Dark Fire – פרק 13 פרק ארוך מאוד D:

14/01/2013 621 צפיות אין תגובות

ביכיתי ואז הרגשתי שמשהו שם יד על הכתף שלי. הסתובבתי וראיתי שזה מקס. "מ-מקס? מ-מה אתה ע-עושה פ-פה??" שאלתי. "אני פה כדי לנסות לשכנע אותך לוותר על המפגש עם סטיוארט" אמר מקס. "א-איך י-ידעת??" שאלתי. "אני אמרתי לו…" אמרה שלי וקפצה מהעץ.
"מ-מה??? ל-למה!? " גמגמתי והדמעות זלגו. "כי…."

עם דרייק ובלה:
"שנייה אני אלך להעיר את וונסה וקייטי הן צריכות להרחיק את איימי מהאוהל של ג'ייק, אני כבר אטפל בקלואי" אמרה בלה. "ומה אני עושה?" שאל דרייק. "הולך ובודק שאיימי עדיין ישנה!" היא אמרה.
דרייק ובלה הלכו כל אחד לכיוונו.

עם בלה:
"קייטי, וונסה אתן ישנות?" שאלה בלה מחוץ לאוהל. "לא, למה?" אמרה קייטי והוציאה את הראש שלה מהאוהל. "ג'ייק עם קלואי…אתן חייבות להסיח את איימי מג'ייק אסור שהיא תגלה שהם ביחד!" אמרה בלה.
"רגע מה?! קלואי וג'ייק ביחד???" אמרה קייטי בתדהמה. "כן עכשיו לכו לאוהל של דרייק היא אמורה לישון שם !" אמרה בלה. "היא לא שם!" אמר דרייק. "מה זאת אומרת לא שם!?" אמרה בלה. "אני פוחד שהיא גילתה את זה!" אמר דרייק. "מה?!? " אמרה וונסה. "טוב אנחנו נלך לחפש את איימי" אמרה קייטי. "רעיון מעלה אני הולך להרביץ לג'ייק" אמר דרייק. "אני באה איתך דרייק, אני צריכה לסדר כמה ברגים לקלואי" אמרה בלה בכעס. "היי…על מה כול המהומה אנשים? אני מנסה לישון פה…" אמרה מנדי ויצאה מהאוהל שלה ופיהקה פיהוק ענק. "איימי גילתה, כנראה, שג'ייק עם קלואי" אמרה בלה. "ממתי ג'ייק עם קלואי?" שאלה מנדי בערנות. "מלפני 3 שעות" אמר דרייק. "טוב אני אלך לחפש את איימי אני העיר את אחד הבנים" אמרה מנדי. "הי איפה מקס??" שאלה קייטי. "וואו איזה לילה ארוך זה הולך להיות…" אמרה וונסה. "הי! אולי תשתקו כבר תנו לבן אדם לשון!!" אמר אלכס.
"People shut the fuck up!" אמר ג'סטין ויצא מהאוהל שלו. "יופי כולם ערים, חוץ מטיי…" אמרה קייטי. "אל תיהיה כל כך בטוחה!" אמר טיי בעצבנות. "יופי עכשיו אנחנו נתפצל !" אמרה בלה.
"טיי, וונסה, אלכס וקייטי, אתם הולכים לחפש את איימי ומקס" אמרה בלה. "טוב " אמר אלכס.
"ג'סטין אני ודרייק נלך לג'ייק להחטיף לו כמה דברים בראש!" אמרה בלה.

והם התפצלו כל אחד לדרכו… עם סטיוארט:
אולי אני צריך לוותר על איימי? חשב לעצמו סטיוארט. "Hi honey I am back!" אמרה אמבר.
"את באת עם איימי?" שאל סטיוארט בדאגה. "לא…אנחנו לא מצליחים למצוא אותה" אמרה אמבר. סטיוארט פלט אנחת רווחה. המ…משהו פה לא מסתדר לי..הם היו צריכים לעלות על הריח של איימי אלה עם…היא הפכה לאשת זאב… אבל מה הסיכוי שזה יקרה!? חשב לעצמו סטיוארט.
"סטיוארט מה נסגר איתך?? אתה לא עצמך היום!" התלוננה אמבר. "הא? אמרת משהו?" שאל סטיוארט. "FINE!!" אמרה אמבר בעצבים, ויצאה מביתו של סטיוארט בסערה. "הא? היא אמרה משהו?" סטיוראט שאל את עצמו והמשיך לחשוב על איימי.

עם איימי מקס ושלי:
"כי אם תמותי…אז לא רק תפרוץ מלחמה בין הזאבים לערפדים אלה גם זה יהיה סוף האנושות…" אמרה שלי. "א-אני מבינה…" גמגמתי והסתכלתי על האדמה. "איימי תביני עלייך להמשיך הלאה זהו טיבם של הזאבים המלכותיים להמשיך הלאה, וגם עלייך להתכונן לבאות, עלייך להתחיל להתאמן! " אמר לי מקס. וידעתי שיש את חלק של המלחמה הבלתי נמנעת בין הזאבים לערפדים. כול כך הרבה בגידות, כול כך הרבה דם, כול כך הרבה סבל…והכול התחיל בגללי…אני התחלתי את זה ואני אסיים את זה!
התרוממתי מהאדמה והפנתי את מבטי אל השמיים. "בסדר..אני אוותר על המפגש…ממחר תתחילו לאמן אותי, שלי כדי שתחזרי לסטיוארט ולמשפחה שלך, הם יבחינו בזה שנעלמת אני רוצה שלא תחזרי לפה יותר" אמרתי. "אבל איי-" ניסתה שלי למחות. "לא שלי זה מסוכן מדי! ואני גרמתי לך לדי והותר סבל" אמרתי והסתכלתי ישירות בענייה הכחולות. "כן הוד מעלתך…כרצונך" אמרה שלי הסתובבה ופתחה בריצה מהירה לעבר העיר. "מקס אנחנו חייבים לחזור, ואני רוצה שאתה תתחיל לאמן אותי ראשון" אמרתי והפנתי את מבטי אל מקס. "זה כבוד גדול מאוד בשבילי איימי, אבל תגידי לי למה אני?" הוא שאל אותי. "מקס אני רוצה להתאמן אצל הטוב ביותר" אמרתי. "כמובן איימי, טוב אז מחר ב 7 בבוקר אני ודרייק נבוא לאמן אותך, נתחיל בשינוי הצורה." אמר מקס. "מה שתגיד, אבל דרייק לא יתפורר לאפר בשמש?" שאלתי ונורא חשקתי במידע הזה. "אם שמת לב לטיי דרייק מנדי ושלי יש להם צמידי כוח הם מאפשרים להם להימצא בשמש מבלי להיפגע" אמר מקס. "עכשיו הכול מובן.." אמרתי בהרהור. "טוב איימי אנחנו נחזור עכשיו לאוהלים ואני רוצה שעד שתלמדי לשלוט בכוח ובזעם שלך תתרחקי מג'ייק וקלואי" אמר מקס. "כמובן מקס מה שתגיד יהיה לי לפקודה." אמרתי והתחלנו ללכת לכיוון האוהלים שלנו.

עם טיי, וונסה, קייטי, ואלכס:
"הזאבה הזאת מאוד אבל מאוד לא ממושמעת! מתי היא תפסיק להיעלם כבר?" רטן אלכס.
"אוי אלכס תרגע כבר על איימי עוברת תקופה קשה תנסה להבין אותה! " אמרה קייטי בתקיפות.
"אני עדיין רוצה להבין מה היא עושה עם מקס…אני מתכוונת ממתי מקס הולך אחרי איימי?" אמרה וונסה. "וונסה…מקס הוא חבר טוב של איימי ברור שהוא ילך לשם לתמוך בה, את לא היית עושה את אותו הדבר?" שאל טיי בקול רציני. "ברור שהייתי עושה את אותו הדבר!!" אמרה וונסה.
"רואה?" חייך טיי חיוך מנצח.
"איימי אני חושב שאנחנו כבר קרובים" אמר מקס. "או אנחנו קרובים" אמרתי. "מקס?! איימי?!" נשמע קולה של קייטי. "קייטי אנחנו פה! " אני ומקס צרחנו בהתאמה מושלמת. הם באו אלינו בריצה. "איימי…תגידי את יודעת על-" התחיל טיי לומר, ואז קטעתי אותו "כן אני יודעת, אל תדאג, אני לא אהרוג את ג'ייק או קלואי…בינתיים" אמרתי. וכולנו צחקנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך