חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
אני חייבת ללכת ואני יעלה את ההמשך של הפרק יותר מאוחר
נ.ב הפרק מוקדש לאורין שהולכת לישון מוקדם ^_^

She wolf פרק 7 ^_^

אני חייבת ללכת ואני יעלה את ההמשך של הפרק יותר מאוחר
נ.ב הפרק מוקדש לאורין שהולכת לישון מוקדם ^_^

" וואו יש לך דייט עם ג'ייס " אמר אנה וחיוך רחב נמרך על פניה .
"כן כנראה " השבתי ביבוש .עד כעסתי עליה בגלל זה שהיא לא מספרת לי הכל אבל המחשבה שיש לי סוג של דייט עם ג'ייס שהיה דיי חתיך בכל זאת גרמה לי לחייך חיוך קטן שכיוותי שאנה לא ראתה .
"היי את כועסת נכון ?" היא אמרה את המובן מעליו .
"כן אני כועסת " עניתי לא התכוונתי להסתיר את זה .רציתי לדעת מה קורה פה ואני לא מתכוונת לוותר עד שזה יקרה .
"זה … זה לא שאני לא רוצה לספר לך מה קורה פה אני פשוט לא יכולה " היא אמרה בקול צייצני מעט.
"למה ממה את מפחדת כלומר עד לפני כמה שעות אני הייתי בבית חגגתי יום הולדת שבע עשרה ואז הנרי פשוט חטף אותי לכאן וגם הוא לא סיפר לי מה קורה פה אז אני בסך הכל רוצה לדעת מה קורה לי .ועם לא מספרים לי אז … אז אני רוצה ללכת הביתה " אמרתי בקול רם יותר מאשר רציתי .ידעתי שנשמעתי כמו ילדה קטנה אבל ממש עצבנה אותי העובדה שאף אחד במקום הזה לא מסביר לי מה הולך פה .
הבטתי באנה שנעצרה באמצע המסדרון היא נראתה מהוססת להחריד כאילו היא נעבקת בעצמה עם לדבר או לא .
"ב… בסדר אני אספר לך " היא אמרה .תחושת סיפוק הציפה אותי " אבל לא כאן בואי לחדר שלי " היא התחילה לצעוד מהר מאוד והייתי צריכה לרוץ כדי להדביק את הקצב .
לאחר זמן מה של הליכה במסדרונות השקטים של הטירה הם הגיעו לחדרה של אנה .
אנה מהרה לפתוח את הדלת במפתח ולהכנס עליו .
"בואי מהר " פקדע עלי .נכנסתי ולא חשבתי פעמיים .נימתה הדחופה הפחידה אותי קצת .
נכנסתי לחדר הוא היה יפייפה בצורה פשוטה כל כך .הוא היה מוצף באור ירח שעכשיו שמתי לב שהיה מלא ,היו בו מיטה רחבה, שידה וארון כולם בצבע לבן כסוף דומה לצבעו של הירח .על הקיר היו תלויים כמה פוסטרים של ליידי גאגא מכמה הופעות שלה (כלל שמלת הבשר )
"נו אז מה העניין ?" שאלתי מסוקרנת ומעט מפוחדת . אנה התיישבה עם המיטה ואני התיישבתי לידה.
"בסדר … אבל אסור לך לספר שום דבר או לרמוז שאת יודעת " היא אמרה ונראתה רצינית .
"נשבעת " אמרתי והרמתי את ידי אל לבי בלי להרגיש .
"בסדר …" היא נשמה נשימה עמוקה . " טוב אז את יודעת שאנחנו אנשי זאב … האמת שאף אחד לא באמת יודע למה אנחנו נבחרים כלומר לכולנו היו חיים נורמאלים פעם .ואז … התחלנו לעשור את תהליך השינוי .
זה אומר שבסופו של דבר נוכל להיכנס ולצאת ממצב איש זאב בלי כל בעיה וזה גם מה שקורה לרוב בוגרי בית הספר .אף אחד אפילו לא מרגיש בחסרונם ואז כשאנחנו גומרים את הלימודים כאן אנחנו פשוט צצים ואף אחד לא זוכר אפילו שנעדרנו ,אני לא יודעת איך זה קורה .באמת . אבל כשאנחנו מסיימים את הלימודים אנחנו מכבלים כל מיני כשרונות יחודיים בכל התחומים שאיתם באה גם אחריות .כאן בבית הספר ובאזור של הטירה הקרה הירח זורח כל כזמן והוא תמיד מלא .
בטח שמעט שאנשי זאב משתמים בליליות ירח מלא .אז זה נכון והירח המלא שכאן נעד כדי להכין אותנו למה שיש בחוץ שנדע להיות מאופקים יותר ולא להשתולל כשהתהליך מתרחש בחוץ …."


תגובות (4)

יאייייייייייייייי D:

02/10/2013 10:04

מושלם

02/10/2013 10:48

קראתי עכשיו את כל הפרקים.
אני מתה על הסיפור הזה ואני רוצה להירשם אם אפשר.
אני לא מאמינה שעוד לא קראתי את הסיפור המדהים הזה.

03/10/2013 08:50

ג'ייס? לאלאלאללא. הוא לא בקטע של דייטים חחחחח.
תעשי שיקרה משו D:

אגב אהבתי (:

03/10/2013 10:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך