היי לכולם,
החלטתי לחזור להעלות לאתר סיפורים, אבל אני לא אוכל להמשיך כנראה את הסיפור הקודם בגלל המחסור המזעזע בזמן חופשי שהתיכון שלי החליט למנוע מאיתנו בכל מחיר (את הסיפור הזה יותר קל לכתוב...)
מקווה שתיהנו, ובבקשה תגיבו בכל מה שעולה על דעתכם!!
♥♥♥

Vampire Knight (ערפד אביר)

28/11/2012 1389 צפיות 16 תגובות
היי לכולם,
החלטתי לחזור להעלות לאתר סיפורים, אבל אני לא אוכל להמשיך כנראה את הסיפור הקודם בגלל המחסור המזעזע בזמן חופשי שהתיכון שלי החליט למנוע מאיתנו בכל מחיר (את הסיפור הזה יותר קל לכתוב...)
מקווה שתיהנו, ובבקשה תגיבו בכל מה שעולה על דעתכם!!
♥♥♥

פרק 1

ידי הרטובות היו צמודות לפניי בכוח, בלי יכולת להרפות.
כבר עברו עשר שנים, אבל בכל פעם שהסיוט מעיר אותי משנתי כל גופי רועד ונשימתי מתערערת בלי שליטה. נשמתי עמוק. פעם. פעמיים. נשפתי באריכות ובאיטיות עד שהרגשתי את קצב פעימות לבי מאט את דהרתו.
הבטתי לעצמי בעיניים דרך המראה והרגעתי את עצמי בכך שהכל בסדר. הכול בסדר עכשיו. אני מוגנת.

כבר התרגלתי למראה הצלליות הקלות מתחת לעיניי. לאחרונה זה היה נראה כאילו הן כבר הפכו לחלק בלתי נפרד ממני. הלילה ישנתי רק שעה וחצי. *גם כן שינה.* רטנתי בעצבנות.
כבר הייתי לבושה לחלוטין ורק החלקתי מעט את שיערי הקצר באצבעותיי כשיוֹרִי נכנסה לחדר האמבטיה הקטן. עיניה האדומות הבריקו בחושך ששרר בחדר הקטן להימצאותי הבלתי צפויה.
"יוּקִי!" זה לא היה קשה לשמוע את ההפתעה בקולה. "לא ראיתי אותך אתמול בלילה, מתי חזרת? ולמה את קמה כל כך מוקדם? עדיין לילה!"
"בוקר…" חייכתי אליה דרך המראה. "הלכתי לישון מאוחר יותר, ויש עוד הרבה דברים שצריך לדאוג להם עדיין." אמרתי בלי לפרט הרבה. כמה שפחות, כך יותר טוב. בהתחלה שנאתי את המשפט הזה, אבל הוא היה נכון וחלק בלתי נפרד מהיום שבו אני זוכרת את עצמי.
"את נראית גמורה מעייפות." קבעה יוֹרִי ומבט דואג היה על פניה. חייכתי. יוֹרִי הייתה טובת לב וחברה טובה. עבר רק שבוע מאז החלטתי לעבור לחדרי הפנימייה ועד עכשיו לא היו לי מצבים מתוסבכים שבהן נאלצתי לשקר לה. בכל מקרה ידעתי שהיא לא תהיה הטיפוס החטטן שידאג להוציא ממך את כל הפרטים עד האחרון שבהן. כן, חיבבתי אותה מאוד.
"אני יוצאת," קראתי ויצאתי מחדר האמבטיה, "נתראה בכיתה!" קראתי כשיצאתי מן החדר אל המסדרון החשוך והאפלולי.
האוויר היה לח וקריר וקרני השמש עדיין לא הבהיקו באופק. רגליי החשופות נרעדו מגל הקור הפתאומי שפגע בי ברגע שיצאתי ממגורי היום ופניתי בריצה קלה לעבר המבנה הגבוה של מגורי הלילה.

שאפתי אוויר ונשפתי בכל כוחי במשרוקית.
"כל התלמידים מתבקשים לחזור למגוריהם!" צרחתי מראש החומה לעבר קהל התלמידים, או יותר נכון התלמידות, שהצטופף לרגלי החומה. הן הרעישו יותר מלהקת עורבים והפטפוט הנרגש שלהן עמד להוציא אותי מדעתי.
הנחתי את ידיי על מותניי בעצבנות ובחנתי את ההתגודדות למטה. ליד השערים הצטופפה קבוצה גדולה של בנות שעשו את רוב הרעש.
כופפתי מעט את בירכיי ונחתי ביניהן, גורמת להן למעוד אחורנית בבהלה. "הלימודים להיום נגמרו," אמרתי להן בקול הכי תקיף שהצלחתי לגייס, "לכו למגורי היום!"
הן הביטו בי בהבעות כעס אבל לשביעות רצוני גם פחד והחלו להתפזר. אחרי חמש שניות הן התאספו בקצה השני של השער.
ההשתלטות על הבנות נעשתה קשה מפעם לפעם. הצרחות, הדחיפות, ודמעות האושר המטמטמות של הבנות הרדודות במגורי היום מרטו את עצביי ואיימו למוטט אותי בדחף להרביץ להן.
"עוד עשרים ושלוש שניות!" שתי בנות חלפו מול פניי בהתרגשות כאילו אני לא נמצאת שם כלל. זינקתי מולן וחסמתי להן את המעבר. "למגורים. עכשיו." אמרתי בטון שלא השתמע לשתי פנים. הן בהו בי לרגע בחוסר אמון ואז פנו ללכת, רוטנות משהו שנשמע קרוב מאוד ל-'שומרת ארורה'. לא היה לי ממש אכפת. כבר שמעתי גרועים יותר. אלו הן רק ידעו כמה נכון הכינוי שהדביקו לי… 'שומרת'.
*קלאנק.* הצליל הרם שבר את רעש הפטפוטים ושקט דממה השתרר.
לעזאזל. השער.
קיללתי בשקט והסתובבתי לאחור. השערים הגדולים נפתחו והבנות הסתדרו משני צידי הדרך בשורות צפופות ורוטטות בהתרגשות אידיוטית. הן לא יכלו לעשות את זה קודם?!
*לפחות הן עומדות מסודר ולא מתנפלות עליהם.* חשבתי כשראיתי את תלמידי מגורי הלילה יוצאים אל השביל הרחב.

"אקדמיית קרוס" היא אקדמיה יחידה במינה. עד היום לא קם עוד אחד שחשב להקים מקום כזה. יש שימרו שבצדק.
היא מחולקת לשתי קבוצות. קבוצת היום-השמש, וקבוצת הלילה-הירח. כל אחת מן הקבוצות מתגוררת וחיה באופן מופרד לחלוטין מחברתה ללא שום קשר כלשהו מלבד שעת הדמדומים בה מתחלפות הכיתות.
כיתת היום גומרת את יום הלימודים, ובאופן תיאורטי ובלתי מציאותי לחלוטין, חוזרת למגוריה – מגורי היום, וכיתת הלילה יוצאת אל יום לימודים הנמשך אל תוך הלילה עד השעות המוקדמות מאוד של הבוקר, ואז חוזרת אל מגורי הלילה לישון.
ברעיון הדבר מאוד קל וברור; שום מגע אינו יכול להתאפשר בין כיתת היום לבין כיתת הלילה. הייתה רק בעיה אחת קטנטונת פצפונת; כיתת היום עשתה מאמצים נואשים לפגוש את כיתת הלילה, וכיתת הלילה לא התנגדה לכך.
כיתת הלילה לא הייתה רק כיתת עילית של תלמידים מחוננים. זאת לא הייתה הסיבה למה עמדתי כאן עכשיו, מנסה בכל כוחי להשתלט על כיתת היום. כיתת הלילה מנתה מן הסתם את בני הנוער היפים ביותר שאי פעם נראו לבני האנוש.
היה רק דבר אחד שכיתת היום לא ידעה על כיתת הלילה. סוד כמוס שעצם תכליתו היה יכול לזעזע אותה ולגרום לכאוס מוחלט. סוד אחד עליו הייתה מושתתת כל האקדמיה וסדר יומה.
כיתת הלילה הייתה כולה ללא יוצא מן הכלל כיתת ערפדים.


תגובות (16)

חה! אדיר!!!!!!! יואו!!!!
את מתרגמת את האנימה או את המנגה???
אם באלך לדעת..
אני מתרגמת את שני האנימות האלה:
host club
katekyo hitman reborn
ותפוזוני את:
ואן פיס
ובליץ'
את מוזמנת לקרוא!
חח ^__^
את אוטקואית?

29/11/2012 03:43

המנגה… תמיד שואלים אותי מה זה אז כבר אמרתי אנימה, חחח…
אני אשתדל לקרוא את הסיפורים שלך (כמו שאמרתי הזמן שלי דחוס ברמות)
מה זה אוטקואית?!

29/11/2012 07:19

זה אחת שאוהבת אנימה ומנגה
ואני ראיתי את האנימה הזאת אלף פעם וואת המנגה מחכה שיעלו פרק 80 ומשהו
תמשיכי

29/11/2012 07:28

אחד שאוהב אנימות או מנגות ואת מעריצה שרופה שלהם…
חחחח אני אובסיסית ואנימה ומנגה אחת רבורן!
אני אובסיסית אלייהם! ^^

29/11/2012 07:37

לא אומר/ת
קראת יאוי או עדיין לא? זה כזה חמודדד

29/11/2012 07:43

קראתי אני אוהבת יאוי חחחחח את אוהבת האא??

29/11/2012 07:49

המשך !

29/11/2012 07:51

איזה נדיר את כותבת, סיפור מדהים
תמשיכי

29/11/2012 08:26

איזה יפה, נשמע סיפור מעניין תמשיכי :)

29/11/2012 08:33

אני פריקית של מנגה ואנימה…!!!
תודה על התגובות אני אעלה בקרוב המשך!!

29/11/2012 10:13

יואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא!
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההההה!
אני מאושרת לראות אותך!
a.d.endmar you have no ida how much i missed you!

איך שראיתי פירסום שלך נכנסתי,
כולי התרגשות!

חי =]
טוב, אני עולה לקרוא…

ומקווה מאוד שתמשיכי את כנפיים.

29/11/2012 11:15

חחח ראיתי את האנימה של זה!!!! ממזמן!! אהבתי הכי את הנבוסה ניראה לי שקוראים לו ככה אם השיער הבלונד ועיניים תכלת!! חחחח תמשיכי!!! ♥

29/11/2012 14:35

זה מדהים!
מדהים, מדהים, מדהים!
אני במתח נוראי.
מחכה להמשך, ושמחה שחזרת.

29/11/2012 14:35

הכתיבה שלך ממש יחודית ומקסימה , הייתי קוראת את הסיפורים שלך ופשוט היתאהבתי בסיפורים אלו . עייני נידבקות למסך המחשב , כי זה ממש מרתק ויחודי .

אהבתי מאוד , תמשיכי !

30/11/2012 03:34

וואי סיפור ממש מדהים חבל שאת לא יכולה להמשיך לכתוב את הסיפור הקודם שלך שגם הוא היה ממש מדהים ואת גם כותבת מדהים ואת מוכשרת בטירוף והלוואי שגם לי היה את הכישרון הזה למרות שהוצאתי פרק אחד של מה שכתבתי לכאן ואני מפחדת להוציא עוד פרק שמא זה יהיה כישלון אבל לא נורא יש לי כמה מערצות בקיצר אני לא אבלבל לך את המוח את מדהימה ותמשיכי ככה!:)

12/12/2012 08:59

מדהים! מדהים!
אני אוהבת את הכתיבה שלך.
אני קוראת עכשיו את הסיפורים שלך מחדש,
כי משעמם לי והם כתובים כ"כ יפה…

18/08/2013 06:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך