neta663
☺אנחנו מקוות שאהבתם, ושתגיבו ותדרגו כרצונכם את הסיפור. הפרק הראשון יעלה בקרוב :) בפרופיל של פפר. לכל אחת מאיתנו יש כמה דמויות ששייכות לה* זאת אומרת, נקודת המבט שלהן. pepper ו-neta663

Guardians of the end- הקדמה -סיפור משותף עם pepper!!!

neta663 17/03/2015 778 צפיות 6 תגובות
☺אנחנו מקוות שאהבתם, ושתגיבו ותדרגו כרצונכם את הסיפור. הפרק הראשון יעלה בקרוב :) בפרופיל של פפר. לכל אחת מאיתנו יש כמה דמויות ששייכות לה* זאת אומרת, נקודת המבט שלהן. pepper ו-neta663

קאי בראון- לא היה אומר שחסר לו משהו, לא חברים, כסף או פופולאריות. אבל הורים חסרים לו. כשהוא מגלה את הסוד הגדול נשא עימו מיום היוולדו, הוא נאלץ לשתף פעולה עם נערה משונה, נער שקאי התנהג אליו כבריון במשך כל השנים בהן למדו יחד, הנערה החביבה עליו ועוד מישהי שלא ידע שקיימת מעולם, בגלל זיכרון עמום שלו, מגיל שש.

תרזה ג'ונס- תמיד הייתה מנודה, ובטח שלא ציפתה שתגלה את הכוח החדש שלה ואת השימושים שבו, זה היה נראה די הגיוני בהשוואה לחיים המשונים שלה. היא נעשית חברה של אחת מנערות המבוגרות ממנה בחטיבת הביניים בטענה שהיא קשורה אליה, לשתיהן יש יכולות מיוחדות, ותרזה עומדת לגלות למה.

ג'יימס מילר- חשב שהדבר האחרון שהולך לראות בסוף השנה הוא פנים ארונית בבית הספר, אבל במקום זה, הוא ראה עכבישי טרנטולה ועקרבים שרודפים אחריו הביתה ולכל מקום. כשהוא משוכנע שהוא המטורף ביותר, הוא מבין.

קליאו אט-הנסן- התחמקה בפעם השנייה בחייה מריתוק, והפעם זה לא היה שוחד. היא פשוט ידעה, ידעה את זה, ואמרה את ההפך הגמור, כשהמנהלת בהתה בה בהפתעה היא מיהרה לצאת משם. היא תמיד ידעה שמשהו כזה יקרה לה, כבר לפני כמה זמן קרו לה מקרים, היא פשוט ידעה, ידעה מה יקרה. מה יקרה במבחן, מה עם האחים שלה בגן. היא ידעה.

אנני הל- ידעה מה קורה, כשהגיעה אליה קליאו וסיפרה לה הכול, היא ידעה שהיא לא היחידה שמטורפת, ולא רק היא מדמיינת דברים. כשהיא נעלמת משעות הלימוד ומתעוררת במיטה שלה, או נעלמת מהבית שלה אל פארק ציבורי בפיג'מה, היא בטוחה שהיא משתגעת.

לכולם יש מטרה משותפת.
אבל מה הטעם במטרה,
בלי לדעת מה היא?


תגובות (6)

uta uta

וואו! שניי הכותבות האהובות עליי מאחדות כוחות! וואו זה ללא ספק יהיה ספר בלתי נשכח.
אשמח לקרוא ומצפה בקוצר לרוח לספר!!

17/03/2015 19:50

    תודה ^^

    17/03/2015 19:54

תמשיכו נישמע ממש יפיפה. תתחילו כבר!

17/03/2015 20:23

    תודה נמשיך בקרוב

    17/03/2015 20:26

תמשיכו! מתי הפרק הבא?

17/03/2015 22:38

פרק ראשום עלה, תחפשו את כל הפרקים בתגית עם השם של הסיפור.

18/03/2015 16:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך