תגיבו1!!

Dark Fire – פרק 15

14/01/2013 636 צפיות אין תגובות
תגיבו1!!

אלו היו העיניים של סטיוארט! צרחתי באימה. מקס נעמד לידי. משום מקום הופיע דרייק.
סטיוארט יצא מן השיחים ביחד עם אמבר יולי ואפריל. "חח עכשיו הסיכויים שלכם קטנים! ערפד זאב ובת אדם. חה נראה אתכם!" צחקה אמבר. מקס תקשר איתי בטלפתיה זאבית. "איימס יש לנו את יתרון ההפתעה!" אמר מקס בתוך ראשי. "כן אבל אני לא מיומנת בכלל!" אמרתי. "תפעלי לפי הגנים והכישרון ויהיה טוב!" הוא אמר לי, ואז הוסיף "תסמכי עליי!" . מקס הפך לזאב שחור בוהק ואפל. הוא הנהן לעברי. אני הפכתי לזאבה אדומה כאש. הערפדים הופתעו. סביבי היה זוהר זהוב כסוף. "איך זה אפשרי!? ז-זאבים מ-מלכותיים נכחדו!" גמגם סטיוארט. ראיתי את הפחד בעיניו. דרייק חשף את שיניו לעבר סטיוארט. סטיוארט לא עזב את המקום. כנראה לאמבר נמאס לחכות. את המתקפה הראשונה היא כיוונה אליי. נשרטתי. הזעם בי גאה יותר ויותר כלפי אמבר. חשפתי את שיניי וקפצתי עם אמבר.
כולם הופתעו. אמבר צרחה. ניסיתי לתפוס אותה ולקרוע אותה בשיניי אבל היא הצליחה להשתחרר.
הם נסוגו. הפכתי לצורת האדם שלי ואיבדתי הכרה. הדבר הבא שאני זוכרת היה שהתעוררתי באוהל של דרייק כשסביבי עומדים : וונסה, אלכס, קייטי, מקס, דרייק ובלה. "מ-מה ק-קרה?" שאלתי בגמגום. "כלום איימס, חוץ מזה שאת זאבה מוצלחת מלידה" אמר מקס בחיוך. "כן את פגשת את אמבר סטיוארט יולי ונו איך קוראים לה…יש לה שם של חודש…אהה כן אפריל!" אמר דרייק. "מה!? אני נפגשתי עם סטיוארט!?" אמרתי מזועזעת לגמרי.

עם סטיוארט, אמבר, יולי ואפריל:
"הכול באשמתך! את כלבה סנובית!" צעקה יולי על אמבר. "ואתה סטיוארט משותק מכדי לזוז! אני זוכרת שלפני כמה זמן אתה רצית להרוג את איימי לחוש את דמה על שפתייך, ומה קרה עכשיו!? סטיוארט הגדול מפחד!?" צעקה יולי. "יולי תרגעי…" אמרה אפריל. "אבל יש משהו בדבריה ואתה יודע את זה!" זרקה אפריל לעבר סטיוארט. "שתקו! אני לא יכולה לסבול את זה!" צרחה אמבר.
"יאללה שקט למה מי את בכלל?! ישר קפצת על הזאבה המלכותית! סתומה! קודם היינו מנטרלים את דרייק הבוגד ומקס הגמד! ואז היה לנו סיכוי לנצח איימי עוד לא מאומנת!" צעקה יולי ומשכה את שיערה של אמבר. "אייי תפסיקי כלבה!" צרחה אמבר. אפריל ניסתה להפריד בניהן ללא הצלחה. "אולי תעזור קצת סטיוארט?!" שאלה אפריל חסרת נשימה. "מה? למה? הן יסתדרו לבד.."אמר סטיוארט והלך אל המרפסת. "פחדן!" סיננה לעברו אפריל ולבסוף הצליחה להפריד בין יולי לאמבר. "טוב מספיק!" אמרה אפריל. "אני לא מוכנה שתעשו את שטויות! אם אנחנו רוצים להשיג משהו, צריך לתכנן דברים! ובטח שלהתאמן! אז סטיוארט תזיז ת'תחת השמן שלך פעם בחיים, ואת אמבר נסיכת הנילוס את הכישלון הכי גדול שלנו את תעבדי יום ולילה. למזלך יש לך צמידי כוח ככה שתשרדי, אפילו שאני לא ממש רוצה שזה יקרה אחרי כול מה שעוללת!" אמרה אפריל והפסיקה כדי לקחת נשימה. "את יולי תלמדי לשלוט בזעם שלך. מהיום אני לוקחת פיקוד!" הוסיפה אפריל. "מה נראה ל-" התחיל סטיוארט לומר אבל אפריל הפסיקה אותו, "לא חמוד שלי
אתה עשית די והותר, איבדת את שלי אין לך מושג איפה סאלי וזאק ואתה אפילו לא יכול להשתלט על הריבים בין כולם! אז אני אנהיג מעכשיו!".

עם איימי מקס ודרייק:
"איימי להירגע! הכול בסדר חוץ מזה שיש לי ולך שריטה פה ושם אבל בעיקרון הכול בסדר, את היית מעולה!" חייך מקס. "כן זה היה מאוד מפתיע איימס" צחקקה בלה. חייכתי. "אמ..איפה שלי?"
שאלתי. "היא הלכה לרגל אחרי סטיוארט בשבילנו הם עוד לא חושדים בה" אמרה קייטי. "אני מקווה שהיא תהיה בסדר…"אמרתי. "אמרה משהי שקודם רצתה להרוג אותה" גיחך אלכס. "טוב די תפסיק אלכס!" אמרה וונסה. "וואו איך התגעגעתי לכאב ראש הזה.." אמרתי ועצמתי עיניים. כולם צחקו ואני שמחתי כי סוף סוף האווירה הייתה משוחררת, מחשבותיי נדדו אל דרייק שישב לידי והחזיק את ידי.
"תגידו מה עם קלואי ואמ…ג'ייק?" שאלתי. לרגע הצטערתי על כך המחשבה הזאת הכאיבה לי. כולם שתקו והפנו את מבטיהם לכיוונים שונים. "טוב אני מבינה שהם ביחד…שיהיה להם בכיף!" חייכתי חיוך מזויף. לא האמנתי למראה עיניי הם קנו את זה! חוץ מדרייק הוא סרק אותי ועיניו אמרו לי שהוא יודע שאני משקרת. "טוב אני חושב שכדי לתת לנסיכה קצת מנוחה." חייך מקס וחיבק אותי. "מקס…אני לא י-יכולה לנשום!!!" אמרתי נמעכת. "סליחה איימס!" הוא צחקק והרפה ממני. צחקתי. הם עזבו את האוהל ורק דרייק נשאר איתי. "את אולי יכולה לעבוד עליהם אבל לא עליי, אז קדימה ספרי." הוא אמר ועיניו ננעצו בי. "טוב אני לא ממש התגברתי על ג'ייק.."אמרתי והרגשתי דמעה זולגת על לחיי. דרייק ניגב את הדמעה וחיבק אותי. הלב שלי פעם מהר וחזק כול כך שחשבתי שדרייק ישמע אותו. מה קורה פה? חשבתי לעצמי, זה לא ג'ייק זה דרייק למה הלב שלי פועם כל כך מהר? הייתי המומה. "תשני נסיכה אני אלך אם את רוצה" הוא אמר בחמימות שלא אופיינית לו. "א-אתה י-יכול ב-בקשה להישאר פה איתי?" שאלתי אותו והרגשתי כיצד פניי מאדימות לאט לאט. "ברור שאני יכול נסיכה.." הוא אמר ונשכב לידי עוטף אותי בזרועותיו הקרירות והנעימות. עצמתי את עיניי ונתתי לדרייק להגן עליי.

שעתיים אחר כך:(נקודת מבט של דרייק)
המ…היא עדיין ישנה. היא כל כך יפה כשהיא ישנה, איך ג'ייק היה יכול לוותר על אוצר שכזה? חשבתי לעצמי. נשמעו צעקות מבחוץ מיד יצאתי החוצה. הצעקות היו של וונסה וג'סטין. "הי על מה אתם רבים עכשיו?" שאלתי. "הוא טחן את כול ההמבורגרים!!!" צרחה וונסה. ג'סטין צחק וחיבק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך