מאקס כותב
בעולם המכשפים,קיימים אינסוף אנשים אשר משתמשים בכישוף כדרך חיים. העולם מורכב מחפצי כישוף ואנשים אשר שולטים בכישוף ברמה כזאת אשר נקראים מכשפים. ובתוך העולם הזה,קיימות גילדות מכשפים אשר מקבצות אליהן מכשפים מכל מקום.אל הגילדות נשלחות בקשות שיתבצעו על ידי מכשפים תמורת שכר. בעולם כזה,בגילדה אחת,נפגשים 7 מכשפים אשר מייצגים את שבעת חטאי המוות: זעם,גאווה,קנאה,עצלנות,גרגרנות,תאווה וחמדנות. הם מתקבצים ביחד,ויוצאים למשימות שונות,כל אחד עם חלומו שלו. הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיהם של אותם מכשפים.

Sin Quest הקדמה

מאקס כותב 30/11/2017 708 צפיות אין תגובות
בעולם המכשפים,קיימים אינסוף אנשים אשר משתמשים בכישוף כדרך חיים. העולם מורכב מחפצי כישוף ואנשים אשר שולטים בכישוף ברמה כזאת אשר נקראים מכשפים. ובתוך העולם הזה,קיימות גילדות מכשפים אשר מקבצות אליהן מכשפים מכל מקום.אל הגילדות נשלחות בקשות שיתבצעו על ידי מכשפים תמורת שכר. בעולם כזה,בגילדה אחת,נפגשים 7 מכשפים אשר מייצגים את שבעת חטאי המוות: זעם,גאווה,קנאה,עצלנות,גרגרנות,תאווה וחמדנות. הם מתקבצים ביחד,ויוצאים למשימות שונות,כל אחד עם חלומו שלו. הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיהם של אותם מכשפים.

רת',פרייד ואנווי עמדו שלושתם במבנה הגילדה,
מול הדלפק.
רת' ופרייד הביטו לצדדים בשעמום,ואנווי רעדה מלחץ.
שלושתם הם בני 16.
רת' הוא בגובה ממוצע לגילו,שיערו אדום קצר מנופח,עיניו אדומות,לובש חולצה ירוקה עם ג'קט אדום פתוח,ומכנס אדום ארוך.
פרייד גבוה,שרירי,שיערו אפור גבוה קוצני,עיניים אפורות,חולצה אפורה קצרה ומכנס אפור ארוך.
אנווי נמוכה מעט מרת',שיערה חום ארוך חלק שמגיע למותניה,עיניים ירוקות,לבושה חולצה ירוקה קצרה,ומכנס כחול ארוך.
מולם,על הדלפק,ישב המאסטר-ראש הגילדה. זקן בגיל ה-80 המאוחר לחייו,שיער לבן דליל,שפם וזקן ארוך אפור,לבוש בקימונו כחול. עינו השמאלית סגורה ועליה צלקת,ועינו הימנית שחורה.
בידיו הוא תמיד מחזיק מקל עץ ארוך וישן,בו הוא נעזר בללכת.
"אתם!" הוא צרח מה שגרם לאנווי לשקשק יותר מפחד. "יש לכם מושג מה עשיתם הפעם?!"
"מה אתה רוצה מאיתנו?" סינן רת' בלחש ושילב את ידיו מאחוריי ראשו.
"עוד פעם יצרתם יותר מדי נזק במשימה שלכם!" הוא שאג. רת' ופרייד לא זזו אפילו לא מעט,ואנווי רעדה כל כך ואיבדה כל תחושה בגופה.
"בסך הכל עשינו מה שהיה צריך" סינן פרייד "השלמנו את המשימה,לא?"
"זה לא סותר את זה שעשיתם יותר נזק מטוב!!" הוא שאג עד ממש שכל מי שהיה נוכח במבנה הרגיש את הרעד בעצמותיו.
"פפט,למה שלא תרד כבר המגב שלנו וזהו,השלמנו את המשימה כבר" סינן רת' והסטה את מבטו.
בתוך רגע המאסטר הניף את מקלו והטיח אותו בראשו של רת'.
"מה זה היה אמור להביע?!" צרח עליו רת' ושלח קדימה אגרוף.
"תראה,מאסטר" התחיל פרייד אך המאסטר קטע אותו. "אין יותר תראה!" צרח עליו המאסטר.
"בכל פעם שהצוות הקטן הזה שלכם יוצא למשימה,היא תמיד מסתיימת בזה שאתם יוצרים הרבה יותר הרס ממה שצריך!! אתם הוזהרתם מספיק!!"
"ומה זה אומר?" שאל רת' בחוסר עניין ונחר בבוז.
"שמבחינתי זה נגמר! העניין הזה נגמר עכשיו!"
שלושתם כעת עצרו והביטו בו.
"הצוות שלכם מתפרק!" המילים שלו הותירו אותם בשוק.
עיניהם נפערו ופיהם נפתח לרחווה.
"מ-מה?" שאלו שלושתם בו זמנית.
"מעכשיו-אני אוסר עליכם לצאת למשימות ביחד!!" הוא צרח עליהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך