Ghost dog הנה הגענו להווה בסיפור שבבלוגר ;)

Dark Fire – פרק 16

14/01/2013 570 צפיות אין תגובות
Ghost dog הנה הגענו להווה בסיפור שבבלוגר ;)

"אוקיי…" אמרתי והתרחקתי מהם באיטיות. הסתובבתי ונתקלתי בג'ייק. "תזהר!" הוא אמר אליי בקור.
מה לעזעזל הוא רוצה ממני? "מה שתגיד" החזרתי לו באדישות מוחלטת, מנסה להסתיר את הזעם שלי. "איימי בסדר?" הוא שאאל באותו טון קפוא. "כן." עניתי לו בקצרה והתרחקתי. אני חייב למצוא את בלה! אבל איפה היא?

עם אמבר:(נקודת מבט של אמבר)
"אני שונאת את העולם הזה והחיים האלה!" צרחתי ובכיתי לתוך הכרית שלי. "למה אתה אוהב את איימי ולא אותי?" שאלתי את האוויר. אני יודעת שסטיוארט אובססיבי לגבי איימי, אבל למה דפקה איימי? נשמעה דפיקה שהרהרה את מחשבותיי. ניגבתי במהירות את הדמעות ופתחתי את הדלת. שלי עמדה שם. "היי אמבר..הי את בסדר?" היא שאלה אותי. "כ-כן אני בסדר…" אמרתי וזייפתי חיוך. אני לא יודעת עם היא קנתה את זה או לא הבעת פניה הייתה אטומה ולא הסגירה דבר. "טוב לדעת, חשבתי שאת תהיה עם סטיו…מה קורה?" היא שאלה ומבטה ננעץ בי כמו השיניים של איימי. "אהה…הוא רצה קצת…אה…מרחב! כן הוא היה צריך זמן לבד." אמרתי.
"אוקיי…" היא אמרה ויכולתי לחוש בשמץ של ספק בקולה. "ולאן את נעלמת?!" שאלתי בניסיון לשנות את הנושא. "אני…אה…שום מקום מיוחד…" היא הסתייגה. היא איבדה את קור רוחה, משהבו מסריח קורה פה ואני הולכת לגלות מה! "טוב עם את אומרת..את יודעת איפה סאלי וזאק?" שאלתי. "אה..לא חשבתי שהם איתכם." היא ענתה לי בהיסוס קל. היא יודעת משהו שאני לא.."תגידי את יודעת איפה איימי?" שאלתי. דחקתי אותה לפינה. "לא..א-אני חי-חיפשתי אותה בשבילכם א-אמבר" היא ללא ספק הייתה מבוהלת.
"את יודעת משהו על איימי? איפה היא נמצאת? מה היא? כמה חזקה היא?" שאלתי אותה. "מה?! מובן שלא! עוד לא הצלחתי למצוא אותה!" היא ענתה, ראיתי שהיא ממש לחוצה. "טוב אם את אומרת,את יכולה ללכת." אמרתי. היא ברחה במהירות כזאת שאפילו אני לא אצליח להשיג אותה.

נקודת מבטה של שלי:
היא ידעה! היא הגישה שאני יודעת משהו שהיא לא! חשבתי לעצמי והגברתי את המהירות שלי אפילו יותר. לא ידעתי לאן אני רצה אל הייתי חייבת לברוח. לבסוף הגעתי אל המחנה של איימי והלהקה. נתקלתי בדרייק. "וואה וואה ילדה לאט! את יכולה להעיף למשהו את הנשמה ככה!" הוא אמר והקים אותי. ללא ספק הוא היה מבוהל כהוגן. "אתה חייב לעזור לי אמבר יודעת, איימי בסכנה ס-סטיו-" אמרתי במהירות והייתי חסרת נשימה. "לאט חמודה עכשיו תסבירי לי שוב ותנסי לנשום בין לבין" הוא אמר לי. נשמתי עמוק אבל לא הצלחתי לפתוח את פי. "זה בסדר שלי, אמבר ביקרה אותנו היום אנחנו יודעים." הוא אמר לי בשלווה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך