circus of the freaks-פרק 1

עדי צ'אן!!! 05/07/2012 684 צפיות 4 תגובות

כולם הסתכלו בתדהמה ובהתרגשות איך הוא מעביר את הרגליים מצד אחד לצד שני. אף אחד לא יכול להפסיק להסתכל על הגמישות. איך הוא מתאים את גופו לחישוקים. צורות לב,פרח,כוכבים מה לא? כך קראו לו. "איש הגומי" האיש הנמתח בעולם. שני חברים ישבו אחד הסתכל בתדהמה והשני נאנח בשיעמום ואמר "הלו!! זה הטריק הכי ישן שיש שמים קצת שמן תינוקות והוא נכנס לכול מקום!!" חברו השני נתן לו מרפק בבטן השמנה שלו ואמר "שתוק!!! אפילו שמן תינוקות לא יכול לעשות את זה!!"
——————————————–
הוא ירד מהבמה לקח מגבת כדי לנגב את השמן.. אבל הוא לא שם שום שמן. הוא שכח לרגע את כישרונו המדהים. הוא שמע את הקהל מתקרב. הוא שפך על עצמו את השמן מהר ושם את המגבת על צווארו. הוא חייך לכולם, לחץ את ידיהם ואמר "תודה! תודה רבה לכם!!" וחייך אך ידע בליבו את סודו.
——————————————————————————————-
היא שיחקה באש כאילו זה כדור. הקפיצה אותה מיד ליד יצרה צורות ממנה ועוד הרבה!!! נשפה אותה אל הקהל ועוד!!! כולם ידעו שזה טריק ישן.. אך היא שכחה לשים את הכפפות המיוחדות. אבל לא היה לה אכפת זה לא שרף. והיא ידעה לעשות את זה. אך היא ידעה שזה אמיתי. לא סתם טריק. היא ירדה ולבשה את כפפותיה רק כדי לתת לקהל את המחשבה שאין קסם בעולם…
—————————————————————————————
הוא היה כל כך קטן ולא חסון ושרירי. הוא היה החנון הטיפוסי. הוא עלה לבמה וכולם צחקו. לפתע הוא הרים את הספסלים שבהם יש כל הקהל. הם צחקו ונהנו. הוא הרים 4 פילים ביד אחת וביד השנייה הרים את כסאות המושבים כמו משקולות. הוא ציחקק. הוא ירד מהבמה וכולם שאלו "מה הטריק??" והוא ציחקק וענה "גנים טובים :)" וחייך אך הוא ידע שהיום זה לא כל מה שהוא יכל… זה רק המועט שבמועט…
————————————————————————————–
היא קפצה באויר התעופפה. זה נראה כאילו היא עפה. כולם ידעו שחוטים מחוברים אליה זה ברור. מה שהם לא ידעו שהחוטים היו מסובכים סביב המוט מאחורי הקלעים. היא צחקקה ועפה יותר ויותר גבוה…. עשתה גילגולים עפה מעל ברכות ומעל האנשים. וידעה ששום דבר לא יוכל לעצור אותה חוץ מעצמה. ההיא ירדה לאט לאט למטה והשתחווה. כולם זרקו עליה פרחים. היא הייתה מאושרת. "רק שלא יגלו את סודי" היא לחשה לעצמה. היא הלכה אל מאחורי הקלעים ושמה את חוטים מהר… רק שלא יגלו אותה…


תגובות (4)

היה רומנטיקה בזה

06/07/2012 08:39

למה מה זה קשור???

06/07/2012 12:30

ואוו זה נשמע ממש מרתק ואת כותבת את זה בצורה ממש יפה!!
תמשיכי! :)

06/07/2012 12:36

חמוד מאוד *_*
תמשיכי …

01/09/2012 13:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך