עדי צ'אן!!!
מקווה שאהבתם. סוף טוב תמיד טוב

9 הממלכות- פרק 5 ואחרון

עדי צ'אן!!! 07/10/2011 798 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם. סוף טוב תמיד טוב

שמעתי רקיעות רגליים. הבנות העירו אותי. ירדתי אל הבית. הצבע היה מוכן. אוון ראה אותי. הוא אמר
"אל תצאי!! את יכולה למות!! ואז גם היא תמות!!" אמרתי "אני לא אנטוש את עמי" הבנות היו מוכנות. סיפרתי להן מה שגיליתי. והיום אני אספר את כול הגילויים שלי. 8 הבנות הן אחיות למחצה. אותה אמא עם אבות אחרים. בגלל זה יש לנו יתרון. אני גם אחות שלהן. וזה היתרון שלנו. הוא הגיע. הוא לא אמר דבר. רק עשה סימן והצבא שלו התחיל לתקוף. פתחתי במתקפה. לא שמעתי דבר. רק הפעלתי את כוחותיי. הבנות נלחמו גם. המון נהרגו. אבל זה לא היה חשוב באותו רגע. נלחמנו חזק. עד שלא יכלנו לנשום. אוון נלחם חזק מכול. כמעט מת. המלך נבהל. הוא לא התכונן לכזה דבר. לבסוף הוא נשאר עם 20 איש. אנחנו נשארנו 500. היינו 520. הוא חייך. ואז ראיתי את הנשק שלו. 8 בנים. החצי השני של הבנות. הוא יצר אותם. הוא שכח דבר אחד. שיש עוד אח אחד שצריך ליצור. החזקנו ידיים והתחלנו את המתקפה.זה היה דבר מדהים. משהו שאף פעם לא ראיתי מחיי! נלחמתי חזק. לא רעדתי. לא כלום!
רק נלחמתי. נלחמתי. ואוון תקף את המלך. המלך נלחם החזרה. בכיתי. כי הכאב היה גדול.
הם נלחמו עד שארית כוחותיהם וכך גם אני. הבנות נלחשו ואמרתי "הישארו חזקות!" ראיתי את החולשה שלהן. הבנים גם נחלשו. ואני חייכתי אל אוון. הוא חייך אלי. אך זאת הייתה טעות. המלך תקף אותו. המשכתי להילחם והבנים התמוטטו. רצתי. ותקפתי את המלך. הוא מת על המקום. רצתי אל אוון. הוא חייך ואמר "את חזקה ואת תישארי כך לנצח" בכיתי ואמרתי "לא תישאר איתי!!! בבקשה!!!"
"הוא רק חייך ועצם את עיניו. אמרתי "אבל חכה!! מה עם הבת שלנו!! אווה!!" עצרתי את עיניו מלהיעצם ואמר "הייתי שמח לראותה מאושרת. ואיתך אני יודע שהיא תהיה. אני אשאר איתך לנצח בלב.
בכיתי עוד. ואמרתי במין לחישה של תחינה "רק תישאר איתי. תישאר." ועיניו נשארו פקוחות. אך בהבעה משונה. עצמתי את עיניו. החזקתי את ידו האחת והשנייה שמתי על בטני. היא זזה. הרגשתי זאת. הנחתי את ראשי על חזהו ועצמתי את עיניו. בפעם האחרונה שידעתי בטוח מהו גורלי.
הלכתי איתה בארץ שלי. היא ישנה. כל כך דומה אוון. כול מקום מזכיר לי אותו. אך עכשיו אני יודעת שהיא בטוחה ותמיד תהיה ככה. כי היא שלי ושל אוון וזה הכול. הלוואי שיכולתי להגיד שאני אוון ואוויה חיינו באושר ועושר. אך אני יכולה להגיד דבר אחד. זה הסוף של הסיפור שלי. הסיפור שלי ושל 9 הממלכות. שלעולם לא יפסיקו להתקיים.


תגובות (7)

אוף. למה זה היה חייב להיגמר?.

07/10/2011 09:05

חח אני לא יודעת… חשבתי שכדאי להפסיק

07/10/2011 12:27

סיפור יפהפה!

07/10/2011 13:30

עדי צ'אן!!!
סוף זה תמיד התחלה חדשה, סיפור מהמם אהבתי מאד ומצפה לסיפור הבא
ערב טוב ושבוע מקסים ♥♥♥ מבקי

08/10/2011 09:54

תודה רבה סהר!!!!!!!

08/10/2011 11:53

שירה סליחה התבלבלתי בין המשתמש שלך לבין של סהר אבל תודה :)
בקי תודה רבה!!!!
וחג שמח לכולם!!!

11/10/2011 09:10

למההמהמהמהמ?
למה זה ניגמר??

21/01/2012 07:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך