הרבה זמן לא עדכנתי אז הנה! D:

Dark Fire – פרק 8

14/01/2013 700 צפיות 3 תגובות
הרבה זמן לא עדכנתי אז הנה! D:

הוא נשך את הזרוע שלי. בהתחלה זה כאב, אבל הוא עשה את זה בכזאת עדינות ורכות.
"זהו זה.." הוא אמר והניח את הראש הענק שלו על היד שלי. הרגשתי חום מתפשט בכול גופי, הרגשתי דמעות חמות על הזרוע שלי. "ג'ייק זה לא כואב לי…אל תבכה.." אמרתי וליטפתי את ראשו.
הוא נשכב על האדמה, ואני נשכבתי לידו. לא היה לי קר, ג'ייק חימם אותי ונתן לי תחושה בטוחה.
הרגשתי מוגנת לידו. בסופו של דבר נרדמתי לידו והוא כאילו חיבק אותי ונתן לי תחושה חמה של אהבה.

עם הערפדים:
"אה!! אני שונא לילות ירח מלא!" צעק סטיוארט. "נכון! זה הזמן היחיד שאנחנו חסרי כוחות!" אמרה אמבר. "טוב לי נמאס מכול הצעקות!" צרחה סאלי, "אני הולכת הביתה, אה וסטיוארט אמבר דלוקה עליך קשות! ". "אני בא איתך סאל" אמר זאק. "אוי תראו מה השעה..דואגים לי" אמרה שלי ורצה הביתה. זאק וסאלי הלכו. סטיוארט ואמבר נשארו ביחד. "אמ…כנראה זה רק אתה ואני כאן…"אמרה אמבר. "כנראה…תגידי מה שסאלי אמרה נכון?" שאל סטיוארט אבל הוא כבר ידע את התשובה. "אמ….אני…." אמרה אמבר והפנתה את מבטה אל הירח."אה…כ-כן…" גמגמה אמבר ולא העיזה להביט על סטיוארט. " וואו לא ידעתי…" אמר, "כמה מביך…עכשיו אני מבין למה את חושקת במוות של איימי.."
"אני לא מבינה למה היא כל כך חשובה לך!" התפרצה אמבר. "את לא יכולה להבין…" אמר סטיוארט.
"נכון אולי אני לא מבינה..אבל אני רוצה להבין…"אמרה אמבר, "וזה מה שעושה את השינוי".
"אמבר.." אמר סטיוארט והסתכל עליה. הוא ראה דמעות בעינייה. הוא בחיים לא ראה אותה בוכה היא הייתה הכי קשוחה היא בחיים לא בכתה. "מה? אתה לא רואה את זה נכון? נכון!?" אמרה אמבר.
"לא אני לא…אני מרגיש את זה.." אמר סטיוארט והתקרב לאמבר. "מ-מה א-אתה עושה?" שאלה אמבר. "ששש…" לחש סטיוארט.

עם בלה וקלואי :
"היי קלואי למה את כל כך שונאת את איימי?" שאלה בלה. "כי אני רוצה את ג'ייק לעצמי! את לא מבינה כמה זמן ניסיתי לזכות בלבו." נהמה קלואי. "אבל הוא השאיר חותם על איימי…" אמרה בלה. "בדיוק!" נהמה קלואי. "את לא יכולה לעשות לה כלום.." אמרה בלה, והבינה שעליה להפסיק לדבר עליהם. "נכון, אבל הערפדים יכולים" צחקה קלואי (אני אפילו לא בטוחה איך היא עשתה את זה…)

עם ג'סטין ודרייק:
"אז שמתי לב שאתה שם עין על קלואי.." קרץ דרייק. "טוב תראה אני מאוהב בה כבר כול כך הרבה זמן…והיא לא שמה עליי" אמר ג'סטין. "אוי אני מבין..אני קראתי את המחשבות שלה…היא מאוהבת בג'ייק" אמר דרייק, "והיא סומכת על סטיוארט והחברים שלו שהם יהרגו את איימי".
"כמה שזה כואב לי" אמר ג'סטין.

עם קייטי ומקס:
"היי מקס תגיד לי אתה חושב שג'ייק באמת עם איימי עכשיו?" שאלה קייטי. "אני בטוח בזה..אחרי הכול החותם שלו מוטבע בה…" אמר מקס. "אתה צודק…אני רק מקווה שנמצה אותם" התייפחה קייטי. "אל תדאגי אנחנו נמצא" אמר מקס והתחכך בקייטי (חיבוק..)


תגובות (3)

מדברים על לעדכן..
מתי תיכתבי את פרק _4? (לא זוכרת בדיוק איזה..P=)

ובפעם השנייה :)
לייק :)

14/01/2013 10:40

אוקיי אני מעלה עכשיו את כל הפרקים עד שנגיע להווה ! וחוץ מזה יש פה עוד פרקים

14/01/2013 10:48

אוקיי אני מעלה עכשיו את כל הפרקים עד שנגיע להווה ! וחוץ מזה יש פה עוד פרקים

14/01/2013 10:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך