תהנו!! בלי תגובות פוגעות!!

Dark Fire – פרק 9

14/01/2013 528 צפיות אין תגובות
תהנו!! בלי תגובות פוגעות!!

בוקר…עם איימי וג'ייק:
התעוררתי בתוך אוהל ישנה עם שמיכה וכרית. ג'ייק לא היה לידי. יצאתי מהאוהל. "ג'ייק??" צעקתי.
"שלום יפה שלי" הוא אמר וקפץ מהעץ. "מה אתה עשית שם? ואיך הגעתי לתוך האוהל??" שאלתי.
"את ממש אוהבת לשאול שאלות מה?" צחק ג'ייק. "נו תענה לי…"אמרתי. "טוב, טוב אז הייתי על העץ כי טוב נו זה כיף, ואת ישנת בתוך האוהל כי התחיל לרדת גשם ואני לא רציתי שתפגעי..וגם הייתי צריך לבנות מקום לאימונים, ואיך אני אשאיר אותך לבד על האדמה?" אמר ג'ייק . "צודק.." אמרתי.
"עכשיו את בטח רעבה…" הוא אמר. "אמ..כן טיפה…" אמרתי. איך הוא ימצא עכשיו משהו לאכול ביער?! "טוב הנה.."הוא אמר ונתן לי מגש עם חביתה חמה ונקניק כמו שאני אוהבת ובצד הייתה גם כוס עם מיץ תפוזי סחוט כמו שאני אוכלת כל בוקר. "מאיפה הבאת את זה!?" שאלתי בהפתעה. "תראי נראה לך שלא הייתי דואג לכול זה?" צחק, "וחוץ מזה אבא שלי ואחותי עזרו לבנות הכול כדי שנשאר פה.." הוא אמר. לא שאלתי יותר התיישבתי והתחלתי לאכול. "וואו זה מעולה!" אמרתי. "אני שמח שאת אוהבת את זה,אני הכנתי את זה." אמר ג'ייק וחייך.
"יש לך כשרון" אמרתי. כשסיימנו לאכול הוא הוביל אותי למקום האימונים שלנו.
"וואו פשוט וואו!" אמרתי ונדהמתי מהמקום המדהים הזה. "אנחנו נתחיל להתאמן היום, אז אני מקווה שאת מוכ-" עוד לפני שג'ייק סיין לדבר מהשיחים קפצו דרייק וזאב אפור ענק עם עניים צהובות.
"היי דרייק מי זה הזאב?" שאלתי. הזאב לבש צורה אנושית של ג'סטין. "אה..ג'סטין…אה..אתה יכול לא להסתכל אבל אתה ערום…" צחקתי והפנתי את מבטי. "בוא אחי יש לי פה בגדים.."אמר ג'ייק והלך עם ג'סטין. "הם הלכו את יכולה להסתכל" אמר דרייק. "תודה שאמרת לי" צחקתי. רצתי אליו ואנחנו התחבקנו. "הרבה זמן אנחנו ניסינו למצוא אתכם! בחיים שלו תעזו להעלם ככה שוב!" אמר דרייק והניף אותי באוויר. "אני מבטיחה" אמרתי. "אני לא יכול לקרוא את המחשבות שלך…ויש לך ריח של זאב…איימי יש משהו שאת רוצה לספר לי??" שאל דרייק. "אה…אם לומר את האמת כן.." אמרתי.
"נו אז תספרי לי!" דרש דרייק. "אני זאבה עכשיו…" אמרתי. "איך!?" שאל דרייק המום. לא עניתי.
"הוא נשך אותך?" שאל דרייק. "כן.." אמרתי. "נו עכשיו לפחות אנחנו יכולים להיות שווים" צחק דרייק. "אוי לרגע הבהלת אותי!" צחקתי. "טוב איימי…אני ממש מצטער.." אמר ג'סטין וכולו היה אדום. "אין בעיה, אל תדאג לא נספר לאף אחד זה מעולם לא קרה" אמרתי וניסיתי שלא לצחוק. "תודה איימי אני חייב לך" הוא אמר והרכין את ראשו בשבילי. "אין דבר" חייכתי. "ג'ייק סיפר לי שאת זאבה עכשיו..איך ההרגשה?" שאל ג'סטין. "טוב…יש לי יותר ביטחון…" אמרתי. "זה נהדר! אנחנו כולנו נאמן אותך" אמר ג'סטין וחייך. "אני מחכה לז בקוצר רוח" צחקתי. והרמתי את ידי למעלה בהתמתחות, כולם בהו ביד שלי איפה שג'ייק נשך אותי. "מה?" שאלתי. "יש לך את הסימן…" אמר ג'סטין. "מה?" שאלתי. "זה סימן שאת תהיה ראש הלהקה שלנו…את נולדת חצי זאבה והנשיכה של ג'ייק הפכה אותך לזאבה שלמה!" אמר ג'סטין בהתרגשות.
"מה?" אמרתי לא מצליחה לעכל את זה. הסתכלתי עם היד שלי והיה שם סימן של סער (צורת ירח כמו בננה…) "תראי גם לי וגם לג'ייק יש את הסימן הזה" אמר ג'סטין והראה לי את היד שלו ושל ג'ייק.
"וואו.." אמרתי. "זה הדבר הכי פחות צפוי שהיה יכול לקרות!" אמר דרייק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך