Dark Fire – פרק 10

14/01/2013 520 צפיות אין תגובות
D:

"טוב רוצה להתנסות בטלפתיה זאבית?" חייך ג'סטין. "איך עושים את זה?" שאלתי.
"זה נורא פשוט…פשוט תני פקודה בתוך הראש ותראי מה יקרה.." הוא אמר.
"טוב…" אמרתי ועצמתי עיניים. אני רוצה שכול הלהקה וגם אתם ערפדים תהיו כאן ועכשיו עם אתם לא רוצים צרות! חשבתי. "וואו איזו עוצמה!" אמרו ג'ייק דרייק וג'סטין בבת אחת. לפתע כול הלהקה מנדי וטיי באו. "מי זה היה??" שאל טיי. "כן מי!? זה היה הדבר הכי עוצמתי שאי פעם שמעתי זאת לא הייתה בקשה זאת הייתה ממש פקודה…כמו שהזאבים המלכותיים היו אומרים" אמר זאב שחור עם עיניים אפלות. "זאת הייתה…איימי…"אמרו ג'ייק וג'סטין ביחד.
"זה בלתי אפשרי היא לא זאבה!" נהמה זאבה לבנה. "אני זאבה ואת תקשיבי לי עכשיו!" אמרתי. כולם השתחוו. "את לא סתם זאבה עוצמתית…את בת מלוכה…"אמר ג'סטין. "איך אתה יודע?" שאלתי.
"כי לך יש את הסימן של הירח והשמש…וסימן כזה יש רק לזאבים המלכותיים…" אמר ג'סטין והסתכל על היד שלי בקפדנות. "זה בלתי אפשרי! כל הזאבים המלכותיים נכחדו…" אמר טיי.
"האחרון שבהם היה…אבא שלך…הוא מת לפני 3 חודשים!" אמר דרייק. "הוא נהרג בידי סטיוארט והערפדים שלו בשנתו…" אמרה מנדי. "טוב אני חושבת שעכשיו אני זאת שחושקת בדם של סטיוארט!" אמרתי. "וואו פשוט וואו…" אמר דרייק. "איך שהגלגל מסתובב…" אמר טיי. "או אין לך מושג" אמרתי וחייכתי חיוך מרושע. ובתוך ראשי דמיינתי איך סטיוארט מתחנן שאני אחוס על חייו. שמענו רישרוש מהשיח. כולנו הקפנו את השיח.
נכנסתי לשיח ומשכתי משם את שלי בשיער שלה. "איי איי תעזבי אייי!" צרחה שלי.
"מה את עשית פה?!" אמרתי. "אני אה..לא עושה כלום…" אמרה שלי. "ועכשיו את האמת בבקשה"
אמרתי ומשכתי בשיער שלה ותר חזק. "איי תעזבי בבקשה!" היא צרחה ודמעות עלו בעיניים שלה.
"איימי תעזבי זה יותר מדי חזק…" אמר ג'ייק. "שקודם תגיד לי מה היא עושה פה!" אמרתי בקול תקיף. "אני ר-ריגלתי בשביל סט-סטיוארט..רציתי להוכיח להם שאני חזקה וחכמה.." היא גמגמה והתחילה לבכות. "יש לך מזל היום אני חושקת בדם של סטיוארט..בסבל שלו, ולא בשלך!" אמרתי, "תקשרו אותה! וחזק…כדי ששום ערפד חזק וכחם כמוה לא יצליח לברוח". "איימי את לא חייבת ללעוג לה!" אמר ג'ייק. "למה לא? זה כיף" אמרתי. הוא שתק והסתובב לשלי.
"אני ממש מצטער, היא שיכורה מהכוח שלה. היא השתגעה בדיוק כמו סטיוארט" אמר ג'ייק בזמן שקשר את שלי. שלי הנהנה. "אני שמעתי את זה!" אמרתי וסטרתי לג'ייק. "מה נסגר איתך!? את בדיוק כמו סטיוארט!!!" הוא צעק. הסתכלתי עליו ולא האמנתי למה שהוא אמר. שתקתי ופשוט הסתובבתי וברחתי. "אתה מרוצה ג'ייק? אחרי כול מה שהיא עברה אתה אומר לה דבר כזה? חשבתי שאתה אוהב אותה!" אמר דרייק ורץ אחרי איימי.
אני רצתי פשוט רצתי. אולי אני באמת כמו סטיוארט..אולי הייתי צריכה להביא את הדם שלי לסטיוארט… "לא את לא." אמר קול. "מ-מי זה!?" אמרתי. "זה אני דרייק" אמר דרייק. "מה אתה רוצה?" שאלתי והרגשתי איך דמעות זולגות לי מהעיניים. "אני רוצה שתשארי חזקה..עם כול מה שאת עברת אני מבין שקשה לך…פשוט תשארי חזקה בשבילי." הוא אמר, תסתכלי עליי אני ערפד אבל יש לי הורים ויש לי אפילו אחות קטנה…". "אתה לא מבין כמה קשה לי" פרצתי בבכי.
"אל תבכי…אני מבין אותך…" הוא אמר וחיבק אותי. "תוצאי הכול היית חזקה מספיק זמן. " הוא אמר. בכיתי והוא פשוט עמד שם וחיבק אותי נתן לי להוציא הכול. "אני תמיד אהיה בצד שלך אם תרצי ואם לא" הוא אמר. "תודה" עניתי לו.

עם סטיוארט והערפדים:
"איפה שלי!?" אמר סטיוארט. "היא…היא כנראה לא תבוא היום" אמר זאק. "מה למה לא!?" צעק סטיוארט. "כי…אמ… יש איזה עיקוב…" אמר זאק. "לא משנה נסתדר גם בלעדיה!" אמר סטיוארט. "אז איפה איימי?" שאל סטיוארט. "לא ידוע לנו בנתיים…"אמר זאק. "אני רוצה שתמצאו אותה ותביאו אותה אליי!" אמר סטיוארט. "חיה או מתה?" שאלה אמבר. "מה שתבחרי יפה שלי.." הוא חייך ונישק אותה. סאלי וזאק הסתכלו זה על זה באימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך