חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
זה לא פרק שלם בגלל זה זה קצר את הפרק הבאה אני ימשיך מחר
משהו רוצה היום המשך של Burn או להתחיל את 'אלם השתיקה '?

She wolf פרק 7 ^_^ (חלק 2 )

זה לא פרק שלם בגלל זה זה קצר את הפרק הבאה אני ימשיך מחר
משהו רוצה היום המשך של Burn או להתחיל את 'אלם השתיקה '?

בפרק הקודם ~
"בטח שמעט שאנשי זאב משתמים בליליות ירח מלא .אז זה נכון והירח המלא שכאן נעד כדי להכין אותנו למה שיש בחוץ שנדע להיות מאופקים יותר ולא להשתולל כשהתהליך מתרחש בחוץ …."

פרק 8 :

הייתי בהלם "מה זאת אומרת שנהיה מאופקים …" אחרי שאמרתי את המשפט בקול הבנתי דע כמה הוא מטופש אבל אנה הפגינה הבנה .
"לפעמים …כלומר בגלל הכוח שהירח המלא נותן לנו אנחנו יוצאים משליטה אז עם במקום הזה אנחנו יודעים לשלוט בעצמינו אין כל חשש שמשהו רע יקרה בחוץ ,תשמעי עכשיו מגיעים לחלק המסוכן " היא עצר לרגע "החלפנו מבטים כשסיפרת לנו על הנרי משום שהוא לא בוגר בית הספר " היא אמרה את זה בקול שקט כל כך שחשבתי שדמיינתי אחרי שהבנתי שבאמת שמעתי את מה ששמעתי פלטתי צחוק חלוש.
"בגלל שאין לא תעודת בגרות כולם כאן לחוצים ?" צחוקי התגבר אבל הבעת פניה של אנה גרמה לי להרצין .
"מה העניין ?" שאלתי שוב .
"הנרי הוא לא בוגר בית הספר מה שאומר שהוא לא למד לשלוט בעצמו .אני לא יודעת איך הוא הגיעה לכן או למה דווקא לו וויל נתן להיות זאב מחפש אבל … אי אפשר לצפות את ההתנהגות שלו במיוחד שהוא כל הזמן מטייל בין העולם הזה לבין העולם שבחוץ " עכשיו הבנתי מה הסיפור הגדול אבל לא הבנתי למה …
" עם מה שאת אומרת נכון אז … הנרי היה אמרו להתנהג עלי בצורה מוזרה או משהו והוא התנהג כמו…. בן טיפוסי " הנרי היה מעצבן אבל מעצבן רגיל ולא מעצבן לא שפוי .
"אני לא יודעת מה העניין איתך אבל הוא לא הכי חברותי שיש פשוט כי הוא לא למד את זה אולי הוא סוג מוזר כזה של זאב בודד אבל … עם הוא זה שהביא אותך הנה והתייחס עליך בצורה מיוחדת אני חושבת שהוא דלוק עלך " היא צחקקה .
"לא נראה לי שאת בכיוון אפילו הוא קרא לי נסיכה בכזה זלזול וחוץ מזה נשמעתי כמו מטומטמת לידו , כל הזמן גמגמתי " צחקקתי גם אני כי צחוקה של אנה היה מדבק .
"היי אני חושבת שהגיעה הזמן ללכת לשיעור שלי " היא אמרה אחרי רגע .
"איזה שיעור זה ?" שאלתי .
"שיעור מוזיקה .אני מנגנת בפסנתר " היא חייכה בגאווה .
"באמת ? אני בכינור " אמרתי
"יופי את תהני לפגוש את גברת דשני " היא חייכה וגררה אותי החוצה מהחדר .


תגובות (3)

מהמם ותמשיכי אם אלם השתיקה אני ממש במתח!!!!!!

03/10/2013 10:48

המשך!!!
אני חייבת לקרוא את ההמשך!!!

03/10/2013 11:05

המשכהמשכהמשכהמשכהמשך!

03/10/2013 11:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך