חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
פרק ארוך ^_^ ממש השקעתי בבקשה תגיבו :)

ושאר הדמויות ישתתפו בפרק הבא :))

She wolf פרק 4 +5 ^_^ (הדמויות מצטרפות : )

פרק ארוך ^_^ ממש השקעתי בבקשה תגיבו :)

ושאר הדמויות ישתתפו בפרק הבא :))

"אדוני " אמר הנרי ברצינות .
"הנרי זה אתה ?" לא הבחנתי בזה כשנכנסנו אבל החדר היה הפוך .ערמות של ניירת ,ספרים וספלי תה נערמו בכל פינה ראשו הקריח של המנהל נגלה לעיניי לשנייה בדיוק ואז נעלם שוב .
"אדוני . יוליה פיינס " אמר הנרי אחרי שחיכך בגרונו . המנהל רק השמיעה אנחה כבדה .
"אני לא רצויה פה ?" שאלתי מעט נעלבת .
"ברור שאת רצויה בואי מכאן " אמר הנרי ורצינותו התגברה . הוא הוביל אותי בזהירות בין הערמות המפוזרות בכל פינה .
ואז רק אחרי מספר שניות ארוכות כל כך ,ראיתי את המנהל .
הייתה לו קרחת בכתר הראש ושיער ארוך ולבן השתלשל מכל מקום אחר בראשו .היא לו זקן אפור ארוך גם הוא ועיניים כמעט כסופות הוא הביט בי ישירות ולא הייתה לי ברירה אלה להסב את מבטי .
"נעים לי לפגוש אותך יוליה " הוא חייך עלי ונימת קולו נשמעה עייפה .
"גם לי נעים אדוני אבל עם אפשר אני מעדיפה שתקרא לי יולי " חייכתי כשראיתי שזה לא מפריע לו .
"יולי אני מצטער אבל לא אוכל לערוך לך סיור בטירה הקרה .במקום זה הנרי יערוך לך אותו " הוא הביט עכשיו בהנרי ועיניו הבהירו שמשהו גדול עומד עכשיו באוויר .
"כמובן וויל " אמר הנרי ולא הרפה מרציניותו .
"אני מקווה שיצא לי לדבר איתך ולהכיר אותך יולי " הוא חייך חיוך אחרון והתמותת על כורסת העור שנחה לידו .
"הוא יהיה בסדר ?" שאלתי אחרי שיצאנו מחדרו של המנהל והתקדמנו לאורכו של המסדרון .
"עם יש משהו שלא צריך לדאוג לו זה וויל " אמר הנרי .
עדיין לא נראה שיש נפש חיה בכל הטירה הקרה וזה הלחיץ אותי .
"הנרי … ב… בבקשה ת.. תענה לי … למה אין פה אף אחד ?" שאלתי .למה אני כל כזמן מגמגמת לידו ?
" כולם בכיתות " הוא אמר בפשטות .
הבנתי די מהר שזה סוג מוזר ומעוות של בית ספר אבל בכל בית ספר יש אלה שמבריזים מהשיעורים אז… למה כאן אין ?
הבטתי בהנרי בתקווה שימשיך את הסברו .הצטערתי על כל ,המבט שהוא השיב לי היה מלא כאב משום מה ,מלא בכאב ובייסורים .
המשכנו ללכת בשתיקה מעיקה .עד שהנרי נעצר שוב .
"עכשיו נכנס לכיתת מבוא לזאבים זה שיעור חובה אחר כך תכירי כמה חברים חדשים ותעשי חיים נסיכה " הוא פתח את דלת הכיתה .
מורה יפיפייה למראה הביתה בי בחיוך .
"קדימה תכנסי נפגש כבר … מתי שהוא " הוא הפנה לי את גבו והלך לעורך המסדרון בנינוחות מפתיעה .

" אני אריאל " אמר המורה בחיוך חמים .
" אני יולי " עניתי .הבטתי בנערית שישבו בתורים מסודרים והביטו גם הם בי .
" בבקשה יולי תבחרי לך מקום ובסוף השיעור תכירי את חבריך לכיתה " אריאל חייכה עלי והפנתה את ידה במחווה על הכיתה .היו כמה מקומות פנויים ואני בחרתי את זה שהכי קרוב ללוח .זה היה מן הרגל כזה שעזר לי ללמוד טוב יותר .
התיישבתי ליד נערה בעלת שיער שחור ארוך וחלק .היא הרימה את מבטה ממחברת אחרי כתלשה ממנה דף .היא הביטה בי בעיניים תמימות וחומות והושיטה אלי את חתיכת הנייר שקרע זה עתה .
'היי אני שמחה שאת יושבת פה משעמם לי לשבת לבד ,דרך אגב אני אנה ." היא חייכה כשראתה שסיימתי לקרוא את המכתב הקצרצר שלה .
חיפשתי עט כדי לשאוכל לענות לה אבל אז נזכרתי .
הנרי ממש שלף אותי מהמיטה שלי לא היה לי זמן להכין שום תיק ו… או לא זה בטח אומר שאני אלבש את הפיג'מה שלי גם מחר .
לפתע הרגשתי שיד נוגעת בכתפי בעדינות . זה היה נער רזה מאוד בעל שיער בלונדיני אפרפר .
הוא חייך עלי והושיט לי עט כחול .
"תודה " לחשתי והסתובבתי בחזרה .
'נעים לי להכיר אותך אנה ' כתבתי וציירתי חייכה מחייך ' אבל אני לא מבינה מה הולך פה תוכלי בבקשה להסביר לי ?' העברתי לה את הפתק ולאחר שהיא קראה אותו היא החוותה בידיה תנועות סיבוביות בזמן שלחשה ללא קול "אחר כך " .
כיוותי שאנה יודעת יותר ממני מה הולך שלפחות היא תוכל לספר לי למה אני כאן .
לאחר זמן מה השיעור נגמר .המורה אריאל יצאה מהכיתה ואיתה חלק מהתלמידים .
"אויי זה כל כך נחמד שסוף סוף יש לי שותפה לשולחן " אנה הסתערה עלי בחיבוק דוב מטורף .
"גם אני אנה " אמרתי וחמקתי מזרועותיה .
"את יוליה פיינס לא ?" שאל נערה עם שיער חום בהיר ועיניים ירוקות מדהימות .
"כן אבל אני מעדיפה שתקראו לי יולי " עניתי בחיוך "עכשיו … בבקשה אנה תסבירי לי מה קורה פה"


תגובות (2)

וולהייי

30/09/2013 10:18

חחח תמשייכיי…!!

30/09/2013 12:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך