מה אתם אומרים???

BLEACH פרק 2: בית ספר…

08/12/2012 896 צפיות תגובה אחת
מה אתם אומרים???

"תקבל את זה בראש שלך דג!!!" איצ'יגו חתך את הראש להולו וההולו נעלם… אני (רוקיה) היתפלאתי מאד וקרה משהו מוזר, רציתי לתת לאיצ'יגו רק חלק מהכוחות שלי אבל הוא לקח הכל! את כל הכוח! הוא היתעלף, ו…
-נקודת מבט של איצ'גו-
היתעלפתי ו…
אויש!!!! זה הכל היה חלום? קמתי בבוקר והכל כאילו לא קרה כלום, הבית לא שבור, הכל תקין, הלחתי לבית ספר, בכיתה ישבנו, כשהמורה הגיע הוא אמר: "יש ילדה חדשה בכיתה שלנו", ניכנסה….. רוקיה!!! כאילו המלאך מוות! רק אם בגדים של הבית ספר, היא חייכה ואני רציתי להרוג את עצמי, בהפסקה רוקיה לא ידעה מה לעשות אם הקופסת טרופית שקנתה, היה לה קש ביד והסברתי שצריך ליתקוע את זה בקופסא ולישתות מיזה, היא ממש נידהמה וחייכה, היא גם היתה ממש חמודה, כל הבנים אמרו: "סתכלו יש לאיציגו חברה" הייתי בו 15 אז זה בסדר, פיתאום אצל רוקיה התחיל משהו לצפצף, היא הוציאה משהו שדומה לפאלפון, היא חייכה לכולם, לקחה אותי בשיער! ורצה לתוך המיסדרון, היא אמרה: "יש הולו בבית ספר, את מוכרח להרוג אותו!" אמרתי: "מה?! זה באמת קרה?! הייתי בטוח שזה חלום", היא ענתה: אין זמן להיתווכח!" היא לקחה כפפה נתנה לי אגרוף בבטן והיתה לי הרגשה מוזרה, כאילו אני יוצא מעצמי, הגוךף שלי נפל, אבל אני עמדתי, קשה להסביר את זה, אבל אני יצאתי מהגוךף שלי אם בגדים שחורים, חרב ענקית.
רצתי אחרי רוקיה וראיתי הולו, רצתי אליו אבל הוא היה מספיק מהיר ונתן לי מכה.
אז הוא עשה כמו מין אור אדום בפיו וירה אותו עלי!
עפתי לקיר והתחיל לרדת לי המון דם, הרגשתי שאני מימלא בכוח, היתעצבנתי, כל כך חייכתי והתחלתי ליצחוק, לא שלתתי בעצמי ופשוט חתכתי את ההולו לשניים והוא נעלם, והיתעלפתי…
רוקיה ממש נידהמה והיה לה פרצוף רציני, היא אמרה: "לא יכול ליהיות!" שאלתי: "מה לא יכול?" היא אמרה לי עזוב והלכה, ניכנסתי לתוך גופי, היסתיים בית הספר להיום והלכתי הביתה.
פגשתי את אינואוווה בדרך, היתה ילדה בכיתה שלי, ג'ינג'ית וגם חמודה, מנומסת והמון אוהבים אותה, היא חייכה אלי ואני הלכתי…
רוקיה אמרה שהיום היו שני אולוהים והרגתה אחד, השני פשוט נהלם כשרצתי…


תגובות (1)

אחלה… אבל אני כבר יודת מה קרה…. כי אני התחלתי לראות בליץ'!

08/12/2012 07:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך