אז איך הסיפור? להמשיך?
ואם יש לכם איזה שהם הערות או הארות אשמח לשמוע
גם אם אתם חושבים שאני צריכה לשפר כמה דברים אז תגידו זה עוזר :))
מה שנקראה ביקורת בונה..

thousands worlds (אלפי עולמות) פרק 32

06/01/2012 699 צפיות 4 תגובות
אז איך הסיפור? להמשיך?
ואם יש לכם איזה שהם הערות או הארות אשמח לשמוע
גם אם אתם חושבים שאני צריכה לשפר כמה דברים אז תגידו זה עוזר :))
מה שנקראה ביקורת בונה..

והנה עוד פרק.. מקווה שתאהבו :))
פליז תגיבו, אני תקועה בכתיבה ותגובות מעודדות ונותנות השראה להמשיך..
וגם אשמח לשמוע את דעתכם :))
קריאה מהנה :D

"מה אתם חושבים שאתם עושים?"
הדלת נפתחה בפתח עמד אסלן הוא הסתכל עלינו במבט מזועזע. בשניות ניתקנו אחד מהשנייה ועמדנו שנינו נבוכים זה לצד זה.
"אני מצטער לא…"
"זה קרה בטעות ו…"
גמגמנו בקושי.
"טוב אני מציע שתלכי מפה עכשיו", אסלן היה דיי תקיף יחסית למראה שלו.
"רגע", עצרתי אותה לפני שהיא הספיקה לזוז שתי פסיעות, "לפני שאת הולכת אני צריך לברר כמה דברים".
אסלן ואליאנה עמדו שניהם והסתכלו עליי במבט שואל.
"דבר ראשון, מי אתה? ואיך אני אדע שאתה לא מתחזה".
"אני אסלן האמיתי, אני חושב שהוכחה הטובה ביותר לזה שאני האמיתי זה שאליאנה פה, משהו שלא היה כשהמתחזה לקח אותך"
היה צדק בדבריו אבל עוד הייתי חשדן, "אני רוצה הוכחה! מה אם אליאנה גם מתחזה?"
"אני נראית לך כמו מתחזה?" שמעתי את הפגיעה בקול שלה, "אם אני מתחזה אז מה זה היה עכשיו? אה? תגיד לי מה זה היה?"
"כן אני מצטער את צודקת".
היה נראה שהיא לא מוכנה לשמוע אותי היא השתחררה מהאחיזה שלי ויצאה מהחדר בסערה.
"למה עשית את זה? איך יכולת להגיד כזה דבר אחרי שנישקת אותה? אתה משחק ברגשות שלה? מה אתה בדיוק רוצה לעשות? לא מספיקה לך אשלי?" אסלן כעס נורא.
"אבל את אשלי אני לא מכיר ואיך אני יכול לאהוב מישהי שאני לא מכיר?"
"אתה תראה אותה אתה תבין כמה אתה אוהב אותה שסיכנת את החיים שלך בשבילה".
"אבל מה אם אתם מחליפים ביני לבין אנדי אחר?"
"אנחנו לא!" הקול שלו היה שקט אבל הוא צרם לי באוזן.
"אז אולי תסביר לי עכשיו מה קרה לפני שבוע?"
"שב", הוא הצביע על המיטה, בצעדים קצת חשדניים התיישבתי במיטה והוא לקח כיסא והתיישב סמוך למיטה, מולי.
"אז ככה", אסלן לקח נשימה עמוקה, "התוכנית השתבשה איכשהו הם ידעו על זה שאתה משוחרר ותתפוס את טים, אז הם לקחו מתחזה ואת הפתח מהבית הם הציבו במקום אחר, הם ידעו שברגע שתצא מהפתח הראשי אני אדע על זה ותהייה חייב להגיע לכאן", הוא החווה בידו על הבית.
"אז מישהו התחזה אליי ואתה חשבת שזה אני, מה שהם לא ידעו זה ל אליאנה אז לכן היה לי קלף ביד לעומתם. אני חיכיתי שתבוא, ולא הגעת אז שלחתי את אליאנה לבדוק מה קורה איתך והיא גילתה את החדר הריק ובעקבות כך את התרמית שהם עשו אז באתי מיד אל המקום שהם הובילו אותך ואת ההמשך אתה יודע", הוא השתתק.
"אז מה קרה למתחזה שלך?"
"הוא מעולף, לא הרגתי אותו, אבל הוא ירה בך כפי ששמת לב ומזל שלא הצליח לפגוע איפה שהוא רצה כי אחרת לא היית פה עכשיו, אליאנה טיפלה בך והוציאה את הכדור, היא ישבה כל לילה ליד המיטה שלך ובכתה, קיוותה שתתעורר כבר, היא התאהבה בך אנדי, אל תשחק בה".
"אבל זה קצת בעייתי", הייתי מהוסס, לא היה לי משהו אחר להגיד.
"כן, זה בהחלט בעייתי ואני אוסר עליה לעשות את זה שוב".
"היא תהייה בסדר?"
"אני חושב שכדאי שתתנצל על מה שקרה"
"אעשה את זה", החלטתי וקמתי מהמיטה.
"חכה", אסלן נעמד גם הוא ועצר אותי בידו.
"למה?"
"אני אקרא לה", הוא חייך.
"רגע", אמרתי שנייה לפני שהוא קרא לה.
"מה קרה?" הוא הסתכל עליי במבט לא מבין.
"החדר ההוא שהייתי בו?"
"אז מה איתו?" נראה שהוא ממש לא מבין מה קורה איתי ומה אני רוצה ממנו.
"ראיתי שם את אשלי".
"על מה אתה מדבר? אשלי לא פה"
"אז איפה היא? כי היא הייתה שם, היא אמרה לי שאני צריך להיזהר ממך, כלומר מהמתחזה שלך, היא אמרה שזה לא אתה והתוכנית השתבשה ברגע האחרון".
"אני לא יודע על מה אתה מדבר אשלי נעלמה לנו. חוץ מזה שאין כניסה אחרת לחדר הזה ואם היא לא הייתה שם כשנכנסתי אז זה לא הגיוני שהיא הייתה שם בכלל", הוא הסתכל עליי כאילו אני משוגע שמדבר דברים מוזרים.
"היא נעלמה ברגע שאסלן המתחזה נכנס לחדר, התפוגגה באוויר".
"וכזה דבר נראה לך הגיוני בכלל?"
"לא, אבל זה העניין, לכן אני שואל אותך איך זה יכול להיות".
"אני לא יודע, אני אצטרך לברר את הנושא הזה אבל כרגע עדיף שלא תדבר עליה".
"אה… ויש עוד משהו", היססתי, כבר לא הייתי בטוח במה שאני אומר.
"מה?" הוא נשמע כבר חסר סבלנות.
"שאלתי אותה מה היא עושה שם והיא אמרה שהיא תסביר לי בהמשך אבל שאני חייב לברוח מהר כי אסלן מתחזה".
"זה ממש מוזר, אני לא יודע מה זה יכול להיות אני אצטרך לברר את זה, אוקי?"
הנהנתי, לא היה לי משהו אחר לעשות.
הוא כנראה שכח שהוא צריך לקרוא לאליאנה כי הוא קם ויצא מהחדר עטוף במחשבות ובהרהורים על מה שאמרתי לו ואולי על עוד דברים.
כבר לא היה איכפת לי אם אני אתנצל בפניה או לא, היה איכפת לי יותר מאשלי ומה שקרה שם.
למען האמת הצטערתי על הנשיקה הזו. היא באמת לא הייתה צריכה לקרות.


תגובות (4)

אני אהבתי! הדבר היחיד שאת צריכה לשנות זה את האורך של הסיפור!
תעשי יותר ארוך!
שאני אהיה יותר מסוקרנת!!!!

08/01/2012 10:27

וואו… מדהים… אין לי מילים… יפיפיה…. אני מחכה להמשך בקוצר רוח… קוצצת אצבעות!!!!!;)

09/01/2012 07:59

מקסים ♥

09/01/2012 08:17
efi

ייאאא תודה לכולן אתן ממש נותנות לי השראה בעזרת ד אעלה עוד פרק
ואם תוכלה לפרסמנה לחברות שלכן באתר הזה או משהו זה יהיה ממש נחמד אני שמחה לשמוע דיעה של אנשים על מה שאני כותבת :))

11/01/2012 08:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך