים טובים שאנשים שוללים ישר בגלל הז'אנר, ויכול להיות שהם טובים בהרבה יותר משאר הסיפורים שיש באתר הזה.
ברגע שאנשים כאן ידעו לתת צ'אנס לדברים, האתר יהיה טוב יותר.

בקיצור התגובה שלך מעידה על הרבה חוצפה, ושפיטה רק על כותרת מסכנה שמביעה אך ורק ייאוש, לא ציווי, יאוש.
את הילדה אחרונה שאני ארצה שתקרא את הסיפורים שלי, זה שיש לך כאן שעה וחצי באתר זה לא מעניין אותי בשיט. אלה החיים שלך ובטח ובטח שלא אכפת לי מהם.

22/11/2014 17:26

    אמממ…כן אני תקועה על ז'אנר אחד שזה סיפורי אהבה ובזמן האחרון התחלתי לקרוא גם קצת סיפורי ערסים (הטובים שבניהם).
    אפשר להגיד לך משהו? אני לא מנסה לפגוע או משהו אבל את נורא ישירה לפעמים בדרך שפוגעת, אני זוכרת את הפרקים הראשונים שלי כאן ואני זוכרת שקטלת והרבה. לי זה לא הפריע כי התקדמתי ויש לי קוראות שרק אלוהים יודע כמה אני מעריכה אותן וכמה הן העלו לי את הביטחון, אבל יש אחרים למשל שאם תגיבי להם בדרך שהגבת לי זה יפגע בהם.

    פיו… שחררתי את זה.

    22/11/2014 18:00

לא קטלתי אותך, הבאתי לך הערות שיעזרו לך. אם נפגעת זה כנראה היה מחוסר טקט (מזל טלה שכזה : P)
אבל תראי את השתפרת, יכול להיות שמהערות האלה או מאחרות, אני לא יודעת.
חוץ מזה את זו שביקשת ביקורת, רק שתדעי שגם הסופרים הכי גדולים מקבלים ביקורות, וזה בסדר, כי ככה אנשים משתפרים וצומחים להם.
מה זה עוזר להגיד "תמשיכי, תמשיכי."
אם הסיפור לא טוב מבחינה דקדוקית, או שהוא קיטשי מידי, או שהוא סתם רדוד מבחינת כתיבה, האדם שכותב את זה בלי ביקורות, בחיים לא ישתפר.
אבל בזכות הביקורות את השתפרת, תארי לעצמך שאני לא הייתי בכלל כותבת לך ביקורות, יכול להיות שמישהו היה מעיר לך הערות אבל מאוחר יותר.
היית תוקעת את ~הסטופ~ ואת כל מה שבסגנון הזה, שלי באופן אישי מזכירה תוכנית טלוויזיה.
אני לא בן אדם שפוגע, אלא בן אדם שנפגע, אבל אם נפגעת יכולת להגיד לי את זה כבר אז, למה לשמור את זה?
וההערות שלי לא עד כדי כך פוגעניות, של סטיבן גרועות יותר : P
אני מעדיפה להגיד תגובה ישירה ולהגיד לך את ההערות שלי מאשר לשקר לך ולהגיד שהסיפור טוב.
צר לי שזה מה שהרגשת, לדעתי זה לא היה נכון ששמרת את זה כל הזמן הזה, רצית ביקורת אז ביקרתי אותך, ולא רק זה, אני גם רציתי שתשתפרי.
והשתפרת.

22/11/2014 18:11

    אני לא אחרטט אותך עזרת לי אבל ההשתפרות שלי קרתה בעיקר מספרים ברמה גבוהה שהתחלתי לקרוא.
    אולי ה"תמשיכי" הזה לא משפר את הכתיבה אבל אין לך מושג כמה כיף והרגשה טובה הוא עושה…

    22/11/2014 18:21

לי הוא לא עושה הרגשה טובה, כי אני מטילה ספק אם בכלל קראו את הפרק שלי.
אני אוהבת את התגובות שאומרות מה טוב בעלילה ומה לא. ודברים כאלה
תמשיכי נשמע לי יבש מידי, אבל אם זה משמח אותך, שיהיה לך בכיף.

22/11/2014 18:25

    יצא לי לדבר עם לא מעט בנות באתר הזה ורובן אלה בנות שכותבת מושלם ותמשיכי… חלקן מרגישות רע עם עצמן כשהן כותבות ביקורת והאחרות מרגישות לא "טובות" מספיק כדי לרשום אחת כזו אז הן כותבות "תמשיכי" ו"מושלם" כדי להעלות להן את הביטחון ותודה לאל שיש כאלה באתר.
    אם תגובות כאלה לא עושות לך הרגשה טובה אז…

    22/11/2014 18:32

אז אין לך מה להגיד 3:
תקשיבי אם אין מה להגיד אז אין מה להגיד, זאת לא סיבה שצריכה לרדת להם את שירשמו מה שבא להן, אני בכל מקרה לא אוהבת תגובות כאלה.
ובדרך כלל אין הרבה קוראות כאלה אצלי, אין בקושי קוראות אבל שיהיה.

22/11/2014 18:41

    חשבת שזה אולי בגלל הגישה שלך?

    22/11/2014 18:48

אין לי קוראים כי אנשים אוהבים רומנטיקה, וכל מה שמתמקד בזה לפחות באתר הזה.
ויש כמה כאלה שמתעניינים בדברים אחרים, אבל הם בוחרים שלא להתנסות או שפשוט לא שמו לב לסיפורים שלי או לא אהבו, או שלא היה להם כוח לקרוא.
האמ אולי צריך מזל בדברים האלה, אני לא יודעת.
הגישה שלי תשתנה ברגע שמעירים לי על זה, אבל בכל מקרה אני רוצה לדעת אם באמת קוראים את הסיפור שלי ולא סתם אומרים תמשיכי.
אני לא רק כותבת לעצמי, אני גם רוצה שיאהבו את הסיפור שלי ויסתקרנו בכל פעם מה יהיה בהמשך שלו.

22/11/2014 18:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך