בבקשה תגיבו זה חשוב לי :)

Dark Fire – פרק 12

14/01/2013 573 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו זה חשוב לי :)

פרצתי בבכי. דרייק לא נראה מופתע בכלל. הוא התקרב אליי וחיבק אותי חזק חזק. "אוי דרייק אתה לא מבין כמה קשה לי…עזבתי את הבית ההורים שלי לא יודעים איפה אני.." התייפחתי. "ואח הגדול שלי..בטח השתגע מרוב דאגה…שלא ל-לדבר על ג'-ג'ייק…" בכיתי. "תרגעי.." אמר דרייק בקול מרגיע.
קולו הרגיע אותי כל כך…עד שנרדמתי. "היא ישנה…אני שמח שהיא הוציאה את הכול" אמר דרייק והשכיב את איימי על השק שינה.

עם קלואי:
"טוב בלה אני יוצאת להתאוורר…תנוחי אני אבוא עוד מעט" אמרה קלואי ויצאה מהאוהל שלה ושל בלה. כמה שזה מוזר…קלואי זוממת משהו אני מכירה את המבט הזה…אבל מה היא זוממת?! חשבה לעצמה בלה. קלואי רצה אל האוהל של ג'ייק. "ג'ייק את ער?" שאלה קלואי בקול רך ועדין.
"לא…מי זה? איימי זאת את?" אמר ג'ייק מתוך האוהל. "לא..זאת אני קלואי…" אמרה קלואי.
"אהה קלואי…בואי תכנסי לאוהל" אמר ג'ייק והדליק פנס. קלואי נכנסה אל האוהל והתיישבה ליד ג'ייק. ג'ייק היה בלי חולצה ושכב בפוזה ממש מושכת. קלואי בהתה בגופו של ג'ייק. "מה רצית קלואי?" שאל ג'ייק. "א-אני…רק ר-רציתי ל-לשאול עם את כועס על איימי.." אמרה קלואי והשפילה את מבטה. "כן אני כועס על איימי, למה?" אמר ג'ייק. "סתם…" אמרה קלואי והוסיפה "היום איימי ישנה באוהל של דרייק". "מה?! למה?!" הזדעזע ג'ייק. "אתם רבתם ו…אהה…היא אמרה ל…לי שהיא נפרדת ממך…" אמרה קלואי.
"מה?" אמר ג'ייק בקול שבור. "כ-כן היא אמרה את זה…" אמרה קלואי.

עם זאק סאלי ואמבר:
"טוב אני ממש עייפה!! אני הולכת לסטיוארט תמשיכו לחפש בלעדי!" אמרה אמבר ורצה משם.
רק אחרי שסאלי וזאק בדקו שאמבר הלכה סופית הם נשמו לרווחה. "סוף סוף היא הלכה!!" נשמה סאלי. "ראית את עקבות של הזאבים? אני כמעט בטוח שאיימי היא אחת מהם" אמר זאק.
"חחח מה? איך הגעת לזה? ג'ייק בחיים לא היה עושה את זה לאיימי" צחקה סאלי. "את יכולה לצחוק אבל התחושות בטן שלי אף פעם אבל אף פעם עוד לא הטעו אותי" אמר דרייק, "וחוץ מזה אני חושב שאני יודע איפה שלי…" הוסיף דרייק. "מה איפה!?" שאלה סאלי בהתרגשות. "היא חייבת להיות באותו מקום איפה שאיימי נמצאת…" אמר זאק. "זאק אני מפחדת..אני לא רוצה לבגוד בסטיוארט אבל עם נסגיר לידיו את איימי זה יהיה הסוף של העולם הזה…" אמרה סאלי.
"אוי סאלי אנחנו לא ניתן לזה לקרות" הוא חיבק אותה. "זאק…אני ר-רוצה ל-לומר לך משהו…" גמגמה סאלי וגוון ארגמן אדום התפשט על פניה. "מה קרה סאלי?" אמר דרייק בדאגה.
"אני אוהבת אותך" אמרה סאלי. "גם אני אוהב אותך סאלי…אני מאוד מאוד אוהב אותך" אמר דרייק ונישק את סאלי.

עם דרייק:
מה הולך שם!? חשב לעצמו דרייק. פנים האוהל: "ג'ייק אני לא משקרת לך איימי בגדה בך עם דרייק! היא שונאת אותך!! אבל…" אמר קלואי. "מה אבל!?" שאל ג'ייק. "אבל אני יכולה להחליף אותה…" אמרה קלואי. מה!? חשב לעצמו דרייק. "אני מסכים קלואי" אמר ג'ייק. "ב-באמת?" שאלה קלואי. "כן אני לא צריך את איימי עם היא לא רוצה אותי" אמר ג'ייק ונישק את קלואי.
אני לא מאמין…אסור שאיימי תגלה היא תשבר !! חשב לעצמו ג'ייק ורץ לאוהל של בלה.

באוהל של בלה:
"בלה את ישנה?" שאל דרייק מחוץ לאוהל. "לא דרייק תכנס, מה רצית?" שאלה בלה. דרייק נכנס.
"קלואי סיפרה לג'ייק שקרים ועכשיו הם ביחד!!!" אמר דרייק. "מה!?" הדעזעה בלה. "את חייבת לשכנע את קלואי לא לפגוע בה ככה!" אמר דרייק. "חכה רגע איימי יודעת?" שאלה בלה. "לא..היא ישנה עבר עליה יום מאוד קשה…" אמר דרייק.

עם איימי:
התעוררתי. והלכתי לאוהל של ג'ייק כדי לבקש סליחה. מתוך האוהל שמעתי את הקול של ג'ייק: "אני אוהב אותך קלואי". לא האמנתי למה ששמעתי! התחלתי לבכות ורצתי לאיפה ששלי קשורה. "שלי תתעוררי" אמרתי בלחש. שלי התעוררה, "איימי אל תתעללי בי בבקשה!!" אמרה שלי בקול מפוחד. "אל תד-תדאגי שלי..אני ב-באתי לשחרר אותך א-אני מ-מצטערת.." אמרתי בבכי ושחררתי אותה. "תודה איימי..את בוכה??" שאלה שלי והתכופפה. "ל-לא…" אמרתי. "מה קרה?" שאלה שלי. "כלום רוצי! תגידי לסטיוארט שאני אבוא אליו מחר בחצות.. הוא יקבל את מה שהוא רוצה…עכשיו רוצי! אני אגיד לכולם שהצלחת להשתחרר…" אמרתי ובכיתי. "איימי…אני…" התחילה שלי לומר. "רוצי! אני רוצה שהוא ימצא אותי אני רוצה שהוא יבוא אליי תעשי את זה זאת פקודה ! " אמרתי בקול תקיף. "לפקודתך הוד מעלתך…" אמרה שלי ורצה.
נפלתי ובכיתי, לא היה עוד טעם לחיים שלי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך