מאקס (היה) כותב
קצת מנוחה מהדמויות הראשיות כי אני יודע שלכולם נמאס מהן, במיוחד לי.

The Legacy of the Numbers פרק 19

מאקס (היה) כותב 06/08/2020 602 צפיות 7 תגובות
קצת מנוחה מהדמויות הראשיות כי אני יודע שלכולם נמאס מהן, במיוחד לי.

"ווהוו!" אני קורא, משחרר את כל ההתרגשות שבי.
האנשים מסביבי מצטרפים לצהלה שלי, חלקם טופחים על גבי.
"מה קרה, כל המזל בצד שלך היום?" אחד מהם צוחק צחוק מר. אחרי שהוא הפסיד את מחצית מכספו על הרולטה, לא פלא.
"אני לא צריך מזל, אני מייצר אותו בעצמי," אני קורץ לעברו ומעביר יד בשיערי הבלונדיני הקצר.
"זה מדהים, ריי-ריי," צוחקת האישה שנצמדה אליי מתחילת הערב, ומעבירה את ידה על החליפה השחורה שלי. לפי סריקה מהירה אני משער שהיא באיזור 1.74, אולי 0.1 סנטימטר יותר, נמוכה מעט ממני. שיערה שחור ארוך ופזור, עיניה חומות. היא לבושה בשמלה סגולה כהה וארוכה, כל גבה חשוף, מצמידה אליה כמה שיותר את התיק השחור הקטן שלה, מעשה מטומטם. כל אדם שיש לו שכל בקזינו הזה יודע שאם אתה נדבק יותר מדי לחפצים שלך, סימן שיש לך הרבה מה להפסיד.
מנגד, כשאתה מביט במישהי כזו הארנק זה לא הדבר הראשון שימשוך את תשומת ליבך, אני מניח. אם לא הייתי מרוויח חמש אלף דולר בהימור האחרון, הייתי אפילו אומר שהיא הזכייה הכי גדולה שלי הלילה.
"הו, תודה," אני אומר לאחת הנשים שעוברות ליד, מחזיקה בידה מגש כסוף, ושולף את כוס הזכוכית ובתוכה משקה צהוב. אני מהסס לרגע, לא בטוח אם זה רעיון טוב. בדרך כלל יש הרבה מהן שעוברות בין האנשים, ולרוב אני לא רואה את אותה אחת יותר מפעמיים. הלילה היא כבר עוברת לידי ספציפית בפעם השלישית. טוב, אולי יש לה עין טובה למהמרים. לא שאני בדיוק 'מהמר'.
זה פשוט, באמת. את הלילה אני מתחיל בנצחון או הפסד קטן, באופן רנדומלי כל פעם. נצחונות והפסדים מתחלפים, לאחר מכן כמה נצחונות ברצף. או שאני פורש בסיום, או שמעמיד פנים שהבטחון עולה לי לראש, ואז מפסיד בגדול. ואז שוב נצחונות והפסדים, ובסיום כל לילה אני דואג לעצור בנצחון בסדר גודל קטן-בינוני ומכריז שסיימתי. אני תמיד יוצא מרוויח. הכל הודות לכוח המופלא הזה שהופיע לפני חמישה חודשים- הטלקינזיס.
מאז שהוא הופיע כבר נתפסו כל כך הרבה ילדים שניסו את מזלם ונכשלו. זה מה שקורה, תן לבן-אדם מעט כוח וזה יעלה לו לראש. צריך להיות זהיר, לתכנן. רק ככה אני יכול להמשיך לרמות מבלי להמר באמת. כל עוד אני לא נשאר באותה עמדה, ולא משחק את אותם משחקים שוב ושוב ומתפרס, אני לא נתפס. כל לילה לא יותר מחמש-שש שעות גג, ולעולם לא לעלות מעל לאלפיים רווח, לא משנה מה.
הלילה מרגיש שונה, אני לא בטוח למה. אני מרגיש שאני חייב לראות לאן הוא יוביל אותי, איך אני אגמור. אם ארוויח יותר מדי אקח לעצמי הפסקה, אחזור אחרי שבועיים. אני פשוט לא יכול לעצור עכשיו.
"עוד סיבוב?"
"אממ, תן לי לחשוב," אני צוחק לרגע ומסתובב אל האישה שלידי. אני לא בטוח אם היא אמרה לי את שמה עדיין, יכול להיות שזה היה תוך כדי סיבוב. אני לא שוכח פרטים סתם ככה.
"מה את אומרת?" אני שואל ומעביר יד מתחת לסנטרה.
"כל כך הרבה מה להרוויח, כל כך הרבה מה להפסיד," היא ממלמלת ומעבירה את ידה על שלי. קולה עדין ומרגיע, שפתיה בגוון אדום חלש.
"יש הרבה מקומות אחרים לנצח בהם, ריי-ריי," היא צוחקת ומעבירה יד על פניי.
אני מחייך כתגובה ומסתובב אל החבורה שהתקבצה סביבי. "אולי לילה אחר, חברים," אני אומר ולוגם מהמשקה.

אנחנו עולים במעלית של גורד השחקים, הקירות עשויים זכוכית ודרכם לאס וגאס זוהרת באורה המהפנט.
היא מצמידה את עצמה אליי, מעבירה את ידה בשיערי. אני מביט דרך הזכוכית, מתעלם מדמותי שמשקפת את עיניי הכחולות.
אני נאנח, מנסה לראות מעבר לבניינים שמולי, אולי למצוא את השכונה שלי באופק. שנאתי את העיר הזאת מאז ומתמיד, שנאתי את האנשים הסנובים ואת אלו שמזלם עולה כמה וכמה על חוכמתם. עיר הטיפשים, זה השם היחיד שאני מוכן לתת לה. או שאתה מושחט, או שאתה אדיוט עם הרבה מזל כדי שתוכל להצליח כאן. שנאתי כל רגע, כל דקה שנשמתי מהאוויר שכאן.
לבילוי, בטח, המקום נהדר. אבל לא לגור כאן. לא הבנתי מעולם איך אבא שלי, שנחשב לפרופסור מכובד, הסכים לעבור לעיר הזו עם האישה המטונפת הזאת שהכריחה אותי להתייחס אליה כמו אמי הביולוגית. לא הפתיע אותי כלל כשהוא איבד כל מה שהיה לו, פנה לבקבוק כשהרגיש מדוכא, בעוד היא רוקדת לה בכל בר אפשרי בעיר. היא שברה אותו, הרסה את כל החיים שהוא בנה בן רגע, והמשיכה עם שלה. לא לגמריי אשמתה, הוא היה טיפש שנתן לזה לקרות.
אני מנער את ראשי, מנתק את עצמי מהזכרונות על החיים הישנים. הכל שונה עכשיו, לפני חמישה חודשים המזל השתנה יחד עם הכוח שהתעורר בנערים ברחבי העולם. הזדמנות לחיים חדשים.
"על מה אתה חושב?" היא שואל במתיקות, מעבירה אצבע על שפתיי.
"על כמה שאני שמח להיות פה," אני מחייך אליה ומעביר יד בשיערה הגלי השחור.
המעלית נעצרת ואני מוביל אותה במסדרון הכתום הארוך, מנורות שמפיצות אור צהוב תלויות על התקרה במרחק מטר אחת מהשנייה. אנחנו עולים בשלושת המדרגות ונעצרים מול דלת שחורה.
"תתני לי שנייה?" אני קורץ אליה ומכניס את המפתח. לאחר שהדלת נפתחת, אני מזנק פנימה ובזרירות מקיש את הקוד שבפנים כדי לנטרל את האזעקה. אורות כחולים חלשים נדלקים, דבר שמאיר את הפנטהאוז העצום מספיק בשביל שנוכל להתמצא, אבל בו זמנית מאפשר להביט באורות המדהימים של העיר דרך חלונות הזכוכית הרחבים שמתפרסים לכל אורך הסלון.
"וואוו, ריי-ריי!" היא קוראת בחיוך כשנכנסת, מסתובבת במקום ובוהה בתקרה האפורה שבמרכזה מראה עגולה גדולה.
"אהבת?" אני צוחק וסוגר את הדלת, מתקדם אל העמדה בה מונחים בקבוקים עשויים זכוכית, כל אחד עם משקה אחר. "מה תרצי לשתות?"
"תפתיע אותי!" היא צוחקת ופותחת את תיקה, מחפשת משהו.
אני צוחק חזרה ונעמד מול עמדת השיש החומה. למען האמת אני לא באמת מבין במשקאות, הם בעיקר ליופי. לכולם מלבד לאחד יש ריח מסריח וטעם חריף ונוראי, אז אני מעולם לא פותח אותם, נותן להם לנוח על המדפים כדי להראות עד כמה יש לי כסף.
אני פותח את הבקבוק הרגיל, שולף שתי כוסות זכוכית נמוכות ומתחיל למלא אחת.
"את יודעת, בדרך כלל אני לא מעלה נשי-" מילותיי נקטעות כש'קליק' נשמע מאחוריי. אני בולע רוק, ממשיך למזוג את הכוס בידי הרועדת. לאחר שהכוס מתמלאת, אני מניח את הבקבוק ומסתובב באיטיות, מרים את כוסי לשפתיי.
היא מכוונת את אקדחה מולי, התיק נח לרגליה. מבטה המחוייך הפך לקר, עיניה החומות נועצות בי מבט מאיים.
"זה אקדח שאני רואה, או שאת פשוט מתרגשת לראות אותי?" אני שואל ולוגם מהכוס.
"ריימונד אלפרד, אתה תחת מעצר, יש לך את הזכות לשמור על השתיקה וכרגע אני נורא ממליצה לך לעשות את זה," היא אומרת, כל המתיקות מקולה נעלמה.
"אם את מכוונת עליי נשק את בטח יודעת שאני יכול לנטרל אותו בקלות," אני אומר בחיוך.
"כמובן. אבל אז לא תוכל לעצור את עשרים הצלפים שמכוונים עלייך, במיוחד כשיש להם הוראה לירות ברגע שקורה לי משהו," היא מסננת.
חיוכי יורד ואני מפנה את מבטי לחלונות . נקודות אדומות בוהקות משתקפות בזכוכית, החליפה השחורה שלי כעת אדומה לכל אורך הצד השמאלי של גופי.
"אל תחמיא לעצמך יותר מדי, אם היית מצליח למצוא אותם, הם לא היו העילית," היא מלגלגת.
אני חוזר להביט בה, פוגש את עיניה. "אם ידעתם מי אני ואיפה אני גר, למה כל ההצגה?"
"הרבה יותר מהנה לראות את הפרצוף הכנוע שלך."
פניי מתכווצות, כאב עז עובר בראשי.
"אה כן, וגם אז לא היינו מצליחים להכניס בך את החומר," היא מוסיפה.
האישה שעברה לידי שלוש פעמים בקזינו, משקה אחד בודד על מגשה בכל פעם, מגיעה ישירות אליי. זו הסיבה. הם שמו בו משהו.
"תניח את המשקה ותצעד לאט ובשקט, ריימונד. בוא לא ניצור סצינה יותר גדולה משצריך," היא אומרת ומניפה את נשקה אל הדלת ומחזירה אותו אליי.
אני לוקח לגימה אחרונה מהמשקה ומניח אותו מאחוריי לפני שמתחיל לצעוד באיטיות לעבר הדלת, האקדח צמוד לגבי.
כשאנחנו יוצאים, ראשי מתחיל להרגיש מסוחרר. באיטיות שנינו הולכים לכיוון המעלית, בזמן שאנשים רבים שאוחזים בנשק ולבושים בחליפות כבדות ואפודים עליהם רשום 'SWAT' נכנסים פנימה.

~10 חודשים לאחר מכן~

אנחנו יוצאים מהמעלית ומתקדמים אל הדלת השחורה בסוף המסדרון. זה מרגיש מוזר לעמוד כאן שוב, אחרי כל הזמן הזה. אני מוציא מכיסי את המפתח שסוכנת סמית' הביאה לי כשיצאנו, ופותח את הדלת. משום מה מרגיש לי שאני צריך לעשות משהו כשאני נכנס, אבל אני לא זוכר.
היא נאנחת ומזנקת פנימה, פונה שמאלה וקולות של מקשים נשמעים.
כמובן, האזעקה. שכחתי לגמריי.
אני נכנס אחריה, מעביר יד על הקיר לימני עד שמוצא את העיגול הלבן שבולט, מדליק אורות צהובים בכל החדרים.
אני מביט שמאלה אל עמדת המשקאות, מגחך לרגע. בדיוק שם הם עצרו אותי בקלות, לא נתנו לי סיכוי קלוש. נשקים מכוונים לעברי מכל צד וסם שהחדירו בי שמנע ממני להתרכז בכוחות שלי כך שלא יכולתי לעשות כלום.
"מעלה בך זכרונות, סוכנת סמית'?" אני שואל ופונה אליה.
"חמש דקות, לא יותר מזה," הוא מסננת ומסיטה שערה שחורה מפניה.
"כמובן, לא שכחתי." אני מהנהן ומתקדם אל עבר חדר השינה, לא חושב יותר מדי על הארסיות בקולה כשהיא פונה אליי.
החדר נראה מסודר, המצעים הלבנים במקומם על המיטה והארון השחור פתוח וריק.
הכספת שבתוך הקיר חשופה לגמריי, הציור שהסתיר אותה לא נמצא בשום מקום. לא באמת היה לי אכפת ממנו, בסך הכל עוד פריט כדי להראות עד כמה אני עשיר ומתוחכם.
אני מתכופף אליו, מקיש את הקוד ושומע את קולות החריקה הרגילים בעוד המנעול נפתח. הדלת הקטנה נמשכת באיטיות, בפנים נראים רק קירות המתכת הכסופים. הכספת ריקה, לא מפתיע.
אני מניח יד אחת על הפינה השמאלית הרחוקה ואחת על הקרובה, לוחץ בנקודות ספציפיות ומרים את רצפת הכספת. ריק.
"גם את התחתית הכפולה הוצאנו," היא ממלמלת בקול משועמם.
אני נאנח. מהלך חכם מצידם, אבל מבאס בשבילי. שמרתי שם סכום לא קטן שקיוויתי שעוד ישמש אותי בעתיד. אבל לא נורא, זה לא החפץ הכי יקר בכספת.
אני מושיט את ידי פנימה אל הפינה הימנית הקרובה, נוקש במהירות חמש פעמים עד המכסה נופל.
הפעם כשמבטי פוגש את שלה, סוף סוף אני רואה ניצוץ של הפתעה.
"אם את נותנת למישהו למצוא דבר מוסתר, הוא יאמין שהוא מצא הכל ולא יחשוב לחפש מעבר."
"לא רע," היא אומרת וחוזרת למבט אדיש.
אני מתרכז בחור, מדמיין את התעלה הקטנה שפונה פנימה. בזהירות כדור כסוף קטן נשלף, מרחף אל ידיי.
"מה זה?" היא שואלת כשאנחנו נעמדים.
אני מושיט לה את הכדור, והיא מרימה אותו עם ידייה העדינות. הוא קטן פי שתיים מגודל כף ידה.
"זה הסוכנת סמית'," אני אומר ומצביע לעברו. "משהו שאמור לתת למקום הזה הרגשה אחרת. משהו שאמור לתת הרגשה של בית."


תגובות (7)

טוב זה רשמית הפרק שהכי אהבתי.
איזה דמויות חביבות יצרת. ריי ריי הוא סוג של ג'יימס בונד. והסוכנת סמית'… (האישה בחלק הראשון של הפרק היא הסוכנת סמית' נכון?) מדהימה.
אני הייתי נותנת לה להתעלל בו עוד קצת ולא לסיים את הסצנה הזו כל כך מהר. אבל אני מניחה שאתה חס על הגיבורים שלך, בניגוד אליי.

06/08/2020 20:14

    תודה רבה על המחמאות! D:
    אמנם לא הייתי משווה אותו לג'יימס בונד, אבל יכול לראות דמיון קל XD
    וכן, הדמות בחלק הראשון היא אותה סוכנת סמית' שבחלק השני. לדעתי היא התעללה בו מספיק, בכל זאת היא די הרסה לו את כל הבטחון ועצרה אותו בבית שלו XD

    שמח שנהנת! (:

    06/08/2020 21:37

ראשית, מאקס, זו כנראה הפעם הראשונה שאני מגיב על סיפורך. צר לי שלא יצא לי עד כה להגיב, אני בהחלט מרותק.

שנית, למרות הנ"ל, אתה כנראה הכותב שמקבל הכי הרבה תגובות. בצדק.
אשמח אם תוכל להיות פעיל גם בכתיבת תגובות, וכך להגדיל את נפח ה'תעבורה' הקהילתית.

שלישית, כבר העירו לך על כך, אבל לתחושתי צריך להעיר שוב. אתה משתמש יותר מדיי בביטויים באנגלית. קוראי עברית כמוני, מתקשים בהבנת "אתה תחת מעצר" למשל. "אתה עצור" או "נתון במעצר" הרבה יותר נכונים בעברית.
"זה אקדח שאני רואה?" – קראת מה שכתבת? נשמע לך הגיוני? או שאתה חושב באנגלית, כך שיש צורך בהגהה.
"האם מה שאני רואה זה אקדח?" (ומה הקשר ל'שמחה לראות אותי'?)

רביעית, עברית.
מהו אזור 1.74 שהגברת נמצאת בו? אני מניח שכוונתך "גובהה של הגברת הוא בערך מטר שבעים וארבעה". במילים.
"חמשת אלפים דולר" – לא 'חמש אלף'. מילא אם זהו ציטוט של דובר עילג, אלא שזהו המספר עצמו (והוא ממש לא עילג).
"או שאני פורש או ש[אני] מעמיד פנים" – המשפט חייב להכיל נושא. אפשר גם "אני פורש או מעמיד פנים" בלי 'או' בהתחלה.
"הלילה [אני] מרגיש שונה" – 'לילה' לא יכול להרגיש. 'אני' יכול להרגיש. אפשר גם "הלילה הרגשתי שונה" (או 'תחושתי').
"מושחת" – לא 'מושחט'. את מי אתה מנסה לשחוט?
"להתייחס אליה כמו [אל] אמי הביולוגית" – ללא 'אל', יחסו של ריי לאשה הוא כמו יחסה של אמו הביולוגית אל האשה.
"הרסה [בן רגע] את החיים שהוא בנה בן רגע" – ההרס היה מיידי, לא הבניה.
"היא שואל[ת] במתיקות" – אני מניח שזה סתם פספוס. מה דעתך לעבור על מה שכתבת בקול לפני הפרסום? לי זה מאוד עוזר.
"בשלוש(ת) המדרגות" – מדרגה בלשון נקבה. התי"ו לא נכונה.
"מעולם לא פתחתי" או "אף-פעם לא פותח" (וגם "לעולם לא אפתח").
"האם זה אקדח" – כבר כתבתי קודם.
אני (נורא)[מאוד] ממליצה לך" – 'נורא' ו'איום' הן מילים שליליות. 'מה נורא כלוב זה', 'עצוב נורא' (גם כאן 'מאוד' עדיפה).
"עשרים הצלפים שמכוונים עליך [את נשקם]" – מושא ישיר לאחר נשוא פעיל. אפשר גם "עשרים [כלי הנשק] שמכוונים עליך", בסביל.
"לירות [אם] יקרה לי משהו" – בתקווה שלא יקרה. 'ברגע ש-' משמעו שהמשהו הזה יקרה, וזה בלתי נמנע.
"להכניס בך את החומר" – ניסוח מסורבל. "לסמם אותך" פשוט וקל.
"לפני ש[אני] מתחיל לצעוד" – שוב, משפט חייב נושא.
סליחה על הבורות. מה זה 'swat'? משהו שאני אמור להכיר או שתהיה על כך תשובה בהמשך?
"(זה)[אני] מרגיש מוזר" – ל'זה' אין תחושות או רגשות. ל'אני' יש.
"המפתח ש[ה]סוכנת סמית" – סמית מאוד מסויימת, לא עוד סמית כלשהי.
"מרגיש לי שאני צריך" – אין 'מרגיש לי'. 'אני מרגיש'!
"מעלה בך זכרונות [ה]סוכנת סמית?" שוב. בה"א הידיעה.
"קטן פי שניים" – 'פי' תמיד בלשון זכר!
"זה[,] הסוכנת סמית," – 'זה' מתייחס למשהו שמוגש לה. ללא הפסיק, 'זה' מתייחס אל הסוכנת עצמה.

חמישית,
למרות כל הנ"ל, אני נהנה מאוד מסיפורך, ומדי כמה ימים קורא ברצף. מרתק! וגאוני.

שישית,
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

07/08/2020 02:48

    תודה רבה לך על התגובה, אני מאוד מעריך זאת! (:

    את האמת התגובות מפתיעות גם אותי, לא חשבתי שאני אקבל כל כך הרבה מהן XD גם כשמקבל אחת אני לא לוקח את זה כמובן מאליו, אז תודה!
    ואני כן משתדל להגיב יותר, בעיקר בסוגת הפנטזיה, שכן לרוב אני לא נמשך אל סיפורים קצרים (פרט לסיפורי מתח ואימה, למרות שנראה שהסוגה נכחדה מאז הפעם האחרונה שלי כאן).

    אני מסכים שתרגום מהשפה האנגלית מבצבץ יותר מדי בכתיבה שלי. זה קורה בעיקר כי בשנים האחרונות קראתי הרבה ספרים באנגלית (סדרת ספרים אחת הומלצה לי, ולגבי השאר התענייתי יותר בספרים שמצאתי באנגלית בחנויות הספרים מאשר בעברית). אני מנסה לא להשתמש בביטויים שמוכרים בשפה זרה, לא תמיד מצליח, צריך להשתפר.

    תודה על ההערות בנושא העברית, להבא אשתמש בדוגמאות שנתת כאן כשאני עובר על הכתיבה שלי בעתיד. אני כן קורא את מה שרושם, עובר על כל פרק פעמיים או שלוש אחרי שנכתב (כמובן לעולם לא ברצף) אבל דברים עדיין מתפספסים או שדווקא כן נשמעים הגיוניים.

    ברשותך אסתייג מההערה אחת: הדיאלוגים. כשדמות מדברת, הטקסט לא בהכרח צריך לעקוב אחרי החוקים של השפה. תשמע שיחות בין נערים בני 14-18 ויפריע לך הרבה יותר השימוש החוזר במילות סלנג מאשר השפה ('אחי', 'גבר' וכו'), ובזה אני מתמקד יותר. מלבד מקרים שבהם כן אשתמש בסלנג, רק כי לדעתי זה יוסיף להומור.
    מבטיח שעדיין לא ניסיתי לשחוט אף אחד, אולי רק רג'יס.
    ו-swat זו יחידה מיוחדת של הממשלה. מסכים שלא כולם ידעו את זה אבל זה מבין הדברים הזניחים שלא מוסיפים יותר מדי לסיפור, אם אתה לא יודע מה הכוונה לא פספסת כלום, ואם אתה כן מבין לא יצא לך מהפה יותר מגיחוך (קח לדוגמא: ג'יימס וברני).

    שמח לדעת שאתה נהנה מהקריאה! D:
    תמיד כיף לי לראות את כל המחמאות וכל הביקורות שאתם משאירים, אז תודה רבה!

    תנו לחיות חיות.

    07/08/2020 11:28

-הרסה את כל החיים שהוא בנה בן רגע- אולי, וזו רק הצעה, להפוך את הסדר כדי שזה ייכתב- הרסה בן רגע את כל החיים שהוא בנה (פשוט זה מרגיש כאילו אתה אומר שהוא בנה את החיים שלו בן רגע משאר שהיא הרסה אותם).
-“על מה אתה חושב?” היא שואל במתיקות- שואלת
-“חמש דקות, לא יותר מזה,” הוא מסננת- היא

אני חושבת שהיה איזה עוד משהו בהתחלה שהציק לי אבל אני כבר לא זוכרת אותו. יש הרבה שימוש בפרקים בתיאור הלבוש, אתה יכול פשוט לתאר את הדמויות לאורך הפרק, לא חייב את כל התיאור החיצוני בבת אחת.

הרגיש לי שהוא מתחת ל18 ולא הבנתי איך הוא נכנס לקזינו אבל אני מניחה שהוא מעל -תכלס שום מקום שמכבד את עצמו לא יכניס ילדים, וזה עוד משהו שהפריע לי; כתבת 'הרבה ילדים נתפסו', אולי עדיף 'נערים'
(הייתי אומרת לכתוב 'אנשים' בכללי אבל הכוחות הם בעיקר לילדים), פשוט זה מרגיש לי יותר מתאים (ושוב, זאת הצעה).

מעניין אותי מה קרה לו אחרי המעצר, כי פתאום הוא חוזר לביתו עם אותה סוכנת שתפסה אותו, וזה מוזר כזה.
אני מניחה שפשוט בגלל שזאת דמות חדשה ולא מוכרת אז מוזר לי להגיב על הפרק, אבל בסדר.

(וואי באמת שהשתדלתי שלא 'לקטול' יותר מידי אבל נראלי יצא בדיוק ההפך. באמת שהכל בכוונה טובה.)

07/08/2020 17:46

    את לא 'קטלת' שום דבר, הביקורת שלך במקום ואני מסכים.
    את צודקת לגבי המשפט, כפי שנאמר בתגובה הקודמת סדר המילים באמת לא נכון.

    האמת שלא חשבתי שהתיאור החיצוני נראה עמוס, ספציפית את סמית' ניסיתי בכוונה לכתוב הכל ביחד, להראות שריימונד מבחין בכל הפרטים בנוגע אליה, כנראה זו הייתה טעות.

    השימוש ב'ילדים' גם במחשבה לאחור נראה מוזר. הכוונה היא באמת לנערים, או לפחות בגיל שמאפשר להם להראות כאילו הם מבוגרים מספיק בשביל להסתנן פנימה, ולא פיזית לילדים.
    לפחות ספציפית את ריימונד ניסיתי להדגיש שהוא טיפה יותר מבוגר ביחס לשאר הדמויות, כנראה שלא עבד לי כל כך.

    רוב הסיכויים שעוד אשכתב את הפרק ואעביר אותו עריכה רצינית, אולי בהמשך אקח יום הפסקה ואעבוד עליו.

    תודה על התגובה! מקווה שתהני מההמשך! D:

    07/08/2020 18:22

ריימונד זה שם של מישהו מניאק (סליחה על השפה). הוא גם מתנהג ככה. אני לא בטוחה אם זה באמת לא מובן או שאני סתם לא מבינה, אבל החלק של אחרי עשרה חודשים מתאר את… מה? השחרור שלו? מעבירים אותו למקום אחר ונותנים לו לראות את הבית בפעם האחרונה?
קצת התבלבלתי.

בסך הכל אני חושבת שזה פרק טוב. היה לי קצת מוזר בהתחלה שהוא נכתב מנקודת מבט של דמות אחרת וחדשה לגמרי (כשציינת את זה פרק קודם חשבתי שהם פשוט עומדים להיתקל במישהו בדרך), אבל אחרי שהתרגלתי הוא עבר דיי חלק.

את כל מה שהיה לי לומר כבר ציינו, אז יופי לי~

פרק 20, הנה אני באה ^^

07/08/2020 20:23
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך