Dark Fire – פרק 6

05/12/2012 579 צפיות אין תגובות

"אבל… מה יהיה עם ג'ייק??" שאלתי. כולם שתקו והשפילו את המבטים. "הוא ימות…נכון?…נכון!?"צרחתי. "…כן…" אמר טיי. "מה?!" הייתי מזועזעת. "אנחנו לא יכולי לעשות כלום איימי…" אמרה בלה. "אתם יכולים! אתם אמורים להיות שם! לעזור לו!" צרחתי. "איימי תביני.." ניסתה קלואי לומר. "לא! אתם חבורת פחדנים! אני הולכת וחסר לכם שמישהו יעצור אותי!" אמרתי והעיניים שלי רשפו אש. "אל תלכי את תהרגי את עצמך!" צעק ג'סטין. "לא! ושום דבר לא ישנה את זה!" צעקתי ורצתי לג'ייק. "היא הולכת להרוג את עצמה!" צעקה מנדי. "חייבים לעזור להם אכשיהו.."אמר ג'סטין.

הגעתי למקום שבו הקרב התנהל…
ראיתי את ג'ייק מדמם על האדמה בצורה האנושית. חיפשתי את כולם אבל חוץ מג'ייק לא הייתה שם עוד נפש חיה. רצתי לג'ייק. "א-איימי…א-את פ-פה" חייך ג'ייק. "כן אני פה ג'ייק אני לא אעזוב אותך" דמעות עלו בעניי. אני הוללתי לו את זה. אני גרמתי לו להגן עליי. "אל תבכי…ב-בקשה אל…את ה-הסיבה שא-אני עדיין כ-כאן."אמר ג'ייק בקושי רב. "אל תדבר" אמרתי לו. "אני עומד למות אבל א-אני ר-רוצה שתדעי….שאני ת-תמיד או-אוהב אותך" הוא אמר ועצם את עיניו האדומות כתומות טובות הלב. "ג'ייק לא!!! אל תלך!!! ג'ייק!!" צעקתי ובכיתי. בנשימה האחרונה שנשארה לג'ייק הוא אמר לי "אני אוהב אותך לנצח….ואני יודע שיו-יום יבוא ואת ת-תגלי א-את ה-הכ-וח שלך..". "ג'ייק…אל תלך אל…" הלב שלי נקרע ואני בכיתי.
"ג'ייק!!!" צרחתי. ג'ייק הפך לאפר. "את ילדונת טיפשה מאוד" נשמע קול צחוק מוכר.
"סטיוארט?!" אמרתי בבהלה. הוא התקרב אליי. "כן, טיפשה זאת הייתה מלכודת נראה לך שג'ייק באמת יגיד לך דבר כזה? חה הצחקת אני הוא מלך האשליות זה הכוח שניתן לי" אמר סטיוארט.
"ולמה אתה מספר לי את זה?" שאלתי אותו. "זה נורא פשוט יקירה." צחק סטיוארט.
"למעשה אני רוצה שאת תראי איך אני הורג את הזאב היקר שלך" אמר סטיוארט וקולו נהיה תקיף.
"כמה יהיה חבל להרוג כליל שלמות כמוך" צחק. "אתה תדע את הזעם של ג'ייק כשהוא יבוא!" נעמדתי ואמרתי. "אתה גם לא בן אלמוות! יש לך את קיללת אכילס!" אמרתי בקול שקט וארסי. "חחח למה את מתכוונת יקירה?" צחק סטיו. "הדם שלי מסיח את דעתך נכון?" שאלתי. "כן" אמר.
"אז בזמן שג'ייק יחזור להרוג אותך אתה והחברים שלך תהיו מוסחים עם הדם שלי ואז זה יהיה הסוף של סטיוארט" אמרתי. "ואת בטוחה שהוא יחזור?" אמר סטיוארט ,והצלחתי לחוש באי נוחות בקולו הצלול. הנהנתי. "וואו הנהון." אמר סטיו. "תעזוב אותה!" נהם ג'ייק. "והנה הזאבון הבודד, בדיוק דיברנו עליך" צחק סטיו, "הנקמה באה בצרורות". בעטתי בסטיוארט הוא התקפל.
ג'ייק הרים אותי ורץ איתי. "לאן אנחנו רצים?" שאלתי. "למקום בטוח! " אמר ולא הוסיף מילה.
"איזה מקום?" שאלתי, אבל הוא לא ענה לי.
"אתה הבאת אותי לבית של אבא שלי!? זאת התוכנית הנהדרת שלך!?" אמרתי. "לבנתיים כן!" אמר ג'ייק בתוקפנות. "יופי זה פשוט חכם! עכשיו לא רק אני בסכנה אלה אמא שלי ואבא שלי יופי!" אמרתי בכעס. התחלתי לחשוב על תוכנית. "תשנה אותי!" אמרתי לג'ייק. "מה!?" הוא היה המום.
"תעשה את זה!" אמרתי בתוקפנות. "בחיים לא!" אמר. "אתה יודע שזאת הדרך היחידה, ואתה יודע שזה הדבר האחרון שסטיוארט יצפה לו…"אמרתי, "ג'ייק אין דרך אחרת…למען העולם הזה…בשבילי…"
"תני לי סיבה אחת טובה כדי שאני אשנה אותך!" אמר ג'ייק. "….אה….נוכל להציל את העולם הזה??" אמרתי. "אבל מה איתך? את מוכנה להקריב הכול בשביל להציל את העולם שממילא אין לו סיכוי?" אמר ג'ייק. "ג'ייק אני לא מתכוונת למות, בשום דרך או אופן, אני רק צריכה יותר כוח.."אמרתי.
"טוב אני עושה את זה בתנאי ש…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך