ליבושקע
מקווה שתאהבו ;)

Game of blood and love #3

ליבושקע 08/11/2013 553 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו ;)

המשכתי את הערב בלחפש את אנה ולישתות בירה, לאחר איזה כמה עשרות כוסות בירה ששתיתי כניראה איזה עשרים או אפילו יותר , ניגמרה החגיגה ועדיין לא מצאתי את אנה, אבל הייתי ממש אבל ממש שיכורה !
לא הייתי יכולה ללכת בקו ישר ולא יכולתי לחשוב בצלילות אפילו שעה לא יכולתי לבן אדם להגיד.
הכתי באיזשהי סימטה ממש לא חשוכה היא הייתה מהסימטאות שאני מרגישה בטוחה כי יש אורות ויש אנשים וכולם עדים אם קורה משהו. המשכתי ללכת ואז פיתאום שמעתי צעקות ״דיי אתה מכאיב לי! אני לא רוצה את זה ! עזוב אותי!״ אני כניראה הייתי ממש שיכורה אז בלי שום חשיבה על המעשה התחלתי ללכת בעיקבות הצעקות, המשכתי והגעתי למקום בין שני בינינים מקום לפחי הזבל והיתחבאתי מאחורי הקיר של הביניין והראש הציץ לתוך האפלה שבין שני הביניינים.
ראיתי מישהי יפייפיה באמת מאוד יפה מנסה להאבק באיזה נער כל כך יפה! הוא היה כל כך חתיך אפילו מרחוק ואפילו באפלה ראיתי את יופיו אבל משהו היה מוזר ,העיינים שלו בהקו באור אדום , הן היו ממש אדומות ומיתחת לעניינים איפו שאמורים להיות שקיות כחולות של חוסר שינה היו קוים אדומים שכל פעם שהוא היסתובב לאור הם בהקו .
״דיי אתה מכאיב לי עזוב אותי לא עשיתי כלום ! באמת״ היא נאנקה ונאבקה בבחור והבחור לא עזב הוא כל הזמן נידבק לה לגרון כאילו נישק אותה בגרון אך כל פעם שהוא הפסיק משהו מפיו בהק כאילו שני חודים כאלה לבנים יוצאים מפיו … ומהם נותף משקה אדום… או אולי …. זה דם?!
ואז פיתאום כאילו כפלאשבק חזר לי לזיכרון שלאחר שאנה נעלמה אני הלכתי וחבורת בנים היסתכלה עליי וגם להם היו עייניים כמו שלו כהייתי לידם ואחד מהם הריח אותי! הם …. הם … לא אין דבר כזה! אבל איך?! איך הם זזים כל כך מהר כשהוא שפך עליי את המשקה האדום שלו ואז פיתאום נעלם?! איך זה שמשהו לגביהם נימחק מהזיכרון שלי ?! למה יש להם עיניים אדומות ווירידים בולטים?! ניבים?! דם?! הם…. הם ערפדים!
מרוב הבהלה צעקתי וכניראה שהערפד שמע אותי ואז לאחר שסימתי ליצרוח היסתכלתי עליו הסיטואציה הייתה כל כך מוזרה , הוא החזיק מישהי מיסכנה ופיו היה בסנטימטר רחוק מהצוואר שלה והוא מיסתכל עליי שאני עומדת כמאה מטר מהם והוא עיקם את ראשו לצד והריח משהו , ואז זרק את הילדה לצד והיתקרב אליי לאט .
״עזוב אותה ועזוב אותי אני והיא נלך לאט לאט הבייתה ואתה תחזור למקומך״ כאילו ניסיתי לא רק לעצור אותו אלא גם להרגיע אותי, ״ממממממממ יש לך ריח כל כך טוב! אני חייב ליטעום אותך!״
הוא היתקרב אליי לאט לאט וממש לא הבנתי למה כאילו הוא מיתענג על כל צעד כאילו לפי הצעדים הוא סופר את הזמן שנותר לי ליחיות, ואז הוא היה סנטימטר מול פניי הוא חייך , ושיניו היו לבנות מאוד ושתי שינוי הצדדיות היו חדות מאוד ופניו היו כמו פני מלאך ! הוא הרים את כף ידו הגדולה והשרירים היסתכל לי בעיינים ואני בשלו ״אל תזוזי ואל תיצרחי״ ואז הריח אותי כאילו הוא מסניף סמים! היתקרב לצווארי וכבר הרגשתי את הדקירות על צווארי בהתחלה זה ממש כאב אבל אז זה המשיך וזה ניהיה נעים יותר הוא המשיך והמשיך ואז לאחר איזה חמש דקות שהוא עשה את זה בעדינות , הוא הוריד ממני את שיניו והיסתכל עליי ״מה מיוחד בך?״ הוא דקר את אצבעו ואז מרח את דמו שיצא מאצבעו על הצוואר שלי ואז הרגשתי שניסתמו שני חורים .
ואז פיתאום חזרתי לעצמי וניענעתי את ראשי מצד לצד כאילו אני מנסה להעיף משהו מראשי ״תפסיק להפנט אותי!״ הוא ציחקק ועדיין אחז בי ״תפסיקי את להפנט אותי ! אני בפעם הראשונה אכלתי בעדינות! יש בך משהו מיוחד!״ אני ניסיתי להישתחרר ממנו ואיגרפתי את ידיי ונתתי לו אגרופים בחזה שדרך אגב ממש שרירי, והוא שוב ציחקק ״את לא יכולה להיפטר ממני כל כך בקלות אפילו אם פיסית תיפטרי ממני את נפשית קשורה אליי לפחות לכמה ימים ״ היסתכלתי עליו לשנייה הוא חייך אליי ונשק לי על הלחי ״חלומות מתוקים״ ואז פיתאום נעלם .
אני עמדתי לפחות חמש דקות המומה ממה שקרה עכשיו , ואז כיצאתי מהשוק התחלתי לחפש את הילדה הבלונדינית ואז ראיתי אותה שוכבת על הריצפה מחוסרת הכרה ,כניראה הוא הפיל אותה כל כך חזק שהיא קיבלה מכה בראש והיתעלפה.
״הייי ,היייילדה תיתעוררי״ נתתי לה כמה מכות על הלחי ואז היא היתעוררה ״מה קורה כאן?!״ היא שמה את ידה על מצחה ״את לא זוכרת?״ שאלתי בטימטומי הגדול ״אני רק זוכרת שראיתי את מאט והוא הלך …זהו״ ואז היא קמה ״טוב כניראה סתם דימיינתי ״ היא הרימה כתפיים והלכה ״דרך אגב ברוכה הבאה לפייסברג״ היא חייכה חיוך מאולץ ומזוייף והלכה .
אני כמובן שלא ידעתי איך חוזרים לביתה של אנה פשוט התחלתי ללכת , ואז כאילו אני מכירה את הדרך הלכתי לפי מה שראיתי בראשי , והגעתי לבית של אנה .
״קלייייר!!!! את לא מבינה איך דאגתי לךךךך״ צרחה אנה על כל הרחוב ורצה אליי מכיוון הרחוב הצדדי ״ אני גם חיפשתי אותך והלכתי לאיבוד !״
רציתי לספר לה מה קרה עם הילד הזה ׳מאט׳ ניראלי אבל החלטתי לישתוק אחרת היא תחשוב שאני משוגעת!
ניכנסתי למיקלחת הדלקתי את הדוש ונתתי למים ליזרום ולישטוף ממני הכל! ואז שמעתי קול מוכר ״אני פה תמיד מותק גם כשאת לא רואה אותי״
ואז ניזכרתי של מי הקול,הוא היה של מאט קיבלתי רעד שהוא רואה אותי ערומה אז מהר סגרתי את הדוש וכיסיתי את עצמי במגבת ״עכשיו לא אכפת לי שאתה רואה אותי״ וניכנסתי למיטה כיסיתי את עצמי בשמיכה ועצמתי עיינים ואז פיתאום הרגשתי ידיים מחבקות היסתובבתי וראיתי את מאט
וכל כך ניבהלתי והעפתי אותו וצרחתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך