פרק ארוך במיוחד אני שמחה שאהבתם :) זה מאוד חשוב לי!

Dark Fire – פרק 4

05/12/2012 729 צפיות 5 תגובות
פרק ארוך במיוחד אני שמחה שאהבתם :) זה מאוד חשוב לי!

"היד שלו הייתה ק-קפואה וצורבת והכוח שלה ה-היה אדיר…" אמרתי והפנתי את מבטי. ראיתי את סטיוארט מתקרב בריצה מהירה אל בית הספר.

* * *
וונסה הסתכלה לכיוון שאילו אני הסתכלתי באימה. "קייטי הוא מגיעה חייבים להחביא אותה!" אמרה וונסה. "איך הוא יריח אותה….רגע יש לי רעיון… תקראי מהר לאלכס!" אמרה קייטי. וונסה חייגה לאלכס והוא ענה לה מיד. "בוא מהר מקרה חירום אתה יודע בקשר למה!" אמרה וונסה. אלכס היה שם בשניות. "טוב אז אני באה איתך תרים את איימי ותעקוב אחרי הריח שלנו אמור לטשטש את הריח של איימי" אמרה וונסה. "קייטי את יכולה לעקב את סטיוארט?" שאל אלכס והרים אותי. "אני מספיק חזקה בשביל לעצור ער- אותו! רוצו הוא מגיע!!"אמרה קייטי. אלכס וונסה רצו מהר כל כך שקיבלתי סחרחורת הם הביאו אותי לבית של וונסה. "מה קורה וונסה?" שאלתי. "לא משנה…את צריכה להישאר מחוץ לכול זה." אמרה וונסה. "איימי תגידי לי איך הגעת למצב הזה עם היד?!" שאל אותי אלכס. "סטיוארט פגש את ג'ייק" אמרה וונסה. "זה מסביר הרבה.." אמר אלכס בזמן שחבש לי את היד. (אני, אלכס, וונסה, קייטי היינו חבורה.) "זה לא צמוד מדי?" שאל אלכס.
"לא זה מצוין תודה אלכס" אמרתי. "תמיד פה בשבילך" חייך אלכס. "אני חושבת שצריך לקרוא לג'ייק…" אמרה וונסה. "כן גם אני חושב ככה" אמר אלכס. "אתם יכולים בבקשה לספר לי מה קורה??" אמרתי. לפי המבטים שלהם הבנתי שאני נראית כמו חסרת אונים. "הלוואי שיכולנו איימי.." אמר אלכס.

עם קייטי וסטיוארט:
"איפה היא!?" צעק סטיוארט על קייטי. "אני לא יודעת!" אמרה קייטי בזעם. "את לא רוצה לעמוד בדרכי!" אמר סטיוארט. "מה תעשה? תביא את החברים מוצצי הדם שלך? חה! אני רוצה לראות! אני מספיק חזקה כדי לעצור אותך! ואתה יודע את זה אני מריחה את הפחד שלך." אמרה קייטי.
"שמעתי מה קרה.." אמר מקס וראה את סטיוארט. "אתה!" נהם מקס.
"כן אני זאבון.." צחק סטיוארט. "אני קורע אותך בלי מאמץ מוצץ דם, יצור גיהנום!" נהם מקס.
"לא כאן מקס! אנחנו עוד ניישב את זה סטיוארט ואתה יודע את זה" נהמה קייטי. "נו, נו,נו מה יש לנו כאן? זאבונים בודדים" אמרה אמבר. "סתמי חסרת נשמה!" אמרה קייטי. "אני מפחדת!" צחקה אמבר.
"יש לך ממה לפחד!!!" נהמה קייטי והעיניים הכחולות שלה הפכו לשחורות. "לא כאן!" צרח מקס.

עם איימי, וונסה ואלכס:
"אני מתקשרת לג'ייק עם סטיוארט ימצא אותנו זה יהיה מסוכן…" אמרה וונסה וחייגה לג'ייק.
מה מסוכן? מה!? צרחתי בתוך הראש. "הלו? ג'ייק בוא מהר לבית שלי." אמרה וונסה. "כן, היא כן…מצב היד שלה לא ממש מזהיר ואנחנו צריכים להיות מוכנים להכול." אמרה וונסה בקול רציני.
"תגידי לו שגם אני כאן.." אמר אלכס. "הוא שמע אותך אלכס" צחקה וונסה ושחררה מעט את האווירה.
ג'ייק לא לקח את הזמן ובא תוך 5 דקות, מה שהפתיע אותי מאוד כי מהבית שלי זה 15 דקות ומהבית ספר עוד 10. "איפה איימי?" שאל ג'ייק ברגע שנכנס. "אני פה ג'ייק" אמרתי. "אוי איך דאגתי לך! את בסדר?" שאל ג'ייק. "אתה פה איתי אז הכול נהדר." חייכתי. ג'ייק חייך ואמר "אני פה תמיד בשבילך.."
הטלפון שלי צלצל. "הלו?" שאלתי. "איימי? את בסדר?" אמר הקול של קייטי. "כן, מה את רצה?" שאלתי ושמעתי אותה מתנשפת. "כן..עוד שתי דקות אנחנו אצל וונסה." אמרה. "אנחנו?" שאלתי.
"כן אני ומקס" אמרה קייטי. "טוב.." אמרתי ונתקתי . "מי זה היה?" אמר אלכס. "קייטי…היא באה ל-" עוד לפני שסיימתי לדבר נשמע צלצול הפעמון של הדלת. "וואו! זה היה מהר!" אמרתי.
"איך אנחנו אמורים להמשיך להסתיר את זה ממנה?" לחש ג'ייק לאלכס. "הם באים!" אמרה קייטי.
"מי בא!? ולמה אתם כל כך חשאיים?? מה אתם מסתירים ממני?" שאלתי.
"עדיף שתשארי מחוץ לכול זה!" אמרו בבת אחת קייטי, ג'ייק, וונסה, אלכס ומקס.
"אני יודעת מה קורה פה!" אמרתי.


תגובות (5)

אהבתי מאוד את הסיפור!!!!
תמשיכי!

05/12/2012 09:21

היי נסטי החביבה ברכות לרגל כניסתך לאתר "סעםטרען" ברכות לרגל 5 (חמסה) סיפורים שכבר כתב ומקווה שתמשיכי בהקדם.

רציתי לשאול אותך מה זה הצלום שמעטר את הפרופיל שלך כלומר איזה חיה מפחידה זו ☺☺☺

בהצלחה בהמשך ממני בקי ♥♥

05/12/2012 09:26

חחח הגיע הזמן שהיא תבין מה הולך שם! אהבתי את הפרק, על ההתחלה מלחמה, אקשן, בלאגן. מעניין לאן זה יתפתח! מחכה לפרק הבא! =)

05/12/2012 10:02

זו את מבלוגר לא? DARK WEREWOLF?
וPRINCESS OF DARKNESS
חח לכולכם בפנים! אני כבר יודעת מה יהיה בפרק 38 XD
סתם סתם….

דרך אגב.. זו GHOST DOG
אם לא הסקת לבד עד עכשיו…

05/12/2012 10:14

נסטיה,
באלך להמשיך?

05/12/2012 10:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך