זואי_דיירקשן
אזזז מה אתם אומרים? הינה הדמויות !!! היילי - http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2012/255/3/d/taylor_momsen_gif_by_vanniswag-d5eifzt.gif כריסטופר- http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma84u7vrNo1rgob9zo1_r1_500.gif שקט !!! לא מצאתי מישהו אחר הוא הכי מתאים לזה !!! חחח וגם שניהם זה טיילור חחחחחחחחחחחחחחחחחחח שקט !! ואני רק רציתי להגיד עוד משהו אחד !!!! אני לא היתי בארץ בשבועיים האחרונים אז לא חוויתי את כל המלחמה הזאת, ואני יומים בבית וכבר שמעתים פעמים את האזעקה ושלושה פיצוצים ואני ממש לא מבינה איך אפשר לחיות עם זה אפילו יום אחד !!! אז כל מי שיש לו אזעקה יותר מפעם אחת ביום, שישאר חזק !!!!! אני שולחת לכולם חיבוק חם ואני מבטיחה שהכל יהיה בסדר 3>

My little alpha פרק -1- D;

זואי_דיירקשן 19/07/2014 558 צפיות אין תגובות
אזזז מה אתם אומרים? הינה הדמויות !!! היילי - http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2012/255/3/d/taylor_momsen_gif_by_vanniswag-d5eifzt.gif כריסטופר- http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma84u7vrNo1rgob9zo1_r1_500.gif שקט !!! לא מצאתי מישהו אחר הוא הכי מתאים לזה !!! חחח וגם שניהם זה טיילור חחחחחחחחחחחחחחחחחחח שקט !! ואני רק רציתי להגיד עוד משהו אחד !!!! אני לא היתי בארץ בשבועיים האחרונים אז לא חוויתי את כל המלחמה הזאת, ואני יומים בבית וכבר שמעתים פעמים את האזעקה ושלושה פיצוצים ואני ממש לא מבינה איך אפשר לחיות עם זה אפילו יום אחד !!! אז כל מי שיש לו אזעקה יותר מפעם אחת ביום, שישאר חזק !!!!! אני שולחת לכולם חיבוק חם ואני מבטיחה שהכל יהיה בסדר 3>

אני החלטתי לשנות את סיגנון הכתיבה שלי כי כניראה שלא הכי אוהבים את הסיפורים שלי.

אני החלטתי לשנות לפנטזיה, ובגלל זה וגם כי לפני איזה חודש שעממם התחלתי לכתוב סיפור על אנשי זאב וערפדים D;

אני מקווה שאת הסיפור הזה תאהבו !!!!
בבקשה תגיבו לי גם עם זה רע כדי שאני ידע איך לשנות !!!!

My little Alpha
פרק -1-
"את גנבת את השרשרת הזאת" שאל אותי המפקד סוואן.
"אולי אני כן ואולי אני לא" אמרתי והדלקתי את הסיגריה שלי.
"את יודעת מה אני חושב על הסיגריות האלה" אמר ואני גילגלתי את עיני ונשפתי את העשן בפנים שלו.
"זה שחזרת לפני כמה ימים מבית כלא לנוער לא אומר שאת יכולה לחזור לעשות שטויות" אמר ולקח לי את הסיגריה מהפה.
"אני יכול לשלוח אותך חזרה לשם את יודעת" אמר ואני צחקקתי וקמתי מהספה.
"אתה לא תעשה את זה לבת היחידה שלך, אבא?" שאלתי ולקחתי מהיד שלו את הסיגריה.
"היילי סוואן אל תתחצפי אלי" אמר ואני גילגלתי את עיני ועליתי לחדר שלי.
טרקתי את הדלת ונעלתי אותה, זרקתי את התיק שלי על הרצפה ופתחתי את האייפון שלי.
"הלווו" קול מוכר ואהוב צעק מהצד השני.
"היי תקשיב אני לא יכולה לדבר כל כך הרבה אני ברחתי מהכלא ויש לי עוד רק עוד כמה דקות עד שהם ימצאו אותי תפגוש אותי בדיינר" אמרתי בקול מפוחד.
"היילי?! את רצינית אחות" הוא שאל בקול הנמוך שלו.
"לא חמור, אני בבית בחדר שלי בו מהחלון" אמרתי והוא צחק.
"את הרגת אותי ילדה" אמר ואז שמעתי משהו דופק לי על החלון.
הלכתי לחלון רואה את החבר הכי טוב שלי ,דילן, מחכה שאני יפתח לו את החלון.
חייכתי ופתחתי את החלון הוא קפץ עלי בחיבוק ונפלנו צוחקים, איך התגעגעתי אליו.
"אז מה ילדה אחרי שנה וחצי שיחררו אותך סוף סוף" שאל. צחקתי ונשכבתי אחורה על הרצפה.
"כן נמאס להם ממני" אמרתי והוא נשכב לידי על הגב, שנינו הסתכלנו על התקרה.
"את באה מחר לבצפר" שאל ואני חשבתי לרגע, ללכת למקום שכולם יסתכלו עלי ויחשבו איזה פסיכית ויפחדו ממני?
"ברור, אני לא רוצה לפספס את הפרצוף המכוער של ג'ין שהיא תיראה אותי באה" אמרתי ושנינו התחלנו לצחוק.
"אה דרך אגב יש משהו חדש בבצפר, מורים תלמידים" שאלתי והתיישבתי להסתכל עליו.
"כן, יש רק ילד אחד חדש. הוא חש את עצמו ממש חושב שהוא מלך" אמר ואני הסתכלתי עליו במבט מופתע.
"אוי אני בטוחה שהוא ג'ין בצורת זכר" אמרתי ונשכבתי חזרה על הרצפה.
"אנחנו נוסעים יחד נכון" שאל ואני הנהנתי. אחרי כמה דקות שישבנו ובהינו בתקרה כמו מסוממים שלוש דפיקות היו על הדלת.
"יבוא" צעקתי וגרמתי לדילן לקפוץ ולעמוד מהר.
"הו שלום דילן מה שלומך" שאל אבא שלי את דילן וחייך אליו את החיוך הזה 'יש לך מזל עם לא שכבתה עם הילדה שלי' .
"הכל טוב ואיך אתה אדוני" שאל דילן, חה הוא פוחד מאבא שלי.
"דילן אנחנו מכירים כבר 15 שנה אתה יכול לקרוא לי ג'ק" אמר אבא שלי ואני נפלתי אחורה על הרצפה מותשת.
"מה אתה רוצה" שאלתי ויכולתי להשבע שדילן ציחקק.
"האוכל מוכן" אמר אבא שלי ויצא מהחדר. כמתי מהרצפה והלכתי לארון מוציאה טיץ וסריג שגדול עלי.
"תסתובב" אמר לדילן, הוא גילגל את עיניו והסתובב, החלפתי מהר מהשורט וגופיה שלי.
ירדנו למעטה לאכול ארוחת ערב.
"היילי, מחר את חוזרת לבית הספר ואני מצפה ממך להתנהג בהתאם" אבא שלי אמר ואני אכלתי בשקט את הפיצה שלי.
"אני אשמור עליה ג'ק" אמר דילן ונתן לי מרפק חלש לצלעות. החזרתי לו יותר חזק והוא התחיל להשתעל.
"יש בעיה דילן" שאל אבא שלי ואני צחקקתי. אין סיכוי שאני מתנהגת כמו שאבא שלי רוצה, הוא חושב שאני ילדה טובה עדין.
שמה שקרה בקיץ לפני שנה וחצי היתה מעידה קטנה ושאני לא באמת התכוונתי. אבל אני כן התכוונתי.
"לא, אבא, הכל טוב" אמרתי ולקחתי את הצלחת שלי לכיור.
"עליתי לישון, יש מחר יום ארוך" אמרתי ועליתי למעלה לאט מנסה להעריך את זה כמה שיותר.
"רגע, היילי רוצה ליראות איתי משחק בייסבול" שמעתי את ג'ק קורא לי שהגעתי לאמצע המדרגות.
"בטח , אני ישמח" אמרתי, אני מתה על משחקי בייסבול !!!!!!
"אני ילך, אני חושב שאמא שלי תתעצבן בגלל שלא אכלתי איתה ארוחת ערב" אמר דילן והלך.
התישבתי בקצה אחד של הספה בזמן שג'ק ישב בקצה השני.
אני לא יודעת איך הגענו לזה אבל לקראת סוף המשחק אני וג'ק חיבקנו אחד את השני מחכים ליראות מי ניצח.
"והווווו" אני וג'ק צעקתי וקפצנו ביחד, אחרי רגע שהבנו מה קרה אני וג'ק ניתקנו את החיבוק והתיישבנו על הספה בחזרה.
"יש 'מגודלים 2' עכשיו רוצה לראות" שאל מנסה לשבור את המתח. הנהנתי בשקט והוא הפעיל את הסרט.
***
דפיקות חזקות העירו אותי ושפתחתי את עיני גם ראיתי איפה אני.
אני שוכבת חצי על הספה חצי על ג'ק ושנינו מכוסים בשמיכה, בסלון.
קמתי בזהירות מנסה לא להעיר אותו והלכתי לדלת. שפתחתי אותה דילן עמד שם.
"דילן" שאלתי לא מבינה מה קורה. אני שיפשפתי את עיניי והסתכלתי מה השעה.
"פאק, דילן למה לא הערתה אותי" אמרתי ורצתי לסלון. הערתי את אבא שלי ורצתי למעלה.
התקלחתי מהר ורצתי בחזרה לחדר. לבשתי חולצת בטן שחורה, מעל אוברול והדר מרטינס השחורות שלי.
יבשתי את השיער ואחרי שסירקתי אותו קצת החלטתי להשאיר אותו פזור. שמתי אילינר עיפרון ומסקרה ואז מהר מרחתי אודם סגול בהיר.
לקחתי את התיק שלי וג'קט עור, רצתי למעטה בחזרה. בדרך לקחתי שוקו בשקית ורצתי לדלת.
"רק רגע היילי" שמעתי את ג'ק קורא לי שכבר היתי בחוץ. הסתובבתי אליו.
"הינה כסף בשביל הקפיטריה, ותזהרי בבקשה" אמר ונתן לי חמשים דולר.
"תודה" מלמלתי ונתתי לו נשיקה על הלחי. רצתי למכונית עם גג פתוח של דילן קפצתי פנימה ונסענו לגהנום שנקרא בצפר.
בכניסה לשטח של בית הספר התיישבתי על החלק האחורי של המכונית (יש בה רק שני מושבים ככה שמאחורי המושב של היילי יש את החלק האחורי של המכונית- הערת הכובת)
שמתי את משקפי הרייבנד שלי, דילן הגביר את המוזיקה בדיוק היה WIGGLE.
כולם הסתכלו לכיוון שלנו ושראו אותי הופתעו. כמה בנות פלסטיקיות עשו לי פרצוף של 'אייכ פריקית'
הרמתי לעברן את היד ונופפתי קצת לפני שעשיתי אצבע שלישית עליהן.
דילן החנה את המכונית שלו ושנינו יצאנו הרמתי את משקפי השמש שלי והסתכלתי סביבי.
"היילי חזרה" שמעתי כמה לחשושים. צחקקתי וקפצתי על הגב של דילן.
"דילן יא חמור אני צריכה ללכת למזכירות" אמרתי והחזרתי את משקפי השמש לעיניים שלי.
"למי את קוראת חמור" שאל והתחיל ללכת שאני על הגב שלו.
"אממ אני חושבת שקראתי לך" אמרתי ונתתי לו כפאת שטות. אחרי כמה שניות הגענו למזכירות ודילן הוריד אותי מהגב שלו.
ניכנסתי למזכירות, ברגע שהפעמון על הדלת השמיע קול במזכירה הרימה את ראשה והסתכלה עלי.
"היילי, חזרת" היא אמר וחיפשה בניירות שלה. נעמדתי ליד הדלפק וסידרתי את האוברול שלי.
"הינה את בכיתה עם דילן" אמרה ואני חייכתי אליה. אח טוב לחזור.
"ביי גברת טומסון" אמרתי ויצאתי מהמזכירות רק כדי להתקל בג'ין.
"או מי גאד תזהרי לאן שאת הולכת" היא אמרה ושהיא הרימה את ראשה להסתכל עלי היא הופתעה. לקחתי את הכוס מוקה דייאט שלה ושפכתי לה על הראש.
"היי כלבה" אמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך