נ.ר5
סיפור חדש, הרשמה חדשה! מקקוה שאהבתם :-) נ.ב - בתגיות אני כותב "שינוי" כדי שתוכלו לעקוב

monster high – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 13/10/2014 1515 צפיות 12 תגובות
סיפור חדש, הרשמה חדשה! מקקוה שאהבתם :-) נ.ב - בתגיות אני כותב "שינוי" כדי שתוכלו לעקוב

מפלצות…
לא כאלה רעות כמו שאתם חושבים!
הן בדיוק כמונו, רק נראים אחרת, חושבים אחרת, אבל בסך הכל, אנחנו די דומים. ל"לינרגיון", האקדמיה הטובה ביותר למפלצות והיחידה בכל אמריקה, מגיעה מפלצת חדשה, טוב… לפחות היא מפלצת בעיני האחרים.
נערה אנושית מגיעה אל האקדמיה בטענה שאינה זוכרת כלום מחייה, כל מה שהיא זוכרת זה שזומנה לכאן, לדבר עם המנהלים, עם האחראים. בתוך האקדמיה, מינים רבים של מפלצות. כאלה שהתאפיינו בתכונות החיות, שלדים, רוחות, טרולים, מכשפות, זומבים, וסתם כאלה שנחשבים למפלצות. המשותף לכולם, הוא כוח. לכל מפלצת יש כוח המאפיין אותה ורק אותה.
כשמגיעה הנערה נבואות מתגלות, סודות אפלים, שינויים…
שני הגזעים מזמינים אתכם להצטרף אל סיפור שלא תדעו את סופו, אם לא תקראו!

ההרשמה –
שם:
גיל:
מראה: מוזר בבקשה
סוג: מתאפיינת ביכולות החיות/מכשפה/רוח/זומבי/שלד/ כל סוג אחר שתבחרו ו/או תמציאו.
אופי:

מקווה שאהבתם!


תגובות (12)

שם: לילו (אין שם משפחה)
גיל: 18 (נכון לעכשיו, היא בת אלמוות)
מראה: עור לבן מאוד, קצת שקוף. עיניים לבנות לגמרי, חסרות צבע. שיער כחול בהיר מאוד. גבוהה. יפה מאוד. (אם לא הבנת היא רוח)
סוג: רוח. מאלה שיכולות לעוף והן בנות אלמוות (נתקעות בגיל שהן מתו בו) והן יכולות לעבור דרך דברים ולהפוך להיות בלתי נראות.
אופי: מאוד סקרנית וחברותית. היא יצרתית ומקובלת. יש לה יכולת לשים לב לפרטים הקטנים. היא מאוד נחמדה אבל קצת שחצנית. מודעת ליופי שלה ושל אחרים. יודעת שהיא יכולה להשיג כל מה שהיא רוצה. מאוד מגוננת ותעשה הכל בשבילך.
מקווה שתאהבי :)

13/10/2014 22:52

    אה ובדרך כלל היא לובשת בגדים בצבע תכלת.

    13/10/2014 22:53

שם: אנה (רק אנה)
גיל:17 בת אלמוות
מראה: גבוהה שיער שטני וורוד מרקר בקצוות ארוך וגלי עיניים ירוקות גדולות שמשתנות לאדום שיש טרף וריסים ארוכים וכהים רזה בהירה אבל שזופה פה אדום גדול וסקסי.
סוג: ערפדית עם יכולת לגרום לאנשים לעשות מה שהיא רוצה, יכולה להפוך לעטלפים כדי לעוף(להקה לא יחיד) אלמוות ואני אחשוב על עוד….
אופי: חכמה יפה משתמשת ביופי שלה להשיג דברים מרדנית לרוב ניראת משועממת אוהבת חיות אוהבת צבע שחור אפור ולבן לרוב תחשוב על עצמה לפני אחרים שיש בחירה בינה לבין מישהו היא תבחר בעצמה היא חשדנית ומרושעת צינית מאוד ממהרת בלי הרבה סבלנות.

13/10/2014 23:21

שם: מלין שאיטבק
גיל: הפסיקה לספור אחרי שעברה את גיל חמשת אלפיים.
מראה: ניראת כמו ילדה בת חמש. גובה מטר, רעמת שיער מתולתל חצי שקוף שנראה כמו ערפל (אבל מוצק) מעל הראש שלה, שני מחושים שחורים שיוצאים לה מהראש. העיינים שלה תמיד עצומות ועל העפעפיים מצוירות עיינים.שפתיים חיוורות מסורטטות, עור בצבע רגיל כזה, האצבעות של הרגליים שלה הן של ציפור. יש לה כנפיים חצי שקופות (כמו השיער שלה)- אז כן, היא יכולה לעוף.
סוג: מולאיט. יצורים בני אלמוות שבעיקרון לא היו אמורים להיווצר, יש רק עוד ארבעה כמוה בכל העולם והממדים שיש…
אופי: ביישנית, חכמה, שקטה, אוהבת מוזיקה, תומכת, אוהבת לעזור, שוקעת במחשבות הרבה פעמים, תמיד חלמה להיות בעצם רגילה אבל אף אחד לא יודע את זה.
איך זה? ;)

13/10/2014 23:25

אה כן ויש לה פס צבוע בשיער שמשתנה לפי מצב הרוח שלה, בדרך כלל הוא ירוק.

13/10/2014 23:28

שם: לא ניתן לביטוי, אז היא מבקשת לקרוא לה נסיכה.
גיל: 18
מראה: זוג עיניים שחורות קטנטנות עם ריסים ענקיים כמו פרפרים. שתי צמות חומות ועבות מקדימה וכובע. יש לה זוג כנפיים והרגליים שלה נגמרות בשפיץ (בלי כפות רגליים) השפתיים שלה סגולות וצבע העור שלה לבן כמו שלג.
סוג: חרק מוטאנטי. לא בטוחים מה בדיוק.
אופי: ברברנית, היפסטרית, מאוד חברותית שזה מגעיל.

14/10/2014 00:15

    מבנה הגוף שלה מפחיד אותי…
    חחח

    14/10/2014 00:32

שם: להבה
גיל: לא משנה לי. אני חושבת שגיל נורמלי כלשהו, אז 17 זה טוב.
מראה: שיער אדום מאוד, כתוב, צהוב וזהב. הוא גלי וארוך מאוד (אם את מכירה את הספר "אש", בואי נגיד שהעשבים שאש לקחה לא ממש עבדו – אבל היא דומה לה רק מבחינת מראה). עיניים חומות-אדומות/כחולות (תחליטי את), ונמשים כתובים אדומים שמשווים לה מראה בוהק.
סוג: כוחות אש מכל סוג שהוא.
אופי: היא די נחמדה, די מתוקה ודי עוזרת לכולם. היא לא מרגישה הכי טובה במשהו, לא מרגישה ייחודית. היא פועלת על פי רושם ראשוני, ולכן יכולה להיות די קרה (תתעלמי ממשחק המילים) לאנשים שהתנהגו באופן שחצני/מגעיל/יהיר כשהיא פגשה אותם לראשונה. היא תעזור לחסרי ישע. מודה בטעויות שלה.
כן……………
זה היה הכי טוב שלי. אני די חסרת השראה ברגע זה.

14/10/2014 00:39

שם: טאו היאנג
גיל: 21
מראה: יש לו מראה אסייתי, משום מנ יש לו עיגולים שחורים תמידיים מתחת לעיניים שמעניקים לו מראה עייף, בנוסף עורו קצת צהוב ויש לו עגילים על כל אוזן שמאל. יש לו שיער חום בלונד קצר שחלק מהצד השמאלי קצר יותר יחסית לשאר השיער, הוא גבוה ורזה אבל הוא נראה מבוגר לגילו.
כוח: הוא מסוגל לשלוט בזמן ויש לו יכולת טלפורטציה.
אופי: טאו הוא אדיב ואוהב את כולם למרות שהוא יודע שהוא שונה הוא פוחד כמעט מהכל ותמיד מוקף בחברים מסביבו, הוא בא מסין ומתקשה לדבר את השפה.

14/10/2014 00:57

שם:וונדה
גיל:20
מראה: שיער שטני בהיר, עיניים ארגמן (אדום כהה), דיי רזה, תמיד שמה אודם אדום מאוד בולט (ככה היא אוהבת את זה).
סוג:מכשפה
כוח: לעוף, לשנות את מרקם המציאות, מה שאומר שהיא משנה דברים קטנים, היא לא יכולה במכה אחת לשנות את כל העולם אבל היא יכולה לגרום לתגובת שרשרת שתעשה את זה.
אופי: וונדה נחמדה ונדיבה, היא אוהבת לעזור, שונאת כשלא אוהבים אותה, בכללי היא כזו פקצה אבל חמודה לא רעה.
מקווה שהיא בסדר, ומה עם על סודות ואהבה? מתי תמשיך?

14/10/2014 09:59

ג'ננדי

14/10/2014 14:25

שם: ג'נדי פאס.
גיל: 12
מראה: שיער כתום ומקורזל שקופץ לכל הצדדים, עיניים כסופות עם כתמי כחול בפנים. היא לובשת באופן תמידי גלימה כחולה כהה וכובע מחודד בצבע כהה. היא שלומליאלית, הגרביים שלה בצבעים לא תואמים, היא טועה המון בכישופים ובדרך כלל מאוד לא מסודרת בכל מה שקשור לכשפים או למראה המכשפה שלה.
סוג: מכשפה.
כוח: היא יכולה לעוות את הצורה שלה ולהפוך לנוזל, מוצק או לגז. וזה די מגניב.
אופי: היא נחמדה ומאוד נבונה, יש לה אופי של בן אדם מבוגר- זאת אומרת שהיא ממש יכולה לדבר עם אדם מבוגר והוא ירגיש שגם היא כזו. היא מדברת בהיגיון בדרך כלל ומציעה פשרות טובות למריבות וכאלה.

שם:ג'אנין
גיל: 108
מראה: שיער שחור, ארוך וחלק עד הרצפה. היא לובשת שמלות מלמלה מעלות עובש ועיניה מוקפות עיגולים סגולים-שחורים. יש לה שיניים צהובות וקמטים על הפרצוף, המון כאלה.
סוג: באנשי.
כוח: לחזות ולדעת מי עומד למות ממש בקרוב, באירלנד וסקוטלנד. על פי המון אגדות הן נשים שמתו במהלך לידה אשר צורחות ומודיעות מי עומד למות בין ילדי סקוטלנד ואירלנד.
יש לה מסרק עשוי פנינים וכל מי שנוגע בו או בשיער שלה, מת מיד. זה על פי מקור מידע אמיתי- לא בדיוק כמובן, זו רק אגדה-
אופי: צווחנית וממורמרת, היא הורגת כל מי שהיא רוצה אם הוא מעיק עליה או מציק לה. אף אחד לא יכול להתגבר עליה, היא נחושה להצליח אך מבפנים ריקה וקרה, חלולה מאין כמוה

14/10/2014 14:35
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך