ביאנקה די אנג'לו
נכון שהיא לא נחמדה? ^^

אהבה עד מוות- הקדמה – היי, אני הולי, ואני לא נחמד.

ביאנקה די אנג'לו 05/08/2013 771 צפיות 5 תגובות
נכון שהיא לא נחמדה? ^^

אתם, יכולים להיות בטוחים, שכשאתם אוהבים, יכולים להחזיר אליכם אהבה. אבל במקרה שלי, אני אוהבת אהבה אסורה. בטח רוב הבנות חושבות עכשיו: "אהבה אסורה, זה בטח הולך להיות סיפור רומנטי ומרגש" וכאלה. אז, אתן טועות! כי אם פית קרקע במשמר , שתתקרב לנער או נערת אש, גזר דינה, או דינו, מוות. אז, הבעיה היא שבכיתה שלי יש: אלפית, ומלאכית, כמובן, איך שכחתי, נערת קרני שמש, ונער עננים, לא לשכוח, נער ביצות ומים מתוקים, נער גשם, כמובן גם נער אש. אז, אסור לי להתקרב לנער האש, אבל זאת הקטנה בצרותיי. אני מאוהבת בו. שמו ליאו. החברה הכי טובה שלי, סרן לינה האלפית, בן הזוג שלה, לי נער הביצות, בן זוגה של נערת קרני השמש קאלי, נער הגשם ג'יימס, ולא לשכוח את היילה המלאכית ובן זוגה אנדי נער העננים. רק אני רווקה, שאוהבת מישהו שאהבה איתו עלולה לסכן את חייה ואת הדרגה שלה במשמר, שהיא דרגת סרן אוירית! לכן, ג'ולייט, מפקדת המשמר שלי כל הזמן מנג'סת לי להתרחק מליאו. אבל מה שמעצבן, זה שג'ולייט היא שתקעה בכיתה ההיא! לא אני בחרתי בה, אלא ג'ולייט. והיא ממשיכה להגיד: "זה היה רעיון גרוע!" ו"למה את בכיתה הזאת?!" אז אתם מבינים, זה ממש לא עומד להיות רומן מרתק שתוכלו לשבת איתו לאור מנורת לילה ורודה קטנה, ולחשוב כל מיני דברים כמו: "הלואי וזה היה קורה גם לי…" לא, זה סיפור של אהבה מסוכנת, שעלולה להרוג אותי.
עדיין רוצות שזה יקרה לכן?!


תגובות (5)

אהא

05/08/2013 11:35

נשמע אחלה ^^
מרושעת היא….
פיצה.
תמשיכי!!

05/08/2013 12:46

חחחח

06/08/2013 01:03

ליאוווווו <3333
רואים שאת ג'קסונית
ג'קסונים הם אדירים!
סיפורים של ג'קסונים גם הם אדירים
ליאו הוא אדיר!
גם ניקו אדיר!
ופרסי ברור שהוא אדיר!
גם אני ג'קסונית
אבל אני אוהבת גם את משפחת קיין
ואת בסתת
ואת אנוביססס !! <3
לריק נגמרו הדרכים לתאר אנשים שקשורים במוות
אז ניקו ואנוביס דומיםםם
פרסאבת'!
תמשיכי…
בייי
וסליחה על החפירה
פשוט ג'קסונים וזה…

06/08/2013 15:44

ויש לך שם נורא נחמד :)

06/08/2013 15:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך