The Swamp Princess (רעיון לשכתוב של סיפור ישן שלי)

Amora 30/06/2016 735 צפיות אין תגובות

אז יצא לי לחשוב לפני כמה זמן על לשכתב את הסיפור הרציני הכי ראשוני שלי, שנקרא בעבר "פנטום הביצות" וכתבתי אותו "בטיפו" (למי שמספיק זקן להכיר). רוב הדמויות הן אותן דמויות אבל העלילה השתנתה כדי שתהיה יותר הגיונית ולא ספונטנית כל כך כמו שהייתה פעם XD
אשמח מאוד לדעת מה אתם חושבים על הרעיון כי הוא ממש חשוב לי! ^^
אז הנה הרעיון המחודש, או בעצם, התקציר:

אלין בת השש-עשרה מקבלת מתנה מיוחדת מאוד ליום ההולדת האחרון שלה. אורח מסתורי מגיע לביתה, והוא אותו אדם שהופיע בחלומה בלילה שעבר, אדם שהיא מרגישה שהיא כבר מכירה.
אחותה הגדולה, ניאה, באמת מכירה אותו, והיא מספרת לה סיפור בלתי אפשרי על העבר שלהם, של אלין, שלה, ושל אחיהן הצעיר, קונור. ניאה מספרת לה שהוריהם לא מתו בתאונת דרכים כשהייתה קטנה, ושאף אחד מהם הוא לא אדם רגיל.
שלושתם- אלין, ניאה וקונור, הם נסיכים של ממלכה רחוקה שממוקמת במימד אחר, ויש להם כוח, כוח ייחודי לשושלת הדם שלהם- כוח השליטה בלהבות האש.
האורח הצעיר שהגיע אליהם, דרק, קראו לו, הוא אחד משומרי המלוכה של הארמון שלהם, והוא בא להחזיר אותם לעולמם בגלל שהמלחמה שהחלה לפני שנים, זו שספתה את הוריהם, זו שגרמה להם לברוח, מגיעה לקיצה, ועליהם לנצח.
רק הנסיכה מסוגלת לשים לכך סוף.
על פי הנבואה החדשה- זה תפקידה של אלין.
והיא מפחדת. עד לפני רגע היא הייתה עוד נערה רגילה, הלכה לבית ספר כמו כל אחד אחר וחייה את החיים הפשוטים שלה כמו כל אחת, והנה, פתאום עליה לקבוע את גורל המלחמה? היא לא חושבת שהיא מסוגלת לעשות את זה.

"את תצליחי." דרק אמר לה כשבחן את פניה לראשונה עם עיניו התכולות העמוקות. "אני יודע, אני מאמין בך."
"איך אתה יכול?" היא שאלה. "אתה בקושי מכיר אותי." גיחוך קל עלה מגרונה.
"אני פשוט יודע." הוא השיב לה בקול בטוח, ומשום מה, היא האמינה לו.

ואפילו הכנתי כריכה! :)
כריכהנסיכתהביצות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך