עדי צ'אן!!!
בפרק הבא תגלו מהי הבדיקה ותגיבו בבקשה!

9 הממלכות פרק 3 ב'

עדי צ'אן!!! 30/09/2011 699 צפיות 4 תגובות
בפרק הבא תגלו מהי הבדיקה ותגיבו בבקשה!

הצבא לא מוכן ולא מאומן. אני לא מבינה בדברים האלה. אני פוחדת. ארון האהוב שלי. אני כל כך אוהבת אותו. היום החתונה. אני מתגעגעת אליו לא ראיתי אותו מאתמול. אחת מהבנות באה אליי. בדמעות ואמרה לי "יש לך מכתב מארון" לקחתי אותו בחיוך אבל היא לא השיבה לי מבט. היא הלכה. קראתי אותו ונשבר לי הלב. הוא בגד בי. הוא הולך אל המלך. הוא יודע את כל הסודות שלי של הצבא. מה אני אעשה??? הלכתי אל הצבא עם השמלה שלי. היא התמלאה במים. אמרתי "הגיע המן לתוכנית ב' " הם היו מפוחדים. אך הכנתי את עצמי לזה. ידעתי שאם יקרה משהו אני חייבת להיות מוכנה.הוא שיקר לי. הוא הבן של המלך. לא בכיתי. נשארתי חזקה בשביל האנשים שלי. הסתובבתי עם השמלה והוא חזר על סוס. חייך אלי. התקדמתי אליו והצבא התקדם איתי. עצרתי אותם והתקרבתי אליו יותר. "איך אתה מעז? איך אתה מעז לחזור אחרי מה שעשית?? אחרי שבגדת ככה בכולנו? אחרי ששברת לי את הלב? איך??" הוא ענה לי במבט מפוחד "אליסיה זה אני? מ מה ק קרה??" הוא שאל ברעד "ממה ע עשיתי??" "אמרתי לו בקול חזק ואדיש. "אל תשחק איתי. מספיק שיחקת איתי עד עכשיו. מה עם המכתב ששלחת? על בן המלך?? מזכיר לך משהו??" הוא הסתכל עליי בפחד "את צודקת מצטער ששיקרתי לך. אני רק הבן החורג שלו!!" עניתי לו "אז מה זה המכתב הזה?? שמגלה כל כך הרבה דברים??? איך זה הגיוני?????" וזרקתי אליו את המכתב. הוא תפס אותו וקרא אותו. הוא הסתכל אלי במבט מתחנן וענה "אליסיה אני נשבע בכל חיי שאני לא כתבתי את המכתב הזה.. אני נשבע!!" הסתכלתי עליו. ידעתי שזה זיוף. המבט המתחנן הדמעות. הכול מזויף. הסתכלתי אליו ואמרתי"איפה היית בכל המסעות האלה?? למה לא הגעת לחתונה?? איך אני אאמין לך שאתה לא הבן שלו??" הוא ענה "בזכות הדם שלי" שפטתי אותו והא צדק. הוא ליווה אותי הביתה זרקתי את עצמי עליו ונישקתי אותו כמו שבחיים לא נישקתי אף אחד. הלכנו אל החדר שלי ומשם הכול התגלגל. זה היה מדהים. כמו חלום שהתגשם. ידעתי באותו רגע שארון הוא שלי. לא של אף אחד אחר. ואני לא אעזוב אותו בחיים!!! בכיתי באושר. למחרת התחתנו. הטקס היה כל כך יפה. הייה בו הרבה אהבה. ארון מנהל את הצבא. ובכל ערב הוא חוזר הביתה ואני מאושרת. התשוקה שלי אליו גוברת בכול יום. אני לא רוצה שהוא ילך. כי זה לא שהוא שלי. אני שלו. ולעולם אהיה. למחרת התכוננתי למחזור שלי. הוא לא הגיע. חזרתי לעולם שלי וקניתי בדיקה. הסתכלתי וצדקתי. אני כל כך מאושרת.


תגובות (4)

בדיקת הריון? תמשיכי!

01/10/2011 03:05

חחחח לא מגלה

01/10/2011 06:21

קודם כל זה דיי ברור שהבדיקה היא בדיקת הריון… וממש אהבתי את הסיפור שלך ואת העלילה ואני ישמח לקרוא את ההמשך..!

01/10/2011 06:25

אי אפשר לדעת… אני לא מגלה…

02/10/2011 07:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך