Ocean
להמשיך? הפעם סיפור עם קו דמיון שונה מהפעמים הקודמות. בניגוד לסיפור הקודם שאותו אני מפתח לספר את הסיפור הזה אני אעלה כאן באתר במידה ותרצו.. קריאה מהנה, ocean

RE-dog- פיילוט

Ocean 02/09/2016 663 צפיות 2 תגובות
להמשיך? הפעם סיפור עם קו דמיון שונה מהפעמים הקודמות. בניגוד לסיפור הקודם שאותו אני מפתח לספר את הסיפור הזה אני אעלה כאן באתר במידה ותרצו.. קריאה מהנה, ocean

חיה בעולם שלי היא תלות. חיה בעולם שלי היא לא חיית מחמד בה אנו נוהגים להסתובב עמה בשעות הפנאי. זאת לא הפנטזיה הזאת עליה אני חולם.
חיה בעולם שלי היא מרכיב חיוני להמשך קיומנו- האנושיים. אצלנו ככל שהאדם נקשר יותר לחייתו האדם דמה לה יותר. נשמע מוזר והזוי אבל זו המציאות. לפחות המציאות בה אני חי.
מה שיותר הזוי זה העובדה שחייהם של החיות אינם תלויים בנו, בני האדם, אלא חיינו תלויים בהם. כאשר החיה מתה, האדם מת גם כן, ואילו כאשר האדם מת, החיה מגששת בעקבות אפוטרופוס אחר, אדם אחר שדמותו החיצונית דומה לזו של החיה.
עם הזמן התחלנו לפתח תכונות המזכירות את תכונותיהם של בעלי החיים.

RE-dog היא הארץ בה אני חי ומבחינת הממשל כאן זהו גם עולמי. אדם אשר ינדה את חייתו או יסרב להסתובב עם "חיית התיאום" שלו, ככה הם קוראים לזה, ייענש ובחומרה. כבר ראיתי מקרים שסירבו, וכמו שהחיה יודעת להיות טובה היא גם יודעת להעניש, ותאמינו לי, הסיפור הזה לא נגמר טוב.
אבל מה הם רוצים מאיתנו? למה אנחנו תקועים איתם? תשחררו אותי מהכפייה הזו! הם לא חיות מחמד יותר. הם חיות אדם!


תגובות (2)

נחמד, קצת מבלבל.

03/09/2016 12:35

"מה שיותר הזוי, (תוסיפ/י את הפסיק שאני הוספתי) זו* (ולא זה) העובדה…"
המשפט הראשון "היא לא חיית בה אנו…" אני לא חושב שהמילה אנו מתאימה כאן אלא יותר מילת הקישור ש… "שאנו מסתובבים איתה" אבל זו דעתי.

בסך-הכל נשמע נחמד, מחכה להמשך:)

03/09/2016 13:48
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך